Kquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt mail trouwens, wil graag mn foto's blijven hosten
OK, helemaal top!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kwordt gewoon verlengd ^^ factuurtje komt daarna (onder de 50 eu ... moe'k effe rekenen maar je krijgt 'm tegen resellers prijs ^^)
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, helemaal top!
En dat is ontopic, want daardoor blijven er foto's in dit topic gepost worden
edit: beide, Sandra is er ook erg tevreden mee.
donequote:You have chosen to renew 2 of your accounts for 1 year. Currently you have enough credits for the renewal to take place. Just click the button below!
AM > 27 Mar 2008
SA > 16 Mar 2008
En dat lager hoort ook aan puin te zijn zeker ?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:11 schreef mast3r het volgende:
Er hoort speling op de pri as te zitten! Niet teveel natuurlijkKijk ook even of de ontluchting van je versnellingsbak nog open zit ander gooit ie de olie er alsnog uit wanneer het blok warm wordt.
lezen dudequote:Op zondag 4 maart 2007 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
En dat lager hoort ook aan puin te zijn zeker ?
Dat deed ik dude. Ik had die dag ook iemand die 41 jaar bij Citroën gewerkt heeft dude. Als er speling op had moeten zitten dan had hij dat gezegd dude. En ja, ik was er bij ja dude.quote:
Hij zou de regering in moeten.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef 2cv het volgende:
Paupers die er niet bij waren en het toch beter weten![]()
Nee. Mooie nieuwe koppeling is nooit weg. Kan ie weer een tijdje mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef Lausteen het volgende:
Maar heb je die koppeling nu voor niks gekocht
eeeh?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, helemaal top!
En dat is ontopic, want daardoor blijven er foto's in dit topic gepost worden
edit: beide, Sandra is er ook erg tevreden mee.
Ja, leuk, 200 foto's. kan ik net een halve dag mee vooruitquote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
eeeh?
Bij photobucket.com kun je gratis foto's hosten, je hebt er je eigen account, er staan er nu +- 200 van me
Een website met voertuigfoto'squote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Pumatje het volgende:
waar heb je in godsnaam meer dan 200 foto's voor nodig?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Pumatje het volgende:
superdomme opmerkingen #3quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Pumatje het volgende:
Omdat hij als hobby fotografie heeft spoort hij niet?quote:
als donor auto, of ga je die ook rijden? Of ga je van 2 Visa's één maken? Of komt er een Visaanhangwagenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen verklaart me voor gek met mijn blauwe tweecilinder Visa.....
Dus ik koop er zaterdag nog één
't Is een uitdrukking, manquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat hij als hobby fotografie heeft spoort hij niet?Ik zie soms rare opmerkingen van jou, maar langzamerhand begin je bekrompen op mij over te komen.
dat is een expression figuurquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Omdat hij als hobby fotografie heeft spoort hij niet?Ik zie soms rare opmerkingen van jou, maar langzamerhand begin je bekrompen op mij over te komen.
Dat laatste is niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:12 schreef Gurb het volgende:
[..]
als donor auto, of ga je die ook rijden? Of ga je van 2 Visa's één maken? Of komt er een Visaanhangwagen
Visa komt nog wel weg als je er 5 ton achter hangt. Alleen gaat het dan iets minder hardquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste is niet eens zo'n slecht ideeAlleen weet ik niet of die dan nog wel vooruit komt
Weet ik nog nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:12 schreef Gurb het volgende:
[..]
als donor auto, of ga je die ook rijden? Of ga je van 2 Visa's één maken? Of komt er een Visaanhangwagen
Zekerz !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag het topic nu wel een project tag hebben nu de motor naast de auto ligt trouwens?
Wat is een gasklephuis ?quote:Op maandag 12 maart 2007 05:30 schreef PNG het volgende:
[..]
Zekerz !![]()
Bak is zowat groter dan blok, gasklephuis glimt goed. Zal ze leren.
Goed bezig gasten ! Visa rebuilt power ! Snel weer op de weg hoor met dat ding !
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
en er zit ook een radio compleet met speakers in!
Nee, beter, bij deze is de rot niet verborgen door lelijke stoelhoezen....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:20 schreef lipje het volgende:
zijn die stoelen net zo zacht als in je oude visa
Zelfde kleurtjegoed uitgezocht dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |