Preciesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
IK vermoed dat ze bij haar opvoeding de op kwijt waren...Dit valt meer haar moeder te verwijten dan Amanda
Bommen op het zuur zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Maanvis het volgende:
Waar is brian?
En is het nu waarschijnlijk al weer vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Precies
Ik moet het weer met je eens zijn
Idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
IK vermoed dat ze bij haar opvoeding de op kwijt waren...Dit valt meer haar moeder te verwijten dan Amanda
Jammer dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Dus Brain heeft nog een verdraaide brief verstopt in de gameroom tussen een van de bladen?
hij weet van de brief maar NIET dat er dingen in zijn veranderdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef FSR het volgende:
Sorry, ik heb 2 cossen doorgelezen ( snel )
Maar weet Eric nu van de brief ?
Hij doet er ook alles aan om zijn geloofwaardigheid te behouden he.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Dus Brain heeft nog een verdraaide brief verstopt in de gameroom tussen een van de bladen?
Die kok is er volgens mij nog nooit geweest dat hij het er gezellig genoeg vondquote:
Zelfgeschreven of weer een krantenartikel 'geredigeerd'?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
klopt tis eerder een dood vogeltje dan een Divaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
Eric is totaal geen partij voor Natasia.
Ik meen het snel gelezen te hebben in een van de vorige cossen. Vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jammer dat heb ik even gemist.
Dubbele sanctie wat mij betreft .... gelijk vertrekken mag ook.
Als de actie met de brief een idee was geweest van Huub dan had vast 99,9% van dit forum het geweldig gevonden....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
voor jou Brian![]()
omdat jij ons zo'n veelzijdige blik op het fenomeen "slecht" biedt
Dank voor het antwoordquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
hij weet van de brief maar NIET dat er dingen in zijn veranderd![]()
pissenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Copycat het volgende:
Hoezo liep Amanda weg van tafel? Heb ik ff gemist?
Sylvia en Huub willen beiden Eric er NIET uit stemmen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef robert2006 het volgende:
eric gaat eruit, vermoed ik, denk zelf dat zelfs sylvia overstag gaat
welke redenen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Sylvia en Huub willen beiden Eric er NIET uit stemmen.
Wellicht volgende maand, maar deze maand om verschillende redenen niet.
Nee hoor, zowel Huub als Syl willen Eric er niet uitstemmen. Daarnaast zei ze tegen Bart dat ze het wel verdacht vond dat juist Natasia met de brief kwam aan zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef robert2006 het volgende:
eric gaat eruit, vermoed ik, denk zelf dat zelfs sylvia overstag gaat
Nou liever nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef agter het volgende:
graag brian in beeld brengen aub...
Maar Brian mag dat kennelijk wel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef Prospera het volgende:
Ik zie Brian ook niet, mischien een dousje nemen.
Amanda leert dat ze niet zomaar mag opstaan van de tafel.
Ze weten dat de brief binnen de villa is afgedrukt en ze willen kijken hoe het loopt.quote:
Brian krijgt Mediatraining en tactiekinfluistering... tegelijktertijd even aan het infuus.quote:
Brian is bij de productie, volgens de kok en kan er niets aan doen dat hij er niet is?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef agter het volgende:
Hebben ze dat gezegd????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
Ze vermoeden ook dat Liegebeest of Brainless erachter zit
amanda is inderdaad niet de slimste, maar wat me zo irriteert aan bart is dat zij zich zo hoog boven iedereen verheven voelt, zo superieur, walgelijk zulke mensenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef agter het volgende:
Iedere keer als Amanda wat zegt, dan lacht Bart achter zijn hand...
Het is duidelijk wat hij van haar vindt.
Heb ik van horen zeggen ... mede-streamer.quote:
Is dat niet wat laat, ze hebben toch de hele dag meegekeken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze weten dat de brief binnen de villa is afgedrukt en ze willen kijken hoe het loopt.
Vooral Huub wil voor de lange termijn zijn dekking niet kwijtraken (Bart evt weg en wie weet Sylvia).
Ze vermoeden ook dat Liegebeest of Brainless erachter zit en willen dat dus gewoon tegenhouden
De redactie heeft vooruitgedachtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw gaat een andere broek aantrekken, want deze zakt van haar kont. Niet zo gek als je maat 44 draagt en de nieuwe in maat 46.
Ze hebben zeker weten aangegeven dat de brief binnen de villa is afgedrukt ......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze dat gezegd????
[/quote
]
welnee
En een peptalk, een tactische uiteenzetting, een egoboostje, een pick me uppertje, een beschouwing van de resultaten tot zover, nog wat camera aandachtspunten en hop weer de wei in....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian krijgt Mediatraining en tactiekinfluistering... tegelijktertijd even aan het infuus.
klopt en ook zei Silvia wel vreemd dat juist Natas er mee aan kwam, maar niemand heeft tot nu toe enig vermoeden dat er in die brief dingen zijn veranderd laat staan door wiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze hebben zeker weten aangegeven dat de brief binnen de villa is afgedrukt ......
Een paar keer, maar vaker haar borsten goed zetten in haar jurkje voor de spiegel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoevaak per dag kleed amanda zich om?
Dan zien we Braaaajen vanavond niet meer terug.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef doesss het volgende:
[..]
En een peptalk, een tactische uiteenzetting, een egoboostje, een pick me uppertje, een beschouwing van de resultaten tot zover, nog wat camera aandachtspunten en hop weer de wei in....![]()
Nee, dat weten ze nog niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
klopt en ook zei Silvia wel vreemd dat juist Natas er mee aan kwam, maar niemand heeft tot nu toe enig vermoeden dat er in die brief dingen zijn veranderd laat staan door wie
Wat grappig dat je dat zegt want hij roept bij mij ook precies dezelfde irritaties opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Bart is een beetje een wannabe Thomas Acda. Rete irritant af en toe..........
zijn we het weer eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat weten ze nog niet.
Daar kunnen ze alleen achterkomen op het moment dat Eric de brief onder ogen krijgt.
Ik heb ze dat niet horen zeggen dat ze Brian of Nas verdenken, waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze weten dat de brief binnen de villa is afgedrukt en ze willen kijken hoe het loopt.
Vooral Huub wil voor de lange termijn zijn dekking niet kwijtraken (Bart evt weg en wie weet Sylvia).
Ze vermoeden ook dat Liegebeest of Brainless erachter zit en willen dat dus gewoon tegenhouden
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
misschien krijgt brian wel op zn ' flikker achter'
Whisfull thinking. Ik denk dat ze hem aanmoedigen om door te gaan met deze aktie, want brainles krijgt echt geen sanctie hiervoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
ach hij heeft een engeltje dus zal best meevallenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Ik voel me niet superieur aan iedereen maar bij Amanda zou ik ook regelmatig moeten gniffelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is inderdaad niet de slimste, maar wat me zo irriteert aan bart is dat zij zich zo hoog boven iedereen verheven voelt, zo superieur, walgelijk zulke mensen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef agter het volgende:
Dan is het te hopen dat ze Eric erbij halen... die parkeerd wel "ff"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
De woordspelingen schieten door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Ze moet het spel nog wel even meespelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef petraa het volgende:
sil kijkt wel vuil naar erik
Misschien krijgt achter Brian wel op een flikkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Heb ik gemist, zei hij dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart heeft op You Tube het filmpje van Amanda en Brian gezien![]()
NOT, dat was bluf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart heeft op You Tube het filmpje van Amanda en Brian gezien![]()
Ik haat ben dol op die criminele tronie van Brian.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Niet, maar het ziet er vakkundig uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef lillkiss het volgende:
hoe weet je dat?
Hij is niet de enige....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Bart zegt net tegen Eric dat ie dus NIET naar huis wil, maar is zwaar teleurgesteld, en wij weten wel in wie.
Doessssssssssssssss niet huilen, komt goedquote:
Tijd voor een blaastest?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:27 schreef Brici het volgende:
huub is ooko terug hij snaar beneden hij zei ik ga naar huis kheb gedronken
Heb jij de typcursus van zdngmw gevolgd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:27 schreef Brici het volgende:
huub is ooko terug hij snaar beneden hij zei ik ga naar huis kheb gedronken
lees even de laatste 6 cossenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Tomsky het volgende:
Net weer binnen...
Wat is dat met die brief???
Lees COS 495 t/m 498.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Tomsky het volgende:
Net weer binnen...
Wat is dat met die brief???
Getver je kan ook geen dagje wegblijvenquote:
Kan niet, je kan hem hoogstens editten, dus even lief vragen aan een modjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe verwijder ik één van mijn post want ik heb per ongeluk onder update gepost?
quote:
naast de qouteknop kun je verwijderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe verwijder ik één van mijn post want ik heb per ongeluk onder update gepost?
eigen schuld dikke bult, had-ie maar niet de hele tijd moeten dreigen met opstappen, stuk chagrijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
Superieure Bart begint eindelijk door te krijgen dat die misschien toch de rest van zijn leven in een koffieshop moet blijven werken, i.p.v. "effe" een miljoen winnen
Euhh...hier niet hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
naast de qouteknop kun je verwijderen.
Ik heb hem niet ..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
knip,dus welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Lieve mod kunnen jullie mijn laatste 2 berichten onder update verwijderen, was een foutje sorry.![]()
Of naar achteren brengenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
Is Huub weer weg.
Misschien moest hij die ene brief jatten.
Nee die heb ik nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie de lol er maar van in, de redactie helpt het concept gewoon om zeep. Jammer dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Wat kan mij boerbart nou hoemen.
Ik ben gewoon teleurgesteld in die ******redactie dat ze zo'n potentieel vermakelijk concept zo door incompetentie van hun kant om zeep weten te helpen.![]()
Ja zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of naar achteren brengen
Zodat ze kunnen zien wat er precies in de brief staat.
Je bent een mod in het zwart!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Mss moeten ze Hummie maar eens langs laten komenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie heeft het idd goed verpest, laatste tijd is het echt mega saai.
ook omdat ze te duidelijk de fouten hebben laten zien.
tevens is deze groep gewoon saai omdat iedereen zich schijnbaar inhoud, en te lief is.
ze moeten eens wat meer hun mening ventileren, niet alleen syl maar ALLEMAAL.
Delete deze post dan eens van jezelf?quote:
Kom op ze is een kind, behandel haar niet anders, daar is ze echt niet aan toe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef zaadjuh het volgende:
zo is amanda...dom dom en nog es dom...toen ze zestien was kreeg ze al klappen van dr vriendje danny ...ze pikte alles toen was ze al labiel...en liet dr door iedereen neuken...veel slimmer is ze in die drie jaar niet geworden zie ik al weer blehhh
Triest, dat je zo reageert.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef zaadjuh het volgende:
zo is amanda...dom dom en nog es dom...toen ze zestien was kreeg ze al klappen van dr vriendje danny ...ze pikte alles toen was ze al labiel...en liet dr door iedereen neuken...veel slimmer is ze in die drie jaar niet geworden zie ik al weer blehhh
Geen stemming voor het knalfeest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:41 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
Is er al een stemming over het hartstikke leuke verjaardagsfeestje van Natasja geweest?
![]()
![]()
![]()
KNALLELEND KNALFEEST? Gaan wij er nog wat aan doen?
Nee , dat kan dus niet Bongetje, ik heb het over mijn eigen posts.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Delete deze post dan eens van jezelf?(die ik nu quote dus)
Ze zijn er nog wel, beleefde users.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Lieve mod kunnen jullie mijn laatste 2 berichten onder update verwijderen, was een foutje sorry.![]()
Vind je, het is een ratquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:41 schreef pullup het volgende:
Zonder 6 COS-sen te hebben doorgelezen, maarik heb het berichtje op de DGK site wel heb gelezen lijkt het me op zich nog wel een geinige actie van Brainless![]()
* Bongetje bedoeld een post van jezelf deleten natuurlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee , dat kan dus niet Bongetje, ik heb het over mijn eigen posts.![]()
Welke jongenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef n1ek het volgende:
die jongen zit jullie wel dwars heGewoon rustig ademhalen en laid back kijken is toch veel prettiger dan je zo op te winden
Dat wel natuurlijkquote:
Kok eigen ...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Mark heeft een iets te groot ego
Dank je.quote:
Tis een uitstervend soortquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef ruby het volgende:
Ondanks dat ik net kom aanwaaien vind ik dat Marc de kok best kan gaan. Het is nu mooi geweest.![]()
Wat ben je toch aan het doen met je "knip"?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
knip
Ja, het duurt te lang. En wij willen graag de confrontatie zien...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef ruby het volgende:
Ondanks dat ik net kom aanwaaien vind ik dat Marc de kok best kan gaan. Het is nu mooi geweest.![]()
Ik vind hem (Brian) op zn zachts gezegd ook irritant en vreemd en nog meer maar dat hoeft toch niet in elke post terug te komen. Als hij een bordje afwast weten mensen het zo te draaien alsof hij de derde wereldoorlog is begonnen. Een beetje meer ontspanning denk ik danquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het doen met je "knip"?
Ga je Patries vervangen?
Yep.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ja maar ja maar ja maar ja maar ik HAAT Braaaajen zo, daarvoor zit ik hier nog, om al mijn frustraties op hem af te gevenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ik vind hem (Brian) op zn zachts gezegd ook irritant en vreemd en nog meer maar dat hoeft toch niet in elke post terug te komen. Als hij een bordje afwast weten mensen het zo te draaien alsof hij de derde wereldoorlog is begonnen. Een beetje meer ontspanning denk ik dan
Ik zei al eerder, een soort Gordon Ramsey, zou dat niet als baas willen hebben, knalde hem zo voor zijn harses. Niet echt ok voor je CV, maar tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Brian is een psychopaat en die kun je niet hard genoeg aanpakken. Psychopaten zijn de meest smerige klootakken die god ooit geschapen heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ik vind hem (Brian) op zn zachts gezegd ook irritant en vreemd en nog meer maar dat hoeft toch niet in elke post terug te komen. Als hij een bordje afwast weten mensen het zo te draaien alsof hij de derde wereldoorlog is begonnen. Een beetje meer ontspanning denk ik dan
Haar ex heette toch geen Danny?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef zaadjuh het volgende:
Hij blaast zich ook ff op vóór elke zin...Komt bekend voor...In de Gouden tijden van Bart...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ja dahag. Heb je weleens gezien hoe geniepig die vuile rat de afwasborstel hanteert?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ben geen kapster, ff een testjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het doen met je "knip"?
Ga je Patries vervangen?
ken jij een kok met een kleintje danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
ok slecht voorbeeldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dahag. Heb je weleens gezien hoe geniepig die vuile rat de afwasborstel hanteert?
eg wel toen ze bij mijn vriendin in de klas zat had ze een vriend die dr altijd bij school op wachtte en klappen gaf en dat was danny...toen was ze zestien ..roc amsterdam zat zequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Haar ex heette toch geen Danny?
Denk de meeste mensen die in een huis willen zitten met zoveel camera's op zich gerichtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef jacqjacq het volgende:
ja kok mark vindt zichzelf fantastisch......
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
ken jij een kok met een kleintje dan?
Ik hoop toch niet dat je illusie hebt iets te leren van DGKquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
Goed: sneeuwpoppen, koolmeesjes en appels.................. ik leer weer veel
Zelfs als hij niks zegt, dan straalt hij een overmatige hoeveelheid agressieve testosteron uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Brian lokt het zelf uit. Moet ie maar niet zo lopen fucken met ons.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Die andere heette Rusdy ofzo...dat was de voorlaatstequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
eg wel toen ze bij mijn vriendin in de klas zat had ze een vriend die dr altijd bij school op wachtte en klappen gaf en dat was danny...toen was ze zestien ..roc amsterdam zat ze
ach zal voor de diva wel weer een uitzondering worden gemaakt let maar op, dan hoop ik echt dat de bewoners gaan klagen en haar feest verziekenquote:
Dustyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die andere heette Rusdy ofzo...dat was de voorlaatste
dusty dacht ik?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die andere heette Rusdy ofzo...dat was de voorlaatste
Tsja je moet toch enigszins mediageil zijn om hiermee wekelijks aan mee te willen doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef jacqjacq het volgende:
ja kok mark vindt zichzelf fantastisch......
Ze houdt gewoon van cocks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp uit stream 3 en 4 dat Amanda belangstelling heeft voor een carriëre als kokin.
Succes gegarandeerd na eerst 7 vingers eraf gehakt te hebben.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp uit stream 3 en 4 dat Amanda belangstelling heeft voor een carriëre als kokin.
Wellicht is dat ook de manier om haar exit te krijgen...;-)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd na eerst 7 vingers eraf gehakt te hebben.....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Mark denkt dat hij Jamie Oliver is: kansloze mensen tot zogenaamde topkok opleiden!
Ik lees op de tiensite dat er een kookwedstrijd komt, voor 1000 kontaktpunten, tussen Amanda en Huub.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Hoezo heeft ze uberhaupt een feest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ach zal voor de diva wel weer een uitzondering worden gemaakt let maar op, dan hoop ik echt dat de bewoners gaan klagen en haar feest verzieken
Ghehe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Mark denkt dat hij Jamie Oliver is: kansloze mensen tot zogenaamde topkok opleiden!
Samen met:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Moet er niet aan denken dat Brian haar deze week helpt met oefenenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef ruby het volgende:
Volgende week gaan we de hele middag trainen hoe we moeten snijden.
Zie ik opeens half fok naar zijn ballen grijpenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zelfs als hij niks zegt, dan straalt hij een overmatige hoeveelheid agressieve testosteron uit.
Daar maak ik me niet druk om, dat constateer ik alleen.
Zelfs mijn dierenarts zegt dat zulke passief/agressieve mannen preventief gecastreerd moeten worden.
Lastig hoor. "Ik ben een Brugman. Ik ben een Brugman."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
a-Del moet zich de komende week verplaatsen in een keuken
Als ze dan in ieder geval nog maar een duim en wijsvinger overhoudt aan 1 hand heeft ze nog uitwijkmogelijkhedenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd na eerst 7 vingers eraf gehakt te hebben.....
Zoietsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
Dacht Amanda nu dat haar nagels er helemaal af moesten?
En eventueel kan ze ook wel zonder die eerste zesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Samen met:
visagie
nagelcursus
schoenen opntwerpen
lingerie
kalender
en neuken.
Komt ineens de naam Betty Bobbit bij me opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef ruby het volgende:
Volgende week gaan we de hele middag trainen hoe we moeten snijden.
Het zal wel bij het laatste blijven, vrees ikquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Samen met:
visagie
nagelcursus
schoenen opntwerpen
lingerie
kalender
en neuken.
LOLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
Lastig hoor. "Ik ben een Brugman. Ik ben een Brugman."![]()
Dat klinkt een stuk agressiever dan salmonella.quote:
En logopedie met Judith, dat heeft ze echt nodig!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Samen met:
visagie
nagelcursus
schoenen opntwerpen
lingerie
kalender
en neuken.
Kijkcijfers gegarandeerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ineens de naam Betty Bobbit bij me op![]()
loraine bobbit tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ineens de naam Betty Bobbit bij me op![]()
quote:
aangezien deze reactie tegen mij is reageer ik nog even.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als de actie met de brief een idee was geweest van Huub dan had vast 99,9% van dit forum het geweldig gevonden....
Tja, ik hoop in ieder geval dat het werkt want het is alweer veel te lang geleden dat er een miljonair unaniem is weggestemd. Eric is de perfecte kandidaat want niemand heeft nog een hechte band met hem.
Toch denk ik niet dat Huub Eric eruit stemt want hij vertrouwt ook de lange-termijn dekking van Sylvia en Bart niet meer.
Wel sneu voor Eric terwijl hij heel lief over sylvia deed toen hij het huis in ging.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:02 schreef BwennieBren het volgende:
Eric probeert een gesprek uit te lokken bij Syl maar Syl zegt niets, althans niet over die brief. Vind ik helemaal niets voor Syl...
Ach, tis maar een figurantje...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef lillkiss het volgende:
waarom vraagt syl het nou niet gewoon?????????????? schijtirritant
Je hoeft je eigen doortraptheid niet te projecteren op onze Huub hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Huub gewoon denken "dan moet ik me dus eerst iets minder handig voordoen dan ik ben".
Don't talk about cutting my dick off.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zie ik opeens half fok naar zijn ballen grijpen![]()
quote:
je weet niet hoe oprecht hij is, is volgens mij niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel sneu voor Eric terwijl hij heel lief over sylvia deed toen hij het huis in ging.
str 3 &4 doen het gewoon bij mijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef raggende_annie het volgende:
ben ik de enige waar stream 3 en 4 op zwart staan of hoort dat zo?
Lijkt me wel HEEL erg veel CP voor één persoon?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:05 schreef FSR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
PS: Als Huub de 1000 CP klrijgt, nodigt hij gegarandeerd Nena uit...![]()
![]()
Shit , je hebt gelijk, ik typte mijn eigen voornaam in. Ik heb hulp nodig.quote:
via? heb je misschien n linkje voor me. ik zit nu op v-o-lquote:
Geef het twee dagen en we zullen een blos zien op zijn zwerverstronie....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
TT is specifiek gemaakt voor Brians ogen.
hier en daar is er het vermoeden dat Brian intensief het internet afspeurt, en waarschijnlijk ook zijn eigen naam googlet.
Dan ben ik niet de beroerdste om hem even 'right in his face' te zeggen wat ik hem wil laten horen.
.... maar googlen heeft helaas (nog) niet deze link opgeleverd, maar misschien komt dat nog
Daarom! Heeft iemand meegekregen waarom Syl het niet met Eric wilt bepraten? Zij weet toch inmiddels dat hij het weet van de brief? Of ben ik nu abuis?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel sneu voor Eric terwijl hij heel lief over sylvia deed toen hij het huis in ging.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef Lieve het volgende:
Wat is er ( in het kort? ) vandaag gebeurt? ( is er al ruzie geweest tussen Natasja en Sylvia? Heeft Sylvia het al vertrikt om nog het huishouden/ de afwas te doen? ) Ik was er even niet en het is zoveel lezen met zoveel cossen
Je vriend/man eerderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit , je hebt gelijk, ik typte mijn eigen voornaam in. Ik heb hulp nodig.![]()
stiekem toch snijerige neigingen gekregen dankzij Brainlessquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit , je hebt gelijk, ik typte mijn eigen voornaam in. Ik heb hulp nodig.![]()
Als hij er Bwian mee kan opfokken, zal hij het zeker doen ( okay niet allemaal maar wel veelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me wel HEEL erg veel CP voor één persoon?
Heel kort: updates.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef Lieve het volgende:
Wat is er ( in het kort? ) vandaag gebeurt? ( is er al ruzie geweest tussen Natasja en Sylvia? Heeft Sylvia het al vertrikt om nog het huishouden/ de afwas te doen? ) Ik was er even niet en het is zoveel lezen met zoveel cossen
Moeten ze verdelen heb ik begrepenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me wel HEEL erg veel CP voor één persoon?
deze streamer wil nog steeds dat er gestemd moet worden over you-know-who's verjaardagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef rooie3 het volgende:
Zo Marc het was gezellig.
Bedankt voor het eten maar word nu tijd om te gaan.
De streamers willen rellen .
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel kort: updates.
Wat langer: tien-site
Lang: alle COS'en
Sint Juttemis: wachten tot iemand hier een samenvatting geeft.
![]()
"De dichter " heeft zijn eigen website:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
aangezien deze reactie tegen mij is reageer ik nog even.
TT slaat niet op de brief actie.
Ik heb eerder al ergens gepost dat ik de brief best een aardig idee vond om wat wrijvingen te veroorzaken.
TT is specifiek gemaakt voor Brians ogen.
hier en daar is er het vermoeden dat Brian intensief het internet afspeurt, en waarschijnlijk ook zijn eigen naam googlet.
Dan ben ik niet de beroerdste om hem even 'right in his face' te zeggen wat ik hem wil laten horen.
.... maar googlen heeft helaas (nog) niet deze link opgeleverd, maar misschien komt dat nog
Dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Moeten ze verdelen heb ik begrepen
Precies, afvoeren die vent.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef pullup het volgende:
Ok nu een toneelhaak voor die kokIk wil actie
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef RSie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een woorden boek voor Amanda Brian en Natasia![]()
De woordenboek... da's wel een fijne.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Krijgt Amanda de basis Nederlandse woordenboek voor kinderen per post?![]()
Ik heb hem ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |