ben jij mijn vader of moeder?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef henkway het volgende:
ben je homo??
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:48 schreef Koewam het volgende:
Durf je wel oogcontact te maken?
ze komen niet naar jou, die slettenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
Oudezijds/Nieuwezijds Voorburgwal![]()
hoerenbuurt...quote:
Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.
Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
Oudezijds/Nieuwezijds Voorburgwal![]()
waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.
Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.quote:
quote:
Zo neequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??
![]()
babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je hallo zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?
ben je geen persoon wat zomaar met iemand gaat praten?
heb je dr eentje liggen rondrennen dan?quote:
tieft alsjeblieft op manquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Domai het volgende:
[..]
![]()
Je zal wel lelijk zijn, want humor heb je wel
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Corelli het volgende:
[..]
babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je halle zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.
siquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Ludger het volgende:
Is het erg?
ouiquote:Ben je er minder gelukkig door?
yesquote:Had je dan willen scoren zonder dat je verliefd was en puur om 's even wat te presteren?
jaquote:Ben je soms beter tegen het leven opgewassen als je seksueel flink ontgroend bent in je studententijd?
true]quote:Had je er meer vriendschappen door gekregen?
het moet een traumatische ervaring vanuit je kindertijd zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Corelli het volgende:
[..]
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |