Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb ooit eens een ontstoken zweetklier opgelopen van axe...nee dus.
Volgende keer zorgen dat je ook leuke timing hebt.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Probeer M7 van YSL maar eens... die's apart.
'k Weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Volgens mij blijft ie vol in de kast staan...
En Azzarro Visit is lekker kruidig, beetje nootmuskaatachtig..
En de Gucci-luchtjes natuurlijk.
Uhm.. nee..quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En vraag je dan ook naar de naam?
Als we jou toch niet hadden...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En weer centraal.
Dan stonden we bovenaan en dan hoef ik me niet een ongeluk naar beneden te scrollen.quote:
ja dat zeggen zequote:
Ja, als je je oksels scheert....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik houd het bij Nivea Sensitive for Men (voor onder de oksels that is)
Zelfs zonder scheren branden m'n oksels met al het andere wegquote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, als je je oksels scheert....
Daarom stellen we het des te meer op prijs als je die moeite neemt.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan stonden we bovenaan en dan hoef ik me niet een ongeluk naar beneden te scrollen.
Dank je wel hé?
Het zullen de fermonen wel zijn die bepaalde mensen op een wame dag lekker doen ruiken.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze
maar nieuwe zweetlucht is eigenlijk diezelfde geur, tenminste bij mij
als ik uitgebruidt heb gedouched, turks stoombad en nog eens gedouched heb
ruik ik als ik lig bij te komen van de sauna, ook weer naar zweet
het is echt niet zo dat dat geen geur heeft
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Da's die van die geruchtmakende posters
Dan zet je hem gewoon even in de koelkastquote:
Wat ziet dat er enorm lullig uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's die van die geruchtmakende posters
Ja maar hij sloeg zo leuk op het onderwerpquote:Op maandag 19 februari 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zet je hem gewoon even in de koelkast
het is net als de modequote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar hij sloeg zo leuk op het onderwerp
Gewoon de volgende keer subtiel het onderwerp weer die kant op duwen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Dan denk ik dat ik weet welke. Ik had dezelfdequote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je blijft janken ga je op de naughty chair.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vindt 't grote nonsens.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien willen we het op 't eind van dit topic wel weer over luchtjes/geurtjes/eau de toilettes hebben?
wat was het TT dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
We are going to use the naughty chair technique.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je blijft janken ga je op de naughty chair.
[afbeelding]
Kinky.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je blijft janken ga je op de naughty chair.
[afbeelding]
Dan doe je er lekker lang mee.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb een luchtje en die vergeet ik altijd op te doen
Leeftijd in jaren was het toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
We are going to use the naughty chair technique.
Zo lang dat ze bederven jaquote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan doe je er lekker lang mee.
Geen flauw idee...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leeftijd in jaren was het toch?
Ik heb nog wel 2 flessen Cool Water staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook weer een nieuw luchtje.. maar welke!?
moet je die van armani eens proberen, geloof dat ze een nieuwe hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook weer een nieuw luchtje.. maar welke!?
O jij bent er zoeen die in een kroeg langs iemand afloopt en dat diegene dan denkt: Wat ruik ik toch? Bah.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vindt 't grote nonsens.
En toch ben ik homosueel
Fijn, dankjequote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 flessen Cool Water staan.
Ik ruik helemaal niet. Ik douche me elke dag.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent er zoeen die in een kroeg langs iemand afloopt en dat diegene dan denkt: Wat ruik ik toch? Bah.
Uit Zwitserland?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt ook neutrale deodorant
Ik vind het gewoon lekker.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Ik vindt 't grote nonsens.
En toch ben ik homosueel
Bah!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb nog wel 2 flessen Cool Water staan.
Sowieso geen luchtjes uit de top-10 kopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
moet je die van armani eens proberen, geloof dat ze een nieuwe hebben
Best.quote:
Laatste keer was het op de luchthaven en heb ik een uur rondgelopen om de tijd te doden..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe kies je normaal je luchtjes uit?
Dan moet je 't niet doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Best.
Ik heb ook geen geurtjes omdat ik 't benauwend vindt.
Over lantaarnpalen gesproken... ik zag vanavond in het RTL Nieuws een reportage over een Nieuw campagne van Veilig verkeer Nederland .. eerste wat je zag, shot van een lantaarnpaal met een gay.nl sticker er opquote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sowieso geen luchtjes uit de top-10 kopen.
Iedere lantaarnpaal ruikt al naar Aqua di Gio ofzo.
Te lui om verder te zoeken, dus.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Bij het eerste woord van de 2e regel was ik meteen verkocht.
O ja.. lui, dat klinkt goedquote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Bij het eerste woord van de 2e regel was ik meteen verkocht.
ieh...bah...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Over lantaarnpalen gesproken... ik zag vanavond in het RTL Nieuws een reportage over een Nieuw campagne van Veilig verkeer Nederland .. eerste wat je zag, shot van een lantaarnpaal met een gay.nl sticker er op
tweede hands beeldmateriaal,?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was weer merkwaardig.. zal wel Tilburg of Amsterdam geweest zijn..
O god, iemand tegen de massaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Best.
Ik heb ook geen geurtjes omdat ik 't benauwend vindt.
En bovendien, al die massaproductie geurtjes
Ja, ik schubbekutterveen wonen namelijk geen homo's.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was weer merkwaardig.. zal wel Tilburg of Amsterdam geweest zijn..
Je moet dan ook niet iets uit de top-10 kopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
En bovendien, al die massaproductie geurtjes
Ik heb gewoon euhm.. weet-ik hoe-die-heet, dat blauwe torso flesje staan. Iedereen heeft 'm, maar toch een geil luchtjequote:
Daar durft niemand een gay.nl sticker op een paal te plakken..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, ik schubbekutterveen wonen namelijk geen homo's.
Le Male, van JP Gaultier.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gewoon euhm.. weet-ik hoe-die-heet, dat blauwe torso flesje staan. Iedereen heeft 'm, maar toch een geil luchtje
Jaja, zogenaamd stoer doen alsof je niet weet hoe 't heet...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb gewoon euhm.. weet-ik hoe-die-heet, dat blauwe torso flesje staan. Iedereen heeft 'm, maar toch een geil luchtje
Ik weet het ook echt nietquote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jaja, zogenaamd stoer doen alsof je niet weet hoe 't heet....
Ik kan die kerel niet uitstaan en daarom heb ik het niet.quote:
Check.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Le Male, van JP Gaultier.
O god..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan die kerel niet uitstaan en daarom heb ik het niet.
...met zijn herencosmetica
Na twee afleveringen is de lol er wel af.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Vlarp het volgende:
Standoff klinkt als een leuke serie trouwens.. zometeen op 4
Ja.quote:
Dennis en ik keken elkaar ook beschamend aan en lachten ons daarna suf toen we er achter kwamen dat we gewoon over conditioner ana het praten warenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god..
Ik hoorde pas twee hetero's op de achterbank van de bus over cremepjes en scheren praten.. de wereld wordt slecht
Dat zijn dus geen hetero's.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god..
Ik hoorde pas twee hetero's op de achterbank van de bus over cremepjes en scheren praten.. de wereld wordt slecht
*grinnik*quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dennis en ik keken elkaar ook beschamend aan en lachten ons daarna suf toen we er achter kwamen dat we gewoon over conditioner ana het praten waren
Huidverzorging voor de heren (deeltje 15)quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat zijn dus geen hetero's.
Ja ik heb ook zo'n kennis die zich krampachtig afzet tegen de massa en iedere trend. Maar goed, ik vind anti-trend-volgen ook volgen. Want dan koop je niet wat je leuk vindt, dan koop je gewoon iets wat niet in is.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja.
Als een grote gemene deler iets goed vindt zijn het altijd halfzachte concessies die tot in den treure worden herhaald.
Ik moet ook eerlijk bekenen dat ik beide heren twijfel.. allebei te goed gestyled enzo, te netjes en net iets teveel trekjes...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen hetero's.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huidverzorging voor de heren (deeltje 15)
Zoals een aantal H&M sweaters waar iedereen mee loopt ..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo'n kennis die zich krampachtig afzet tegen de massa en iedere trend. Maar goed, ik vind anti-trend-volgen ook volgen. Want dan koop je niet wat je leuk vindt, dan koop je gewoon iets wat niet in is.
Ik koop gewoon iets wat ik leuk vind, of lekker, ongeacht of het in is of uit of hip of niet trendy.
Vind jij 't dan niet leuker om (wat dit onderwerp betreft) anders te ruiken dan de 'massa'? Dat men niet meteen herkent wat je op hebt gespoten?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik koop gewoon iets wat ik leuk vind, of lekker, ongeacht of het in is of uit of hip of niet trendy.
Ik style me alleen te goed als ik in pak moet en dat is zo weinig mogelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekenen dat ik beide heren twijfel.. allebei te goed gestyled enzo, te netjes en net iets teveel trekjes...
BS.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo'n kennis die zich krampachtig afzet tegen de massa en iedere trend. Maar goed, ik vind anti-trend-volgen ook volgen. Want dan koop je niet wat je leuk vindt, dan koop je gewoon iets wat niet in is.
Goeie baan gekozen dan..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik style me alleen te goed als ik in pak moet en dat is zo weinig mogelijk.
Volgens mij smeer jij stiekem elke avond een cremepje op je gezicht zodat het 's morgens niet meer te zien is..quote:
Maar weet je dat het een stuk makkelijker is dan jezef styled met vrijetijdskleding?quote:
Nee, mijn schoonheid komt niet uit een potje.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij smeer jij stiekem elke avond een cremepje op je gezicht zodat het 's morgens niet meer te zien is..
Bij een pak hoort een bepaalde stijl...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar weet je dat het een stuk makkelijker is dan jezef styled met vrijetijdskleding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |