ach zal voor de diva wel weer een uitzondering worden gemaakt let maar op, dan hoop ik echt dat de bewoners gaan klagen en haar feest verziekenquote:
Dustyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die andere heette Rusdy ofzo...dat was de voorlaatste
dusty dacht ik?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die andere heette Rusdy ofzo...dat was de voorlaatste
Tsja je moet toch enigszins mediageil zijn om hiermee wekelijks aan mee te willen doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef jacqjacq het volgende:
ja kok mark vindt zichzelf fantastisch......
Ze houdt gewoon van cocks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp uit stream 3 en 4 dat Amanda belangstelling heeft voor een carriëre als kokin.
Succes gegarandeerd na eerst 7 vingers eraf gehakt te hebben.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp uit stream 3 en 4 dat Amanda belangstelling heeft voor een carriëre als kokin.
Wellicht is dat ook de manier om haar exit te krijgen...;-)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd na eerst 7 vingers eraf gehakt te hebben.....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Mark denkt dat hij Jamie Oliver is: kansloze mensen tot zogenaamde topkok opleiden!
Ik lees op de tiensite dat er een kookwedstrijd komt, voor 1000 kontaktpunten, tussen Amanda en Huub.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Hoezo heeft ze uberhaupt een feest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ach zal voor de diva wel weer een uitzondering worden gemaakt let maar op, dan hoop ik echt dat de bewoners gaan klagen en haar feest verzieken
Ghehe.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Mark denkt dat hij Jamie Oliver is: kansloze mensen tot zogenaamde topkok opleiden!
Samen met:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Moet er niet aan denken dat Brian haar deze week helpt met oefenenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef ruby het volgende:
Volgende week gaan we de hele middag trainen hoe we moeten snijden.
Zie ik opeens half fok naar zijn ballen grijpenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zelfs als hij niks zegt, dan straalt hij een overmatige hoeveelheid agressieve testosteron uit.
Daar maak ik me niet druk om, dat constateer ik alleen.
Zelfs mijn dierenarts zegt dat zulke passief/agressieve mannen preventief gecastreerd moeten worden.
Lastig hoor. "Ik ben een Brugman. Ik ben een Brugman."quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
a-Del moet zich de komende week verplaatsen in een keuken
Als ze dan in ieder geval nog maar een duim en wijsvinger overhoudt aan 1 hand heeft ze nog uitwijkmogelijkhedenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd na eerst 7 vingers eraf gehakt te hebben.....
Zoietsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:57 schreef Copycat het volgende:
Dacht Amanda nu dat haar nagels er helemaal af moesten?
En eventueel kan ze ook wel zonder die eerste zesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Samen met:
visagie
nagelcursus
schoenen opntwerpen
lingerie
kalender
en neuken.
Komt ineens de naam Betty Bobbit bij me opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef ruby het volgende:
Volgende week gaan we de hele middag trainen hoe we moeten snijden.
Het zal wel bij het laatste blijven, vrees ikquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Samen met:
visagie
nagelcursus
schoenen opntwerpen
lingerie
kalender
en neuken.
LOLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
Lastig hoor. "Ik ben een Brugman. Ik ben een Brugman."![]()
Dat klinkt een stuk agressiever dan salmonella.quote:
En logopedie met Judith, dat heeft ze echt nodig!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Samen met:
visagie
nagelcursus
schoenen opntwerpen
lingerie
kalender
en neuken.
Kijkcijfers gegarandeerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ineens de naam Betty Bobbit bij me op![]()
loraine bobbit tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ineens de naam Betty Bobbit bij me op![]()
quote:
aangezien deze reactie tegen mij is reageer ik nog even.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als de actie met de brief een idee was geweest van Huub dan had vast 99,9% van dit forum het geweldig gevonden....
Tja, ik hoop in ieder geval dat het werkt want het is alweer veel te lang geleden dat er een miljonair unaniem is weggestemd. Eric is de perfecte kandidaat want niemand heeft nog een hechte band met hem.
Toch denk ik niet dat Huub Eric eruit stemt want hij vertrouwt ook de lange-termijn dekking van Sylvia en Bart niet meer.
Wel sneu voor Eric terwijl hij heel lief over sylvia deed toen hij het huis in ging.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:02 schreef BwennieBren het volgende:
Eric probeert een gesprek uit te lokken bij Syl maar Syl zegt niets, althans niet over die brief. Vind ik helemaal niets voor Syl...
Ach, tis maar een figurantje...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef lillkiss het volgende:
waarom vraagt syl het nou niet gewoon?????????????? schijtirritant
Je hoeft je eigen doortraptheid niet te projecteren op onze Huub hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie Huub gewoon denken "dan moet ik me dus eerst iets minder handig voordoen dan ik ben".
Don't talk about cutting my dick off.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zie ik opeens half fok naar zijn ballen grijpen![]()
quote:
je weet niet hoe oprecht hij is, is volgens mij niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel sneu voor Eric terwijl hij heel lief over sylvia deed toen hij het huis in ging.
str 3 &4 doen het gewoon bij mijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef raggende_annie het volgende:
ben ik de enige waar stream 3 en 4 op zwart staan of hoort dat zo?
Lijkt me wel HEEL erg veel CP voor één persoon?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:05 schreef FSR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
PS: Als Huub de 1000 CP klrijgt, nodigt hij gegarandeerd Nena uit...![]()
![]()
Shit , je hebt gelijk, ik typte mijn eigen voornaam in. Ik heb hulp nodig.quote:
via? heb je misschien n linkje voor me. ik zit nu op v-o-lquote:
Geef het twee dagen en we zullen een blos zien op zijn zwerverstronie....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
TT is specifiek gemaakt voor Brians ogen.
hier en daar is er het vermoeden dat Brian intensief het internet afspeurt, en waarschijnlijk ook zijn eigen naam googlet.
Dan ben ik niet de beroerdste om hem even 'right in his face' te zeggen wat ik hem wil laten horen.
.... maar googlen heeft helaas (nog) niet deze link opgeleverd, maar misschien komt dat nog
Daarom! Heeft iemand meegekregen waarom Syl het niet met Eric wilt bepraten? Zij weet toch inmiddels dat hij het weet van de brief? Of ben ik nu abuis?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wel sneu voor Eric terwijl hij heel lief over sylvia deed toen hij het huis in ging.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef Lieve het volgende:
Wat is er ( in het kort? ) vandaag gebeurt? ( is er al ruzie geweest tussen Natasja en Sylvia? Heeft Sylvia het al vertrikt om nog het huishouden/ de afwas te doen? ) Ik was er even niet en het is zoveel lezen met zoveel cossen
Je vriend/man eerderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit , je hebt gelijk, ik typte mijn eigen voornaam in. Ik heb hulp nodig.![]()
stiekem toch snijerige neigingen gekregen dankzij Brainlessquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit , je hebt gelijk, ik typte mijn eigen voornaam in. Ik heb hulp nodig.![]()
Als hij er Bwian mee kan opfokken, zal hij het zeker doen ( okay niet allemaal maar wel veelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me wel HEEL erg veel CP voor één persoon?
Heel kort: updates.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:06 schreef Lieve het volgende:
Wat is er ( in het kort? ) vandaag gebeurt? ( is er al ruzie geweest tussen Natasja en Sylvia? Heeft Sylvia het al vertrikt om nog het huishouden/ de afwas te doen? ) Ik was er even niet en het is zoveel lezen met zoveel cossen
Moeten ze verdelen heb ik begrepenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me wel HEEL erg veel CP voor één persoon?
deze streamer wil nog steeds dat er gestemd moet worden over you-know-who's verjaardagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef rooie3 het volgende:
Zo Marc het was gezellig.
Bedankt voor het eten maar word nu tijd om te gaan.
De streamers willen rellen .
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel kort: updates.
Wat langer: tien-site
Lang: alle COS'en
Sint Juttemis: wachten tot iemand hier een samenvatting geeft.
![]()
"De dichter " heeft zijn eigen website:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
aangezien deze reactie tegen mij is reageer ik nog even.
TT slaat niet op de brief actie.
Ik heb eerder al ergens gepost dat ik de brief best een aardig idee vond om wat wrijvingen te veroorzaken.
TT is specifiek gemaakt voor Brians ogen.
hier en daar is er het vermoeden dat Brian intensief het internet afspeurt, en waarschijnlijk ook zijn eigen naam googlet.
Dan ben ik niet de beroerdste om hem even 'right in his face' te zeggen wat ik hem wil laten horen.
.... maar googlen heeft helaas (nog) niet deze link opgeleverd, maar misschien komt dat nog
Dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Moeten ze verdelen heb ik begrepen
Precies, afvoeren die vent.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:10 schreef pullup het volgende:
Ok nu een toneelhaak voor die kokIk wil actie
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef RSie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een woorden boek voor Amanda Brian en Natasia![]()
De woordenboek... da's wel een fijne.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Krijgt Amanda de basis Nederlandse woordenboek voor kinderen per post?![]()
Ik heb hem ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |