Shake hands?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:28 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wanneer hij:
- nooit het initiatief neemt
- steeds hetzelfde standje wil en niet openstaat voor verandering
- alleen aan zichzelf denkt en niet aan mij
- niet wil vertellen wat hij lekker vindt
- mij niet beft, maar wel gepijpt wil worden
![]()
Beetje () gefrustreerd na relatie met matige sex
Die is inderdaad wel irritant ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
Daar hou ik het maar even bij, kan me wel meer bedenken als ik mijn best doe, gewoon dingen die ik minder vind in bed
Aaaaaaaaargh, en dat je constant ligt te denken: "KOM EENS OP GANG, MAN!" Alsof hij je langzaam ligt aan te duwen ofzo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
*Mannen die alleen maar van zachte tedere seks houden, heel rustig aan neuken, de hele tijd, zwaar frustrerend
je kunt het ook als compliment zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef parselmouth het volgende:
Wanneer ie binnen een minuutje klaarkomt (dat wordt alleen tijdens ontmaagdingen gedoogd).
Maar ik heb eigenlijk geen slechte sex0rervaringen.
Nietes bij vrouwen zorgen de samentrekkingen ervoor dat het zaad beter naar binnen gaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Orgasmes zijn voor vrouwen overbodig bij de voortplanting, voor mannen is het noodzakelijk.
dat is wel lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
nee, ik vind het ook niet geil als je als een baby gaat zuigen alsof er wat uit moet komen
Neequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef cikolata het volgende:
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting?
Uhmm ik vind juist dat ze er vaak mee omgaan alsof het van porselein isquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef justshutup het volgende:
Mannen die toch na alle verhalen en alle waarschuwingen het niet te doen, nog steeds je tepels en je klit te hardhandig aanpakken. Het lijkt me inmiddels algemeen bekend dat tepels geen volume knoppen zijn en dat je de klit voorzichtig moet 'behandelen'![]()
tja het beste is natuurlijk als ze precies weten hoe hard of hoe zacht ze ermee om moeten gaan....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef Winkey het volgende:
[..]
Uhmm ik vind juist dat ze er vaak mee omgaan alsof het van porselein is![]()
Als je van zijn aanwezigheid al niet zeik- en zeiknat van jezelf bent, zit er ook iets niet helemaal goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
- Met droge vingers over de klit gaan rossen, auw! Je merkt toch verd*mme zelf ook wel dat het niet zo soepel gaat?
Ja, het beste is ook als een vrouw pijpt, rijdt én sliktquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
tja het beste is natuurlijk als ze precies weten hoe hard of hoe zacht ze ermee om moeten gaan....![]()
no probs here........quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, het beste is ook als een vrouw pijpt, rijdt én slikt.
.
Als je maar lang genoeg wrijft kun je zelfs de Noordzee droogleggen, trust mequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je van zijn aanwezigheid al niet zeik- en zeiknat van jezelf bent, zit er ook iets niet helemaal goed..
Welke idioot gaat er dan ook faken? Ik bedoel, als je niet komt kan er misschien nog een belletje gaan rinkelen, als hij het idee heeft dat je wel komt zal 'ie het nooit lerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
-als niet eens merkt dat je gefaked hebt.....;
Juist.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er dan ook faken? Ik bedoel, als je niet komt kan er misschien nog een belletje gaan rinkelen, als hij het idee heeft dat je wel komt zal 'ie het nooit leren
zekers!!!!!... anders schiet het niet op....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Litso het volgende:
Dat, en als ik het zo lees doe ik het zo slecht nog niet
Maar vrouwen, zeggen jullie er ook echt wat van als een man zo slecht bezig is?
jullie kunnen het niet laten he? 1 topique over dat ze slecht presteren en het gekrenkte ego moet gelijk in de tegenaanvalquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
Even een topic voor de dames erbij, dan kunnen die 2 uit elkaar gehouden worden
Mijn eigen lijstje, daar moet ik dan mee beginnen he, even denken hoor, wat vind ik echt slecht...
Daar hou ik het maar even bij, kan me wel meer bedenken als ik mijn best doe, gewoon dingen die ik minder vind in bed
ha waarom dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
denk dat vrouwen over het algemeen ook meer recht tot klagen hebben dan mannen
en waar baseer je dat op??quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
denk dat vrouwen over het algemeen ook meer recht tot klagen hebben dan mannen
op verhalen die ik hoor, overal en nergensquote:
klinkt vrij logisch jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:01 schreef ondeugend het volgende:
Egoisten sexen slecht.
haha ongelofelijk wat een figuren zeg. Mannen moeten altijd het inititief tonen, want 'ooh ze zouden het eens niet doen'.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
- - wel beffen, maar me niet kunnen laten komen
- anale sex eisen. als ik anaal wil dan hoort hij het wel
- pijpen, neuken, slapen is GEEN sex
- ik lig graag op mijn rug, maar niet ALTIJD. kortom, een ander standje is ook leuk en tja, soms is dat standje voor mij wel lekker en voor jou wat minder (dan moet je maar wat meer work outen)
Het feit dat je klaagt over dat jij te vaak onder ligt wil dus al zeggen dat je wacht tot hij je op je rug legt. Klim er dan zelf bovenop zou ik zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:21 schreef Carolyne1575 het volgende:
je wil niet weten hoe initiatiefrijk ik ben en wie zegt dat ik niks zeg?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:20 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
haha ongelofelijk wat een figuren zeg. Mannen moeten altijd het inititief tonen, want 'ooh ze zouden het eens niet doen'.
Maar hij mag dan niet aansporen tot anale sex want als jij dat wilt 'dan hoort ie het wel'.
'Ik lig graag op mijn rug maar niet altijd', geef dat dan zelf aan?? Waarom doen mannen het dan fout? Kom zelf eens met initiatief dan....
En maar eisen stellen zonder wat te zeggen en dan achteraf klagen op fok.
Grappig.
Ja ik ben een ervaringloze sul dus je hoeft me niet terug te pakken.
De rest kan je heel eenvoudig aanleren.quote:
noemde je mij egoistisch???quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De rest kan je heel eenvoudig aanleren.
Bejaarden hebben geen seksquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Tering, ben ik nu intussen al zo bejaard en lees ik hier dat vrouwen een clitoris hebben?
Waar kan ik die vinden?
Uiteraard niet.quote:
couldn't agree morequote:Op donderdag 22 februari 2007 06:12 schreef ShadowGirl het volgende:
Je hebt ook nog een hele lading met mannen die er van overtuigd zijn dat een clit ergens halverwege je baarmoeder zit... Maw Raggende vingers in en uit.. en dat na een lauw kusje..
De one minut man maakt zich ook niet bepaald geliefd..
Mannen die om de 10 seconden vragen: Kom je al? Kom je al? Terwijl je nog niet eens warm bent gelopen
Ik wil niet zeggen dat mannen met een klein formaat slecht in bed zijn.. maar wanneer je aankomt met:
Schat.. stop hem er in.. neuk me!
en je als antwoord krijgt:
"Ik ben al bezig"
:$ ! En totaal niet bevredigend !
Mannen die je clitoris tussen duim en wijsvinger pakken om haar vervolgens te behandelen als een volume knop.
Mannen die niet beffen, maar wel je mond willen volspuiten.
Misschien ben jij wel zo'n figuur dat niks gemerkt heeft van het ongerief van z'n sexpartners...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:09 schreef Catannl het volgende:
pffff, wat een opluchting
Ik doe het dus toch goed... dacht dat mijn sexpartners alleen maar aardig waren![]()
Maar goed te horen dat dit de problemen zijn. Mochten er dames zijn die mij willen corrigeren doe dat dan, maar als ik het zo lees komen jullie er goed van af bij mij.![]()
En jij hebt nog nooit complimentjes gehad?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:17 schreef BertV het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel zo'n figuur dat niks gemerkt heeft van het ongerief van z'n sexpartners...![]()
Je bent zeker genoeg van jezelf.
Nee hoor, als ze zegt "Jezus wat lekker om die lekkere pik van je in me te voelen" dan is daar niks sturends bij, dan wil ze gewoon dat je doorgaat met te doen wat je aan het doen was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:33 schreef BertV het volgende:
Complimentjes zijn er vaak als een positieve manier om je te sturen.
Fuck,hebben wij dezelfde ex?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef Anubis1984 het volgende:
Mannen die altijd, áltijd, ALTIJD hetzelfde repetoire afgaan. Als je na 30 seconden gefröbel dan nog niet bent gekomen meteen whoppa whoesj hun pik erin raggen, na 2 keer stoten klaar zijn, zich dan zwaar moe van je af laten glijden, meteen in slaap donderen en jou achterlaten zonder orgasme, met je vibrator..
Zo, even wat persoonlijke frustraties![]()
Heb het nu echt een heel héééééél stuk beter getroffen!![]()
dat heet sturen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee hoor, als ze zegt "Jezus wat lekker om die lekkere pik van je in me te voelen" dan is daar niks sturends bij, dan wil ze gewoon dat je doorgaat met te doen wat je aan het doen was.![]()
Hoe bedoel je, ik ben een SLET die al door minstens 100 man is uitgewoond met als gevolg dat ze niet eens meer voelt of er een mannenpik inzit of niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:12 schreef ShadowGirl het volgende:
Je hebt ook nog een hele lading met mannen die er van overtuigd zijn dat een clit ergens halverwege je baarmoeder zit... Maw Raggende vingers in en uit.. en dat na een lauw kusje..
De one minut man maakt zich ook niet bepaald geliefd..
Mannen die om de 10 seconden vragen: Kom je al? Kom je al? Terwijl je nog niet eens warm bent gelopen
Ik wil niet zeggen dat mannen met een klein formaat slecht in bed zijn.. maar wanneer je aankomt met:
"Ik ben al bezig"
Mannen die je clitoris tussen duim en wijsvinger pakken om haar vervolgens te behandelen als een volume knop.
Mannen die niet beffen, maar wel je mond willen volspuiten.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik ben een SLET die al door minstens 100 man is uitgewoond met als gevolg dat ze niet eens meer voelt of er een mannenpik inzit of niet.Walgelijk gewoon.
![]()
![]()
Ik vind dr wel seksueel aantrekkelijk klinken, ik hoef niet bang te zijn voor vrouwen met ervaring. Jij blijkbaar wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik ben een SLET die al door minstens 100 man is uitgewoond met als gevolg dat ze niet eens meer voelt of er een mannenpik inzit of niet.Walgelijk gewoon.
![]()
![]()
mijn vriendin wil juist dat ik er hard overheen rag, erin knijp of zelfs bijt........quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef justshutup het volgende:
Mannen die toch na alle verhalen en alle waarschuwingen het niet te doen, nog steeds je tepels en je klit te hardhandig aanpakken. Het lijkt me inmiddels algemeen bekend dat tepels geen volume knoppen zijn en dat je de klit voorzichtig moet 'behandelen'![]()
Geniaal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Mannen die erop duiken, klaarkomen en zich omdraaien. Als je dan zegt "en ik dan?" nemen ze je in de armen voor een knuffel.
quote:Ik wil niet zeggen dat mannen met een klein formaat slecht in bed zijn.. maar wanneer je aankomt met:
"Ik ben al bezig"
Dat komt omdat hij z'n onschuld nog niet verloren heeft, en daarom vrouwen maar affakkelt. Dat is wel de manier om je maagdelijkheid te verliezen ja.... (zie de link in mijn post)quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik vind dr wel seksueel aantrekkelijk klinken, ik hoef niet bang te zijn voor vrouwen met ervaring. Jij blijkbaar wel.![]()
onbegrijpelijk vind ik datquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
mijn vriendin wil juist dat ik er hard overheen rag, erin knijp of zelfs bijt........
Eng he, als een vrouw weet wat ze wel en niet wilquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, maar dat heeft niet altijd zin, want vaak moet je het zo overduidelijk en bot doen dat het een sfeerdoder is, mannen en hintsquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Litso het volgende:
Vind de mannentopic erg leuk om eerlijk te zijn en zo hou je het wat uit elkaarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
jullie kunnen het niet laten he? 1 topique over dat ze slecht presteren en het gekrenkte ego moet gelijk in de tegenaanval
Het zou een idee kunnen zijn om zachtjes te beginnen, dan kan je altijd op de reractie letten en het aanpassen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
ha waarom dan?![]()
overigens wb die tepel- en clitaanraakklachten..
ik heb vrouwen gekend waarbij je de druk van een tientonsvrachtwagencombinatie op hun tepels/clitjes moest leggen, eer ze iets wilden voelen..
bij de ander is kijken bijna al een garantie voor klaar komen...
als je een langer durende relatie hebt zou ik zoiets maar en keer melden, wij mannen kunnen dat niet aanvoelen ofzo
Dat is wel het ergste wat je bij mij kunt doen. Ik heb meer erogene zones dan die tussen mijn benen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
*Mannen die onmiddelijk naar de klit duiken, kusje, handje over borst en hoppa bullseye en dan gelijk voor de kill gaan
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tussendoor rechtop in bed gaan zitten en vragen 'welk standje zullen we nu doen?'. Als iets ontnuchterend werkt..
Met Kamaboekje erbij?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tussendoor rechtop in bed gaan zitten en vragen 'welk standje zullen we nu doen?'. Als iets ontnuchterend werkt..
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
Even een topic voor de dames erbij, dan kunnen die 2 uit elkaar gehouden worden
*Een man die alleen seks ligt te hebben met je, kortom, gewoon maar een beetje doen en alleen maar aan jezelf denken, je totaal niet bewust zijn van de reactie's van een ander.
*Een slecht ritme, steeds tegen gaan zitten bewegen, raar ritme houden, beter gezegd geen ritme, maar wat aanklooien.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:28 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wanneer hij:
- nooit het initiatief neemt
- steeds hetzelfde standje wil en niet openstaat voor verandering
- alleen aan zichzelf denkt en niet aan mij
- mij niet beft, maar wel gepijpt wil worden
Dit zo ongeveer...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
- Als ie alleen maar bovenop je ligt te pompen met een rood hoofd en niet door heeft dat ik intussen al ben begonnen mn nagels te lakken.
- Tepels zijn geen radioknoppen, echt niet... en nee, ik vind het ook niet geil als je als een baby gaat zuigen alsof er wat uit moet komen
Ik vind jou best naiefquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:42 schreef CrazyTaxi het volgende:
Veronderstel dat misschien de meeste vrouwen gewoon niet zo aantrekkelijk zijn in deze topic? Zij verkrijgen op deze manier ook mannen die hen toekomen. Deze mannen zullen in de regel ook niet zo handsome zijn. Dit is simpel mathematics. De mannen die de vrouwen tot een hoogtepunt moesten brengen waren zelf zeer onervaren doordat zij eigenlijk nog niet eerder een vrouwelijk-lichaam hadden gezien laat staan gevoeld.![]()
Wat boeit dat nou, zolang je je zaad maar kwijt kan, ja toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Geloof me, er zijn nu eenmaal mannen die (nog) niet zo goed snappen hoe het nou werkt bij een vrouw
Nou eh, de mooiste mannen bakten er over het algemeen het minste van in bed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:42 schreef CrazyTaxi het volgende:
Veronderstel dat misschien de meeste vrouwen gewoon niet zo aantrekkelijk zijn in deze topic? Zij verkrijgen op deze manier ook mannen die hen toekomen. Deze mannen zullen in de regel ook niet zo handsome zijn. Dit is simpel mathematics. De mannen die de vrouwen tot een hoogtepunt moesten brengen waren zelf zeer onervaren doordat zij eigenlijk nog niet eerder een vrouwelijk-lichaam hadden gezien laat staan gevoeld.![]()
De aantrekkelijkste man waar ik ooit mee heb gevreeën was een regelrechte ramp in bedquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
Nou eh, de mooiste mannen bakten er over het algemeen het minste van in bed.
Je weet pas echt of iemand slecht is in bed als je vergelijkingsmateriaal hebt. Blijkbaar heeft iedereen hier dus ook sex gehad met iemand die het wel kan, dus dan klopt het niet wat je zegt (sowieso niet trouwens)quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:42 schreef CrazyTaxi het volgende:
Veronderstel dat misschien de meeste vrouwen gewoon niet zo aantrekkelijk zijn in deze topic? Zij verkrijgen op deze manier ook mannen die hen toekomen.
Ja duh. Ik ben 34 jaar, 5 jaar getrouwd en doe sinds mijn 15e aan seks. Nou, dan ben je wel het nodige tegengekomen hoor! Je denkt toch niet dat je dan blijft hangen bij iemand met wie het in bed niet klikt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef BertV het volgende:
valt me idd op dat er niemand klaagt over hun huidige bedpartner...
ja-ja..
Wanhoop om alleen over te blijven is voor de meeste mensen afdoende...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh. Ik ben 34 jaar, 5 jaar getrouwd en doe sinds mijn 15e aan seks. Nou, dan ben je wel het nodige tegengekomen hoor! Je denkt toch niet dat je dan blijft hangen bij iemand met wie het in bed niet klikt?
Nou gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh. Ik ben 34 jaar, 5 jaar getrouwd en doe sinds mijn 15e aan seks. Nou, dan ben je wel het nodige tegengekomen hoor! Je denkt toch niet dat je dan blijft hangen bij iemand met wie het in bed niet klikt?
Ja, dat geldt wel voor veel mannen onder de 25. Daarna beseffen ze dat de seks er ook voor hen een stuk leuker op wordt wanneer de vrouw wild is van verlangen en zich steeds meer laat gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, zolang je je zaad maar kwijt kan, ja toch..
...onder andere. Ook op andere gebieden gelukkig. En voor de duidelijkheid: ik ben absoluut niet bang om alleen te zijn. Sterker nog, als ik niet zoveel van mijn man zou houden en niet twee kinderen met hem zou hebben, zou ik daar de voorkeur aan geven eerlijk gezegd.quote:
whaha kromme redenatiequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
...onder andere. Ook op andere gebieden gelukkig. En voor de duidelijkheid: ik ben absoluut niet bang om alleen te zijn. Sterker nog, als ik niet zoveel van mijn man zou houden en niet twee kinderen met hem zou hebben, zou ik daar de voorkeur aan geven eerlijk gezegd.
Waarom vind je dat krom?quote:
zoveel vrouwen zoveel meningen dus.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Beffen met alleen het puntje van z'n tong, alsof ie de rest van z'n tong niet vies wil maken ofzoDaar kan je uren mee doorgaan maar klaarkomen doe ik er niet van hoor
Dat kan natuurlijk.. Maar als ik vroeg of ie z'n hele tong kon gebruiken ging dat ook niet van hartequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
zoveel vrouwen zoveel meningen dus.
ken er ook een die alleen maar gelikt wilde worden met het puntje van de tong.
Ohja nou je het zegt.. me constant zo 'gemaakt' lief aankijken omdat dat 'zo hoort'.. geen enkel teken van geilheid in z'n gezicht te bekennen, laat staan dat er geluid uit kwamquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Vandaag... het volgende:
Ik had een keer iemand die alleen maar lieve vanillesex wilde en slappe dingen zei als ´je bent lief´ tijdens het zachtjes "neuken". Waardoor ik me al bijna ordinair voel als ik vroeg of het iets harder zou kunnen.
Heb jij toevallig geen zin om een onschuldige jongeman de fijne kneepjes van 'het vak' te leren?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:06 schreef Xennia het volgende:
Ja, dat geldt wel voor veel mannen onder de 25. Daarna beseffen ze dat de seks er ook voor hen een stuk leuker op wordt wanneer de vrouw wild is van verlangen en zich steeds meer laat gaan.
''Je bent lief'' tijdens de seks? Dat is wel het laatste waaraan ik denk, hoe lief hij isquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Vandaag... het volgende:
Ik had een keer iemand die alleen maar lieve vanillesex wilde en slappe dingen zei als ´je bent lief´ tijdens het zachtjes "neuken". Waardoor ik me al bijna ordinair voel als ik vroeg of het iets harder zou kunnen.
Whehehe. Metroman?quote:Hij wilde zelfs geen doggystyle want dat vond ie zo onpersoonlijk...![]()
Geluiden moeten de vrouwen maken. Mannen klinken mongoolsquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ohja nou je het zegt.. me constant zo 'gemaakt' lief aankijken omdat dat 'zo hoort'.. geen enkel teken van geilheid in z'n gezicht te bekennen, laat staan dat er geluid uit kwam
en dan te bedenken dat dit allemaal over dezelfde ex gaat![]()
Ik hoef geen oerkreten te horen maar wat gehijg en gekreun mag van mij bestquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geluiden moeten de vrouwen maken. Mannen klinken mongools
Zo onbaatzuchtig ben ik nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij toevallig geen zin om een onschuldige jongeman de fijne kneepjes van 'het vak' te leren?![]()
Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik momenteel niets te klagen hebquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef BertV het volgende:
ja-ja..
Mannen moeten wel degelijk ook geluid maken. Ik wil wel een duidelijke respons van hem.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geluiden moeten de vrouwen maken. Mannen klinken mongools
quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:12 schreef ShadowGirl het volgende:
"Ik ben al bezig"
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Doet me denken aan mijn ontmaagding. Ik had achteraf echt zoiets van "is dit alles?".
Toen ik later een jongen tegenkwam die meer had dan het formaat pink (letterlijk!), begreep ik dat dat inderdaad niet alles was.
praten, hoe dood moet het gaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mannen moeten wel degelijk ook geluid maken. Ik wil wel een duidelijke respons van hem.
Geile dingen zeggen, is ook prettig
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo onbaatzuchtig ben ik niet![]()
Ben blij dat ik onschuldige jongemannen eindelijk ontgroeid ben.
Bedoel je de mensen die niets voelden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat ik me dan afvraag; zeggen jullie dit ook tegen die sekspartner? Ik heb het idee van niet.
En; grotevaginavrouwen die méér willen voelen, hoe klein zijn die piemels wel niet?
Het zijn geen hoogwaardige gesprekken hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef DOGMAN het volgende:
praten, hoe dood moet het gaan?
Tuurlijk wel. Je moet de ander leren wat je prettig vindt. Tijdens de seks kun je dit subtiel doen door hard te kreunen als je iets lekker vindt en weinig reactie te geven als je het niet lekker vindt, je kunt hem van je afduwen als het begint te vervelen en zelf de touwtjes in handen nemen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat ik me dan afvraag; zeggen jullie dit ook tegen die sekspartner? Ik heb het idee van niet.
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zijn geen hoogwaardige gesprekken hoor![]()
Maar jij hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent
Ja, maar of hij was beledigd, of het hielp gewoon niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gatver ja, herkenbaa. Ik raakte ook ietwat uit mn roes toen dikke stroompjes zweet van een potentiele geliefde zijn bovenlip (serieus!) op mij spatten. En het is ook niet prettig zo´n kletsnat lichaam te strelen. * ril*quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:38 schreef Maeghan het volgende:
Foute dingen:
* Mannen die heel erg zweten. Mijn tweede ex zweette alsof je de kraan openzette, binnen vijf minuten. Gruwelijk irritant en plakkerig. Een beetje zweet is niet erg, maar iedere keer die druppels die in je gezicht spetteren, blegh.
Ik ben geen grotevaginavrouw. In tegendeel eerlijk gezegd. Maar zegt de naam pinkeltje je wat? Hij had ongeveer die grootte. Serieus, het piemeltje van mijn zoontje van 2,5 heeft hetzelfde formaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En; grotevaginavrouwen die méér willen voelen, hoe klein zijn die piemels wel niet?
Oh, in de onwetende beginperiode wel dingen gehad hoor die niet bleken te werken, nogsteeds weleens kramp en andere zaken die misgaan, maar al doende leert men zegt men en dat klopt ook, nu is hij gewoon presies afgesteld op wat ik lekker vind en ik op wat hij lekker vindtquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef BertV het volgende:
ja-ja..
Ik denk dat het eeuwige getrut en geaai een groter voorkomend kwaad is onder vrouwen zelf, vooral het type dat behept is met een dorpse, beschermde achtergrond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Vandaag... het volgende:
volgens mij scheelt dat van vrouw tot vrouw hoor..quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik denk dat het eeuwige getrut en geaai een groter voorkomend kwaad is onder vrouwen zelf, vooral het type dat behept is met een dorpse, beschermde achtergrond.
Ik hou van lekker wild, slappe trutseks kun je nog jarenlang hebben als je sexleven toch al wars is van enige verrassing na een jarenlang samenzijn.
Slik verdomme dan de pil, en ga niet voor elke kerel met je benen gespreid!quote:- Mannen die niet met condooms om kunnen gaan en 2,5 uur lopen te kutten met zo'n ding en dan vervolgens vloekend mompelen dat 'ie nu niet meer omhoog wil'![]()
Stel je niet zo aan, dat je onzeker bent en onwetend hoeven wij niet te merken hoor!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Slik verdomme dan de pil, en ga niet voor elke kerel met je benen gespreid!
^&%^& condooms![]()
Waaruit maak je op dat ik onzeker ben, ik heb gewoon een hekel aan condooms.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, dat je onzeker bent en onwetend hoeven wij niet te merken hoor!!!!
Hebben ze ook soa testen gedaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:01 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik onzeker ben, ik heb gewoon een hekel aan condooms.
Ben blij dat mn vriendin + exen allemaal pil gebruik(t)en
Ik heb een vriendin gehad die de helft van de tijd niet klaarkwam, en ookal zei ze zelf dat ze dat helemaal niet erg vond (en ik daar dan ook maar mee akkoord ging), het is soms toch wel iets waar je je onzeker van gaat voelen hoor. Nee, niet iedere vrouw vindt het belangrijk, maar ik lees ook vaak genoeg reacties hier van vrouwen die zeggen dat ze het niet erg vinden maar het stiekem tóch vervelend vinden. Zo krijg je als man natuurlijk ook wel het idee dat je gewoon iets niet goed doet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:38 schreef Maeghan het volgende:
Foute dingen:
* Mannen die blijven zeiken over het feit dat je niet klaarkomt.
Heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Hebben ze ook soa testen gedaan?
Anders durf ik je amper aan te pakken met een stok![]()
Hekel aan condooms hebben alleen mannen die onzeker en onhandig zijn, een beetje vent heeft dat ding in een vloek en een zucht om, heeft er totaal geen probleem mee.
Wat een onzin, zit tussen je oren schat, je zit al zo te balen van dat condoom vooraf dat er ook geen eer meer aan te behalen is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:08 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken.
Je zou het kunnen vergelijken dat ik dan een vrouw was en zou moeten neuken met een kerel met een pikkie van 4 centimenter.
Ik voel er gewoon geen klote meer van dan.
En soa test heb ik meerdere malen gedaan.![]()
EEuuh waarom zou ik dat in vredesnaam verzinnen, hoe weet jij nou hoe dat voor mij voelt, dat is voor elke kerel verschillend.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een onzin, zit tussen je oren schat, je zit al zo te balen van dat condoom vooraf dat er ook geen eer meer aan te behalen is.
Heb meer dan genoeg geneukt met condoom om dit met zekerheid te kunnen zeggen en ja ook voor een vrouw is het gevoel iets minder, net als voor de man, maar de mannen waarmee ik het bed heb gedeelt konden prima genieten en klaarkomen, vaak vroeger dan me lief was
leuk he Russische roulette?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:08 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken.
Je zou het kunnen vergelijken dat ik dan een vrouw was en zou moeten neuken met een kerel met een pikkie van 4 centimenter.
Ik voel er gewoon geen klote meer van dan.
En soa test heb ik meerdere malen gedaan.![]()
Ik heb ook een hekel aan condooms, omdat het hoe kort ook, even de magie verbreekt en omdat het gewoon anders voelt zo'n stukje rubber in plaats van huid op huidquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Hebben ze ook soa testen gedaan?
Anders durf ik je amper aan te pakken met een stok![]()
Hekel aan condooms hebben alleen mannen die onzeker en onhandig zijn, een beetje vent heeft dat ding in een vloek en een zucht om, heeft er totaal geen probleem mee.
kan jij van de buiten kant zien hoeveel ze er gehad hebben?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:48 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Dat jij nou met elke uitgewoonde stoephoer neukt.![]()
Ik heb wel die ervaring dat dames die bang zijn van drugs, de grote stad en absoluut niet streetwise zijn... ook als een bekrompen trut sexen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
volgens mij scheelt dat van vrouw tot vrouw hoor..
sommige dorpelingen kunnen er ook wat van
Eensch. Overigens gaat het moet ik zeggen 99% van de keren prima en zonder moeite, maar net die ene keer gaat dan ook ALLES fout.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan condooms, omdat het hoe kort ook, even de magie verbreekt en omdat het gewoon anders voelt zo'n stukje rubber in plaats van huid op huid
Sure dude surequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik heb wel die ervaring dat dames die bang zijn van drugs, de grote stad en absoluut niet streetwise zijn... ook als een bekrompen trut sexen.
Ik heb het een tijd geleden ook weer meegemaakt, ik had gewoon halverwege de seks er geen zin meer in. Wat een zouteloos suf kind. Maar goed, dat kan het em ook nog wezen waarom een man het slecht doet: 'he's just not that into you'.... (en nou geen flauwe woordgrappen)![]()
Ik dacht eigenlijk ' Ik ben er nu eigenlijk wel weer klaar mee, kijken hoe snel ik kan klaarkomen als ik denk aan iets geils'...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sure dude sure
*Verloren_onschuld ragt een sufkindje en denkt halverwege; Laat ik even stoppen met pompen en naar huis gaan!!
ok.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ' Ik ben er nu eigenlijk wel weer klaar mee, kijken hoe snel ik kan klaarkomen als ik denk aan iets geils'...
Is dat ook goed?![]()
psies. Kan af en toe gebeuren aangezien je nooit voor de volle 100% op één lijn kan zitten. Maar als ik een aanzwengelkut wou was ik wel orgelman geworden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je van zijn aanwezigheid al niet zeik- en zeiknat van jezelf bent, zit er ook iets niet helemaal goed..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij toevallig geen zin om een onschuldige jongeman de fijne kneepjes van 'het vak' te leren?![]()
Hier wordt voldoende gepraat. Maakt de sex er niet minder op zolang je je momenten uitkiest.quote:
Ik doe dingen liever op de tast.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hier wordt voldoende gepraat. Maakt de sex er niet minder op zolang je je momenten uitkiest.
Beats playing hints
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik doe dingen liever op de tast.![]()
'nee, Verloren_onschuld, dat is mijn oor'
![]()
Condooms zijn een noodzakelijk kwaad, ook voor de vrouw voelt het idd anders, maar de magie doorbreken is niet echt nodig, je moet het gewoon inbouwen in het geheel en er vooral niet zo mee zitten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan condooms, omdat het hoe kort ook, even de magie verbreekt en omdat het gewoon anders voelt zo'n stukje rubber in plaats van huid op huid
Onzeker ben ik al sinds mijn 16de niet meer, maar dat condoom is gewoon kut en anti climax... Ook heb ik hem binnen een seconden of 4-5 om, dus onhandig.. neuh. Je bepaalt gewoon niet wat iemand voelt, net zoals je niet bepaald of iemand spruitjes wel lekker of niet vind.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Condooms zijn een noodzakelijk kwaad, ook voor de vrouw voelt het idd anders, maar de magie doorbreken is niet echt nodig, je moet het gewoon inbouwen in het geheel en er vooral niet zo mee zitten.
Dat is het probleem van mannen die echt last hebben van condooms, die zitten vantevoren al zo van oh nee, dat condoom, nu voel ik zo niks meer, lopen te prutsen ermee, dat kan ook alleen maar fout gaan.
Als je zorgt dat je er een beetje handig mee bent en het bij het spel betrekt dan is het gewoon wel te doen, het wordt nooit hetzelfde als lekker bloot, je voelt iets minder, maar het hoeft niet slecht te zijn.
Of zoals eerder aangegeven ben je een maagdelijk fappertje, of je voelt je aangesproken doordat 1 van mn omschrijvingen bij je matched..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
![]()
![]()
O ja, dit is voor mij ook een don't! De opmerking "je slikt toch de pil" of "je word heus niet zwanger hoor"....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Slik verdomme dan de pil, en ga niet voor elke kerel met je benen gespreid!
^&%^& condooms![]()
Het is echt een kwestie van gewenning, ik denk dat mensen die van relatie naar relatie hoppen het daar moeilijker mee hebben omdat die steeds van die grote overlappen hebben waarin er geen condoom gebruikt wordt en dan net in dat spannende, maar nog niet op elkaar afgestemde periode moet je dan een condoom gebruiken...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Onzeker ben ik al sinds mijn 16de niet meer, maar dat condoom is gewoon kut en anti climax... Ook heb ik hem binnen een seconden of 4-5 om, dus onhandig.. neuh. Je bepaalt gewoon niet wat iemand voelt, net zoals je niet bepaald of iemand spruitjes wel lekker of niet vind.
Als er iets is wat aan het begin gedaan word van een relatie (in welke vorm dan ook), is een soa test.
jep. totaal geen problemen mee. als je het niet zegt zullen ze het ook nooit weten. ik heb ook graag dat men tegen mij zegt wat ik wel en niet goed doe.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Litso het volgende:
aaarrgghh vreselijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef erodome het volgende:
Condoomverhaal doet me wel aan toch wel 1 van de grootste afknappers denken, mannen die zeuren om zonder condoom te mogen neuken.
Daar wordt ik toch wel echt lichtelijk sjago van, dat zou geen vraag moeten zijn, zeker niet als we niet op echt vertrouwelijke voet leven met elkaar.
Niet als je het bij 1 man houdtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef erodome het volgende:
Condooms zijn een noodzakelijk kwaad
Zoals ik al zei, in het begin van de relatie of bij wisselende contacten.quote:
Present!!quote:Mannen die niet beffen, maar wel je mond willen volspuiten.
Zeg Consigliere, waarom bef jij niet???quote:
Hoe vaak wissel je die dan of heb je er tot nu toe echt maar 1?quote:
Geef me een goede reden (lees betoog)...(niet zo afgezaagd alsjeblieftquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:31 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Zeg Consigliere, waarom bef jij niet???![]()
Ik moet jou een reden geven waarom je zou moeten beffen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:37 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Geef me een goede reden (lees betoog)...(niet zo afgezaagd alsjeblieft).
Weet je me over te halen? Dat zal ik je de jackpot geven (![]()
) Maar dan moet je wel heeeeeeeeel goed je best doen
![]()
toch wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:40 schreef Consigliere het volgende:
GENIAAL!!!
Mijn mening staat reeds elders in dit topic, slecht geformuleerd, maar de strekking is duidelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:45 schreef Consigliere het volgende:
Maar ff ontopic in dit topic he... Wanneer sekst een man slecht? Wanneer sekst een man goed?
Ik wil jou mening wel eens weten
ik work out me rot... Een keer langs komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
- zelf wel gepijpt willen worden en niet beffen
- wel beffen, maar me niet kunnen laten komen
- anale sex eisen. als ik anaal wil dan hoort hij het wel
- pijpen, neuken, slapen is GEEN sex
- ik lig graag op mijn rug, maar niet ALTIJD. kortom, een ander standje is ook leuk en tja, soms is dat standje voor mij wel lekker en voor jou wat minder (dan moet je maar wat meer work outen)
Mensen in relaties hebben toch nooit SOA's..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef erodome het volgende:
Condoomverhaal doet me wel aan toch wel 1 van de grootste afknappers denken, mannen die zeuren om zonder condoom te mogen neuken.
Daar wordt ik toch wel echt lichtelijk sjago van, dat zou geen vraag moeten zijn, zeker niet als we niet op echt vertrouwelijke voet leven met elkaar.
het gaat hier ook niet over sex in Relaties...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Mensen in relaties hebben toch nooit SOA's..![]()
![]()
Misschien de boel schoon houden? Stel eens voor om eerst samen te douchen voor de seks. Een ongewassen doos likken is nou niet echt mijn droombezigheid.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:30 schreef Ikook het volgende:
Mannen die beffen helemaal niets vinden
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:40 schreef misslady83 het volgende:
..., maar vervolgens wil ik ramactie!![]()
![]()
We zijn beiden getest, maar bedankt voor je goede zorgenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het begin van de relatie of bij wisselende contacten.
Als je maar 1 relatie hebt van maagd afaan is het niet nodig, anders is het elke eerste 3 maanden van een relatie een noodzakelijk kwaad, dat wil zeggen, als je niet dom bezig bent dan....
Aangezien de meeste mensen toch niet bij hun eerste liefje blijven zullen eigenlijk alle mensen een condoom tegen moeten komen, zo dom zijn om te denken dat je veilig bent omdat je van relatie naar relatie gaat mag ik toch niet hopen voor je....
Maar dat is juist het probleem. Als vrouwen faken heb je het niet in de gaten. Anderen willen hun opwinding weer niet toegeven.. (schaamte ?)quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
...
-als hij niet eens merkt dat je het niet echt naar je zin hebt;
-als hij stopt wanneer jij "net" niet gekomen bent n zegt dat je je zelf maar moet behelpen.....;
...
jezus dat meen je niet!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef Anubis1984 het volgende:
Mannen die altijd, áltijd, ALTIJD hetzelfde repetoire afgaan. Als je na 30 seconden gefröbel dan nog niet bent gekomen meteen whoppa whoesj hun pik erin raggen, na 2 keer stoten klaar zijn, zich dan zwaar moe van je af laten glijden, meteen in slaap donderen en jou achterlaten zonder orgasme, met je vibrator..
Zo, even wat persoonlijke frustraties![]()
Heb het nu echt een heel héééééél stuk beter getroffen!![]()
Oh daar heb ik juist nooit zo'n moeite mee, dan wil ik zelf ook gewoon lekker maffen en ik snap heel goed dat ie dan zo gaar als wat isquote:Op zondag 25 februari 2007 17:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar vooral het "in slaap vallen" meteen als zijn gekomen zijn.....dat is oor mij egt het toppunt van irritatie....!!!![]()
ik bedoel dan ook meteen he....quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh daar heb ik juist nooit zo'n moeite mee, dan wil ik zelf ook gewoon lekker maffen en ik snap heel goed dat ie dan zo gaar als wat is
Achja kan wel es gebeuren, vind 't juist wel liefquote:Op zondag 25 februari 2007 17:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik bedoel dan ook meteen he....als ie dus amper van je af is.....
![]()
Ja ik snap wel dat het jammer is, maar als het niet lukt, dan lukt het niet. Het is natuurlijk wat anders als een vrouw alleen bij jou niet klaarkomt maar bij exen wel of in haar eentje wel, dan is het misschien nog anders. Het is mij nog nooit gelukt, ik weet waarom, en dan helpt het echt niet mee als m'n vriend iedere keer gaat mekkeren dat ik niet klaarkom. Dat wist ik namelijk al en van dat gezanik raak ik ook niet opgewonden, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad die de helft van de tijd niet klaarkwam, en ookal zei ze zelf dat ze dat helemaal niet erg vond (en ik daar dan ook maar mee akkoord ging), het is soms toch wel iets waar je je onzeker van gaat voelen hoor. Nee, niet iedere vrouw vindt het belangrijk, maar ik lees ook vaak genoeg reacties hier van vrouwen die zeggen dat ze het niet erg vinden maar het stiekem tóch vervelend vinden. Zo krijg je als man natuurlijk ook wel het idee dat je gewoon iets niet goed doet.
Maargoed, het is natuurlijk kwestie van eerlijkheid vanuit de vrouw, en gewoon accepteren van de manSamen kom je er wel.
Hihi ik zei kom.
doggie punch enzo?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef dvunz het volgende:
lees hoop frustie..blij dat ik heeeeeeeeeeeel erg wissel
en je nooit weet wat ik ga doen...surprise surprise
je bedoelt meer vriendinnen?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef dvunz het volgende:
lees hoop frustie..blij dat ik heeeeeeeeeeeel erg wissel
en je nooit weet wat ik ga doen...surprise surprise
Wat is het probleem om te gaan slapen na dat je alle bij bent gekomen? Wat moeten we dan doen?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
idd...mannen die zuchen en kreunen omdat je volgenshun iet snel genoeg klaar komt.....maar vooral het "in slaap vallen" meteen als zijn gekomen zijn.....dat is oor mij egt het toppunt van irritatie....!!!
maar heb tegenwordig nix meer te klagen.....
![]()
![]()
hahahaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Wat is het probleem om te gaan slapen na dat je alle bij bent gekomen? Wat moeten we dan doen?
Dan hoeft ze jouw kwakkie zeker ook niet te slikken als ze je pijpt, of dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:52 schreef mrdjey het volgende:
als ik mijn vriendin vol heb gespoten en zei is nog niet klaargekomen ga ik d'r niet nog even beffen of zo. ga nog niet met m'n bek ik m'n eigen kwakkie liggen?
Morgen ochtend weer een kans.
Als het goed is heb je dat kwakje op zn minst halverwege in dr kut achtergelaten, en zit dr klit aan de buitenkant. Dan kun je daar dus rustig aan zitten zonder dat je meteen dreigt te stikken in een emmer van je eigen zaad. Het valt allemaal wel mee hoor...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:52 schreef mrdjey het volgende:
als ik mijn vriendin vol heb gespoten en zei is nog niet klaargekomen ga ik d'r niet nog even beffen of zo. ga nog niet met m'n bek ik m'n eigen kwakkie liggen?
Morgen ochtend weer een kans.
Dat is toch ook het idee van faken, mutsquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
Maar deze vraag staat nog steeds?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Wat is het probleem om te gaan slapen na dat je alle bij bent gekomen? Wat moeten we dan doen?
Achterlijke vergelijking.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:15 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Dan hoeft ze jouw kwakkie zeker ook niet te slikken als ze je pijpt, of dat dan weer wel...![]()
Jaa? Waarom??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Achterlijke vergelijking.
Hij zegt toch ook niet dat hij haar lichaamssappen niet opvreet? Hij zegt dat hij zijn eigen niet wil vreten, en missch/waarsch verlangt hij ook niet van haar dat ze haar lichaamssappen opvreet. Of bedoel je soms orale seks na het 'gewone' neuken? In dat geval zou ik zeggen: de vrouwelijke lichaamssappen zijn meestal wat kleiner in hoeveelheid, plakkerigheid... aanwezigheid.quote:
Jaa ik zie ook wat hij zegt ja.. Maar ik vind het achterlijk dat mannen vies zijn van hun eigen kwakkie, maar 9 vd 10 mannen wel verlangen/verwachten dat een vrouw hun kwakkie doorslikt... Zegt niet dat hij zo is, maar veel mannen wel...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat hij haar lichaamssappen niet opvreet? Hij zegt dat hij zijn eigen niet wil vreten, en missch/waarsch verlangt hij ook niet van haar dat ze haar lichaamssappen opvreet. Of bedoel je soms orale seks na het 'gewone' neuken? In dat geval zou ik zeggen: de vrouwelijke lichaamssappen zijn meestal wat kleiner in hoeveelheid, plakkerigheid... aanwezigheid..
Nogmaals, dat is heel wat anders!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Jaa ik zie ook wat hij zegt ja.. Maar ik vind het achterlijk dat mannen vies zijn van hun eigen kwakkie, maar 9 vd 10 mannen wel verlangen/verwachten dat een vrouw hun kwakkie doorslikt... Zegt niet dat hij zo is, maar veel mannen wel...
Ach, vermengd met haar vocht merk je er weinig van. Als ik al eerder ben klaargekomen, is het nooit zo veel, en merk ik er niks van. Als je gaat liggen nadenken tijdens de sex over " Iew, m'n eigen kwakje" ben je trouwens wel erg a-geil bezig... Daar denk ik niet over na als we stomend bezig zijn. Dat geredeneer over sex altijd... Niet denken maar doen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef mrdjey het volgende:
Ik zit toch ook haar sappen op de likken? En dat doe ik dan iets van 20 min lang. Dus wat is het probleem als zei mijn sappen moet slikken?
En eeuh nee ik heb geen behoefte om m'n eigen kwakkie op te likken?
Zijn er mannen die dat wel doen dan?
Ja hoor,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef mrdjey het volgende:
Ik zit toch ook haar sappen op de likken? En dat doe ik dan iets van 20 min lang. Dus wat is het probleem als zei mijn sappen moet slikken?
wat een heerlijke egoïstische houding toch weer, zo'n beetje alle posts van je. Seks is niet een weegschaal die aangeeft wat zij krijgt en wat daar voor jou tegenoverstaatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef mrdjey het volgende:
Peukie roken en daarna tegen elkaar aan in slaap vallen.quote:
20 minutenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef mrdjey het volgende:
Ik zit toch ook haar sappen op de likken? En dat doe ik dan iets van 20 min lang.
Een heel enkel keertje is geen punt, maar het moet niet structureel gaan wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef parselmouth het volgende:
Nee, dat heb ik liever ook niet.... Maar ik kom wel makkelijk klaar, dus meestal is het geen probleem. Verder vind ik klaarkomen ook echt niet het belangrijkste, het gaat om de seks zelf, niet het hoogtepunt. Dus als ik een keertje niet klaarkom is dat echt geen punt verder (moet het natuurlijk ook weer niet het figuur zijn van erop, *ketskets*, *klaarkom* en er weer af).
Maar ik rook niet, (athans niet binnen)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Peukie roken en daarna tegen elkaar aan in slaap vallen.
Ik hoef ook geen gevinger of gelik aan mijn lijf, nadat hij in mij is gekomen. Heb liever dat hij me daarvoor laat komen (of ik help mezelf).
[..]
20 minuten![]()
Dan doe je iets verkeerd![]()
2de ronde natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:55 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Maar ik rook niet, (athans niet binnen)
Dus rest eigenlijk nog steeds de vraag, wat wil je dan ipv in slaap vallen na de sex?
Weet ik veel, dat hangt er vanaf wanneer, waar we daarna zin in hebben, hoe gaar we zijn, hoe 'wakker' we zijn. De afwas doen, de stad in, douchen, achter de computer gaan zitten, spermagevecht houden, of gewoon toch lekker blijven liggen en in slaap vallen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:55 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Dus rest eigenlijk nog steeds de vraag, wat wil je dan ipv in slaap vallen na de sex?
spermagevecht?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat hangt er vanaf wanneer, waar we daarna zin in hebben, hoe gaar we zijn, hoe 'wakker' we zijn. De afwas doen, de stad in, douchen, achter de computer gaan zitten, spermagevecht houden, of gewoon toch lekker blijven liggen en in slaap vallen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat hangt er vanaf wanneer, waar we daarna zin in hebben, hoe gaar we zijn, hoe 'wakker' we zijn. De afwas doen, de stad in, douchen, achter de computer gaan zitten, spermagevecht houden, of gewoon toch lekker blijven liggen en in slaap vallen.
een klein handdoekje naast je bed is dan handig, dan veeg je ut d'r in een ruk afquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:16 schreef mrdjey het volgende:
ik ken dat,. heb ik net buik van m'n vriendin ondergespoten probeert ze me vast te pakken en tegen d'r aan te drukken.
Als je als vrouw zijnde bovenop zit en hij is klaargekomen even vlotjes naar voren schuiven op de buik, kan hij zijn eigen troep bij zich houdenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:16 schreef mrdjey het volgende:
ik ken dat,. heb ik net buik van m'n vriendin ondergespoten probeert ze me vast te pakken en tegen d'r aan te drukken.
Nietsquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:55 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Ik heb nooit het nut begrepen van op de buik spuitenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:16 schreef mrdjey het volgende:
ik ook niet. net alsof je in een oeroude pornofilm speelt en de kijkers moet laten zien dat het echjt was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb nooit het nut begrepen van op de buik spuiten
Daar ben ik het toch wel mee eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
kortom. de beste mannen zijn instaat om aan te voelen, te ontdekken, dan wel te vragen, wat ze lekker vindt.
ik zeg niet dat ik dat altijd ben heur. ik heb ook wel eens korte relaties gehad met vrouwen die zo anders waren dan ik lekker vond, dat ik er ook niet de moeite in heb gestoken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch wel mee eens
Ik vind het een vervelende onderbreking van de climaxquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook niet. net alsof je in een oeroude pornofilm speelt en de kijkers moet laten zien dat het echjt was.
lekker diep in de schede met dat warme vocht.
ik kan me voorstellen dat de vrouw het lid graag in zich wil hebben als de climax van de man het hoogtepunt bereikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelende onderbreking van de climax
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelende onderbreking van de climax
Maar in dit geval moet je meteen van elkaar afrollen en je buik poetsen. Het is een anti-climaxquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
eenmaal gespoten is het hele sexen toch wel voor hem over...
of het nu op je buik of in je buik is
ach gewoon lekker laten liggen en daarna samen gaan douchen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar in dit geval moet je meteen van elkaar afrollen en je buik poetsen. Het is een anti-climax
insmerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
ach gewoon lekker laten liggen en daarna samen gaan douchen...
sommige vrouwen kunnen ook zo moeilijk doen
Niks mis mee toch? even de standjescatalogus erbij, desnoods de aanbiedingen eerst even bekijken, en dan besluiten tot een standje 38 (roep maar wat) met kroepoekquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Met Kamaboekje erbij?![]()
Ik ben meer van de directe stijl : 'nu omdraaien' en dan genadeloos![]()
eenmaal?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Binnen is gewoon lekkerder, voel je het klaarkomen, is jummyquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
of het nu op je buik of in je buik is
Precies, je krijgt er tenslotte een mooie huid van, daar kan geen crème tegenopquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:21 schreef erodome het volgende:
Maar af en toe mag best hoor, doe er niet moeilijk over...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:52 schreef mrdjey het volgende:
Ik denk dat hij een te klein pikkie heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat kwakje op zn minst halverwege in dr kut achtergelaten, en zit dr klit aan de buitenkant. Dan kun je daar dus rustig aan zitten zonder dat je meteen dreigt te stikken in een emmer van je eigen zaad. Het valt allemaal wel mee hoor...![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:53 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Het is porno
vieze porno sex is lekker
Deel 1 eensch, deel 2 hoef ik niet actief uitoefenend te beleven, ik onderga het welquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
beffen is lekker.....net als pijpen...
![]()
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook. Ik bedoel stel dat je als vrouw een ONS hebt na een avondje stappen en je bent ubergeil, hoe zou je dan reageren als de man een vinger in je kont begint te stoppen? Zou je dan NEE zeggen, of aanmoedigen om door te gaan, of vragen om het echte werk te doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:50 schreef Liquidootje het volgende:
Dude probeer eerst eens een keertje de pink voordat je aan de brown waagt
dan moet je een grotere douchkop kopequote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
jam jam. lekker in de kou staan de helft vd tijd.
samen in bad kan ook...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
geweldig!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:35 schreef Paltos het volgende:
Interessant topic.
Om te zien wat al de anderen fout doen, natuurlijk.![]()
Jij snapt het, samen douchen is overrated.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
jammer, zo wordt het niks tussen onsquote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij snapt het, samen douchen is overrated.
Maareh slechte seks:
- aan de tepels zuigen/erin knijpen. Nee niet iedere vrouw vindt dat lekker;
- te voorzichtig te werk gaan. Ik ben niet van suiker;
- gewoon doorgaan zonder het fenomeen condooms ter sprake te brengen;
- het obligate rijtje afwerken (zoenen, naar beneden gaan, beffen, dan neuken, dan klaar).
en samen in bad..kaarsjes rondom ??quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij snapt het, samen douchen is overrated
tuurlijk zeker as ze het niet verw8enquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Vinden vrouwen het geil als de man bij de eerste sex-gelegenheid al een actie onderneemt om haar Anaal te nemen?
Zolang dit niet elke keer zo gebeurt...en de tijd genomen wordt voor het beffen vind ik dit niet echt een probleem.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
- het obligate rijtje afwerken (zoenen, naar beneden gaan, beffen, dan neuken, dan klaar).
er bestaat maar één sexgod...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:47 schreef bigore het volgende:
Ik neuk exact zoals erodome de post geopend heeft, ik ben dan ook een ware sexgod.
na 10 jaar huwelijk heb je alles wel gehad hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef nanou het volgende:
**wanneer de man niet afwisseld:) mannen die er zelf niet op kunnen komen om is op een andere manier te sexen. spannend houden!!
Lieve schat, als je goed zou lezen zou je snappen dat het nogal sarcastisch bedoeld wasquote:Op maandag 5 maart 2007 00:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
er bestaat maar één sexgod...en die is van mij.....
( en jij bent het zeker niet...
)
Een echte vent heeft dat na een paar maanden allemaal wel gehadquote:Op maandag 5 maart 2007 03:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
na 10 jaar huwelijk heb je alles wel gehad hoor
het klonk behoorlijk serieus.....quote:Op maandag 5 maart 2007 08:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Lieve schat, als je goed zou lezen zou je snappen dat het nogal sarcastisch bedoeld was![]()
Ok, ik zei dat ik exact zo neuk als erodome zei in haar eerste post, dus zoals ditquote:Op maandag 5 maart 2007 08:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het klonk behoorlijk serieus.......veel mannen vinden dat namelijk van zichzelf terwijl het helemaal niet zo is.....
....
![]()
ikke snap um....quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef bigore het volgende:
[..]
Ok, ik zei dat ik exact zo neuk als erodome zei in haar eerste post, dus zoals dit
Mijn eigen lijstje, daar moet ik dan mee beginnen he, even denken hoor, wat vind ik echt slecht...
*Een man die alleen seks ligt te hebben met je, kortom, gewoon maar een beetje doen en alleen maar aan jezelf denken, je totaal niet bewust zijn van de reactie's van een ander.
*Een slecht ritme, steeds tegen gaan zitten bewegen, raar ritme houden, beter gezegd geen ritme, maar wat aanklooien.
*Mannen die denken dat een klit goed gladgeschuurd moet worden, even stevig echt over het knopje zelf heen.
*Mannen die onmiddelijk naar de klit duiken, kusje, handje over borst en hoppa bullseye en dan gelijk voor de kill gaan
e hele tijd vragen stellen tijdens de seks en dan ook echt antwoord willen, je lult maar zoveel je wil, maar vragen beantwoorden daar moet ik helderder voor zijn, moet ik mezelf omhoog trekken uit die roes van genot, vind ik niet leuk.
*Mannen die alleen maar van zachte tedere seks houden, heel rustig aan neuken, de hele tijd, zwaar frustrerend
Dus alles wat daar staat, zo neuk ik, althans, als geintje bedoeld, snappie um?
Ik vind mezelf verre van een sexgod, maar ik weet wel waar ik over praat![]()
Neen, anaal vind ik een erg intiem iets (qua gevoel) wat ik dus niet met zomaar een one night stand kan doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook. Ik bedoel stel dat je als vrouw een ONS hebt na een avondje stappen en je bent ubergeil, hoe zou je dan reageren als de man een vinger in je kont begint te stoppen? Zou je dan NEE zeggen, of aanmoedigen om door te gaan, of vragen om het echte werk te doen?Ik ben gewoon nieuwsgierig.
u is zijn vriendin?quote:
daar is ook helemaal geen probleem mee....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:52 schreef bigore het volgende:
Nou ja, ik moet eerljik zeggen dat ik ook niet altijd zin om heel uitgebreid te gaan liggen neuken, gewoon lekker lomp tegen de keukenkast aan in een opwelling vind ik namelijk ook zeer ok.
Niet tegen hem nee, zijn vriendin is een binnevetter, tegen haar vriendinnen vertelt ze dat ie neukt als een geamputeerde mentaal gehandicapte crackjunk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:38 schreef Relaxxx het volgende:
[..]
Nee maar ik zou nooit zo stellig gaan zeggen dat zijn vriendin niet klaagt...
Dat bedoel ik, misschien heeft ze ook wel in dit topic gereageerd onder een of ander geheimzinnig account..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef bigore het volgende:
[..]
Niet tegen hem nee, zijn vriendin is een binnevetter, tegen haar vriendinnen vertelt ze dat ie neukt als een geamputeerde mentaal gehandicapte crackjunk.
zoals veel mannen jammer genoeg....quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef freebee30 het volgende:
ik hoor eigenlijk ook geen klachten. in al mijn naiviteit ga ik graag ervanuit dat ik de beste in bed ben![]()
![]()
het is meer zoals moki zegtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef bigore het volgende:
[..]
Niet tegen hem nee, zijn vriendin is een binnevetter, tegen haar vriendinnen vertelt ze dat ie neukt als een geamputeerde mentaal gehandicapte crackjunk.
hints werken niet. gewoon recht voor zijn raap zeggen. als ik niets te horen krijg blijf ik ook gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben. wel met afwisseling maar als ik dan niet te horen krijg van blijf hier mee doorgaan oid, dan weet ik het ook niet. naar lichaamstaal kijken werkt redelijk, maar niet alles is te ontcijferen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:17 schreef dvunz het volgende:
als de vrouwe tog zoveel te klagen hebbe?
geven julie dan geen hints ofzo dat het beter kan
of op bepaalde plekken meer aand8 of anders doen?
ddan ben je ervan af en gebeurd het tminste goed....
liever tijdes de sex te horen krijge;harder,zagter,ja daar..sneller etc
dan 8eraf van het was niet alles..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |