abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46582457
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

leuk he Russische roulette?

Dat jij nou met elke uitgewoonde stoephoer neukt.
pi_46583131
Wie wil mij praktijk les geven?
Ik zwaai naar dieren.
pi_46584583
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:48 schreef sobriquet het volgende:

[..]

Dat jij nou met elke uitgewoonde stoephoer neukt.
kan jij van de buiten kant zien hoeveel ze er gehad hebben?

naief jongen...

succes met de Russische roulette dus nog steeds

OT: overigens ook al gaat het safe, ervaren vrouwen doen het stukken beter bij de man, maar dat geldt andersom waarschijnlijk ook wel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46587097
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

volgens mij scheelt dat van vrouw tot vrouw hoor..

sommige dorpelingen kunnen er ook wat van
Ik heb wel die ervaring dat dames die bang zijn van drugs, de grote stad en absoluut niet streetwise zijn... ook als een bekrompen trut sexen.

Ik heb het een tijd geleden ook weer meegemaakt, ik had gewoon halverwege de seks er geen zin meer in. Wat een zouteloos suf kind. Maar goed, dat kan het em ook nog wezen waarom een man het slecht doet: 'he's just not that into you'.... (en nou geen flauwe woordgrappen)
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan condooms, omdat het hoe kort ook, even de magie verbreekt en omdat het gewoon anders voelt zo'n stukje rubber in plaats van huid op huid
Eensch. Overigens gaat het moet ik zeggen 99% van de keren prima en zonder moeite, maar net die ene keer gaat dan ook ALLES fout.
Verbaal terrorist
pi_46587141
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik heb wel die ervaring dat dames die bang zijn van drugs, de grote stad en absoluut niet streetwise zijn... ook als een bekrompen trut sexen.

Ik heb het een tijd geleden ook weer meegemaakt, ik had gewoon halverwege de seks er geen zin meer in. Wat een zouteloos suf kind. Maar goed, dat kan het em ook nog wezen waarom een man het slecht doet: 'he's just not that into you'.... (en nou geen flauwe woordgrappen)
Sure dude sure

*Verloren_onschuld ragt een sufkindje en denkt halverwege; Laat ik even stoppen met pompen en naar huis gaan
!!
A little bit hateful
pi_46587168
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:30 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Sure dude sure

*Verloren_onschuld ragt een sufkindje en denkt halverwege; Laat ik even stoppen met pompen en naar huis gaan
!!
Ik dacht eigenlijk ' Ik ben er nu eigenlijk wel weer klaar mee, kijken hoe snel ik kan klaarkomen als ik denk aan iets geils'...

Is dat ook goed?
Verbaal terrorist
pi_46587211
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk ' Ik ben er nu eigenlijk wel weer klaar mee, kijken hoe snel ik kan klaarkomen als ik denk aan iets geils'...

Is dat ook goed?
ok.
A little bit hateful
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:36:20 #158
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46587261
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef Modus het volgende:

[..]

Als je van zijn aanwezigheid al niet zeik- en zeiknat van jezelf bent, zit er ook iets niet helemaal goed. .
psies. Kan af en toe gebeuren aangezien je nooit voor de volle 100% op één lijn kan zitten. Maar als ik een aanzwengelkut wou was ik wel orgelman geworden.

die laatste mag gesigd worden hoor
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:45:03 #159
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46587450
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Heb jij toevallig geen zin om een onschuldige jongeman de fijne kneepjes van 'het vak' te leren?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:46:21 #160
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46587479
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef DOGMAN het volgende:

[..]

praten, hoe dood moet het gaan?
Hier wordt voldoende gepraat. Maakt de sex er niet minder op zolang je je momenten uitkiest.
Beats playing hints
pi_46587582
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:46 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Hier wordt voldoende gepraat. Maakt de sex er niet minder op zolang je je momenten uitkiest.
Beats playing hints
Ik doe dingen liever op de tast.

'nee, Verloren_onschuld, dat is mijn oor'

Verbaal terrorist
  vrijdag 23 februari 2007 @ 10:54:59 #162
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46587684
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik doe dingen liever op de tast.

'nee, Verloren_onschuld, dat is mijn oor'

Het één sluit het ander niet uit.
pi_46590873
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan condooms, omdat het hoe kort ook, even de magie verbreekt en omdat het gewoon anders voelt zo'n stukje rubber in plaats van huid op huid
Condooms zijn een noodzakelijk kwaad, ook voor de vrouw voelt het idd anders, maar de magie doorbreken is niet echt nodig, je moet het gewoon inbouwen in het geheel en er vooral niet zo mee zitten.

Dat is het probleem van mannen die echt last hebben van condooms, die zitten vantevoren al zo van oh nee, dat condoom, nu voel ik zo niks meer, lopen te prutsen ermee, dat kan ook alleen maar fout gaan.
Als je zorgt dat je er een beetje handig mee bent en het bij het spel betrekt dan is het gewoon wel te doen, het wordt nooit hetzelfde als lekker bloot, je voelt iets minder, maar het hoeft niet slecht te zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46592709
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Condooms zijn een noodzakelijk kwaad, ook voor de vrouw voelt het idd anders, maar de magie doorbreken is niet echt nodig, je moet het gewoon inbouwen in het geheel en er vooral niet zo mee zitten.

Dat is het probleem van mannen die echt last hebben van condooms, die zitten vantevoren al zo van oh nee, dat condoom, nu voel ik zo niks meer, lopen te prutsen ermee, dat kan ook alleen maar fout gaan.
Als je zorgt dat je er een beetje handig mee bent en het bij het spel betrekt dan is het gewoon wel te doen, het wordt nooit hetzelfde als lekker bloot, je voelt iets minder, maar het hoeft niet slecht te zijn.
Onzeker ben ik al sinds mijn 16de niet meer, maar dat condoom is gewoon kut en anti climax... Ook heb ik hem binnen een seconden of 4-5 om, dus onhandig.. neuh. Je bepaalt gewoon niet wat iemand voelt, net zoals je niet bepaald of iemand spruitjes wel lekker of niet vind.

Als er iets is wat aan het begin gedaan word van een relatie (in welke vorm dan ook), is een soa test.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:29:38 #165
54400 ShadowGirl
I move by psychokinetic powers
pi_46595883
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, ik ben een SLET die al door minstens 100 man is uitgewoond met als gevolg dat ze niet eens meer voelt of er een mannenpik inzit of niet. Walgelijk gewoon.
Of zoals eerder aangegeven ben je een maagdelijk fappertje, of je voelt je aangesproken doordat 1 van mn omschrijvingen bij je matched..

Op je kleine pikkie getrapt soms? Geeft niks hoor.. voor sommige vrouwen size doesnt matter

[ Bericht 9% gewijzigd door ShadowGirl op 24-02-2007 02:05:11 ]
I do have a penis... its just that it belongs to someone else, and its usually in my mouth..
Im going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet..
pi_46595903
Als je er niets van voelt...

Delivered without an information leaflet
pi_46595931
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef sobriquet het volgende:

[..]

Slik verdomme dan de pil, en ga niet voor elke kerel met je benen gespreid!

^&%^& condooms
O ja, dit is voor mij ook een don't! De opmerking "je slikt toch de pil" of "je word heus niet zwanger hoor"....

Pas zonder condoom na en soa test en niet eerder! Lijkt me niet zo moeilijk
pi_46608807
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:43 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Onzeker ben ik al sinds mijn 16de niet meer, maar dat condoom is gewoon kut en anti climax... Ook heb ik hem binnen een seconden of 4-5 om, dus onhandig.. neuh. Je bepaalt gewoon niet wat iemand voelt, net zoals je niet bepaald of iemand spruitjes wel lekker of niet vind.

Als er iets is wat aan het begin gedaan word van een relatie (in welke vorm dan ook), is een soa test.
Het is echt een kwestie van gewenning, ik denk dat mensen die van relatie naar relatie hoppen het daar moeilijker mee hebben omdat die steeds van die grote overlappen hebben waarin er geen condoom gebruikt wordt en dan net in dat spannende, maar nog niet op elkaar afgestemde periode moet je dan een condoom gebruiken...

Als je het vaak genoeg doet wordt het een automatisme, je neemt het mee in het spel en je hebt er niet zo'n last meer van.

Als je echt niets meer voelt met een condoom om dan denk ik dat ik wel mag stellen dat je toch een klein probleempje hebt, dan ben je namelijk wel erg ongevoelig, dan moet je daar ook last mee hebben zonder condoom.

Het is niet hetzelfde als zonder, maar het is nogsteeds erg lekker en altijd beter dan een soa
Kortom, het moet gewoon soms weleens, aan het begin van een relatie of als je wisselende contacten hebt, kan je over zeuren, maar toch wel verdomde handig dat die dingen er zijn, anders zou je jezelf moeten onthouden tot die soa test
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46608864
Condoomverhaal doet me wel aan toch wel 1 van de grootste afknappers denken, mannen die zeuren om zonder condoom te mogen neuken.
Daar wordt ik toch wel echt lichtelijk sjago van, dat zou geen vraag moeten zijn, zeker niet als we niet op echt vertrouwelijke voet leven met elkaar.
  FOK!fotograaf vrijdag 23 februari 2007 @ 22:52:22 #170
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_46609429
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Litso het volgende:
Dat, en als ik het zo lees doe ik het zo slecht nog niet

Maar vrouwen, zeggen jullie er ook echt wat van als een man zo slecht bezig is?
jep. totaal geen problemen mee. als je het niet zegt zullen ze het ook nooit weten. ik heb ook graag dat men tegen mij zegt wat ik wel en niet goed doe.

heb zelfs bij eentje gewoon mijn kleren gepakt en ben de deur uitgelopen.
"kom je nog terug?"
Ja hoor schat, ik ga alleen even naar de wc.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!fotograaf vrijdag 23 februari 2007 @ 22:53:59 #171
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_46609487
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef erodome het volgende:
Condoomverhaal doet me wel aan toch wel 1 van de grootste afknappers denken, mannen die zeuren om zonder condoom te mogen neuken.
Daar wordt ik toch wel echt lichtelijk sjago van, dat zou geen vraag moeten zijn, zeker niet als we niet op echt vertrouwelijke voet leven met elkaar.
aaarrgghh vreselijk

"maar schatje dan voel ik je niet zo goed"
"ik heb echt niks hoor, vertrouw me"
"maar die dingen zitten zo strak"
enzenz.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_46611052
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef erodome het volgende:
Condooms zijn een noodzakelijk kwaad
Niet als je het bij 1 man houdt
pi_46611942
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, in het begin van de relatie of bij wisselende contacten.
Als je maar 1 relatie hebt van maagd afaan is het niet nodig, anders is het elke eerste 3 maanden van een relatie een noodzakelijk kwaad, dat wil zeggen, als je niet dom bezig bent dan....

Aangezien de meeste mensen toch niet bij hun eerste liefje blijven zullen eigenlijk alle mensen een condoom tegen moeten komen, zo dom zijn om te denken dat je veilig bent omdat je van relatie naar relatie gaat mag ik toch niet hopen voor je....
  zaterdag 24 februari 2007 @ 03:28:00 #174
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_46616295
quote:
Mannen die niet beffen, maar wel je mond willen volspuiten.
Present!!
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  zaterdag 24 februari 2007 @ 03:31:52 #175
168752 Carolyne1575
Rookworst zonder R is ookworst
pi_46616319
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 03:28 schreef Consigliere het volgende:

[..]

Present!!
Zeg Consigliere, waarom bef jij niet???
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
pi_46616327
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe vaak wissel je die dan of heb je er tot nu toe echt maar 1?

Ow en als 't ritme niet klopt, gewoon Reggae opzetten.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 03:37:42 #177
166273 Consigliere
pi_46616365
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 03:31 schreef Carolyne1575 het volgende:

[..]

Zeg Consigliere, waarom bef jij niet???
Geef me een goede reden (lees betoog)...(niet zo afgezaagd alsjeblieft ).

Weet je me over te halen? Dat zal ik je de jackpot geven ( ) Maar dan moet je wel heeeeeeeeel goed je best doen
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  zaterdag 24 februari 2007 @ 03:42:42 #178
168752 Carolyne1575
pi_46616412
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 03:37 schreef Consigliere het volgende:

[..]

Geef me een goede reden (lees betoog)...(niet zo afgezaagd alsjeblieft ).

Weet je me over te halen? Dat zal ik je de jackpot geven ( ) Maar dan moet je wel heeeeeeeeel goed je best doen
Ik moet jou een reden geven waarom je zou moeten beffen?
Knul, ik vroeg het me gewoon af. Of jij wel of niet beft zal mij de spreekwoordelijke worst zijn. Either way gaat het mij niet aan. Als jij een vrouw hebt/vindt die het OK vindt dat jij niet beft en zij wel pijpt dan is toch alles goed? Iedereen happy
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
  zaterdag 24 februari 2007 @ 04:40:46 #179
166273 Consigliere
pi_46616764
GENIAAL!!!
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  zaterdag 24 februari 2007 @ 04:41:27 #180
168752 Carolyne1575
pi_46616767
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 04:40 schreef Consigliere het volgende:
GENIAAL!!!
toch wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')