Dus?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben een haat liefde verhouding met de kleine zeemeermin
Wat krijg je die dingen trouwens verdomde kut uit het bakkie.quote:
Dat heeft weinig met de randdebiliteit te maken van de sms-erquote:
Ik ga uit van jouw ervaringsdeskundigheid.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat krijg je die dingen trouwens verdomde kut uit het bakkie.
Is dat omdat jouw leven ophoudt buiten de regulier dwars?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij dat de Pecheur en visrestaurant is.
Geloof me, ik woon er een stuk vandaan. Dat zou niet best zin dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat omdat jouw leven ophoudt buiten de regulier dwars?
nee sorry helaasquote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet een deel van jou het toch wel lekker vinden.
2 cents etc.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de randdebiliteit te maken van de sms-er(alhoewel...)
Dus ook als tante mien gaat er een mannelijk luchtje op?quote:
bij betere besteding... en daarbij is JoJo natuurlijk een leuke spontane uitgezakte succesvolle vrouwquote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk dat jouw zondagen tegenwoordig vooral voor de tv doorgebracht worden?
nee, vaak geen, soms wel, maar niet omdat ik het lekker vind ruikenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus ook als tante mien gaat er een mannelijk luchtje op?
Ik heb een veel betere methode...een jachtgeweer met afgezaagde loop.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
bij betere besteding... en daarbij is JoJo natuurlijk een leuke spontane uitgezakte succesvolle vrouw
die zelf natuurlijk nooooooooooooit die krengen zelf zal uitpoepen
Hed Kendi, Zaterdag, Effenaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Zaterdag, Eindhoven, Effenaar, ik.
geen demper?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb een veel betere methode...een jachtgeweer met afgezaagde loop.
Waarom, die kinderen schreeuwen toch altijd.quote:
ff a la coco chanel op een bandje opnemen....quote:Op maandag 19 februari 2007 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom, die kinderen schreeuwen toch altijd.
Ach het zijn allemaal achterstandswijken waar ze komt. Geen hond zal het boeien.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
ff a la coco chanel op een bandje opnemen....
dan valt het voor de buren niet zo op
Begin eens bij jou in de buurt.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Uhm.. wat? Kinderen kapot maken?
Waar!?
Vooral bejaarden hier..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Begin eens bij jou in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |