kan jij van de buiten kant zien hoeveel ze er gehad hebben?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:48 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Dat jij nou met elke uitgewoonde stoephoer neukt.![]()
Ik heb wel die ervaring dat dames die bang zijn van drugs, de grote stad en absoluut niet streetwise zijn... ook als een bekrompen trut sexen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
volgens mij scheelt dat van vrouw tot vrouw hoor..
sommige dorpelingen kunnen er ook wat van
Eensch. Overigens gaat het moet ik zeggen 99% van de keren prima en zonder moeite, maar net die ene keer gaat dan ook ALLES fout.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan condooms, omdat het hoe kort ook, even de magie verbreekt en omdat het gewoon anders voelt zo'n stukje rubber in plaats van huid op huid
Sure dude surequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik heb wel die ervaring dat dames die bang zijn van drugs, de grote stad en absoluut niet streetwise zijn... ook als een bekrompen trut sexen.
Ik heb het een tijd geleden ook weer meegemaakt, ik had gewoon halverwege de seks er geen zin meer in. Wat een zouteloos suf kind. Maar goed, dat kan het em ook nog wezen waarom een man het slecht doet: 'he's just not that into you'.... (en nou geen flauwe woordgrappen)![]()
Ik dacht eigenlijk ' Ik ben er nu eigenlijk wel weer klaar mee, kijken hoe snel ik kan klaarkomen als ik denk aan iets geils'...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sure dude sure
*Verloren_onschuld ragt een sufkindje en denkt halverwege; Laat ik even stoppen met pompen en naar huis gaan!!
ok.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ' Ik ben er nu eigenlijk wel weer klaar mee, kijken hoe snel ik kan klaarkomen als ik denk aan iets geils'...
Is dat ook goed?![]()
psies. Kan af en toe gebeuren aangezien je nooit voor de volle 100% op één lijn kan zitten. Maar als ik een aanzwengelkut wou was ik wel orgelman geworden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je van zijn aanwezigheid al niet zeik- en zeiknat van jezelf bent, zit er ook iets niet helemaal goed..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij toevallig geen zin om een onschuldige jongeman de fijne kneepjes van 'het vak' te leren?![]()
Hier wordt voldoende gepraat. Maakt de sex er niet minder op zolang je je momenten uitkiest.quote:
Ik doe dingen liever op de tast.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hier wordt voldoende gepraat. Maakt de sex er niet minder op zolang je je momenten uitkiest.
Beats playing hints
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik doe dingen liever op de tast.![]()
'nee, Verloren_onschuld, dat is mijn oor'
![]()
Condooms zijn een noodzakelijk kwaad, ook voor de vrouw voelt het idd anders, maar de magie doorbreken is niet echt nodig, je moet het gewoon inbouwen in het geheel en er vooral niet zo mee zitten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan condooms, omdat het hoe kort ook, even de magie verbreekt en omdat het gewoon anders voelt zo'n stukje rubber in plaats van huid op huid
Onzeker ben ik al sinds mijn 16de niet meer, maar dat condoom is gewoon kut en anti climax... Ook heb ik hem binnen een seconden of 4-5 om, dus onhandig.. neuh. Je bepaalt gewoon niet wat iemand voelt, net zoals je niet bepaald of iemand spruitjes wel lekker of niet vind.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Condooms zijn een noodzakelijk kwaad, ook voor de vrouw voelt het idd anders, maar de magie doorbreken is niet echt nodig, je moet het gewoon inbouwen in het geheel en er vooral niet zo mee zitten.
Dat is het probleem van mannen die echt last hebben van condooms, die zitten vantevoren al zo van oh nee, dat condoom, nu voel ik zo niks meer, lopen te prutsen ermee, dat kan ook alleen maar fout gaan.
Als je zorgt dat je er een beetje handig mee bent en het bij het spel betrekt dan is het gewoon wel te doen, het wordt nooit hetzelfde als lekker bloot, je voelt iets minder, maar het hoeft niet slecht te zijn.
Of zoals eerder aangegeven ben je een maagdelijk fappertje, of je voelt je aangesproken doordat 1 van mn omschrijvingen bij je matched..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, ik ben een SLET die al door minstens 100 man is uitgewoond met als gevolg dat ze niet eens meer voelt of er een mannenpik inzit of niet.Walgelijk gewoon.
![]()
![]()
O ja, dit is voor mij ook een don't! De opmerking "je slikt toch de pil" of "je word heus niet zwanger hoor"....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Slik verdomme dan de pil, en ga niet voor elke kerel met je benen gespreid!
^&%^& condooms![]()
Het is echt een kwestie van gewenning, ik denk dat mensen die van relatie naar relatie hoppen het daar moeilijker mee hebben omdat die steeds van die grote overlappen hebben waarin er geen condoom gebruikt wordt en dan net in dat spannende, maar nog niet op elkaar afgestemde periode moet je dan een condoom gebruiken...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Onzeker ben ik al sinds mijn 16de niet meer, maar dat condoom is gewoon kut en anti climax... Ook heb ik hem binnen een seconden of 4-5 om, dus onhandig.. neuh. Je bepaalt gewoon niet wat iemand voelt, net zoals je niet bepaald of iemand spruitjes wel lekker of niet vind.
Als er iets is wat aan het begin gedaan word van een relatie (in welke vorm dan ook), is een soa test.
jep. totaal geen problemen mee. als je het niet zegt zullen ze het ook nooit weten. ik heb ook graag dat men tegen mij zegt wat ik wel en niet goed doe.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Litso het volgende:
Dat, en als ik het zo lees doe ik het zo slecht nog niet
Maar vrouwen, zeggen jullie er ook echt wat van als een man zo slecht bezig is?
aaarrgghh vreselijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef erodome het volgende:
Condoomverhaal doet me wel aan toch wel 1 van de grootste afknappers denken, mannen die zeuren om zonder condoom te mogen neuken.
Daar wordt ik toch wel echt lichtelijk sjago van, dat zou geen vraag moeten zijn, zeker niet als we niet op echt vertrouwelijke voet leven met elkaar.
Niet als je het bij 1 man houdtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:50 schreef erodome het volgende:
Condooms zijn een noodzakelijk kwaad
Zoals ik al zei, in het begin van de relatie of bij wisselende contacten.quote:
Present!!quote:Mannen die niet beffen, maar wel je mond willen volspuiten.
Zeg Consigliere, waarom bef jij niet???quote:
Hoe vaak wissel je die dan of heb je er tot nu toe echt maar 1?quote:
Geef me een goede reden (lees betoog)...(niet zo afgezaagd alsjeblieftquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:31 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Zeg Consigliere, waarom bef jij niet???![]()
Ik moet jou een reden geven waarom je zou moeten beffen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:37 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Geef me een goede reden (lees betoog)...(niet zo afgezaagd alsjeblieft).
Weet je me over te halen? Dat zal ik je de jackpot geven (![]()
) Maar dan moet je wel heeeeeeeeel goed je best doen
![]()
toch wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:40 schreef Consigliere het volgende:
GENIAAL!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |