Preciesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
IK vermoed dat ze bij haar opvoeding de op kwijt waren...Dit valt meer haar moeder te verwijten dan Amanda
Bommen op het zuur zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Maanvis het volgende:
Waar is brian?
En is het nu waarschijnlijk al weer vergeten.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Precies
Ik moet het weer met je eens zijn
Idd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
IK vermoed dat ze bij haar opvoeding de op kwijt waren...Dit valt meer haar moeder te verwijten dan Amanda
Jammer dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Dus Brain heeft nog een verdraaide brief verstopt in de gameroom tussen een van de bladen?
hij weet van de brief maar NIET dat er dingen in zijn veranderdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef FSR het volgende:
Sorry, ik heb 2 cossen doorgelezen ( snel )
Maar weet Eric nu van de brief ?
Hij doet er ook alles aan om zijn geloofwaardigheid te behouden he.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Dus Brain heeft nog een verdraaide brief verstopt in de gameroom tussen een van de bladen?
Die kok is er volgens mij nog nooit geweest dat hij het er gezellig genoeg vondquote:
Zelfgeschreven of weer een krantenartikel 'geredigeerd'?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
klopt tis eerder een dood vogeltje dan een Divaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
Eric is totaal geen partij voor Natasia.
Ik meen het snel gelezen te hebben in een van de vorige cossen. Vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jammer dat heb ik even gemist.
Dubbele sanctie wat mij betreft .... gelijk vertrekken mag ook.
Als de actie met de brief een idee was geweest van Huub dan had vast 99,9% van dit forum het geweldig gevonden....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
voor jou Brian![]()
omdat jij ons zo'n veelzijdige blik op het fenomeen "slecht" biedt
Dank voor het antwoordquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
hij weet van de brief maar NIET dat er dingen in zijn veranderd![]()
pissenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Copycat het volgende:
Hoezo liep Amanda weg van tafel? Heb ik ff gemist?
Sylvia en Huub willen beiden Eric er NIET uit stemmen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef robert2006 het volgende:
eric gaat eruit, vermoed ik, denk zelf dat zelfs sylvia overstag gaat
welke redenen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Sylvia en Huub willen beiden Eric er NIET uit stemmen.
Wellicht volgende maand, maar deze maand om verschillende redenen niet.
Nee hoor, zowel Huub als Syl willen Eric er niet uitstemmen. Daarnaast zei ze tegen Bart dat ze het wel verdacht vond dat juist Natasia met de brief kwam aan zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef robert2006 het volgende:
eric gaat eruit, vermoed ik, denk zelf dat zelfs sylvia overstag gaat
Nou liever nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef agter het volgende:
graag brian in beeld brengen aub...
Maar Brian mag dat kennelijk wel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef Prospera het volgende:
Ik zie Brian ook niet, mischien een dousje nemen.
Amanda leert dat ze niet zomaar mag opstaan van de tafel.
Ze weten dat de brief binnen de villa is afgedrukt en ze willen kijken hoe het loopt.quote:
Brian krijgt Mediatraining en tactiekinfluistering... tegelijktertijd even aan het infuus.quote:
Brian is bij de productie, volgens de kok en kan er niets aan doen dat hij er niet is?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef agter het volgende:
Hebben ze dat gezegd????quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
Ze vermoeden ook dat Liegebeest of Brainless erachter zit
amanda is inderdaad niet de slimste, maar wat me zo irriteert aan bart is dat zij zich zo hoog boven iedereen verheven voelt, zo superieur, walgelijk zulke mensenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef agter het volgende:
Iedere keer als Amanda wat zegt, dan lacht Bart achter zijn hand...
Het is duidelijk wat hij van haar vindt.
Heb ik van horen zeggen ... mede-streamer.quote:
Is dat niet wat laat, ze hebben toch de hele dag meegekeken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze weten dat de brief binnen de villa is afgedrukt en ze willen kijken hoe het loopt.
Vooral Huub wil voor de lange termijn zijn dekking niet kwijtraken (Bart evt weg en wie weet Sylvia).
Ze vermoeden ook dat Liegebeest of Brainless erachter zit en willen dat dus gewoon tegenhouden
De redactie heeft vooruitgedachtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw gaat een andere broek aantrekken, want deze zakt van haar kont. Niet zo gek als je maat 44 draagt en de nieuwe in maat 46.
Ze hebben zeker weten aangegeven dat de brief binnen de villa is afgedrukt ......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze dat gezegd????
[/quote
]
welnee
En een peptalk, een tactische uiteenzetting, een egoboostje, een pick me uppertje, een beschouwing van de resultaten tot zover, nog wat camera aandachtspunten en hop weer de wei in....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian krijgt Mediatraining en tactiekinfluistering... tegelijktertijd even aan het infuus.
klopt en ook zei Silvia wel vreemd dat juist Natas er mee aan kwam, maar niemand heeft tot nu toe enig vermoeden dat er in die brief dingen zijn veranderd laat staan door wiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze hebben zeker weten aangegeven dat de brief binnen de villa is afgedrukt ......
Een paar keer, maar vaker haar borsten goed zetten in haar jurkje voor de spiegel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoevaak per dag kleed amanda zich om?
Dan zien we Braaaajen vanavond niet meer terug.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef doesss het volgende:
[..]
En een peptalk, een tactische uiteenzetting, een egoboostje, een pick me uppertje, een beschouwing van de resultaten tot zover, nog wat camera aandachtspunten en hop weer de wei in....![]()
Nee, dat weten ze nog niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
klopt en ook zei Silvia wel vreemd dat juist Natas er mee aan kwam, maar niemand heeft tot nu toe enig vermoeden dat er in die brief dingen zijn veranderd laat staan door wie
Wat grappig dat je dat zegt want hij roept bij mij ook precies dezelfde irritaties opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Bart is een beetje een wannabe Thomas Acda. Rete irritant af en toe..........
zijn we het weer eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat weten ze nog niet.
Daar kunnen ze alleen achterkomen op het moment dat Eric de brief onder ogen krijgt.
Ik heb ze dat niet horen zeggen dat ze Brian of Nas verdenken, waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze weten dat de brief binnen de villa is afgedrukt en ze willen kijken hoe het loopt.
Vooral Huub wil voor de lange termijn zijn dekking niet kwijtraken (Bart evt weg en wie weet Sylvia).
Ze vermoeden ook dat Liegebeest of Brainless erachter zit en willen dat dus gewoon tegenhouden
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
misschien krijgt brian wel op zn ' flikker achter'
Whisfull thinking. Ik denk dat ze hem aanmoedigen om door te gaan met deze aktie, want brainles krijgt echt geen sanctie hiervoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
ach hij heeft een engeltje dus zal best meevallenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Ik voel me niet superieur aan iedereen maar bij Amanda zou ik ook regelmatig moeten gniffelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is inderdaad niet de slimste, maar wat me zo irriteert aan bart is dat zij zich zo hoog boven iedereen verheven voelt, zo superieur, walgelijk zulke mensen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef agter het volgende:
Dan is het te hopen dat ze Eric erbij halen... die parkeerd wel "ff"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
De woordspelingen schieten door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Ze moet het spel nog wel even meespelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef petraa het volgende:
sil kijkt wel vuil naar erik
Misschien krijgt achter Brian wel op een flikkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Heb ik gemist, zei hij dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart heeft op You Tube het filmpje van Amanda en Brian gezien![]()
NOT, dat was bluf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart heeft op You Tube het filmpje van Amanda en Brian gezien![]()
Ik haat ben dol op die criminele tronie van Brian.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Niet, maar het ziet er vakkundig uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef lillkiss het volgende:
hoe weet je dat?
Hij is niet de enige....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Bart zegt net tegen Eric dat ie dus NIET naar huis wil, maar is zwaar teleurgesteld, en wij weten wel in wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |