abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2007 @ 02:04:26 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46548568
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:01 schreef ondeugend het volgende:
Egoisten sexen slecht.
klinkt vrij logisch ja
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_46548706
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
- - wel beffen, maar me niet kunnen laten komen
- anale sex eisen. als ik anaal wil dan hoort hij het wel
- pijpen, neuken, slapen is GEEN sex
- ik lig graag op mijn rug, maar niet ALTIJD. kortom, een ander standje is ook leuk en tja, soms is dat standje voor mij wel lekker en voor jou wat minder (dan moet je maar wat meer work outen)
haha ongelofelijk wat een figuren zeg. Mannen moeten altijd het inititief tonen, want 'ooh ze zouden het eens niet doen'.
Maar hij mag dan niet aansporen tot anale sex want als jij dat wilt 'dan hoort ie het wel'.
'Ik lig graag op mijn rug maar niet altijd', geef dat dan zelf aan?? Waarom doen mannen het dan fout? Kom zelf eens met initiatief dan....
En maar eisen stellen zonder wat te zeggen en dan achteraf klagen op fok.
Grappig.

Ja ik ben een ervaringloze sul dus je hoeft me niet terug te pakken.
  donderdag 22 februari 2007 @ 02:21:59 #53
168752 Carolyne1575
Rookworst zonder R is ookworst
pi_46548715
je wil niet weten hoe initiatiefrijk ik ben en wie zegt dat ik niks zeg?
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
pi_46548743
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:21 schreef Carolyne1575 het volgende:
je wil niet weten hoe initiatiefrijk ik ben en wie zegt dat ik niks zeg?
Het feit dat je klaagt over dat jij te vaak onder ligt wil dus al zeggen dat je wacht tot hij je op je rug legt. Klim er dan zelf bovenop zou ik zeggen.
pi_46548775
Tering, ben ik nu intussen al zo bejaard en lees ik hier dat vrouwen een clitoris hebben?
Waar kan ik die vinden?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46548816
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:20 schreef Stabdogg het volgende:

[..]

haha ongelofelijk wat een figuren zeg. Mannen moeten altijd het inititief tonen, want 'ooh ze zouden het eens niet doen'.
Maar hij mag dan niet aansporen tot anale sex want als jij dat wilt 'dan hoort ie het wel'.
'Ik lig graag op mijn rug maar niet altijd', geef dat dan zelf aan?? Waarom doen mannen het dan fout? Kom zelf eens met initiatief dan....
En maar eisen stellen zonder wat te zeggen en dan achteraf klagen op fok.
Grappig.

Ja ik ben een ervaringloze sul dus je hoeft me niet terug te pakken.

Mooie disclaimer trouwens
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46548821
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:04 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

klinkt vrij logisch ja
De rest kan je heel eenvoudig aanleren.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 22 februari 2007 @ 02:39:37 #58
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46548832
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:38 schreef ondeugend het volgende:

[..]

De rest kan je heel eenvoudig aanleren.
noemde je mij egoistisch???
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_46548863
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:30 schreef golfer het volgende:
Tering, ben ik nu intussen al zo bejaard en lees ik hier dat vrouwen een clitoris hebben?
Waar kan ik die vinden?

Bejaarden hebben geen seks

Een man sekst slecht als ik ondertussen aan de buurman lig te denken
pi_46548880
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:44 schreef Xennia het volgende:

Bejaarden hebben geen seks
Uiteraard niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46548973
Maar wel een clit.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 22 februari 2007 @ 06:12:59 #62
54400 ShadowGirl
I move by psychokinetic powers
pi_46549258
Je hebt ook nog een hele lading met mannen die er van overtuigd zijn dat een clit ergens halverwege je baarmoeder zit... Maw Raggende vingers in en uit.. en dat na een lauw kusje..

De one minut man maakt zich ook niet bepaald geliefd..

Mannen die om de 10 seconden vragen: Kom je al? Kom je al? Terwijl je nog niet eens warm bent gelopen

Ik wil niet zeggen dat mannen met een klein formaat slecht in bed zijn.. maar wanneer je aankomt met:
Schat.. stop hem er in.. neuk me!
en je als antwoord krijgt:
"Ik ben al bezig"
:$ ! En totaal niet bevredigend !

Mannen die je clitoris tussen duim en wijsvinger pakken om haar vervolgens te behandelen als een volume knop.

Mannen die niet beffen, maar wel je mond willen volspuiten.
I do have a penis... its just that it belongs to someone else, and its usually in my mouth..
Im going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet..
  donderdag 22 februari 2007 @ 06:19:35 #63
168752 Carolyne1575
Rookworst zonder R is ookworst
pi_46549271
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 06:12 schreef ShadowGirl het volgende:
Je hebt ook nog een hele lading met mannen die er van overtuigd zijn dat een clit ergens halverwege je baarmoeder zit... Maw Raggende vingers in en uit.. en dat na een lauw kusje..

Mannen die om de 10 seconden vragen: Kom je al? Kom je al? Terwijl je nog niet eens warm bent gelopen

Ik wil niet zeggen dat mannen met een klein formaat slecht in bed zijn.. maar wanneer je aankomt met:
"Ik ben al bezig"

Mannen die je clitoris tussen duim en wijsvinger pakken om haar vervolgens te behandelen als een volume knop.

couldn't agree more
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
pi_46549962
- mannen die seks willen.
I had a signature once. It was awful.
pi_46550032
Nr. 1: Slechte hygiene. .
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:18:16 #66
37248 BertV
Klei indiaan
pi_46550271
Wat een ellende allemaal... ik heb hier geen zin in... welterusten.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:09:56 #67
142529 Catannl
veni, vidi, colui
pi_46551190
pffff, wat een opluchting

Ik doe het dus toch goed... dacht dat mijn sexpartners alleen maar aardig waren

Maar goed te horen dat dit de problemen zijn. Mochten er dames zijn die mij willen corrigeren doe dat dan, maar als ik het zo lees komen jullie er goed van af bij mij.
Vaak is het zo dat mensen die 'zeggen wat ze denken', juist niet hebben nagedacht over wat ze zeggen.
(T.G. van Thienen )
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:17:18 #68
37248 BertV
Klei indiaan
pi_46551346
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:09 schreef Catannl het volgende:
pffff, wat een opluchting

Ik doe het dus toch goed... dacht dat mijn sexpartners alleen maar aardig waren

Maar goed te horen dat dit de problemen zijn. Mochten er dames zijn die mij willen corrigeren doe dat dan, maar als ik het zo lees komen jullie er goed van af bij mij.
Misschien ben jij wel zo'n figuur dat niks gemerkt heeft van het ongerief van z'n sexpartners...
Je bent zeker genoeg van jezelf.
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:28:37 #69
142529 Catannl
veni, vidi, colui
pi_46551576
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:17 schreef BertV het volgende:

[..]

Misschien ben jij wel zo'n figuur dat niks gemerkt heeft van het ongerief van z'n sexpartners...
Je bent zeker genoeg van jezelf.
En jij hebt nog nooit complimentjes gehad?

De dames in kwestie hebben (nog) niet geklaagd.... vandaar.... Maar uit de reacties die ik hier lees, maak ik op dat ik het dus inderdaad zo slecht nog niet doe.
Vaak is het zo dat mensen die 'zeggen wat ze denken', juist niet hebben nagedacht over wat ze zeggen.
(T.G. van Thienen )
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:33:20 #70
37248 BertV
Klei indiaan
pi_46551699
Relax, ik zei misschien.
Complimentjes zijn er vaak als een positieve manier om je te sturen.
pi_46551751
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:33 schreef BertV het volgende:
Complimentjes zijn er vaak als een positieve manier om je te sturen.
Nee hoor, als ze zegt "Jezus wat lekker om die lekkere pik van je in me te voelen" dan is daar niks sturends bij, dan wil ze gewoon dat je doorgaat met te doen wat je aan het doen was.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:37:37 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46551792
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef Anubis1984 het volgende:
Mannen die altijd, áltijd, ALTIJD hetzelfde repetoire afgaan. Als je na 30 seconden gefröbel dan nog niet bent gekomen meteen whoppa whoesj hun pik erin raggen, na 2 keer stoten klaar zijn, zich dan zwaar moe van je af laten glijden, meteen in slaap donderen en jou achterlaten zonder orgasme, met je vibrator..

Zo, even wat persoonlijke frustraties
Heb het nu echt een heel héééééél stuk beter getroffen!
Fuck,hebben wij dezelfde ex?

Wat zij zegt dus
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:37:54 #73
37248 BertV
Klei indiaan
pi_46551800
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nee hoor, als ze zegt "Jezus wat lekker om die lekkere pik van je in me te voelen" dan is daar niks sturends bij, dan wil ze gewoon dat je doorgaat met te doen wat je aan het doen was.
dat heet sturen...
Ik word ben echt a-sexueel van dit soort topics.
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:45:34 #74
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_46552023
wow aan het lijstje van TS te zien ben ik echt fucking slecht in bed
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_46552591
jezus christus en ik maar denken dat mannen alleen frustraties hebben
pi_46552709
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 06:12 schreef ShadowGirl het volgende:

"Ik ben al bezig"

Hoe bedoel je, ik ben een SLET die al door minstens 100 man is uitgewoond met als gevolg dat ze niet eens meer voelt of er een mannenpik inzit of niet. Walgelijk gewoon.
pi_46553103
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, ik ben een SLET die al door minstens 100 man is uitgewoond met als gevolg dat ze niet eens meer voelt of er een mannenpik inzit of niet. Walgelijk gewoon.

Jij hebt echt zware issues...
Hou het anders gewoon even bij dit topic, zolang die eerste keer nog niet heeft plaatsgevonden. Lijkt me al spannend genoeg...
is je studentenleven ook geflopt (qua sex / relaties)
Mijn foto's op Flickr!
pi_46553336
quote:

[..]

Ik vind dr wel seksueel aantrekkelijk klinken, ik hoef niet bang te zijn voor vrouwen met ervaring. Jij blijkbaar wel.
Verbaal terrorist
pi_46553394
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef justshutup het volgende:
Mannen die toch na alle verhalen en alle waarschuwingen het niet te doen, nog steeds je tepels en je klit te hardhandig aanpakken. Het lijkt me inmiddels algemeen bekend dat tepels geen volume knoppen zijn en dat je de klit voorzichtig moet 'behandelen'
mijn vriendin wil juist dat ik er hard overheen rag, erin knijp of zelfs bijt........
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_46553409
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Mannen die erop duiken, klaarkomen en zich omdraaien. Als je dan zegt "en ik dan?" nemen ze je in de armen voor een knuffel.
Geniaal.

Vervolgens moet je je als vent aankleden en door naar de volgende.
Verbaal terrorist
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:33:24 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46553451
quote:
"Ik ben al bezig"
Doet me denken aan mijn ontmaagding. Ik had achteraf echt zoiets van "is dit alles?".
Toen ik later een jongen tegenkwam die meer had dan het formaat pink (letterlijk!), begreep ik dat dat inderdaad niet alles was.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46553549
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik vind dr wel seksueel aantrekkelijk klinken, ik hoef niet bang te zijn voor vrouwen met ervaring. Jij blijkbaar wel.
Dat komt omdat hij z'n onschuld nog niet verloren heeft, en daarom vrouwen maar affakkelt. Dat is wel de manier om je maagdelijkheid te verliezen ja.... (zie de link in mijn post)
Mijn foto's op Flickr!
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:46:47 #83
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46553796
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:31 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

mijn vriendin wil juist dat ik er hard overheen rag, erin knijp of zelfs bijt........
onbegrijpelijk vind ik dat ik vraag me dan altijd af of die vrouwen om wat voor reden dan ook maar doen alsof ze het lekker vinden. Voor mij iig een grote afknapper.

Verder vergaat mij de lust acuut in geval van een vieze piemel of andere riekende lichaamsdelen. Of een slechte adem

Ook vind ik te lang okselhaar en rughaar erg onaantrekkelijk, en een ieniemieniepiempje vind ik teleurstellend, kan er niks aan doen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:48:34 #84
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46553857
quote:

[..]

Eng he, als een vrouw weet wat ze wel en niet wil
pi_46553864
Als mannen bovenop je liggen en zo'n vage zwemmende beweging maken ipv op en neer

Als mannen denken dat ze met hun vingers iets met volle kracht in je moeten drukken terwijl je nog niet nat bent

als mannen echt volledig naast je klit zitten en dan met je aankijken van 'kom je al'

Maar vrouwen eerlijk is eerlijk, wij begrijpen het ook wel eens niet.
Praten met je partner helpt heeeel veel, dat heeft het bij mij in ieder geval gedaan
pi_46554731
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Litso het volgende:
Dat, en als ik het zo lees doe ik het zo slecht nog niet

Maar vrouwen, zeggen jullie er ook echt wat van als een man zo slecht bezig is?
Ja, maar dat heeft niet altijd zin, want vaak moet je het zo overduidelijk en bot doen dat het een sfeerdoder is, mannen en hints
Meestal probeer ik het niet door direct te zeggen, maar door te laten merken, door zelf te gaan bewegen, hem op zijn rug te leggen en te laten voelen dat ik wat meer wil, kleine aanwijzingen zoals weet je wat me lekker lijkt enzo, maar soms is het gewoon frustrerend, dan moet je of bot zijn, of er gaat niets veranderen.
Dan ligt het eraan of ik nog vaker zou willen hoe ik reageer, kan maar zo zijn dat ik me afschud en zeg, zo nu ga ik eens even verderop kijken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46554755
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

jullie kunnen het niet laten he? 1 topique over dat ze slecht presteren en het gekrenkte ego moet gelijk in de tegenaanval
Vind de mannentopic erg leuk om eerlijk te zijn en zo hou je het wat uit elkaar
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46554795
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

ha waarom dan?

overigens wb die tepel- en clitaanraakklachten..

ik heb vrouwen gekend waarbij je de druk van een tientonsvrachtwagencombinatie op hun tepels/clitjes moest leggen, eer ze iets wilden voelen..

bij de ander is kijken bijna al een garantie voor klaar komen...

als je een langer durende relatie hebt zou ik zoiets maar en keer melden, wij mannen kunnen dat niet aanvoelen ofzo
Het zou een idee kunnen zijn om zachtjes te beginnen, dan kan je altijd op de reractie letten en het aanpassen.
Echt, is maar een idee hoor
pi_46554845
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
*Mannen die onmiddelijk naar de klit duiken, kusje, handje over borst en hoppa bullseye en dan gelijk voor de kill gaan
Dat is wel het ergste wat je bij mij kunt doen. Ik heb meer erogene zones dan die tussen mijn benen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46555583
Tussendoor rechtop in bed gaan zitten en vragen 'welk standje zullen we nu doen?'. Als iets ontnuchterend werkt..

NET niet hard genoeg stoten, dus ik 'harder!' kreunen.. en dan achteraf janken dat ie zich net een machine voelt

Beffen met alleen het puntje van z'n tong, alsof ie de rest van z'n tong niet vies wil maken ofzo Daar kan je uren mee doorgaan maar klaarkomen doe ik er niet van hoor
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:53:45 #91
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46555690
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tussendoor rechtop in bed gaan zitten en vragen 'welk standje zullen we nu doen?'. Als iets ontnuchterend werkt..
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46555871
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Met Kamaboekje erbij?

Ik ben meer van de directe stijl : 'nu omdraaien' en dan genadeloos
Verbaal terrorist
pi_46556518
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef erodome het volgende:
Even een topic voor de dames erbij, dan kunnen die 2 uit elkaar gehouden worden

*Een man die alleen seks ligt te hebben met je, kortom, gewoon maar een beetje doen en alleen maar aan jezelf denken, je totaal niet bewust zijn van de reactie's van een ander.
*Een slecht ritme, steeds tegen gaan zitten bewegen, raar ritme houden, beter gezegd geen ritme, maar wat aanklooien.
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:28 schreef SomethingAboutMary het volgende:
Wanneer hij:
- nooit het initiatief neemt
- steeds hetzelfde standje wil en niet openstaat voor verandering
- alleen aan zichzelf denkt en niet aan mij
- mij niet beft, maar wel gepijpt wil worden
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

- Als ie alleen maar bovenop je ligt te pompen met een rood hoofd en niet door heeft dat ik intussen al ben begonnen mn nagels te lakken.
- Tepels zijn geen radioknoppen, echt niet... en nee, ik vind het ook niet geil als je als een baby gaat zuigen alsof er wat uit moet komen
Dit zo ongeveer...

En heb een keer een kerel gehad, die bleef vragen of ik m wou pijpen, doe ik dat uiteindelijk (toen was ik er niet zo'n fan van) en daarna gewoon niet willen zoenen!! Wat een afknapper zeg!! Vies van zichzelf...

Zijn ook wel mannen die het wel kunnen gelukkigg
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:42:12 #94
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_46557085
Veronderstel dat misschien de meeste vrouwen gewoon niet zo aantrekkelijk zijn in deze topic? Zij verkrijgen op deze manier ook mannen die hen toekomen. Deze mannen zullen in de regel ook niet zo handsome zijn. Dit is simpel mathematics. De mannen die de vrouwen tot een hoogtepunt moesten brengen waren zelf zeer onervaren doordat zij eigenlijk nog niet eerder een vrouwelijk-lichaam hadden gezien laat staan gevoeld.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:54:05 #95
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46557422
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:42 schreef CrazyTaxi het volgende:
Veronderstel dat misschien de meeste vrouwen gewoon niet zo aantrekkelijk zijn in deze topic? Zij verkrijgen op deze manier ook mannen die hen toekomen. Deze mannen zullen in de regel ook niet zo handsome zijn. Dit is simpel mathematics. De mannen die de vrouwen tot een hoogtepunt moesten brengen waren zelf zeer onervaren doordat zij eigenlijk nog niet eerder een vrouwelijk-lichaam hadden gezien laat staan gevoeld.
Ik vind jou best naief

Geloof me, er zijn nu eenmaal mannen die (nog) niet zo goed snappen hoe het nou werkt bij een vrouw, en daar hoeven ze niet perse onaantrekkelijk of onervaren voor te zijn.
pi_46557448
Woei, wat een lange tenen bij de mannen zeg!!!!!!!!

Zie ze tevoorschijn komen om van alles aan te dragen waarom het niet de schuld van de man zou zijn, jullie zijn nog erger dan de vrouwen in het wat doen vrouwen slecht in bed topic

Geeft toch een nieuwe demensie aan op je pik getrapt te worden he
pi_46557738
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Geloof me, er zijn nu eenmaal mannen die (nog) niet zo goed snappen hoe het nou werkt bij een vrouw
Wat boeit dat nou, zolang je je zaad maar kwijt kan, ja toch. .
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:11:17 #98
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_46557926
Nouja, alles wat hierboven gezegd is
En met 2 vingers hard in me kut raggen vind ik pas lekker als ik al nat ben heren
Ow, en van me clit afblijven als je niet weet hoe ermee om te gaan
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:45:49 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46558909
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:42 schreef CrazyTaxi het volgende:
Nou eh, de mooiste mannen bakten er over het algemeen het minste van in bed.

Ik ben trouwens getrouwd met een man die het wel snapt. Hij ziet er goed uit, lag (ligt) goed in de markt en heeft veeeeel ervaringn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46559041
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef Tinkepink het volgende:

Nou eh, de mooiste mannen bakten er over het algemeen het minste van in bed.
De aantrekkelijkste man waar ik ooit mee heb gevreeën was een regelrechte ramp in bed
Ik kreeg na een tijdje al het 'hou in godsnaam op' gevoel, maar dat vond ik ook zo sneu.
Dus ook geen relatie mee gekregen, ik was volledig afgeknapt en heb nooit durven zeggen wat nou de reden was dat ik niets meer met hem wilde Laf hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')