ben jij mijn vader of moeder?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef henkway het volgende:
ben je homo??
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:48 schreef Koewam het volgende:
Durf je wel oogcontact te maken?
ze komen niet naar jou, die slettenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
Oudezijds/Nieuwezijds Voorburgwal![]()
hoerenbuurt...quote:
Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.
Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef InProduction het volgende:
Oudezijds/Nieuwezijds Voorburgwal![]()
waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Corelli het volgende:
[..]
dat doe ik alleen maar. Maar ze kijken dan allemaal professioneel weg.
Jammer, is het enige wat ik heb, oogcontact maken. Want een leuk praatje zit er niet in voor mij.
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.quote:
quote:
Zo neequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Is je tong uitgerukt door een hondsdolle hamster??
![]()
babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je hallo zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
waarom zit er niet een leuk praatje voor je in?
ben je geen persoon wat zomaar met iemand gaat praten?
heb je dr eentje liggen rondrennen dan?quote:
tieft alsjeblieft op manquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Domai het volgende:
[..]
![]()
Je zal wel lelijk zijn, want humor heb je wel
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Corelli het volgende:
[..]
babbeltjes maken is niet mijn sterkste punt. Ben niet zo verbaal ingesteld. Veel mensen willen daarom ook weinig met me te maken hebben. Dan zeg ik hallo (dat is toch normaal, dat wanneer je iemand kent je halle zegt) en dan zeggen ze niks terug bijvoorbeeld.
siquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Ludger het volgende:
Is het erg?
ouiquote:Ben je er minder gelukkig door?
yesquote:Had je dan willen scoren zonder dat je verliefd was en puur om 's even wat te presteren?
jaquote:Ben je soms beter tegen het leven opgewassen als je seksueel flink ontgroend bent in je studententijd?
true]quote:Had je er meer vriendschappen door gekregen?
het moet een traumatische ervaring vanuit je kindertijd zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Corelli het volgende:
[..]
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.
quote:
Aanvullend: Ikzelf walg van de weinige seksuele evaring die ik heb met een persoon die nu totaal niet meer moet... BAH, dat ik daar intiem mee was in een ver verledenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Ludger het volgende:
Is het erg?
Niet van overtuigd
Ben je er minder gelukkig door?
Nee
Had je dan willen scoren zonder dat je verliefd was en puur om 's even wat te presteren?
Kan ik totaal geen kick van krijgen
Ben je soms beter tegen het leven opgewassen als je seksueel flink ontgroend bent in je studententijd?
Nee, zou juist beschamend terugkijken op dergelijke affaires
Had je er meer vriendschappen door gekregen?
Een vriendschap met een ex of one-night-stand lijkt mij onnatuurlijk
Misschien is dat wel een klein beetje het probleem. Zat er tot vorig jaar ook best mee dat ik niet zo'n babbelaar was, maar de meeste meiden zie je toch niet of amper meer, gewoon er op af stappen, en als je keihard in je gezicht wordt geslagen is het duidelijk, maar misschien zie je het ook wel eens verkeerd, en zit er wel één tussen die hard wegkijkt omdat ze hetzelfde 'probleem' als jij hebt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:59 schreef Corelli het volgende:
[..]
de wallen in amsterdam? Wel eens langs gelopen maar je denkt toch niet dat ik onder het oog van al die toeristen bij zo'n wijf naar binnen stap. Wil bovendien de real thing. Ik wil niet alleen sex. Ik wil ook het totaal dat er om heen zit. Dus iemand leren kennen, eens afspreken, mee gaan naar haar/mijn huis. Bed in, met haar wakker worden. Dat lijkt me allemaal zo leuk. Dus meer dan sex zeg maar.
ah lotgenoten, gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef InProduction het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een klein beetje het probleem. Zat er tot vorig jaar ook best mee dat ik niet zo'n babbelaar was, maar de meeste meiden zie je toch niet of amper meer, gewoon er op af stappen, en als je keihard in je gezicht wordt geslagen is het duidelijk, maar misschien zie je het ook wel eens verkeerd, en zit er wel één tussen die hard wegkijkt omdat ze hetzelfde 'probleem' als jij hebt.
Ga 's een hobby nemen waar dames van je leeftijd zitten.. Maar als je alleen uit bent op seks, zullen ze op een vereniging ook wel snel op je uitgekeken zijn..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:
[..]
ah lotgenoten, gedeelde smart is halve smart
1 van de problemen is dat ik niet op plaatsen kom waar ik makkelijk vrouwen kan aanspreken. Kroegen en discos hou ik niet van.
Voormalig lotgenootquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:
[..]
ah lotgenoten, gedeelde smart is halve smart
1 van de problemen is dat ik niet op plaatsen kom waar ik makkelijk vrouwen kan aanspreken. Kroegen en discos hou ik niet van.
Báhquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef IvusDartelt het volgende:
gebruik us een openingszin dan ipv "hallo"![]()
- Kan ik je een drankje aanbieden, of wil je alleen het geld?
- Mijn magische horloge zegt dat jij geen ondergoed draagt. WEL! Oh, dan loopt ie weer een uur voor...
- Houd je van verre reizen? ja? Mooi, ik woon hier een takke eind vandaan.......
en zo vind je dr nog 1000 op internet....succes!!
![]()
Goeie tip !!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef DaFan het volgende: Misschien s wat meer zuipen dan normaal om je drempel te verlagen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Corelli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:11 schreef cultheld het volgende:
TS kan ook nog moslim worden en zich uit laten huwelijken aan een Arabische schone. Moet ie wel eerst ff trouwen, maar daarna kan ie ook meteen los.
Eensch.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:57 schreef Silvieja het volgende:
Wat is dat toch met mensen die denken dat ze geen leven hebben als ze niet neuken. Wees blij dat je niet bent zoals de rest die wel iedereen neukt.
Jou tijd komt heus nog wel. Pas op het moment dat jij 40 bent, en dan nog niet geneukt hebt, dan zou ik me toch wat meer zorgen gaan maken.
Die studenten willen zich aan de Stiffler's gelijk stellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef Pracissor het volgende:
Het beeld dat je als student wel moet scoren en de verhalen dat bijna alle studenten dat ook doen, is gewoon grote onzin. Een klein gedeelte van de studenten zal idd elke maand een nieuwe scharrel hebben, maar de meerderheid niet. Dat idee is je opgedrongen door het stereotype dat studenten zelf ook in leven proberen te houden door de 'grote verhalen'.
Ikzelf maak makkelijk contact met vrouwen maar heb nooit de behoefte gehad om van elke potentiele scharrel iets te maken. Als je echt een relatie zoekt verwijs ik je door naar de vele topics die erover zijn geweest (zoek hobby's, werk aan zelfvertrouwen etc.) maar als je gewoon wilt scoren, wil ik je erop wijzen dat het je uiteindelijk echt niks oplevert. Na de liefdeloze seks blijft het lege, eenzame gevoel, misschien zelfs verergert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |