Hier!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef lipje het volgende:
Waar blijft de updeet?
Ik kon me nog inhouden, maar de volgende ideetjes gheb ik gister serieus overwogen:quote:
Ik dacht dat dat was om de klep dicht te houden.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
MAAR! Dat geducttapete anti steenslag doek, is gaaf, nietwaar?
Nope puur voor de sier. 2cv heeft dat ding er pas per ongeluk af getrokken nadat ik al had besloten daar te gaan tapen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was om de klep dicht te houden.
Ah.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope puur voor de sier. 2cv heeft dat ding er pas per ongeluk af getrokken nadat ik al had besloten daar te gaan tapen.
Ford Sierra style dusquote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kon me nog inhouden, maar de volgende ideetjes gheb ik gister serieus overwogen:
* de hele auto zwart duct tapen
* booskijkers duct tapen
* Race strepen over de hele auto in Viper stijl duct tapen
* een lange strep precies over het midden van de motrkap zodat ik betr kan mikken duct tapen
Geen idee waarom ik het niet gedaan heb![]()
Zit geen toerenbegrenzer opquote:Op maandag 19 maart 2007 20:02 schreef Pumatje het volgende:
Die Citroen overall![]()
![]()
goed bezig verder! hoeveel rpm draait zon visa nu max ?
benzinefilter? misschien wat vuil in de tank :quote:Op maandag 19 maart 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
LET OP! DRINGENDE VRAAG!
Als ik tijdens het rijden gas loslaat, bijvorbeeld bij remmen, of bochtenwerk, valt mn motor uit! En als ik dan wer gas geeft gaat hij na wat gebok vrolijk verder... Wat is hier aan de hand? Ik denk dat het in ieder geval verstandig is dat ik morgen langs het autobedrijf ga, want ik wil dit weekend wel weg met de Visa club, en met 2cv naar Hoorn...
Kabelboom gaar, garage meost leeg en ik had snel een rijdende auto nodig, dan meot je soms pijnlijke keuzes maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef MikeyMan het volgende:
Ehm... Begrijp ik het nou goed; die visa uit 84 was beter, en toch ga je die als donor gebruiken?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Pumatje het volgende:
waar heb je in godsnaam meer dan 200 foto's voor nodig?
Ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:18 schreef Lausteen het volgende:
ga je die bumper nog een keer goed vastmaken?
Dan zul je er de zaterdag geweest zijn dnek ik,op zondag was ik er van negen tot zes, en op een vrij prominent plekjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Acryl het volgende:
ik ben ook op de Citromobile geweest! was erg leuk.
jammer dat ik je / de visa niet heb gezien
ohja, het was 2 dagen, ik ben inderdaad op zaterdag geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan zul je er de zaterdag geweest zijn dnek ik,op zondag was ik er van negen tot zes, en op een vrij prominent plekje
wat moet jij bij anton!?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Gister een heuglijke kilometerstand gefotografeerd
En een stukje verderop een mooie ontmoeting
[afbeelding]
ge-WEL-dig ... ziet ook zat mensen met een glimmende kop om die bak heen staanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
het mooist waren de blikken toen ik de 7 door kraste en er een 8 neer zette
Ik lig hier dubbelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
het mooist waren de blikken toen ik de 7 door kraste en er een 8 neer zette
Zegt de meneer met een Niva en Visa fetish.quote:Op maandag 17 december 2007 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Verliefd worden doe je op vrouwen, niet op auto's.
Ik heb geen Visa fetish. Vind het gewoon leuke autootjes.quote:Op maandag 17 december 2007 01:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zegt de meneer met een Niva en Visa fetish.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |