Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb ooit eens een ontstoken zweetklier opgelopen van axe...nee dus.
Volgende keer zorgen dat je ook leuke timing hebt.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Probeer M7 van YSL maar eens... die's apart.
'k Weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Volgens mij blijft ie vol in de kast staan...
En Azzarro Visit is lekker kruidig, beetje nootmuskaatachtig..
En de Gucci-luchtjes natuurlijk.
Uhm.. nee..quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En vraag je dan ook naar de naam?
Als we jou toch niet hadden...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En weer centraal.
Dan stonden we bovenaan en dan hoef ik me niet een ongeluk naar beneden te scrollen.quote:
ja dat zeggen zequote:
Ja, als je je oksels scheert....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik houd het bij Nivea Sensitive for Men (voor onder de oksels that is)
Zelfs zonder scheren branden m'n oksels met al het andere wegquote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, als je je oksels scheert....
Daarom stellen we het des te meer op prijs als je die moeite neemt.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan stonden we bovenaan en dan hoef ik me niet een ongeluk naar beneden te scrollen.
Dank je wel hé?
Het zullen de fermonen wel zijn die bepaalde mensen op een wame dag lekker doen ruiken.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze
maar nieuwe zweetlucht is eigenlijk diezelfde geur, tenminste bij mij
als ik uitgebruidt heb gedouched, turks stoombad en nog eens gedouched heb
ruik ik als ik lig bij te komen van de sauna, ook weer naar zweet
het is echt niet zo dat dat geen geur heeft
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Da's die van die geruchtmakende posters
Dan zet je hem gewoon even in de koelkastquote:
Wat ziet dat er enorm lullig uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's die van die geruchtmakende posters
Ja maar hij sloeg zo leuk op het onderwerpquote:Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zet je hem gewoon even in de koelkast
het is net als de modequote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar hij sloeg zo leuk op het onderwerp
Gewoon de volgende keer subtiel het onderwerp weer die kant op duwen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Dan denk ik dat ik weet welke. Ik had dezelfdequote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je blijft janken ga je op de naughty chair.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vindt 't grote nonsens.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien willen we het op 't eind van dit topic wel weer over luchtjes/geurtjes/eau de toilettes hebben?
wat was het TT dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
We are going to use the naughty chair technique.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je blijft janken ga je op de naughty chair.
[afbeelding]
Kinky.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je blijft janken ga je op de naughty chair.
[afbeelding]
Dan doe je er lekker lang mee.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb een luchtje en die vergeet ik altijd op te doen
Leeftijd in jaren was het toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
We are going to use the naughty chair technique.
Zo lang dat ze bederven jaquote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan doe je er lekker lang mee.
Geen flauw idee...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leeftijd in jaren was het toch?
Ik heb nog wel 2 flessen Cool Water staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook weer een nieuw luchtje.. maar welke!?
moet je die van armani eens proberen, geloof dat ze een nieuwe hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook weer een nieuw luchtje.. maar welke!?
O jij bent er zoeen die in een kroeg langs iemand afloopt en dat diegene dan denkt: Wat ruik ik toch? Bah.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vindt 't grote nonsens.
En toch ben ik homosueel
Fijn, dankjequote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 flessen Cool Water staan.
Ik ruik helemaal niet. Ik douche me elke dag.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent er zoeen die in een kroeg langs iemand afloopt en dat diegene dan denkt: Wat ruik ik toch? Bah.
Uit Zwitserland?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt ook neutrale deodorant
Ik vind het gewoon lekker.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Ik vindt 't grote nonsens.
En toch ben ik homosueel
Bah!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb nog wel 2 flessen Cool Water staan.
Sowieso geen luchtjes uit de top-10 kopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
moet je die van armani eens proberen, geloof dat ze een nieuwe hebben
Best.quote:
Laatste keer was het op de luchthaven en heb ik een uur rondgelopen om de tijd te doden..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe kies je normaal je luchtjes uit?
Dan moet je 't niet doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Best.
Ik heb ook geen geurtjes omdat ik 't benauwend vindt.
Over lantaarnpalen gesproken... ik zag vanavond in het RTL Nieuws een reportage over een Nieuw campagne van Veilig verkeer Nederland .. eerste wat je zag, shot van een lantaarnpaal met een gay.nl sticker er opquote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sowieso geen luchtjes uit de top-10 kopen.
Iedere lantaarnpaal ruikt al naar Aqua di Gio ofzo.
Te lui om verder te zoeken, dus.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Bij het eerste woord van de 2e regel was ik meteen verkocht.
O ja.. lui, dat klinkt goedquote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Bij het eerste woord van de 2e regel was ik meteen verkocht.
ieh...bah...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Over lantaarnpalen gesproken... ik zag vanavond in het RTL Nieuws een reportage over een Nieuw campagne van Veilig verkeer Nederland .. eerste wat je zag, shot van een lantaarnpaal met een gay.nl sticker er op
tweede hands beeldmateriaal,?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was weer merkwaardig.. zal wel Tilburg of Amsterdam geweest zijn..
O god, iemand tegen de massaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Best.
Ik heb ook geen geurtjes omdat ik 't benauwend vindt.
En bovendien, al die massaproductie geurtjes
Ja, ik schubbekutterveen wonen namelijk geen homo's.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was weer merkwaardig.. zal wel Tilburg of Amsterdam geweest zijn..
Je moet dan ook niet iets uit de top-10 kopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
En bovendien, al die massaproductie geurtjes
Ik heb gewoon euhm.. weet-ik hoe-die-heet, dat blauwe torso flesje staan. Iedereen heeft 'm, maar toch een geil luchtjequote:
Daar durft niemand een gay.nl sticker op een paal te plakken..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, ik schubbekutterveen wonen namelijk geen homo's.
Le Male, van JP Gaultier.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gewoon euhm.. weet-ik hoe-die-heet, dat blauwe torso flesje staan. Iedereen heeft 'm, maar toch een geil luchtje
Jaja, zogenaamd stoer doen alsof je niet weet hoe 't heet...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb gewoon euhm.. weet-ik hoe-die-heet, dat blauwe torso flesje staan. Iedereen heeft 'm, maar toch een geil luchtje
Ik weet het ook echt nietquote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jaja, zogenaamd stoer doen alsof je niet weet hoe 't heet....
Ik kan die kerel niet uitstaan en daarom heb ik het niet.quote:
Check.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Le Male, van JP Gaultier.
O god..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan die kerel niet uitstaan en daarom heb ik het niet.
...met zijn herencosmetica
Na twee afleveringen is de lol er wel af.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Vlarp het volgende:
Standoff klinkt als een leuke serie trouwens.. zometeen op 4
Ja.quote:
Dennis en ik keken elkaar ook beschamend aan en lachten ons daarna suf toen we er achter kwamen dat we gewoon over conditioner ana het praten warenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god..
Ik hoorde pas twee hetero's op de achterbank van de bus over cremepjes en scheren praten.. de wereld wordt slecht
Dat zijn dus geen hetero's.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god..
Ik hoorde pas twee hetero's op de achterbank van de bus over cremepjes en scheren praten.. de wereld wordt slecht
*grinnik*quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dennis en ik keken elkaar ook beschamend aan en lachten ons daarna suf toen we er achter kwamen dat we gewoon over conditioner ana het praten waren
Huidverzorging voor de heren (deeltje 15)quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat zijn dus geen hetero's.
Ja ik heb ook zo'n kennis die zich krampachtig afzet tegen de massa en iedere trend. Maar goed, ik vind anti-trend-volgen ook volgen. Want dan koop je niet wat je leuk vindt, dan koop je gewoon iets wat niet in is.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja.
Als een grote gemene deler iets goed vindt zijn het altijd halfzachte concessies die tot in den treure worden herhaald.
Ik moet ook eerlijk bekenen dat ik beide heren twijfel.. allebei te goed gestyled enzo, te netjes en net iets teveel trekjes...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen hetero's.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huidverzorging voor de heren (deeltje 15)
Zoals een aantal H&M sweaters waar iedereen mee loopt ..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo'n kennis die zich krampachtig afzet tegen de massa en iedere trend. Maar goed, ik vind anti-trend-volgen ook volgen. Want dan koop je niet wat je leuk vindt, dan koop je gewoon iets wat niet in is.
Ik koop gewoon iets wat ik leuk vind, of lekker, ongeacht of het in is of uit of hip of niet trendy.
Vind jij 't dan niet leuker om (wat dit onderwerp betreft) anders te ruiken dan de 'massa'? Dat men niet meteen herkent wat je op hebt gespoten?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik koop gewoon iets wat ik leuk vind, of lekker, ongeacht of het in is of uit of hip of niet trendy.
Ik style me alleen te goed als ik in pak moet en dat is zo weinig mogelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekenen dat ik beide heren twijfel.. allebei te goed gestyled enzo, te netjes en net iets teveel trekjes...
BS.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo'n kennis die zich krampachtig afzet tegen de massa en iedere trend. Maar goed, ik vind anti-trend-volgen ook volgen. Want dan koop je niet wat je leuk vindt, dan koop je gewoon iets wat niet in is.
Goeie baan gekozen dan..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik style me alleen te goed als ik in pak moet en dat is zo weinig mogelijk.
Volgens mij smeer jij stiekem elke avond een cremepje op je gezicht zodat het 's morgens niet meer te zien is..quote:
Maar weet je dat het een stuk makkelijker is dan jezef styled met vrijetijdskleding?quote:
Nee, mijn schoonheid komt niet uit een potje.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij smeer jij stiekem elke avond een cremepje op je gezicht zodat het 's morgens niet meer te zien is..
Bij een pak hoort een bepaalde stijl...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar weet je dat het een stuk makkelijker is dan jezef styled met vrijetijdskleding?
Ah, ja. *download*quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Fuck wat een lekkere cd
[afbeelding]
Van ingestraald water dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonheid komt niet uit een potje.
Ligt er aan. Als ik die massa-geur zelf echt heel lekker vind ruiken dan zou ik hem gewoon kopen. A-men hebben er ook genoeg. Ultra Violet wat minder. Xeryus Rouge bijna niemand.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vind jij 't dan niet leuker om (wat dit onderwerp betreft) anders te ruiken dan de 'massa'? Dat men niet meteen herkent wat je op hebt gespoten?
Jah. Zaterdag, Eindhoven, Effenaar, ik.quote:
Gelukkig is dat rode flesje van Joop! ook langzaam aan het uitsterven want dat walmde ook iets te veel en te zwaar, en was een aantal jaren geleden ook niet uit je neus weg te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar inderdaad, Aqua di Gio zou ik niet kopenEn da's een mengeling van niet zo geweldig vinden en het feit, inderdaad, dat iedereen hem al opheeft zowat.
lou lou, dat is dan wel een vrouwengeur, maar daar wordt ik nu nog misselijk vanquote:Op maandag 19 februari 2007 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat rode flesje van Joop! ook langzaam aan het uitsterven want dat walmde ook iets te veel en te zwaar, en was een aantal jaren geleden ook niet uit je neus weg te krijgen
Cool water?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
het enige luchtje da'k nu wil ruiken is een frisse zeelucht. Maarja, werk enzo....
Ik merk dat jouw zondagen tegenwoordig vooral voor de tv doorgebracht worden?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Cybart het volgende:
@SAJ:
waarschuwen zonder je stem te verheffen
op plaats zetten
uitleggen waarom, op ooghoogte en zonder je stem te verheffen
aantal minuten = leeftijd in jaren
na x aantal minuten nogmaals uitleggen waarom, excusus vragen en knuffelen...
en het kan op elke plaats toegepast worden !
Dan moet een deel van jou het toch wel lekker vinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lou lou, dat is dan wel een vrouwengeur, maar daar wordt ik nu nog misselijk van
Toch staat er echt Homme op het flesje hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lou lou, dat is dan wel een vrouwengeur, maar daar wordt ik nu nog misselijk van
En als je niet wil knuffelen met het bepaalde object?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Cybart het volgende:
@SAJ:
waarschuwen zonder je stem te verheffen
op plaats zetten
uitleggen waarom, op ooghoogte en zonder je stem te verheffen
aantal minuten = leeftijd in jaren
na x aantal minuten nogmaals uitleggen waarom, excusus vragen en knuffelen...
en het kan op elke plaats toegepast worden !
Komt depressiviteit tegenwoordig ook al in aanvallen?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah zomaar uit een niets een depressieve aanval.. tijd voor de xanax
Ben ik ff blij dat ik mijn telefoonnummer nooit zomaar aan iedere randdebiel geef.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Ang3l het volgende:
SMS van Dennis of ik Ariel ga begroeten vanaaf
O ja, Ariel en de zeemeerman in de Pecheur vanavond
We hebben een haat liefde verhouding met de kleine zeemeerminquote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik mijn telefoonnummer nooit zomaar aan iedere randdebiel geef.
Dat vakje is voor kleingeld!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Zat in het condoomvakje (ja dat kleine zakje) vanb de broek die ik vorig jaar met carnaval anahad
Dus?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben een haat liefde verhouding met de kleine zeemeermin
Wat krijg je die dingen trouwens verdomde kut uit het bakkie.quote:
Dat heeft weinig met de randdebiliteit te maken van de sms-erquote:
Ik ga uit van jouw ervaringsdeskundigheid.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat krijg je die dingen trouwens verdomde kut uit het bakkie.
Is dat omdat jouw leven ophoudt buiten de regulier dwars?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij dat de Pecheur en visrestaurant is.
Geloof me, ik woon er een stuk vandaan. Dat zou niet best zin dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat omdat jouw leven ophoudt buiten de regulier dwars?
nee sorry helaasquote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet een deel van jou het toch wel lekker vinden.
2 cents etc.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de randdebiliteit te maken van de sms-er(alhoewel...)
Dus ook als tante mien gaat er een mannelijk luchtje op?quote:
bij betere besteding... en daarbij is JoJo natuurlijk een leuke spontane uitgezakte succesvolle vrouwquote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk dat jouw zondagen tegenwoordig vooral voor de tv doorgebracht worden?
nee, vaak geen, soms wel, maar niet omdat ik het lekker vind ruikenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus ook als tante mien gaat er een mannelijk luchtje op?
Ik heb een veel betere methode...een jachtgeweer met afgezaagde loop.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij betere besteding... en daarbij is JoJo natuurlijk een leuke spontane uitgezakte succesvolle vrouw
die zelf natuurlijk nooooooooooooit die krengen zelf zal uitpoepen
Hed Kendi, Zaterdag, Effenaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Zaterdag, Eindhoven, Effenaar, ik.
geen demper?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb een veel betere methode...een jachtgeweer met afgezaagde loop.
Waarom, die kinderen schreeuwen toch altijd.quote:
ff a la coco chanel op een bandje opnemen....quote:Op maandag 19 februari 2007 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom, die kinderen schreeuwen toch altijd.
Ach het zijn allemaal achterstandswijken waar ze komt. Geen hond zal het boeien.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
ff a la coco chanel op een bandje opnemen....
dan valt het voor de buren niet zo op
Begin eens bij jou in de buurt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Uhm.. wat? Kinderen kapot maken?
Waar!?
Vooral bejaarden hier..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Begin eens bij jou in de buurt.
Die zijn oud geworden.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooral bejaarden hier..
En de koters die er waren zijn verhuisd (thank god)
Oh, we kunnen ook op msn berichten gaan wisselen hoor.. zo lullig als je alleen voor mij al die berichtjes door moet spittenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*zucht*
Ik moet weer dringend mijn gay.nl berichtjes beantwoorden...wat een sleur.
Kleine moeite dat spitten.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, we kunnen ook op msn berichten gaan wisselen hoor.. zo lullig als je alleen voor mij al die berichtjes door moet spitten
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kleine moeite dat spitten.
Het is net een relatie van 3 jaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
-10 voorspelbaar
Oke, ik geef de voorzetjes ook steeds maar weer..
Ik ben te voorspelbaar..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is net een relatie van 3 jaar.
Mijn huishoudster spreekt alleen maar Spaans.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg vrijwel nooit iets 's morgens..
hooguit:
[..]
Si Senorquote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn huishoudster spreekt alleen maar Spaans.
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
En gelukkig is de meerderheid het daar niet mee eens..
Nee, de meerderheid dompelt 's morgens z'n kop in een emmer met vieze aftershave.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
En gelukkig is de meerderheid het daar niet mee eens..
Ja, trek het in het absurde, dat helpt om je mening kracht bij te zetten.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Nee, de meerderheid dompelt 's morgens z'n kop in een emmer met vieze aftershave..
Iets absurds zeggen over herenparfum!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, trek het in het absurde, dat helpt om je mening kracht bij te zetten..
Gewoon netjes twee sprietsjes ofzo. Geez.
En wederom: 'heiligschennis', lachen joh.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:46 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Iets absurds zeggen over herenparfum! [afbeelding]. Heiligschennis!
Dat neem ik dan maar van je aan...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:29 schreef Ang3l het volgende:
Het is echt NIET goed als jij en de jongen die je erg leuk vindt met dezelfde jongen staan te zoenen omstebeurt.........
Waarom wil je het niet? Legaal neuken is toch altijd goed?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:40 schreef Ang3l het volgende:
Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet.
Goh... bekend plaatje.quote:
ik trof nu vanochtend in elk geval geen dweilorkest in de trein tussen Oss en Den Bosch zoals dat gisteravond wel het geval wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:11 schreef Sunjammer het volgende:
Ja?
Is dat zo? Niets van gemerkt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef Adelante het volgende:
ah, dit is het "Welk geurtje draag jij vandaag?" topic
Die is toch altijd gereserveerd voor de blauwhuster dakkapel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
Dweilorkest? Horen die niet op een schaatsbaan?
The smell of success?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef Adelante het volgende:
neuj, meer de l'eau d'hangover...quote:
ach, zo'n avondje carnaval is best gezelligquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
Teveel Chateau Migraine gezopen?
Zolang het maar bij één avond blijft?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, zo'n avondje carnaval is best gezellig
*water drinkt*
Nou je moet eerder zehhen Jezus hou je piercing binnen want ik denk dat ik hem bijna naar de EHBO had kunnen brengen. Hij slikte hem nog net niet in.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, hou je tong dan binnen.
Eau de verschraald bierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef Adelante het volgende:
Takei is homo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:47 schreef NathaN het volgende:
George Takei heeft humor.
http://www.youtube.com/watch?v=aA20dKc3kK8
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:47 schreef NathaN het volgende:
George Takei heeft humor.
http://www.youtube.com/watch?v=aA20dKc3kK8
wat is dit nou eigenlijk ik zie dat geregeld voorbij komenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Thank god voor gekregen CD-bonnen.
Dat was al een tijdje bekend. Daarom had-ie ook een gastoptreden in Will & Grace.quote:
quote:Ik zag er gister toevallig een stukje van op het nieuws, en het viel me op dat ze erg hun best deden om het maar zo min mogelijk te benoemen. Je kon er makkelijk een minuut discussie uithalen waarbij je geen flauw idee had waar het nou precies over ging. Ik weet het trouwens nog steeds niet: een ex-basketballer kwam uit de kast en vermeldde meteen dat ie homo's haat?
quote:On February 14, 2007 Hardaway stated that he is homophobic during a radio interview in Miami discussing the recent coming out of retired basketball player John Amaechi.
wikipedia
Ik gok een cd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is dit nou eigenlijk ik zie dat geregeld voorbij komen
Het debuutalbum van Mikaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is dit nou eigenlijk ik zie dat geregeld voorbij komen
Wist ik niet (geloof ik). Vanavond Brad eens even inlichten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat was al een tijdje bekend. Daarom had-ie ook een gastoptreden in Will & Grace.
[..]
[..]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
wauw, de grote Nederlandse regisseur Jan van bekkum ( onder asndere van Carte Blanche, werkt samen met stephan jung) wil mij in een stuk van hem
ik ben totaly flabbergasted, ik had niet eens geauditeerd, nee hij belt mij gewoon net thuis
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
wauw, de grote Nederlandse regisseur Jan van bekkum ( onder asndere van Carte Blanche, werkt samen met stephan jung) wil mij in een stuk van hem
ik ben totaly flabbergasted, ik had niet eens geauditeerd, nee hij belt mij gewoon net thuis
da's echt goed nieuwsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Go for it!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ach, als iedereen die jij leuk vindt niet met een jongen naar huis mocht, zouden er veel eenzame jongens in E rondlopen....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je moet eerder zehhen Jezus hou je piercing binnen want ik denk dat ik hem bijna naar de EHBO had kunnen brengen. Hij slikte hem nog net niet in.
Erge is: De jongen die ik leuk vindt is er uiteindelijk blijkbaar mee naar huis gegaan. Kreeg net een SMS van een vriend.
en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ach, als iedereen die jij leuk vindt niet met een jongen naar huis mocht, zouden er veel eenzame jongens in E rondlopen....
![]()
Zeg!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
I rest my case
Nee. Erger.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg!
Ik heb hem gister toch ook niet gestopt tijdens het zoenen met die jongen
quote:
Steph.. hoeveel jonger worden ze nog!?!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/buttons
Whehehe. Krijg ene berichtje: Mijn nek doet nog steeds pijn!Volgens mij heb ik hem gister echt TE hard gebeten met die tanden in....
18 pas!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gay.nl/buttons
Whehehe. Krijg ene berichtje: Mijn nek doet nog steeds pijn!Volgens mij heb ik hem gister echt TE hard gebeten met die tanden in....
Ik deed mee....quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
Weet je wat heeeeeeel goed schijnt te zijn voor hoofdpijn?
![]()
I know....quote:
Ik beet alleen!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
18 pas!Stout vlindertje
(was het wel lekker?)
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik beet alleen!!
Alleen, als hij 18 is, en Tommie is 18... dan was de derde jongen dat waarschijnlijk ook...... oops....
Hij zag er ouder uit ja!!quote:
Nou ja, ik neem aan dat je die club niet binnenkomt als je jonger bent dan 18, dus zo'n ramp is het nou ook weer niet. Gelukkig hebben ze artikel 248bis al een tijdje geleden afgeschaftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zag er ouder uit ja!!En misschien is ie ook wel ouder dan 18.
Ik heb 't 'm niet gevraagd. Zo van, ho, hu, stop ff met die tong, hoe oud ben je? *LOL*
Niksquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is er mis mee? Ik zie het probleem niet hoor
Ik had het meer over Wonderer..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NiksMaar ik heb eigenlijk altijd gezegd dat mensen pas vanaf 21 welkom zijn
Ach hallo, zoenen.
En het stomme is dat ik eigenlijk helemaal niet op jonger val, maar wel meestal uitkom bij jonger. Heb maar 1 ex die ouder is dan ik, en ook dat is maar 1 jaar.
Ik vind het leuk om Angel te plagen, kan mij het nou schelen hoe oud ze zijn, moet ie toch zelf weten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had het meer over Wonderer..
Hoe kun je dan zeggen dat je niet op jonger valt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NiksMaar ik heb eigenlijk altijd gezegd dat mensen pas vanaf 21 welkom zijn
Ach hallo, zoenen.
En het stomme is dat ik eigenlijk helemaal niet op jonger val, maar wel meestal uitkom bij jonger. Heb maar 1 ex die ouder is dan ik, en ook dat is maar 1 jaar.
Er is nog altijd een verschil tussen vallen op qua uiterlijk en qua innerlijk. Geeneen van mijn exen was qua uiterlijk mijn type.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat je niet op jonger valt?
Blond...![]()
Hij is ook zo'n gemakkelijke prooiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om Angel te plagen, kan mij het nou schelen hoe oud ze zijn, moet ie toch zelf weten?Ik heb er geen last van.
Waarschijnlijk kan het mij vel meer schelen dan julliequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om Angel te plagen, kan mij het nou schelen hoe oud ze zijn, moet ie toch zelf weten?Ik heb er geen last van.
*LOL*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is nog altijd een verschil tussen vallen op qua uiterlijk en qua innerlijk. Geeneen van mijn exen was qua uiterlijk mijn type.
En laat die Engelse ff hun kop houden. Ik hoor ze hier! (PSV)
Nee nee, gister was ik het roofdierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij is ook zo'n gemakkelijke prooi![]()
Nou is het vandaag wel de slapste dag hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
die weten niet wat ze overkomt, om tijdens carnaval in EHV te belanden
daarom werden ze massaal afgevoerd naar die tent naast het stadionquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
die weten niet wat ze overkomt, om tijdens carnaval in EHV te belanden
Jij bent een opgepompte engelse voetbalsupporter?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee en daarom blijf ik uit ver uit de buurt van Eindhoven.
Ik ben iig engels.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent een opgepompte engelse voetbalsupporter?
Anders had je mooi kunnen zeggen "je raad nooit waar mijn piercing zit"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Ang3l het volgende:
En ik heb de piercing teruggevondenNiet doorgeslikt dus
Eh, ik bedoelde niet dat IK hem doorgeslikt hadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders had je mooi kunnen zeggen "je raad nooit waar mijn piercing zit"
Dat veranderd toch niks aan mijn verhaal?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eh, ik bedoelde niet dat IK hem doorgeslikt had
*LOL* Rightquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij bent te oud voor een piercing.
Hij moet zijn baard scheren en alleen zijn snor laten staanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, Dokter Sjoerd
[afbeelding]
Gaat goed met die snor en baard
Sowieso vind ik oude verlepte buiken niks.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Right
Ligt er aan waar. Van die oude verlepte buiken met een navelpiercing. Bah.
(Sowieso vind ik ene navelpiercing niks)
Hij is het stadium knap nu echt voorbij hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
Jezus, Dokter Sjoerd
[afbeelding]
Gaat goed met die snor en baard
Sorry, had ik er bij moeten zetten dat het een persoonlijke mening was...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sommig mensen denken anders.
Bah nee. Ik vind alleen een snor zo vreselijk buschauffeurderigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij moet zijn baard scheren en alleen zijn snor laten staan
Vind je?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is het stadium knap nu echt voorbij hoor
Foute Duitse Leernichten...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef Ang3l het volgende:
Bah nee. Ik vind alleen een snor zo vreselijk buschauffeurderig
Ik ben het wel met je eens. Ik ben persoonlijk geen fan van mensen die zichzelf te vaak op de foto zetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, had ik er bij moeten zetten dat het een persoonlijke mening was...
Hallo, di's vanwege die actie tegen kanker. Hij wordt er voor gesponsord.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Ik ben persoonlijk geen fan van mensen die zichzelf te vaak op de foto zetten.
Ik houd niet van zo'n volle baard.. een sikje, of een variatie daarop, of zo'n smal getrimde baard vind ik wel leuk..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het eigenlijk best wel verassend mooi staan
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik houd niet van zo'n volle baard.. een sikje, of een variatie daarop, of zo'n smal getrimde baard vind ik wel leuk..
Het is net als hardlopen voor kanker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, di's vanwege die actie tegen kanker. Hij wordt er voor gesponsord.
Gister wilde iedereen me aaien omdat ik een baard had. Zijn ze niet van me gewendquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik houd niet van zo'n volle baard.. een sikje, of een variatie daarop, of zo'n smal getrimde baard vind ik wel leuk..
Neeeeeee da's zo klef!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Foto?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister wilde iedereen me aaien omdat ik een baard had. Zijn ze niet van me gewend![]()
Maar had sinds vrijdag geen zin om me te scheren.
Mission Accomplished.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef Vlarp het volgende:
*afknap*
* Vlarp houdt wel van een beetje klefquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neeeeeee da's zo klef!
Jij en mode?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Glad is de mode.
Heb ik geenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik geen
Ja ok, van Lowlands toen nog wel ergens. Dat was 5 dagen niet scheren.
"Spiegeltje spiegeltje aan de wand.... "quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie er op mijn eigen manier goed uit.
barstquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Spiegeltje spiegeltje aan de wand.... "
Hmm..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef Ang3l het volgende:
Op de foto valt het nog best mee met de baard eigenlijk...
[afbeelding]
Ja wat dacht je dan, dat iemand er nog florisant uitziet na 5 dagen Lowlands kreperen?quote:
Het baardje valt me tegenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan, dat iemand er nog florisant uitziet na 5 dagen Lowlands kreperen?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
* Vlarp houdt wel van een beetje klef
quote:
Klef is leuk en lief.. maar zeker niet met iedereen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
(ik ook, soms)
eigen baard is goud waard?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef wonderer het volgende:
Ik weet weer een leuke TT...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |