Brian is een psychopaat en die kun je niet hard genoeg aanpakken. Psychopaten zijn de meest smerige klootakken die god ooit geschapen heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ik vind hem (Brian) op zn zachts gezegd ook irritant en vreemd en nog meer maar dat hoeft toch niet in elke post terug te komen. Als hij een bordje afwast weten mensen het zo te draaien alsof hij de derde wereldoorlog is begonnen. Een beetje meer ontspanning denk ik dan
Haar ex heette toch geen Danny?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef zaadjuh het volgende:
zo is amanda...dom dom en nog es dom...toen ze zestien was kreeg ze al klappen van dr vriendje danny ...ze pikte alles toen was ze al labiel...en liet dr door iedereen neuken...veel slimmer is ze in die drie jaar niet geworden zie ik al weer blehhh
Hij blaast zich ook ff op vóór elke zin...Komt bekend voor...In de Gouden tijden van Bart...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Mark heeft een iets te groot ego
Ja dahag. Heb je weleens gezien hoe geniepig die vuile rat de afwasborstel hanteert?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ik vind hem (Brian) op zn zachts gezegd ook irritant en vreemd en nog meer maar dat hoeft toch niet in elke post terug te komen. Als hij een bordje afwast weten mensen het zo te draaien alsof hij de derde wereldoorlog is begonnen. Een beetje meer ontspanning denk ik dan
Ben geen kapster, ff een testjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het doen met je "knip"?
Ga je Patries vervangen?
ken jij een kok met een kleintje danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef kleinzusje het volgende:
Mark heeft een iets te groot ego
ok slecht voorbeeldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dahag. Heb je weleens gezien hoe geniepig die vuile rat de afwasborstel hanteert?
eg wel toen ze bij mijn vriendin in de klas zat had ze een vriend die dr altijd bij school op wachtte en klappen gaf en dat was danny...toen was ze zestien ..roc amsterdam zat zequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Haar ex heette toch geen Danny?
Denk de meeste mensen die in een huis willen zitten met zoveel camera's op zich gerichtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef jacqjacq het volgende:
ja kok mark vindt zichzelf fantastisch......
jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
ken jij een kok met een kleintje dan?
Ik hoop toch niet dat je illusie hebt iets te leren van DGKquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
Goed: sneeuwpoppen, koolmeesjes en appels.................. ik leer weer veel
Zelfs als hij niks zegt, dan straalt hij een overmatige hoeveelheid agressieve testosteron uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Brian lokt het zelf uit. Moet ie maar niet zo lopen fucken met ons.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:48 schreef n1ek het volgende:
[..]
Die andere heette Rusdy ofzo...dat was de voorlaatstequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:52 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
eg wel toen ze bij mijn vriendin in de klas zat had ze een vriend die dr altijd bij school op wachtte en klappen gaf en dat was danny...toen was ze zestien ..roc amsterdam zat ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |