Zo onbaatzuchtig ben ik nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij toevallig geen zin om een onschuldige jongeman de fijne kneepjes van 'het vak' te leren?![]()
Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik momenteel niets te klagen hebquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef BertV het volgende:
valt me idd op dat er niemand klaagt over hun huidige bedpartner...
ja-ja..
Mannen moeten wel degelijk ook geluid maken. Ik wil wel een duidelijke respons van hem.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geluiden moeten de vrouwen maken. Mannen klinken mongools
quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:12 schreef ShadowGirl het volgende:
Ik wil niet zeggen dat mannen met een klein formaat slecht in bed zijn.. maar wanneer je aankomt met:
Schat.. stop hem er in.. neuk me!
en je als antwoord krijgt:
"Ik ben al bezig"
:$ ! En totaal niet bevredigend !
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Doet me denken aan mijn ontmaagding. Ik had achteraf echt zoiets van "is dit alles?".
Toen ik later een jongen tegenkwam die meer had dan het formaat pink (letterlijk!), begreep ik dat dat inderdaad niet alles was.
praten, hoe dood moet het gaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mannen moeten wel degelijk ook geluid maken. Ik wil wel een duidelijke respons van hem.
Geile dingen zeggen, is ook prettig
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo onbaatzuchtig ben ik niet![]()
Ben blij dat ik onschuldige jongemannen eindelijk ontgroeid ben.
Bedoel je de mensen die niets voelden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat ik me dan afvraag; zeggen jullie dit ook tegen die sekspartner? Ik heb het idee van niet.
En; grotevaginavrouwen die méér willen voelen, hoe klein zijn die piemels wel niet?
Het zijn geen hoogwaardige gesprekken hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef DOGMAN het volgende:
praten, hoe dood moet het gaan?
Tuurlijk wel. Je moet de ander leren wat je prettig vindt. Tijdens de seks kun je dit subtiel doen door hard te kreunen als je iets lekker vindt en weinig reactie te geven als je het niet lekker vindt, je kunt hem van je afduwen als het begint te vervelen en zelf de touwtjes in handen nemen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat ik me dan afvraag; zeggen jullie dit ook tegen die sekspartner? Ik heb het idee van niet.
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het zijn geen hoogwaardige gesprekken hoor![]()
Maar jij hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent
Ja, maar of hij was beledigd, of het hielp gewoon niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gatver ja, herkenbaa. Ik raakte ook ietwat uit mn roes toen dikke stroompjes zweet van een potentiele geliefde zijn bovenlip (serieus!) op mij spatten. En het is ook niet prettig zo´n kletsnat lichaam te strelen. * ril*quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:38 schreef Maeghan het volgende:
Foute dingen:
* Mannen die heel erg zweten. Mijn tweede ex zweette alsof je de kraan openzette, binnen vijf minuten. Gruwelijk irritant en plakkerig. Een beetje zweet is niet erg, maar iedere keer die druppels die in je gezicht spetteren, blegh.
Ik ben geen grotevaginavrouw. In tegendeel eerlijk gezegd. Maar zegt de naam pinkeltje je wat? Hij had ongeveer die grootte. Serieus, het piemeltje van mijn zoontje van 2,5 heeft hetzelfde formaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En; grotevaginavrouwen die méér willen voelen, hoe klein zijn die piemels wel niet?
Oh, in de onwetende beginperiode wel dingen gehad hoor die niet bleken te werken, nogsteeds weleens kramp en andere zaken die misgaan, maar al doende leert men zegt men en dat klopt ook, nu is hij gewoon presies afgesteld op wat ik lekker vind en ik op wat hij lekker vindtquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef BertV het volgende:
valt me idd op dat er niemand klaagt over hun huidige bedpartner...
ja-ja..
Ik denk dat het eeuwige getrut en geaai een groter voorkomend kwaad is onder vrouwen zelf, vooral het type dat behept is met een dorpse, beschermde achtergrond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:44 schreef Vandaag... het volgende:
Ik had een keer iemand die alleen maar lieve vanillesex wilde en slappe dingen zei als ´je bent lief´ tijdens het zachtjes "neuken". Waardoor ik me al bijna ordinair voel als ik vroeg of het iets harder zou kunnen.
volgens mij scheelt dat van vrouw tot vrouw hoor..quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik denk dat het eeuwige getrut en geaai een groter voorkomend kwaad is onder vrouwen zelf, vooral het type dat behept is met een dorpse, beschermde achtergrond.
Ik hou van lekker wild, slappe trutseks kun je nog jarenlang hebben als je sexleven toch al wars is van enige verrassing na een jarenlang samenzijn.
Slik verdomme dan de pil, en ga niet voor elke kerel met je benen gespreid!quote:- Mannen die niet met condooms om kunnen gaan en 2,5 uur lopen te kutten met zo'n ding en dan vervolgens vloekend mompelen dat 'ie nu niet meer omhoog wil'![]()
Stel je niet zo aan, dat je onzeker bent en onwetend hoeven wij niet te merken hoor!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:47 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Slik verdomme dan de pil, en ga niet voor elke kerel met je benen gespreid!
^&%^& condooms![]()
Waaruit maak je op dat ik onzeker ben, ik heb gewoon een hekel aan condooms.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, dat je onzeker bent en onwetend hoeven wij niet te merken hoor!!!!
Hebben ze ook soa testen gedaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:01 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik onzeker ben, ik heb gewoon een hekel aan condooms.
Ben blij dat mn vriendin + exen allemaal pil gebruik(t)en
Ik heb een vriendin gehad die de helft van de tijd niet klaarkwam, en ookal zei ze zelf dat ze dat helemaal niet erg vond (en ik daar dan ook maar mee akkoord ging), het is soms toch wel iets waar je je onzeker van gaat voelen hoor. Nee, niet iedere vrouw vindt het belangrijk, maar ik lees ook vaak genoeg reacties hier van vrouwen die zeggen dat ze het niet erg vinden maar het stiekem tóch vervelend vinden. Zo krijg je als man natuurlijk ook wel het idee dat je gewoon iets niet goed doet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:38 schreef Maeghan het volgende:
Foute dingen:
* Mannen die blijven zeiken over het feit dat je niet klaarkomt.
Heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Hebben ze ook soa testen gedaan?
Anders durf ik je amper aan te pakken met een stok![]()
Hekel aan condooms hebben alleen mannen die onzeker en onhandig zijn, een beetje vent heeft dat ding in een vloek en een zucht om, heeft er totaal geen probleem mee.
Wat een onzin, zit tussen je oren schat, je zit al zo te balen van dat condoom vooraf dat er ook geen eer meer aan te behalen is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:08 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken.
Je zou het kunnen vergelijken dat ik dan een vrouw was en zou moeten neuken met een kerel met een pikkie van 4 centimenter.
Ik voel er gewoon geen klote meer van dan.
En soa test heb ik meerdere malen gedaan.![]()
EEuuh waarom zou ik dat in vredesnaam verzinnen, hoe weet jij nou hoe dat voor mij voelt, dat is voor elke kerel verschillend.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een onzin, zit tussen je oren schat, je zit al zo te balen van dat condoom vooraf dat er ook geen eer meer aan te behalen is.
Heb meer dan genoeg geneukt met condoom om dit met zekerheid te kunnen zeggen en ja ook voor een vrouw is het gevoel iets minder, net als voor de man, maar de mannen waarmee ik het bed heb gedeelt konden prima genieten en klaarkomen, vaak vroeger dan me lief was
leuk he Russische roulette?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:08 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken.
Je zou het kunnen vergelijken dat ik dan een vrouw was en zou moeten neuken met een kerel met een pikkie van 4 centimenter.
Ik voel er gewoon geen klote meer van dan.
En soa test heb ik meerdere malen gedaan.![]()
Ik heb ook een hekel aan condooms, omdat het hoe kort ook, even de magie verbreekt en omdat het gewoon anders voelt zo'n stukje rubber in plaats van huid op huidquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Hebben ze ook soa testen gedaan?
Anders durf ik je amper aan te pakken met een stok![]()
Hekel aan condooms hebben alleen mannen die onzeker en onhandig zijn, een beetje vent heeft dat ding in een vloek en een zucht om, heeft er totaal geen probleem mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |