en samen in bad..kaarsjes rondom ??quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij snapt het, samen douchen is overrated
tuurlijk zeker as ze het niet verw8enquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Vinden vrouwen het geil als de man bij de eerste sex-gelegenheid al een actie onderneemt om haar Anaal te nemen?
Zolang dit niet elke keer zo gebeurt...en de tijd genomen wordt voor het beffen vind ik dit niet echt een probleem.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
- het obligate rijtje afwerken (zoenen, naar beneden gaan, beffen, dan neuken, dan klaar).
er bestaat maar één sexgod...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:47 schreef bigore het volgende:
Ik neuk exact zoals erodome de post geopend heeft, ik ben dan ook een ware sexgod.
na 10 jaar huwelijk heb je alles wel gehad hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 01:14 schreef nanou het volgende:
**wanneer de man niet afwisseld:) mannen die er zelf niet op kunnen komen om is op een andere manier te sexen. spannend houden!!
Lieve schat, als je goed zou lezen zou je snappen dat het nogal sarcastisch bedoeld wasquote:Op maandag 5 maart 2007 00:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
er bestaat maar één sexgod...en die is van mij.....
( en jij bent het zeker niet...
)
Een echte vent heeft dat na een paar maanden allemaal wel gehadquote:Op maandag 5 maart 2007 03:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
na 10 jaar huwelijk heb je alles wel gehad hoor
het klonk behoorlijk serieus.....quote:Op maandag 5 maart 2007 08:06 schreef bigore het volgende:
[..]
Lieve schat, als je goed zou lezen zou je snappen dat het nogal sarcastisch bedoeld was![]()
Ok, ik zei dat ik exact zo neuk als erodome zei in haar eerste post, dus zoals ditquote:Op maandag 5 maart 2007 08:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het klonk behoorlijk serieus.......veel mannen vinden dat namelijk van zichzelf terwijl het helemaal niet zo is.....
....
![]()
ikke snap um....quote:Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef bigore het volgende:
[..]
Ok, ik zei dat ik exact zo neuk als erodome zei in haar eerste post, dus zoals dit
Mijn eigen lijstje, daar moet ik dan mee beginnen he, even denken hoor, wat vind ik echt slecht...
*Een man die alleen seks ligt te hebben met je, kortom, gewoon maar een beetje doen en alleen maar aan jezelf denken, je totaal niet bewust zijn van de reactie's van een ander.
*Een slecht ritme, steeds tegen gaan zitten bewegen, raar ritme houden, beter gezegd geen ritme, maar wat aanklooien.
*Mannen die denken dat een klit goed gladgeschuurd moet worden, even stevig echt over het knopje zelf heen.
*Mannen die onmiddelijk naar de klit duiken, kusje, handje over borst en hoppa bullseye en dan gelijk voor de kill gaan
e hele tijd vragen stellen tijdens de seks en dan ook echt antwoord willen, je lult maar zoveel je wil, maar vragen beantwoorden daar moet ik helderder voor zijn, moet ik mezelf omhoog trekken uit die roes van genot, vind ik niet leuk.
*Mannen die alleen maar van zachte tedere seks houden, heel rustig aan neuken, de hele tijd, zwaar frustrerend
Dus alles wat daar staat, zo neuk ik, althans, als geintje bedoeld, snappie um?
Ik vind mezelf verre van een sexgod, maar ik weet wel waar ik over praat![]()
Neen, anaal vind ik een erg intiem iets (qua gevoel) wat ik dus niet met zomaar een one night stand kan doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook. Ik bedoel stel dat je als vrouw een ONS hebt na een avondje stappen en je bent ubergeil, hoe zou je dan reageren als de man een vinger in je kont begint te stoppen? Zou je dan NEE zeggen, of aanmoedigen om door te gaan, of vragen om het echte werk te doen?Ik ben gewoon nieuwsgierig.
u is zijn vriendin?quote:
daar is ook helemaal geen probleem mee....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:52 schreef bigore het volgende:
Nou ja, ik moet eerljik zeggen dat ik ook niet altijd zin om heel uitgebreid te gaan liggen neuken, gewoon lekker lomp tegen de keukenkast aan in een opwelling vind ik namelijk ook zeer ok.
Niet tegen hem nee, zijn vriendin is een binnevetter, tegen haar vriendinnen vertelt ze dat ie neukt als een geamputeerde mentaal gehandicapte crackjunk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:38 schreef Relaxxx het volgende:
[..]
Nee maar ik zou nooit zo stellig gaan zeggen dat zijn vriendin niet klaagt...
Dat bedoel ik, misschien heeft ze ook wel in dit topic gereageerd onder een of ander geheimzinnig account..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef bigore het volgende:
[..]
Niet tegen hem nee, zijn vriendin is een binnevetter, tegen haar vriendinnen vertelt ze dat ie neukt als een geamputeerde mentaal gehandicapte crackjunk.
zoals veel mannen jammer genoeg....quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef freebee30 het volgende:
ik hoor eigenlijk ook geen klachten. in al mijn naiviteit ga ik graag ervanuit dat ik de beste in bed ben![]()
![]()
het is meer zoals moki zegtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef bigore het volgende:
[..]
Niet tegen hem nee, zijn vriendin is een binnevetter, tegen haar vriendinnen vertelt ze dat ie neukt als een geamputeerde mentaal gehandicapte crackjunk.
hints werken niet. gewoon recht voor zijn raap zeggen. als ik niets te horen krijg blijf ik ook gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben. wel met afwisseling maar als ik dan niet te horen krijg van blijf hier mee doorgaan oid, dan weet ik het ook niet. naar lichaamstaal kijken werkt redelijk, maar niet alles is te ontcijferen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:17 schreef dvunz het volgende:
als de vrouwe tog zoveel te klagen hebbe?
geven julie dan geen hints ofzo dat het beter kan
of op bepaalde plekken meer aand8 of anders doen?
ddan ben je ervan af en gebeurd het tminste goed....
liever tijdes de sex te horen krijge;harder,zagter,ja daar..sneller etc
dan 8eraf van het was niet alles..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |