Muscat? Jazeker hoor.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
echt zoveel kan dat voor wijn?( Sorry maar ik ben geheelonthoudster)
Moet hij maar niet dreigen met opstappen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Toch vind ik het sneu voor bart, hij had de kookles aangevraagd.
This is TV....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Huub met hotelschool minder goed heeft gekookt dan Amoebe?
Mee eens, want bart heeft echt geen reet te doen in dat huisquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dan schrijft ie Lesley wat vaker een brief.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Mee eens, want bart heeft echt geen reet te doen in dat huis
Beter niet denk ik, hij gaf aan nooit te koken. Maar alles wat iemand aanvraagt gaat altijd naar diegene toe en nu niet dus dat is vrij genaaid. Zelfde als de motorrijlessen als eerst naar Ilona oid zouden gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart vind waarschijnlijk ook zichzelf en veel betere en dankbaardere kandidaar ipv Huub en Del.. ( Waarschijnlijk nog waar ook)
Wat interesseert het je dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
echt zoveel kan dat voor wijn?( Sorry maar ik ben geheelonthoudster)
Huub heeft op de hotelschool niet de koksopleiding gevolgd, maar hotel-management.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Huub met hotelschool minder goed heeft gekookt dan Amoebe?
Huub heeft zoals gewoonlijk alleen maar lopen dollen, en daar is Mark niet blij mee. Snollie, heeft echt haar best gedaan, en was ook goed bezig. Dat ik dat ooit nog zou schrijven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
en terecht in dit geval, was respectloos tegenover Marcquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
Mark baalt echt van Huub.
Maar als ie snijtechnieken heeft geleerd heeft ie neem ik aan ook wel gekookt (ok, dat is nogal een aanname maar toch . .), dan is het mij echt een raadsel dat Amoebe béter kookt dan Amoebe. Amoebe for God's sake.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft op de hotelschool niet de koksopleiding gevolgd, maar hotel-management.
tja zo gaan die dingen - is Bert niet pas gaan pokeren terwijl Huub toch eigenlijk de meest waarschijnlijke gegadigde was? Bert moet niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dit belooft wat!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron 10
20:03 - Brian wil ontslagronde voor Bart
Brian en Natasia zoeken elkaar op in de beautysalon. De Antilliaan geeft aan twee stemmingsronde’s aan te willen vragen. Eentje voor Eric en eentje voor Bart: “Want als nu al bekend wordt dat Eric er niet uit gaat, heeft Bart aangegeven zelf op te stappen!” Heeft de 25-jarige het beste met Bart voor of speelt hij opnieuw een spelletje?
Wat zei hij tegen Marc?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
en terecht in dit geval, was respectloos tegenover Marc
eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja zo gaan die dingen - is Bert niet pas gaan pokeren terwijl Huub toch eigenlijk de meest waarschijnlijke gegadigde was? Bert moet niet zo zeuren.
Lees ff terug pleasequote:
dat ie echt wilde roken, maar Marc zei nee eerst koken maar Huub zei donder op man, ik wil roken.quote:
Grappig hoor, Huub heeft op 300 meter afstand van waar ik woonde, zijn opleiding gevolgd. Tijdens examentijd kon je daar voor weinig de heerlijkste gerechten krijgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft op de hotelschool niet de koksopleiding gevolgd, maar hotel-management.
De spijker op de kop!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja zo gaan die dingen - is Bert niet pas gaan pokeren terwijl Huub toch eigenlijk de meest waarschijnlijke gegadigde was? Bert moet niet zo zeuren.
Met dit soort buien kreeg ie altijd fikse ruzie met Nena................dat belooft nog wat vanaaf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef Missy_1974 het volgende:
volgens mij krijgt brian of geen pillen meer of ze werken niet meer, hij is vandaag erg para
Kan me niet voorstellen....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef n1ek het volgende:
constant gebuffer. Wat is dat toch. Eerder nooit last van. Zijn er zoveel meer kijkers?
Volgens mij is die Marc ook zonder Huub strontsjagerijnigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
en terecht in dit geval, was respectloos tegenover Marc
Hij wilde gaan roken terwijl ze aan het koken zijn, en Huub is de kok dan moet je je ook gewoon is in kunnen houdenquote:
Maar ik had verwacht dat zelfs met alleen maar dollen van Huubs kant en opperste concentratie van Amoebes kant het eten van Huub alsnog veel beter zou smaken. . .quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft zoals gewoonlijk alleen maar lopen dollen, en daar is Mark niet blij mee. Snollie, heeft echt haar best gedaan, en was ook goed bezig. Dat ik dat ooit nog zou schrijven.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hij wilde gaan roken terwijl ze aan het koken zijn, en Huub is de kok dan moet je je ook gewoon is in kunnen houden
Huub zei niet voor niets dat hij altijd ruzie had in de keukenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij is die Marc ook zonder Huub strontsjagerijnig![]()
Smaak en verstand gaan niet altijd samen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik had verwacht dat zelfs met alleen maar dollen van Huubs kant en opperste concentratie van Amoebes kant het eten van Huub alsnog veel beter zou smaken. . .
Alles is niet wat het lijkt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik had verwacht dat zelfs met alleen maar dollen van Huubs kant en opperste concentratie van Amoebes kant het eten van Huub alsnog veel beter zou smaken. . .
Dan verwacht je toch gewoon dat ie 10 x beter kookt dan Amoebe?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
Grappig hoor, Huub heeft op 300 meter afstand van waar ik woonde, zijn opleiding gevolgd. Tijdens examentijd kon je daar voor weinig de heerlijkste gerechten krijgen.
De leerlingen waren altijd doodnerveus als ze kwamen opdienen, want de leraren zagen alles.
Álle leerlingen krijgen daar trouwens de basiscursus koken. Pas later in de studie komt er een differentiatie in de richtingen.
Kijk naar Gordon Ramsey.WTF.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub zei niet voor niets dat hij altijd ruzie had in de keuken
Nee, even serieus.
De meeste koks zijn zeker geen lieverdjes in de keuken .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |