Die zijn oud geworden.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooral bejaarden hier..
En de koters die er waren zijn verhuisd (thank god)
Oh, we kunnen ook op msn berichten gaan wisselen hoor.. zo lullig als je alleen voor mij al die berichtjes door moet spittenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*zucht*
Ik moet weer dringend mijn gay.nl berichtjes beantwoorden...wat een sleur.
Kleine moeite dat spitten.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, we kunnen ook op msn berichten gaan wisselen hoor.. zo lullig als je alleen voor mij al die berichtjes door moet spitten
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kleine moeite dat spitten.
Het is net een relatie van 3 jaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
-10 voorspelbaar
Oke, ik geef de voorzetjes ook steeds maar weer..
Ik ben te voorspelbaar..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is net een relatie van 3 jaar.
Mijn huishoudster spreekt alleen maar Spaans.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg vrijwel nooit iets 's morgens..
hooguit:
[..]
Si Senorquote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn huishoudster spreekt alleen maar Spaans.
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
En gelukkig is de meerderheid het daar niet mee eens..
Nee, de meerderheid dompelt 's morgens z'n kop in een emmer met vieze aftershave.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
En gelukkig is de meerderheid het daar niet mee eens..
Ja, trek het in het absurde, dat helpt om je mening kracht bij te zetten.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Nee, de meerderheid dompelt 's morgens z'n kop in een emmer met vieze aftershave..
Iets absurds zeggen over herenparfum!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, trek het in het absurde, dat helpt om je mening kracht bij te zetten..
Gewoon netjes twee sprietsjes ofzo. Geez.
En wederom: 'heiligschennis', lachen joh.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:46 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Iets absurds zeggen over herenparfum! [afbeelding]. Heiligschennis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |