Shake hands?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:28 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wanneer hij:
- nooit het initiatief neemt
- steeds hetzelfde standje wil en niet openstaat voor verandering
- alleen aan zichzelf denkt en niet aan mij
- niet wil vertellen wat hij lekker vindt
- mij niet beft, maar wel gepijpt wil worden
![]()
Beetje () gefrustreerd na relatie met matige sex
Die is inderdaad wel irritant ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
Daar hou ik het maar even bij, kan me wel meer bedenken als ik mijn best doe, gewoon dingen die ik minder vind in bed
Aaaaaaaaargh, en dat je constant ligt te denken: "KOM EENS OP GANG, MAN!" Alsof hij je langzaam ligt aan te duwen ofzo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
*Mannen die alleen maar van zachte tedere seks houden, heel rustig aan neuken, de hele tijd, zwaar frustrerend
je kunt het ook als compliment zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef parselmouth het volgende:
Wanneer ie binnen een minuutje klaarkomt (dat wordt alleen tijdens ontmaagdingen gedoogd).
Maar ik heb eigenlijk geen slechte sex0rervaringen.
Nietes bij vrouwen zorgen de samentrekkingen ervoor dat het zaad beter naar binnen gaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Orgasmes zijn voor vrouwen overbodig bij de voortplanting, voor mannen is het noodzakelijk.
dat is wel lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
nee, ik vind het ook niet geil als je als een baby gaat zuigen alsof er wat uit moet komen
Neequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef cikolata het volgende:
En jij hebt alleen seks voor de voortplanting?
Uhmm ik vind juist dat ze er vaak mee omgaan alsof het van porselein isquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef justshutup het volgende:
Mannen die toch na alle verhalen en alle waarschuwingen het niet te doen, nog steeds je tepels en je klit te hardhandig aanpakken. Het lijkt me inmiddels algemeen bekend dat tepels geen volume knoppen zijn en dat je de klit voorzichtig moet 'behandelen'![]()
tja het beste is natuurlijk als ze precies weten hoe hard of hoe zacht ze ermee om moeten gaan....quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef Winkey het volgende:
[..]
Uhmm ik vind juist dat ze er vaak mee omgaan alsof het van porselein is![]()
Als je van zijn aanwezigheid al niet zeik- en zeiknat van jezelf bent, zit er ook iets niet helemaal goed.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
- Met droge vingers over de klit gaan rossen, auw! Je merkt toch verd*mme zelf ook wel dat het niet zo soepel gaat?
Ja, het beste is ook als een vrouw pijpt, rijdt én sliktquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
tja het beste is natuurlijk als ze precies weten hoe hard of hoe zacht ze ermee om moeten gaan....![]()
no probs here........quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, het beste is ook als een vrouw pijpt, rijdt én slikt.
.
Als je maar lang genoeg wrijft kun je zelfs de Noordzee droogleggen, trust mequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je van zijn aanwezigheid al niet zeik- en zeiknat van jezelf bent, zit er ook iets niet helemaal goed..
Welke idioot gaat er dan ook faken? Ik bedoel, als je niet komt kan er misschien nog een belletje gaan rinkelen, als hij het idee heeft dat je wel komt zal 'ie het nooit lerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
-als niet eens merkt dat je gefaked hebt.....;
Juist.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Welke idioot gaat er dan ook faken? Ik bedoel, als je niet komt kan er misschien nog een belletje gaan rinkelen, als hij het idee heeft dat je wel komt zal 'ie het nooit leren
zekers!!!!!... anders schiet het niet op....quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Litso het volgende:
Dat, en als ik het zo lees doe ik het zo slecht nog niet
Maar vrouwen, zeggen jullie er ook echt wat van als een man zo slecht bezig is?
jullie kunnen het niet laten he? 1 topique over dat ze slecht presteren en het gekrenkte ego moet gelijk in de tegenaanvalquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
Even een topic voor de dames erbij, dan kunnen die 2 uit elkaar gehouden worden
Mijn eigen lijstje, daar moet ik dan mee beginnen he, even denken hoor, wat vind ik echt slecht...
Daar hou ik het maar even bij, kan me wel meer bedenken als ik mijn best doe, gewoon dingen die ik minder vind in bed
ha waarom dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
denk dat vrouwen over het algemeen ook meer recht tot klagen hebben dan mannen
en waar baseer je dat op??quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
denk dat vrouwen over het algemeen ook meer recht tot klagen hebben dan mannen
op verhalen die ik hoor, overal en nergensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |