Mwa, een heel prettig verschilquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
alleen ging via een stemming. Wel net ff wat anders.
't Is een ander meisje als ze zo lekker aan het studderen is. Net als toen met de appeltaarten. Ze is zeker niet te beroerd om wat te doen. Vind ze leuk! Jammer dat iemand haar daar nooit op gewezen heeft. 't Is ook niet mijn grote vriendin: erger me dood aan haar maar er zit iets liefs/ toegewijds in haar. Alleen weet ze niet dat je dat ook op een andere manier kan benutten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft zoals gewoonlijk alleen maar lopen dollen, en daar is Mark niet blij mee. Snollie, heeft echt haar best gedaan, en was ook goed bezig. Dat ik dat ooit nog zou schrijven.
ik hoop dat het op tube komt dan laat ik het vertalen door een vriendin van me zij komt van arubaquote:
Zo zie je maar weer dat je voor lekker koken geen verstand nodig hebt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik had verwacht dat zelfs met alleen maar dollen van Huubs kant en opperste concentratie van Amoebes kant het eten van Huub alsnog veel beter zou smaken. . .
Weet je nooit, maar als je goed hebt gekeken heeft Marc tijdens de voorbereiding ook erg veel tijd doorgebracht met Amoebe. Ook over het voorbereiden van de smaak (zout en peper etc). Maw zij heeft dit niet helemaal zelf gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan verwacht je toch gewoon dat ie 10 x beter kookt dan Amoebe?
Met cup DD lukt allesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef demins het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat je voor lekker koken geen verstand nodig hebt!![]()
Tsja,.. dat krijg je als de vis niet vers genoeg is,.. dan gaat de Traan-smaak overheersen!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Huub vind de vis teveel naar vis smaken![]()
geen idee hoe dat zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:41 schreef avonne het volgende:
Is de kookwedstrijd met 1000 punten dan alleen voor Huub en Amanda?
Ook weer waar!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef n1ek het volgende:
[..]
alleen ging via een stemming. Wel net ff wat anders.
Nee schat af en toe moet ik ook naar mijn eigen keukenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet je nooit, maar als je goed hebt gekeken heeft Marc tijdens de voorbereiding ook erg veel tijd doorgebracht met Amoebe. Ook over het voorbereiden van de smaak (zout en peper etc). Maw zij heeft dit niet helemaal zelf gedaan.
De winnaar krijgt 1000 punten die hij weer moet gaan verdelen onder de rest van de bewoners.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:42 schreef tipsch het volgende:
dat dacht ik wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:41 schreef avonne het volgende:
Is de kookwedstrijd met 1000 punten dan alleen voor Huub en Amanda?
Tijd dat Brain een sanctie krijgtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef arneaux het volgende:
Gebeurt er nou eigenlijk nog wel eens wat? Zijn er al weer hoeren voor Huub geweest?
Ik wilde ook zeker niet zeggen dat je constant de stream moet aanhebben staan hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee schat af en toe moet ik ook naar mijn eigen keuken![]()
Maar het verklaart een hoop.
Misschien mogen ze het naderhand verdelen?quote:
Dus Huub wint!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Forme het volgende:
[..]
De winnaar krijgt 1000 punten die hij weer moet gaan verdelen onder de rest van de bewoners.
Expert?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze komt echt niet verder dan cup C hoor
Is zijn normale look.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef Ecila111 het volgende:
Wat kijkt Eric weer wanhopig. Het is net of ie op huilen staat.
ah, dank je welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Forme het volgende:
[..]
De winnaar krijgt 1000 punten die hij weer moet gaan verdelen onder de rest van de bewoners.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
omdat Brian misschien zijn naam googlet....
... is deze topic titel goedgekeurd?
[COS # 498] Brian Kubatz : dom, geschift en crimineel
Ik heb in de tietenbizz gezeten.... 70D schat ik.quote:
Kan huichelaar er nog tussen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
omdat Brian misschien zijn naam googlet....
... is deze topic titel goedgekeurd?
[COS # 498] Brian Kubatz : dom, geschift en crimineel
die van haar zijn zeker wel minimaal Dquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
en dat gebeurt vnaaf???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Forme het volgende:
[..]
Over 6 weken is de grote finale als ik het goed begrepen heb.quote:
Ne, ze krijgen 6 lessen.quote:
Spuitje en pillen hielp niet meer... hij ligt nu aan het infuus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:50 schreef kleinzusje het volgende:
Brian eet bij de Febo ?
Neen, de wedstrijd telt 6 keer koken geloof ik.quote:
Volgens mij worden de weer 1 voor 1 naar achter geroepen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:50 schreef kleinzusje het volgende:
Brian eet bij de Febo ?
Weet iemand waar hij op dit moment is ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Spuitje en pillen hielp niet meer... hij ligt nu aan het infuus.
Ze zei van de week dat haar borsten bleven groeien en ze nu zelfs DD moest bestellen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef RSie het volgende:
[..]
die van haar zijn zeker wel minimaal D
Wat mij betreft is het hele alfabet goed hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Achter de computer, een interview bewerkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet iemand waar hij op dit moment is ?
Maakt het wél áf, vind ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Kan huichelaar er nog tussen?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Achter de computer, een interview bewerken![]()
Het is een heel tenger grietje waardoor het wat meer opvalt, ik schat haar op een 70 Cquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef RSie het volgende:
[..]
die van haar zijn zeker wel minimaal D
IK vermoed dat ze bij haar opvoeding de op kwijt waren...Dit valt meer haar moeder te verwijten dan Amandaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Ecila111 het volgende:
Triest hoor, ze kan niet eens met mes en vork snijden. Toch dapper dat ze zich er niet voor schaamt en advies opvolgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |