Ah, ja. *download*quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Fuck wat een lekkere cd
[afbeelding]
Van ingestraald water dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonheid komt niet uit een potje.
Ligt er aan. Als ik die massa-geur zelf echt heel lekker vind ruiken dan zou ik hem gewoon kopen. A-men hebben er ook genoeg. Ultra Violet wat minder. Xeryus Rouge bijna niemand.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vind jij 't dan niet leuker om (wat dit onderwerp betreft) anders te ruiken dan de 'massa'? Dat men niet meteen herkent wat je op hebt gespoten?
Jah. Zaterdag, Eindhoven, Effenaar, ik.quote:
Gelukkig is dat rode flesje van Joop! ook langzaam aan het uitsterven want dat walmde ook iets te veel en te zwaar, en was een aantal jaren geleden ook niet uit je neus weg te krijgenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar inderdaad, Aqua di Gio zou ik niet kopenEn da's een mengeling van niet zo geweldig vinden en het feit, inderdaad, dat iedereen hem al opheeft zowat.
lou lou, dat is dan wel een vrouwengeur, maar daar wordt ik nu nog misselijk vanquote:Op maandag 19 februari 2007 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat rode flesje van Joop! ook langzaam aan het uitsterven want dat walmde ook iets te veel en te zwaar, en was een aantal jaren geleden ook niet uit je neus weg te krijgen
Cool water?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
het enige luchtje da'k nu wil ruiken is een frisse zeelucht. Maarja, werk enzo....
Ik merk dat jouw zondagen tegenwoordig vooral voor de tv doorgebracht worden?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Cybart het volgende:
@SAJ:
waarschuwen zonder je stem te verheffen
op plaats zetten
uitleggen waarom, op ooghoogte en zonder je stem te verheffen
aantal minuten = leeftijd in jaren
na x aantal minuten nogmaals uitleggen waarom, excusus vragen en knuffelen...
en het kan op elke plaats toegepast worden !
Dan moet een deel van jou het toch wel lekker vinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lou lou, dat is dan wel een vrouwengeur, maar daar wordt ik nu nog misselijk van
Toch staat er echt Homme op het flesje hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lou lou, dat is dan wel een vrouwengeur, maar daar wordt ik nu nog misselijk van
En als je niet wil knuffelen met het bepaalde object?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Cybart het volgende:
@SAJ:
waarschuwen zonder je stem te verheffen
op plaats zetten
uitleggen waarom, op ooghoogte en zonder je stem te verheffen
aantal minuten = leeftijd in jaren
na x aantal minuten nogmaals uitleggen waarom, excusus vragen en knuffelen...
en het kan op elke plaats toegepast worden !
Komt depressiviteit tegenwoordig ook al in aanvallen?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah zomaar uit een niets een depressieve aanval.. tijd voor de xanax
Ben ik ff blij dat ik mijn telefoonnummer nooit zomaar aan iedere randdebiel geef.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Ang3l het volgende:
SMS van Dennis of ik Ariel ga begroeten vanaaf
O ja, Ariel en de zeemeerman in de Pecheur vanavond
We hebben een haat liefde verhouding met de kleine zeemeerminquote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik mijn telefoonnummer nooit zomaar aan iedere randdebiel geef.
Dat vakje is voor kleingeld!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Zat in het condoomvakje (ja dat kleine zakje) vanb de broek die ik vorig jaar met carnaval anahad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |