quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:03 schreef anti-virus het volgende:
http://www.djguide.nl/party.p?id=41642
Flexican![]()
I love him sooo much
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit, de blacklight edition
feestje in de 11 waar ik heen wil is al helemaal uitverkochtmaar als je om 10 uur in dat restaurant zit dan mag je blijven zitten, dus misschien ga ik dat doen
waar woon je dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ik heb vrijkaartjes voor de panama zaterdag, Armada Night met Marco V. Maar weet nog niet of ik ga, ik vind panama een btje bagger *en n btje ver*
beetje bagger is een understatementquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ik heb vrijkaartjes voor de panama zaterdag, Armada Night met Marco V. Maar weet nog niet of ik ga, ik vind panama een btje bagger *en n btje ver*
uhhquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij schijnt de IT te willen kopen om er een 'urban' () club te starten.
oh vertel?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
nu is het Rembrandtsplein toch al geen zak aan, met uitzondering van studio 80, maar dit maakt het alleen maar erger![]()
klein, verstopt ergens tussen de escape en three sistersquote:
jaja, ik weet waar het zitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klein, verstopt ergens tussen de escape en three sisters
De Rotzooii en Inmotion feestjes vind ik altijd wel leuk
publiek verschilt per feestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
jaja, ik weet waar het zit
Maar vertel eens wat over het publiek/de muziek ed?
Het publiek is gelukkig niet het standaard Rembrandtsplein publiekquote:Daarbij worden alle stromingen binnen de dansmuziek gevolgd. De functie van de studio is die van voedingsbodem voor alle nieuwe aan dansmuziek gerelateerde; livebands, dj’s, muziekproducers en feestorganisators.
ohh, nevermindquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
publiek verschilt per feest
ze hebben altijd verschillende avonden voor verschillende soorten muziek. weet niet wat allemaal maar in ieder geval hip hop, hardcore, techno en minimaltechno. ik ga alleen naar de laatste
ja uit mn hoofd hequote:
nog steeds niet geweestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef lienelien het volgende:
mensen hier die wel eens naar Club 8 gaan?
en dan vooral op de 3e zaterdag v/d maand
ik vind 't erg leuk daar, maar kom er alleen als er Club Rascal is, iedere 3e zaterdag van de maand. Leuke mensen, leuke muziek, en de zaal heeft ook wel iets. Coole relaxbanken en er staan altijd lekkere snoepjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nog steeds niet geweestterwijl het hier 40m vandaan is.
d'r zijn nu ook dubstep feestjes dus misschien dat ik er binnenkort eens langs ga
en en en, nog spannende updates?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt wel alsof het hele politiekorps hier op het Javaplein is verzameld. Witte tentjes een 'calamiteitenmobiel', politieauto's, -moteren, heel veel agenten. Ze houden zo te zien auto's aan om te doorzoeken. Agenten lopen ook rondjes door de wijk hier. En passant houden ze ook fietsers aan. Wel heftig
Omg, nou weten we het welquote:Op maandag 26 februari 2007 09:33 schreef Z het volgende:
Nog even terugkomende op de nieuwe Westertoren; naast dat hij blauw is en er ook rood een geel gebruikt wat 'm nog mooier maakt, ik heb er vanochtend weer met genoegen naar gekeken.
Ja ik ook, en het Anne Frank huisquote:Op maandag 26 februari 2007 10:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wel. Als ik heel ver uit mijn raam hang en mijn evenwicht niet verlies.
euhm, ik kan vanuit mijn bed het scheepvaartmuseum en De Amsterdam zien..quote:Op maandag 26 februari 2007 10:40 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ja ik ook, en het Anne Frank huis
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het Anne Frank is wel ontzettend onmogelijk voor mij, aangezien dat itt de Westerkerk niet echt uitsteekt.
Toen ze die kut noord-zuidlijn nog niet aan het aanleggen waren!quote:
Afgelopen vrijdag toevallig naar Club 8 geweest.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef lienelien het volgende:
mensen hier die wel eens naar Club 8 gaan?
en dan vooral op de 3e zaterdag v/d maand
haha, huisgenootje van me was er ook, zal een vragen wat zij er van vondquote:Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Diezelfde vrijdag nog naar een memoire avond (20 jaar geleden overleden) van Andy Warhol gegaan, in Filmhuis Cavia (vlakbij v. Hallstraat, eindpunt tram 10) een wat vage film van Andy (wat verwacht je ook anders) en een zogenaamd feest achteraf. Dit feest was zo leuk dat ik heeeeeel snel naar Club 8 ben gegaan!
www.filmhuiscavia.nl
Wat grappig! Zoveel mensen waren er namelijk niet. Ik was naar de film Women in Revolt.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, huisgenootje van me was er ook, zal een vragen wat zij er van vond
Poolen is stom!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over Penis in Vagina had ik wel goede verhalen gehoord.
Vriend van me VJ't regelmatig in Club 8, maar zelf ben ik er alleen een keer met een verjaardag geweest. En ik kan ook niet poolen.
Daar geloof ik niks van!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dansen net zo stom als poolen. En ik ben in allebei ook precies even slecht.
Toen ik nog in West werkte een heel enkele keer, in het Centrum eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Roi het volgende:
Hoevaak zien jullie iemand met burqa over straat lopen?
Ik zie er toch wel af een toe een, weet natuurlijk niet of het telkens dezelfde is of dat het er veel zijn!
(Oost.)
Okay, poolen kan ik echt niet, en dansen vind ik gewoon niet leuk. Maar verder ben ik best een leuke en sociale jongen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dansen net zo stom als poolen. En ik ben in allebei ook precies even slecht.
ik welquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kunnen we het over i3te anders dan utigaan hebben?. Ik ga ook wel uit, maar ik heb niet de behoefte om daar continu over te praten.
wekelijks ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Roi het volgende:
Ik zie er toch wel af een toe een, weet natuurlijk niet of het telkens dezelfde is of dat het er veel zijn!
(Oost.)
Deze diplomatieke uitlating siert je.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kunnen we het over i3te anders dan utigaan hebben?. Ik ga ook wel uit, maar ik heb niet de behoefte om daar continu over te praten.
De eerste keer, inderdaad in Oost, schrok ik me een hoedje (of hoofddoek, wat dan ook!) maar het went wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Roi het volgende:
(Oost.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |