Ik heb hem niet ..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
naast de qouteknop kun je verwijderen.
knip,dus welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Lieve mod kunnen jullie mijn laatste 2 berichten onder update verwijderen, was een foutje sorry.![]()
Of naar achteren brengenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
Is Huub weer weg.
Misschien moest hij die ene brief jatten.
Nee die heb ik nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie de lol er maar van in, de redactie helpt het concept gewoon om zeep. Jammer dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Wat kan mij boerbart nou hoemen.
Ik ben gewoon teleurgesteld in die ******redactie dat ze zo'n potentieel vermakelijk concept zo door incompetentie van hun kant om zeep weten te helpen.![]()
Ja zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of naar achteren brengen
Zodat ze kunnen zien wat er precies in de brief staat.
Je bent een mod in het zwart!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Mss moeten ze Hummie maar eens langs laten komenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie heeft het idd goed verpest, laatste tijd is het echt mega saai.
ook omdat ze te duidelijk de fouten hebben laten zien.
tevens is deze groep gewoon saai omdat iedereen zich schijnbaar inhoud, en te lief is.
ze moeten eens wat meer hun mening ventileren, niet alleen syl maar ALLEMAAL.
Delete deze post dan eens van jezelf?quote:
Kom op ze is een kind, behandel haar niet anders, daar is ze echt niet aan toe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef zaadjuh het volgende:
zo is amanda...dom dom en nog es dom...toen ze zestien was kreeg ze al klappen van dr vriendje danny ...ze pikte alles toen was ze al labiel...en liet dr door iedereen neuken...veel slimmer is ze in die drie jaar niet geworden zie ik al weer blehhh
Triest, dat je zo reageert.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef zaadjuh het volgende:
zo is amanda...dom dom en nog es dom...toen ze zestien was kreeg ze al klappen van dr vriendje danny ...ze pikte alles toen was ze al labiel...en liet dr door iedereen neuken...veel slimmer is ze in die drie jaar niet geworden zie ik al weer blehhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |