Mag jij hem er weer uit vissen, ok ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:52 schreef Cyberdogg het volgende:
Niet te dicht langs het water straks waai je er in.
Ja. Op de achterklep.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:10 schreef Pumatje het volgende:
mis je niet een ruitenwisser?
Je volvo ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:19 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Pfff sleepkabel aan mn Volvo en hij drijft 3 kanalen verderop.
DTM wissersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:10 schreef Pumatje het volgende:
mis je niet een ruitenwisser?
Nee, zo'n Visa is lekker snel..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:08 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Die AX is dan weer minder favoriet bij mij.. ik kende vroeger iemand die er eentje had, en bij een inhaalmanouvre maakte hij zo weinig snelheid, dat hij uiteindelijk terug achter zijn voorligger moest gaan rijden om niet bovenop een tegenligger te klappen
Sindsdien durf ik niet meer in een AX (mee) te rijden![]()
we zitten al met 3 man in een krappe garage, waarvan de eigenaar eigenlijk liever maar 2 man in wildequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:21 schreef GizartFRL het volgende:
Doe me even een mailtje wanneer je je koppeling vervangt.
Ist leuk om te zien/helpen!
Ik vergelijk de AX ook niet met de Visa, maar met mijn eigen 1.1 Peugeot.. die nog best pittig rijd. Ik haal de 160 op de snelweg en zit in ongeveer 15 seconden op de 100quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, zo'n Visa is lekker snel..![]()
Ik heb niks te klagen met de AX, vind het nog een behoorlijk pittig ding voor die leeftijd (1.1 motortje..)
Tis maar net wat je ervan verwacht, ik stel er geen hoge verwachtingen aan
Ik denk dat 3 man ook prima past hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we zitten al met 3 man in een krappe garage, waarvan de eigenaar eigenlijk liever maar 2 man in wilde
ax is juist lichterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik weet niet, maar is de AX misschien niet zwaarder ofzo? Ik dacht dat de vering bij een Citroen toch vaak wel wat uitgebreider en beter was dan bij de peugeot, misschien dat daar meer gewicht in zit.
Dit is de mijne:quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:47 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
ax is juist lichter
de 1.1injectiemodellen doen 0-100 in 11.9 sec (zie autoweek) succes met het vinden van een niet turbo 1.1 moter (in een auto) die dat sneller doet![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:29 schreef Mr_Moon het volgende:
Alexxxxx, wordt het geen tijd voor een nieuwe avatar:
[afbeelding]
of als overgangs usericon:quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:29 schreef Mr_Moon het volgende:
[afbeelding]
Is dat die blauw metallic, die in Gimmert rond crost? (zie dat je uit B&D komt)quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:15 schreef T42 het volgende:
weet nog een VISA GTI te koop die niet zo heel duur zal wezen omdat hij er deukje in heeft gereden pasgeleden
jep dat is emquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:24 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
of als overgangs usericon:
[afbeelding]
[..]
Is dat die blauw metallic, die in Gimmert rond crost? (zie dat je uit B&D komt)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:29 schreef Mr_Moon het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat de Visa (en straks de Niva) allebei troetelkarretjes zullen worden. Wat voor een auto wil je dan voor het dagelijkse werk gaan rijden? Een peugeot of citroen? Renault? Iets nieuws/ouds?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, die Niva komt, wees daar maar niet bang voor. Maar de Visa is een blijvertje
Ik heb een hele lijst met auto's die ik nog wil gaan bezittenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de Visa (en straks de Niva) allebei troetelkarretjes zullen worden. Wat voor een auto wil je dan voor het dagelijkse werk gaan rijden? Een peugeot of citroen? Renault? Iets nieuws/ouds?
Klopt. Ik heb een hele brede smaak.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:17 schreef 2cv het volgende:
HY en Xm liggen wel heel ver uit elkaar hoor !
De 205 is een moderne klassieker. Zijn er heel veel van in soms de meest prachtige uitvoeringenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met auto's die ik nog wil gaan bezitten
Van Peugeot de 205. (ALhoewel de 309 ook gaaf is!) Van Citroën de BX en CX, alheowel ik ook niks tegen de XM en HY heb. Renault heeft de 4 en natuurijk de ExpressEr zijn zoveel gave aurtootjes op de wereld!
![]()
Maar wat me als daily driver voor over een paar jaar wel OK lijkt, is toch wel de Dacia Logan
Ik merk het !quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een hele brede smaak.
Hehe wie niet. Maar dat is wel ff iets anders dan een Visa mafkees.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik merk het !
Toegegeven, ik wil ook wel een XM en een HY hebben hoor![]()
Je zou de OP eens kunenn lezen ofzo...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:08 schreef MikeyMan het volgende:
Wat is er eigenlijk nog "project" aan dit ding?
De Expressquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met auto's die ik nog wil gaan bezitten
Van Peugeot de 205. (ALhoewel de 309 ook gaaf is!) Van Citroën de BX en CX, alheowel ik ook niks tegen de XM en HY heb. Renault heeft de 4 en natuurijk de ExpressEr zijn zoveel gave aurtootjes op de wereld!
![]()
Maar wat me als daily driver voor over een paar jaar wel OK lijkt, is toch wel de Dacia Logan
Ja, want dat heb ik nog niet gedaan enzo...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je zou de OP eens kunenn lezen ofzo...
Dan moet je niet gaan zeuren maar gaan helpen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, want dat heb ik nog niet gedaan enzo...
Hoop geouwehoer hier over vanalles, maar weinig project...
ik heb een hy camper gehadquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik merk het !
Toegegeven, ik wil ook wel een XM en een HY hebben hoor![]()
Moet jij nou per se 2 seconden voor mij postenquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:39 schreef T42 het volgende:
[..]
ik heb een hy camper gehad
http://www.groenekever.nl/fotos/verzameling/IMAG0033_800x600.jpg
Nee, de stickers heb ik wel liggen, maar de groepering die ze uitgeeft heeft de toezegging de boete en rechtzaak te betalen ingetrokken, dus die gaat er mooi niet op.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef Pascal86 het volgende:
Je had toch ook FR ofzo op je kenteken?
Kquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt mail trouwens, wil graag mn foto's blijven hosten
OK, helemaal top!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kwordt gewoon verlengd ^^ factuurtje komt daarna (onder de 50 eu ... moe'k effe rekenen maar je krijgt 'm tegen resellers prijs ^^)
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, helemaal top!
En dat is ontopic, want daardoor blijven er foto's in dit topic gepost worden
edit: beide, Sandra is er ook erg tevreden mee.
donequote:You have chosen to renew 2 of your accounts for 1 year. Currently you have enough credits for the renewal to take place. Just click the button below!
AM > 27 Mar 2008
SA > 16 Mar 2008
En dat lager hoort ook aan puin te zijn zeker ?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:11 schreef mast3r het volgende:
Er hoort speling op de pri as te zitten! Niet teveel natuurlijkKijk ook even of de ontluchting van je versnellingsbak nog open zit ander gooit ie de olie er alsnog uit wanneer het blok warm wordt.
lezen dudequote:Op zondag 4 maart 2007 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
En dat lager hoort ook aan puin te zijn zeker ?
Dat deed ik dude. Ik had die dag ook iemand die 41 jaar bij Citroën gewerkt heeft dude. Als er speling op had moeten zitten dan had hij dat gezegd dude. En ja, ik was er bij ja dude.quote:
Hij zou de regering in moeten.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef 2cv het volgende:
Paupers die er niet bij waren en het toch beter weten![]()
Nee. Mooie nieuwe koppeling is nooit weg. Kan ie weer een tijdje mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef Lausteen het volgende:
Maar heb je die koppeling nu voor niks gekocht
eeeh?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, helemaal top!
En dat is ontopic, want daardoor blijven er foto's in dit topic gepost worden
edit: beide, Sandra is er ook erg tevreden mee.
Ja, leuk, 200 foto's. kan ik net een halve dag mee vooruitquote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
eeeh?
Bij photobucket.com kun je gratis foto's hosten, je hebt er je eigen account, er staan er nu +- 200 van me
Een website met voertuigfoto'squote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Pumatje het volgende:
waar heb je in godsnaam meer dan 200 foto's voor nodig?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Pumatje het volgende:
superdomme opmerkingen #3quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Pumatje het volgende:
Omdat hij als hobby fotografie heeft spoort hij niet?quote:
als donor auto, of ga je die ook rijden? Of ga je van 2 Visa's één maken? Of komt er een Visaanhangwagenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen verklaart me voor gek met mijn blauwe tweecilinder Visa.....
Dus ik koop er zaterdag nog één
't Is een uitdrukking, manquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat hij als hobby fotografie heeft spoort hij niet?Ik zie soms rare opmerkingen van jou, maar langzamerhand begin je bekrompen op mij over te komen.
dat is een expression figuurquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat hij als hobby fotografie heeft spoort hij niet?Ik zie soms rare opmerkingen van jou, maar langzamerhand begin je bekrompen op mij over te komen.
Dat laatste is niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:12 schreef Gurb het volgende:
[..]
als donor auto, of ga je die ook rijden? Of ga je van 2 Visa's één maken? Of komt er een Visaanhangwagen
Visa komt nog wel weg als je er 5 ton achter hangt. Alleen gaat het dan iets minder hardquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste is niet eens zo'n slecht ideeAlleen weet ik niet of die dan nog wel vooruit komt
Weet ik nog nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:12 schreef Gurb het volgende:
[..]
als donor auto, of ga je die ook rijden? Of ga je van 2 Visa's één maken? Of komt er een Visaanhangwagen
Zekerz !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag het topic nu wel een project tag hebben nu de motor naast de auto ligt trouwens?
Wat is een gasklephuis ?quote:Op maandag 12 maart 2007 05:30 schreef PNG het volgende:
[..]
Zekerz !![]()
Bak is zowat groter dan blok, gasklephuis glimt goed. Zal ze leren.
Goed bezig gasten ! Visa rebuilt power ! Snel weer op de weg hoor met dat ding !
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
en er zit ook een radio compleet met speakers in!
Nee, beter, bij deze is de rot niet verborgen door lelijke stoelhoezen....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:20 schreef lipje het volgende:
zijn die stoelen net zo zacht als in je oude visa
Zelfde kleurtjegoed uitgezocht dus
Hier!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef lipje het volgende:
Waar blijft de updeet?
Ik kon me nog inhouden, maar de volgende ideetjes gheb ik gister serieus overwogen:quote:
Ik dacht dat dat was om de klep dicht te houden.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
MAAR! Dat geducttapete anti steenslag doek, is gaaf, nietwaar?
Nope puur voor de sier. 2cv heeft dat ding er pas per ongeluk af getrokken nadat ik al had besloten daar te gaan tapen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was om de klep dicht te houden.
Ah.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope puur voor de sier. 2cv heeft dat ding er pas per ongeluk af getrokken nadat ik al had besloten daar te gaan tapen.
Ford Sierra style dusquote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kon me nog inhouden, maar de volgende ideetjes gheb ik gister serieus overwogen:
* de hele auto zwart duct tapen
* booskijkers duct tapen
* Race strepen over de hele auto in Viper stijl duct tapen
* een lange strep precies over het midden van de motrkap zodat ik betr kan mikken duct tapen
Geen idee waarom ik het niet gedaan heb![]()
Zit geen toerenbegrenzer opquote:Op maandag 19 maart 2007 20:02 schreef Pumatje het volgende:
Die Citroen overall![]()
![]()
goed bezig verder! hoeveel rpm draait zon visa nu max ?
benzinefilter? misschien wat vuil in de tank :quote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
LET OP! DRINGENDE VRAAG!
Als ik tijdens het rijden gas loslaat, bijvorbeeld bij remmen, of bochtenwerk, valt mn motor uit! En als ik dan wer gas geeft gaat hij na wat gebok vrolijk verder... Wat is hier aan de hand? Ik denk dat het in ieder geval verstandig is dat ik morgen langs het autobedrijf ga, want ik wil dit weekend wel weg met de Visa club, en met 2cv naar Hoorn...
Kabelboom gaar, garage meost leeg en ik had snel een rijdende auto nodig, dan meot je soms pijnlijke keuzes maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef MikeyMan het volgende:
Ehm... Begrijp ik het nou goed; die visa uit 84 was beter, en toch ga je die als donor gebruiken?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Pumatje het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef Lausteen het volgende:
ga je die bumper nog een keer goed vastmaken?
Dan zul je er de zaterdag geweest zijn dnek ik,op zondag was ik er van negen tot zes, en op een vrij prominent plekjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Acryl het volgende:
ik ben ook op de Citromobile geweest! was erg leuk.
jammer dat ik je / de visa niet heb gezien
ohja, het was 2 dagen, ik ben inderdaad op zaterdag geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zul je er de zaterdag geweest zijn dnek ik,op zondag was ik er van negen tot zes, en op een vrij prominent plekje
wat moet jij bij anton!?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Gister een heuglijke kilometerstand gefotografeerd
En een stukje verderop een mooie ontmoeting
[afbeelding]
ge-WEL-dig ... ziet ook zat mensen met een glimmende kop om die bak heen staanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
het mooist waren de blikken toen ik de 7 door kraste en er een 8 neer zette
Ik lig hier dubbelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
het mooist waren de blikken toen ik de 7 door kraste en er een 8 neer zette
Zegt de meneer met een Niva en Visa fetish.quote:Op maandag 17 december 2007 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Verliefd worden doe je op vrouwen, niet op auto's.
Ik heb geen Visa fetish. Vind het gewoon leuke autootjes.quote:Op maandag 17 december 2007 01:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zegt de meneer met een Niva en Visa fetish.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |