Doessssssssssssssss niet huilen, komt goedquote:
Tijd voor een blaastest?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:27 schreef Brici het volgende:
huub is ooko terug hij snaar beneden hij zei ik ga naar huis kheb gedronken
Heb jij de typcursus van zdngmw gevolgd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:27 schreef Brici het volgende:
huub is ooko terug hij snaar beneden hij zei ik ga naar huis kheb gedronken
lees even de laatste 6 cossenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Tomsky het volgende:
Net weer binnen...
Wat is dat met die brief???
Lees COS 495 t/m 498.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Tomsky het volgende:
Net weer binnen...
Wat is dat met die brief???
Getver je kan ook geen dagje wegblijvenquote:
Kan niet, je kan hem hoogstens editten, dus even lief vragen aan een modjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe verwijder ik één van mijn post want ik heb per ongeluk onder update gepost?
quote:
naast de qouteknop kun je verwijderen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:33 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoe verwijder ik één van mijn post want ik heb per ongeluk onder update gepost?
eigen schuld dikke bult, had-ie maar niet de hele tijd moeten dreigen met opstappen, stuk chagrijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Sporti het volgende:
Superieure Bart begint eindelijk door te krijgen dat die misschien toch de rest van zijn leven in een koffieshop moet blijven werken, i.p.v. "effe" een miljoen winnen
Euhh...hier niet hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
naast de qouteknop kun je verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |