abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46535999
Ik (man) had er zoveel van verwacht. Tijdens mijn studietijd zou ik wel eventjes flink gaan scoren, had ik mezelf wijs gemaakt. Overschot aan te aantrekkelijke studentes in dit land dus dat moet geen probleem zijn.

Nu ben ik bijna burger maar het is mij allemaal een beetje tegengevallen de afgelopen vele jaren. De teller staat op 0. Ik kan bibliotheken volschrijven over waarom ik niks gescoord/geneukt heb maar daarmee blijft de teller wel op 0 staan.

Al met al is het een beetje een deceptie. Tijdens je studententijd moet je scoren is een beetje de heersende gedachte. Niet voor mij helaas. Voor jullie?

Mijn ouders hebben me al een boek gegeven hoe je vrouwen kan scoren (van strauss) maar daar heb ik niet heel veel vertrouwen in, ik ben dus nog niet begonnen met lezen. Ze begonnen het ook een beetje raar te vinden dat ze nog nooit een meisje naast me hadden gezien. De ben-je-homo vraag heb ik gelukkig (nog) niet gehoord.
pi_46536088
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef henkway het volgende:
ben je homo??
ben jij mijn vader of moeder?
pi_46536142
Durf je wel oogcontact te maken?
pi_46536185
Ik vind je eigenlijk wel ziellig......
pi_46536238
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:48 schreef Koewam het volgende:
Durf je wel oogcontact te maken?
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.

Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:54:22 #7
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46536383
Oudezijds/Nieuwezijds Voorburgwal
joyridin' with police cars
pi_46536390
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:

[..]

Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
ze komen niet naar jou, die sletten
pi_46536498
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
pi_46536535
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:56 schreef Corelli het volgende:

[..]

hoerenbuurt...
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
pi_46536538
quote:

[..]

Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??

pi_46536579
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_46536605
quote:

[..]

waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?
ben je geen persoon wat zomaar met iemand gaat praten?
pi_46536608
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Djarum het volgende:

[..]

hoerenbuurt...
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:00:16 #15
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_46536639
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef Corelli het volgende:

[..]

ben jij mijn vader of moeder?

Je zal wel lelijk zijn, want humor heb je wel
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_46536689
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??

Zo nee
dan kan dat nog
046
Dank aan Yeahinho
pi_46536696
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:

[..]

waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?
ben je geen persoon wat zomaar met iemand gaat praten?
babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je hallo zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.
pi_46536699
Is het erg?

Ben je er minder gelukkig door?

Had je dan willen scoren zonder dat je verliefd was en puur om 's even wat te presteren?

Ben je soms beter tegen het leven opgewassen als je seksueel flink ontgroend bent in je studententijd?

Had je er meer vriendschappen door gekregen?

Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_46536703
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

Zo nee
dan kan dat nog
heb je dr eentje liggen rondrennen dan?
pi_46536704
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Domai het volgende:

[..]

Je zal wel lelijk zijn, want humor heb je wel
tieft alsjeblieft op man
pi_46536729
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Corelli het volgende:

[..]

babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je halle zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.

Je bent toch geen kloon he
pi_46536775
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Ludger het volgende:
Is het erg?
si
quote:
oui
quote:
Had je dan willen scoren zonder dat je verliefd was en puur om 's even wat te presteren?
yes
quote:
Ben je soms beter tegen het leven opgewassen als je seksueel flink ontgroend bent in je studententijd?
ja
quote:

true]

serieus, wil gewoon een beetje aantrekkelijke studentes palen/relatie mee maar dat is dus geflopt. Bij jullie?
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:04:23 #23
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_46536793
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Corelli het volgende:

[..]

de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.
het moet een traumatische ervaring vanuit je kindertijd zijn
je wilt iets leuks en meteen ook straf

ga gewoon naar de hoeren, ben je makkelijk af
bloemen, daar hou ik van!
pi_46536977
Gewoon zorgen dat je een soort van dispuutshoer hebt, dan kan iedereen op z'n tijd weer eens.
pi_46537093
Matig zeg ik heb weinig te klagen Laatste jaar was weer wat minder maar afgelopen 2 weken weer prima
Toch vreemd. Misschien s wat meer zuipen dan normaal om je drempel te verlagen
pi_46537103
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:03 schreef Corelli het volgende:

Bij jullie?
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Ludger het volgende:
Is het erg?

Niet van overtuigd

Nee

Kan ik totaal geen kick van krijgen

Nee, zou juist beschamend terugkijken op dergelijke affaires

Een vriendschap met een ex of one-night-stand lijkt mij onnatuurlijk

Aanvullend: Ikzelf walg van de weinige seksuele evaring die ik heb met een persoon die nu totaal niet meer moet... BAH, dat ik daar intiem mee was in een ver verleden
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:12:02 #27
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46537104
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Corelli het volgende:

[..]

Misschien is dat wel een klein beetje het probleem. Zat er tot vorig jaar ook best mee dat ik niet zo'n babbelaar was, maar de meeste meiden zie je toch niet of amper meer, gewoon er op af stappen, en als je keihard in je gezicht wordt geslagen is het duidelijk, maar misschien zie je het ook wel eens verkeerd, en zit er wel één tussen die hard wegkijkt omdat ze hetzelfde 'probleem' als jij hebt.
pi_46537180
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef InProduction het volgende:

[..]

Misschien is dat wel een klein beetje het probleem. Zat er tot vorig jaar ook best mee dat ik niet zo'n babbelaar was, maar de meeste meiden zie je toch niet of amper meer, gewoon er op af stappen, en als je keihard in je gezicht wordt geslagen is het duidelijk, maar misschien zie je het ook wel eens verkeerd, en zit er wel één tussen die hard wegkijkt omdat ze hetzelfde 'probleem' als jij hebt.
ah lotgenoten, gedeelde smart is halve smart

1 van de problemen is dat ik niet op plaatsen kom waar ik makkelijk vrouwen kan aanspreken. Kroegen en discos hou ik niet van.
pi_46537251
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:

[..]

1 van de problemen is dat ik niet op plaatsen kom waar ik makkelijk vrouwen kan aanspreken. Kroegen en discos hou ik niet van.
Ga 's een hobby nemen waar dames van je leeftijd zitten.. Maar als je alleen uit bent op seks, zullen ze op een vereniging ook wel snel op je uitgekeken zijn..
pi_46537262
gebruik us een openingszin dan ipv "hallo"

- Kan ik je een drankje aanbieden, of wil je alleen het geld?
- Mijn magische horloge zegt dat jij geen ondergoed draagt. WEL! Oh, dan loopt ie weer een uur voor...
- Houd je van verre reizen? ja? Mooi, ik woon hier een takke eind vandaan.......

en zo vind je dr nog 1000 op internet....succes!!
Dunno :D
pi_46537305
Haha die 2e
pi_46537311
Mij wordt altijd verteld dat ,als je iets graag wilt , het dan zeker niet gebeurd. Jij wilde scoren en blijkbaar dusdanig erg dat je waarschijnlijk wat wanhopig overkwam. Vrouwen hebben daar een voelspriet voor en ziedaar , het bleef de handkar.

Vervelend ,maar het is niet anders.
pi_46537550
Rot voor je.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:24:18 #34
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46537602
quote:

[..]

Voormalig lotgenoot
Meiden zijn meer gewend dan je denkt, wel keihard, maar je krijgt niet bij ieder chickie een bitchslap.
Als je niet in kroegen op disco's komt (of er niet van houdt) dan is het inderdaad een stukje lastiger, omdat hét daar begint bij studenten.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:25:57 #35
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_46537651
Edit: Doe normaal.

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2007 20:45:31 ]
pi_46538440
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef IvusDartelt het volgende:
gebruik us een openingszin dan ipv "hallo"

- Kan ik je een drankje aanbieden, of wil je alleen het geld?
- Mijn magische horloge zegt dat jij geen ondergoed draagt. WEL! Oh, dan loopt ie weer een uur voor...
- Houd je van verre reizen? ja? Mooi, ik woon hier een takke eind vandaan.......

en zo vind je dr nog 1000 op internet....succes!!
Báh .

Ik zou echt in lachen uitbarsten van zulke uitgekauwde, cliché, ronduit ranzige openingszinnen . Valt me mee dat 'Jij hebt een opening en ik heb zin' er niet tussen staat .

TS, je verwachtingen liggen gewoon te hoog en je zoekt wanhopig hard. Zulke dingen kan je niet forceren, maar je kan wel aan jezelf werken. Wanhopigheid bij mannen werkt als een luchtalarm voor vrouwen. Wat zekerder van je zaak zijn en dingen z'n beloop laten gaan helpt al een heel stuk.
pi_46538550
Het is heel simpel. Als je perse een vriendin moet / wilt hebben dan lukt het gewoon niet. Dat is al meerdere keren verteld maar het werkt echt zo.

En als je niet zo van discotheken kroegen houdt moet je misschien eens een andere manier vinden? Internet? Ik denk zelf dat het allemaal maar een beetje onzin is dat je tijdens je studententijd maar met alles en iedereen gedaan en gehad moet hebben. De meeste mensen zijn gewoon niet zo.
pi_46538901
Weet je wat pas kut is TS? Als je moet kiezen tussen meerdere meisjes (geloof me, dat kan vervelend zijn) . Dé oplossing voor jouw probleem: Verbeter je sociale vaardigheden en zorg dat je er representatief uitziet of ga naar de hoeren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:08:38 #39
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46539178
Wat ik nu zie gebeuren met een vroegere vriend van me is een beetje gelijk aan jouw probleem. Hij had veel contact met mensen (zowel meiden als jongens), maar hij heeft de stap van puber naar 'adolescent' niet gemaakt naar mijn idee. Hij wordt steeds onzekerder omdat hij geen vriendin heeft (nooit gebatst heeft etc.), en schenkt daardoor ook geen aandacht meer aan uiterlijk. Als ik hem tegen kom zijn z'n nagels vies (ja dat zag ik toevallig, en veel meiden letter daar op, natuurlijk niet in de kroeg maar wel als je met zijn tweeen aan een tafel zit), stinkt hij en loopt hij in de schraalste kleding ooit, hij zit in een vicieuze cirkel.

Je hoeft niet in Versace kleding te lopen, maar een leuke spijkerbroek en een representatief overhemdje, shirtje o.i.d. is nooit fout.
pi_46539198
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef DaFan het volgende: Misschien s wat meer zuipen dan normaal om je drempel te verlagen
Goeie tip !! O En gewoon lekker naar de hoeren gaan , maar niet verliefd op worden hoor. Kost een paar centen maar dan doe je wel routine op, en kijk je ook anders tegen vrouwen aan
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:43:05 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46540584
TS, je bent gewoon niet het type om in de kroeg een meid op te pikken. Jammer voor jou, maar helaas. Wat me wel verbaasd is dat je tijdens je studie nooit een leuk meisje heb leren kennen. Lijkt me niet dat je studiegenoten je de hele studietijd hebben genegeerd.
Zijn je eisen niet gewoon te hoog? Had je niet beter in kunnen zetten op een wat rustiger meisje dat ook geen snelle babbel heeft?

Maar om antwoord te geven op je vraag? Nee, mijn studentenleven is niet geflopt. Was een geweldige tijd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46541038
Wat is dat toch met mensen die denken dat ze geen leven hebben als ze niet neuken. Wees blij dat je niet bent zoals de rest die wel iedereen neukt.

Jou tijd komt heus nog wel. Pas op het moment dat jij 40 bent, en dan nog niet geneukt hebt, dan zou ik me toch wat meer zorgen gaan maken.
pi_46541468
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:

[..]

zolang je dat niet doet gebeurt er weinnig ga er eens tussen uit anders word je wel heel erg sociaal achtergesteld!

grow up
SuperSwiegie
"remember that you never walk alone"
pi_46541521
TS kan ook nog moslim worden en zich uit laten huwelijken aan een Arabische schone . Moet ie wel eerst ff trouwen, maar daarna kan ie ook meteen los.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_46541527
quote:

[..]

SuperSwiegie
pi_46541564
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef cultheld het volgende:
TS kan ook nog moslim worden en zich uit laten huwelijken aan een Arabische schone . Moet ie wel eerst ff trouwen, maar daarna kan ie ook meteen los.

het is is in iedergeval het proberen waard
SuperSwiegie
pi_46542593
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:57 schreef Silvieja het volgende:
Wat is dat toch met mensen die denken dat ze geen leven hebben als ze niet neuken. Wees blij dat je niet bent zoals de rest die wel iedereen neukt.

Jou tijd komt heus nog wel. Pas op het moment dat jij 40 bent, en dan nog niet geneukt hebt, dan zou ik me toch wat meer zorgen gaan maken.
Eensch.
Btw, als je echt zo erg wil neucken, dan ga naar de hoeren.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:44:25 #48
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46542835
Het beeld dat je als student wel moet scoren en de verhalen dat bijna alle studenten dat ook doen, is gewoon grote onzin. Een klein gedeelte van de studenten zal idd elke maand een nieuwe scharrel hebben, maar de meerderheid niet. Dat idee is je opgedrongen door het stereotype dat studenten zelf ook in leven proberen te houden door de 'grote verhalen'.

Ikzelf maak makkelijk contact met vrouwen maar heb nooit de behoefte gehad om van elke potentiele scharrel iets te maken. Als je echt een relatie zoekt verwijs ik je door naar de vele topics die erover zijn geweest (zoek hobby's, werk aan zelfvertrouwen etc.) maar als je gewoon wilt scoren, wil ik je erop wijzen dat het je uiteindelijk echt niks oplevert. Na de liefdeloze seks blijft het lege, eenzame gevoel, misschien zelfs verergert.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:58:34 #49
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_46543455
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef Pracissor het volgende:
Het beeld dat je als student wel moet scoren en de verhalen dat bijna alle studenten dat ook doen, is gewoon grote onzin. Een klein gedeelte van de studenten zal idd elke maand een nieuwe scharrel hebben, maar de meerderheid niet. Dat idee is je opgedrongen door het stereotype dat studenten zelf ook in leven proberen te houden door de 'grote verhalen'.

Ikzelf maak makkelijk contact met vrouwen maar heb nooit de behoefte gehad om van elke potentiele scharrel iets te maken. Als je echt een relatie zoekt verwijs ik je door naar de vele topics die erover zijn geweest (zoek hobby's, werk aan zelfvertrouwen etc.) maar als je gewoon wilt scoren, wil ik je erop wijzen dat het je uiteindelijk echt niks oplevert. Na de liefdeloze seks blijft het lege, eenzame gevoel, misschien zelfs verergert.
Die studenten willen zich aan de Stiffler's gelijk stellen
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:16:21 #50
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46544143
Het is wel echt te tering triest als je 1e keer met een hoer is.
Thinking about thinking of you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')