Ah, ja. *download*quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Fuck wat een lekkere cd
[afbeelding]
Van ingestraald water dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonheid komt niet uit een potje.
Ligt er aan. Als ik die massa-geur zelf echt heel lekker vind ruiken dan zou ik hem gewoon kopen. A-men hebben er ook genoeg. Ultra Violet wat minder. Xeryus Rouge bijna niemand.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vind jij 't dan niet leuker om (wat dit onderwerp betreft) anders te ruiken dan de 'massa'? Dat men niet meteen herkent wat je op hebt gespoten?
Jah. Zaterdag, Eindhoven, Effenaar, ik.quote:
Gelukkig is dat rode flesje van Joop! ook langzaam aan het uitsterven want dat walmde ook iets te veel en te zwaar, en was een aantal jaren geleden ook niet uit je neus weg te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar inderdaad, Aqua di Gio zou ik niet kopenEn da's een mengeling van niet zo geweldig vinden en het feit, inderdaad, dat iedereen hem al opheeft zowat.
lou lou, dat is dan wel een vrouwengeur, maar daar wordt ik nu nog misselijk vanquote:Op maandag 19 februari 2007 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat rode flesje van Joop! ook langzaam aan het uitsterven want dat walmde ook iets te veel en te zwaar, en was een aantal jaren geleden ook niet uit je neus weg te krijgen
Cool water?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
het enige luchtje da'k nu wil ruiken is een frisse zeelucht. Maarja, werk enzo....
Ik merk dat jouw zondagen tegenwoordig vooral voor de tv doorgebracht worden?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Cybart het volgende:
@SAJ:
waarschuwen zonder je stem te verheffen
op plaats zetten
uitleggen waarom, op ooghoogte en zonder je stem te verheffen
aantal minuten = leeftijd in jaren
na x aantal minuten nogmaals uitleggen waarom, excusus vragen en knuffelen...
en het kan op elke plaats toegepast worden !
Dan moet een deel van jou het toch wel lekker vinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lou lou, dat is dan wel een vrouwengeur, maar daar wordt ik nu nog misselijk van
Toch staat er echt Homme op het flesje hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lou lou, dat is dan wel een vrouwengeur, maar daar wordt ik nu nog misselijk van
En als je niet wil knuffelen met het bepaalde object?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Cybart het volgende:
@SAJ:
waarschuwen zonder je stem te verheffen
op plaats zetten
uitleggen waarom, op ooghoogte en zonder je stem te verheffen
aantal minuten = leeftijd in jaren
na x aantal minuten nogmaals uitleggen waarom, excusus vragen en knuffelen...
en het kan op elke plaats toegepast worden !
Komt depressiviteit tegenwoordig ook al in aanvallen?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah zomaar uit een niets een depressieve aanval.. tijd voor de xanax
Ben ik ff blij dat ik mijn telefoonnummer nooit zomaar aan iedere randdebiel geef.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Ang3l het volgende:
SMS van Dennis of ik Ariel ga begroeten vanaaf
O ja, Ariel en de zeemeerman in de Pecheur vanavond
We hebben een haat liefde verhouding met de kleine zeemeerminquote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik mijn telefoonnummer nooit zomaar aan iedere randdebiel geef.
Dat vakje is voor kleingeld!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Zat in het condoomvakje (ja dat kleine zakje) vanb de broek die ik vorig jaar met carnaval anahad
Dus?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben een haat liefde verhouding met de kleine zeemeermin
Wat krijg je die dingen trouwens verdomde kut uit het bakkie.quote:
Dat heeft weinig met de randdebiliteit te maken van de sms-erquote:
Ik ga uit van jouw ervaringsdeskundigheid.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat krijg je die dingen trouwens verdomde kut uit het bakkie.
Is dat omdat jouw leven ophoudt buiten de regulier dwars?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij dat de Pecheur en visrestaurant is.
Geloof me, ik woon er een stuk vandaan. Dat zou niet best zin dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat omdat jouw leven ophoudt buiten de regulier dwars?
nee sorry helaasquote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet een deel van jou het toch wel lekker vinden.
2 cents etc.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de randdebiliteit te maken van de sms-er(alhoewel...)
Dus ook als tante mien gaat er een mannelijk luchtje op?quote:
bij betere besteding... en daarbij is JoJo natuurlijk een leuke spontane uitgezakte succesvolle vrouwquote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk dat jouw zondagen tegenwoordig vooral voor de tv doorgebracht worden?
nee, vaak geen, soms wel, maar niet omdat ik het lekker vind ruikenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus ook als tante mien gaat er een mannelijk luchtje op?
Ik heb een veel betere methode...een jachtgeweer met afgezaagde loop.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij betere besteding... en daarbij is JoJo natuurlijk een leuke spontane uitgezakte succesvolle vrouw
die zelf natuurlijk nooooooooooooit die krengen zelf zal uitpoepen
Hed Kendi, Zaterdag, Effenaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Zaterdag, Eindhoven, Effenaar, ik.
geen demper?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb een veel betere methode...een jachtgeweer met afgezaagde loop.
Waarom, die kinderen schreeuwen toch altijd.quote:
ff a la coco chanel op een bandje opnemen....quote:Op maandag 19 februari 2007 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom, die kinderen schreeuwen toch altijd.
Ach het zijn allemaal achterstandswijken waar ze komt. Geen hond zal het boeien.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
ff a la coco chanel op een bandje opnemen....
dan valt het voor de buren niet zo op
Begin eens bij jou in de buurt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Uhm.. wat? Kinderen kapot maken?
Waar!?
Vooral bejaarden hier..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Begin eens bij jou in de buurt.
Die zijn oud geworden.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooral bejaarden hier..
En de koters die er waren zijn verhuisd (thank god)
Oh, we kunnen ook op msn berichten gaan wisselen hoor.. zo lullig als je alleen voor mij al die berichtjes door moet spittenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*zucht*
Ik moet weer dringend mijn gay.nl berichtjes beantwoorden...wat een sleur.
Kleine moeite dat spitten.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, we kunnen ook op msn berichten gaan wisselen hoor.. zo lullig als je alleen voor mij al die berichtjes door moet spitten
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kleine moeite dat spitten.
Het is net een relatie van 3 jaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
-10 voorspelbaar
Oke, ik geef de voorzetjes ook steeds maar weer..
Ik ben te voorspelbaar..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is net een relatie van 3 jaar.
Mijn huishoudster spreekt alleen maar Spaans.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg vrijwel nooit iets 's morgens..
hooguit:
[..]
Si Senorquote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn huishoudster spreekt alleen maar Spaans.
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
En gelukkig is de meerderheid het daar niet mee eens..
Nee, de meerderheid dompelt 's morgens z'n kop in een emmer met vieze aftershave.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
En gelukkig is de meerderheid het daar niet mee eens..
Ja, trek het in het absurde, dat helpt om je mening kracht bij te zetten.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Nee, de meerderheid dompelt 's morgens z'n kop in een emmer met vieze aftershave..
Iets absurds zeggen over herenparfum!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, trek het in het absurde, dat helpt om je mening kracht bij te zetten..
Gewoon netjes twee sprietsjes ofzo. Geez.
En wederom: 'heiligschennis', lachen joh.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:46 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Iets absurds zeggen over herenparfum! [afbeelding]. Heiligschennis!
Dat neem ik dan maar van je aan...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:29 schreef Ang3l het volgende:
Het is echt NIET goed als jij en de jongen die je erg leuk vindt met dezelfde jongen staan te zoenen omstebeurt.........
Waarom wil je het niet? Legaal neuken is toch altijd goed?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:40 schreef Ang3l het volgende:
Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet. Kut ik ben verliefd en ik wil 't niet ik wil 't niet ik wil 't niet.
Goh... bekend plaatje.quote:
ik trof nu vanochtend in elk geval geen dweilorkest in de trein tussen Oss en Den Bosch zoals dat gisteravond wel het geval wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:11 schreef Sunjammer het volgende:
Ja?
Is dat zo? Niets van gemerkt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef Adelante het volgende:
ah, dit is het "Welk geurtje draag jij vandaag?" topic
Die is toch altijd gereserveerd voor de blauwhuster dakkapel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
Dweilorkest? Horen die niet op een schaatsbaan?
The smell of success?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:40 schreef Adelante het volgende:
ah, dit is het "Welk geurtje draag jij vandaag?" topic
neuj, meer de l'eau d'hangover...quote:
ach, zo'n avondje carnaval is best gezelligquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:56 schreef Sunjammer het volgende:
Teveel Chateau Migraine gezopen?
Zolang het maar bij één avond blijft?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, zo'n avondje carnaval is best gezellig
*water drinkt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |