Heb ik van horen zeggen ... mede-streamer.quote:
Is dat niet wat laat, ze hebben toch de hele dag meegekeken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze weten dat de brief binnen de villa is afgedrukt en ze willen kijken hoe het loopt.
Vooral Huub wil voor de lange termijn zijn dekking niet kwijtraken (Bart evt weg en wie weet Sylvia).
Ze vermoeden ook dat Liegebeest of Brainless erachter zit en willen dat dus gewoon tegenhouden
De redactie heeft vooruitgedachtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw gaat een andere broek aantrekken, want deze zakt van haar kont. Niet zo gek als je maat 44 draagt en de nieuwe in maat 46.
Ze hebben zeker weten aangegeven dat de brief binnen de villa is afgedrukt ......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze dat gezegd????
[/quote
]
welnee
En een peptalk, een tactische uiteenzetting, een egoboostje, een pick me uppertje, een beschouwing van de resultaten tot zover, nog wat camera aandachtspunten en hop weer de wei in....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian krijgt Mediatraining en tactiekinfluistering... tegelijktertijd even aan het infuus.
klopt en ook zei Silvia wel vreemd dat juist Natas er mee aan kwam, maar niemand heeft tot nu toe enig vermoeden dat er in die brief dingen zijn veranderd laat staan door wiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze hebben zeker weten aangegeven dat de brief binnen de villa is afgedrukt ......
Een paar keer, maar vaker haar borsten goed zetten in haar jurkje voor de spiegel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoevaak per dag kleed amanda zich om?
Dan zien we Braaaajen vanavond niet meer terug.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef doesss het volgende:
[..]
En een peptalk, een tactische uiteenzetting, een egoboostje, een pick me uppertje, een beschouwing van de resultaten tot zover, nog wat camera aandachtspunten en hop weer de wei in....![]()
Nee, dat weten ze nog niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
klopt en ook zei Silvia wel vreemd dat juist Natas er mee aan kwam, maar niemand heeft tot nu toe enig vermoeden dat er in die brief dingen zijn veranderd laat staan door wie
Wat grappig dat je dat zegt want hij roept bij mij ook precies dezelfde irritaties opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Bart is een beetje een wannabe Thomas Acda. Rete irritant af en toe..........
zijn we het weer eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat weten ze nog niet.
Daar kunnen ze alleen achterkomen op het moment dat Eric de brief onder ogen krijgt.
Ik heb ze dat niet horen zeggen dat ze Brian of Nas verdenken, waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze weten dat de brief binnen de villa is afgedrukt en ze willen kijken hoe het loopt.
Vooral Huub wil voor de lange termijn zijn dekking niet kwijtraken (Bart evt weg en wie weet Sylvia).
Ze vermoeden ook dat Liegebeest of Brainless erachter zit en willen dat dus gewoon tegenhouden
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
misschien krijgt brian wel op zn ' flikker achter'
Whisfull thinking. Ik denk dat ze hem aanmoedigen om door te gaan met deze aktie, want brainles krijgt echt geen sanctie hiervoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
ach hij heeft een engeltje dus zal best meevallenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Ik voel me niet superieur aan iedereen maar bij Amanda zou ik ook regelmatig moeten gniffelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is inderdaad niet de slimste, maar wat me zo irriteert aan bart is dat zij zich zo hoog boven iedereen verheven voelt, zo superieur, walgelijk zulke mensen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef agter het volgende:
graag brian in beeld brengen aub...
Dan is het te hopen dat ze Eric erbij halen... die parkeerd wel "ff"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
De woordspelingen schieten door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Ze moet het spel nog wel even meespelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef petraa het volgende:
sil kijkt wel vuil naar erik
Misschien krijgt achter Brian wel op een flikkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Heb ik gemist, zei hij dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart heeft op You Tube het filmpje van Amanda en Brian gezien![]()
NOT, dat was bluf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart heeft op You Tube het filmpje van Amanda en Brian gezien![]()
Ik haat ben dol op die criminele tronie van Brian.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
Niet, maar het ziet er vakkundig uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef lillkiss het volgende:
hoe weet je dat?
Hij is niet de enige....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Bart zegt net tegen Eric dat ie dus NIET naar huis wil, maar is zwaar teleurgesteld, en wij weten wel in wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |