En jij bent?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Homo's zijn gewoon mannen hoor. Uiteraard heb je er relnichten tussen, maar ze hebben wel iets wat ik niet heb![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja...
ik vraag me ook af waar kug is
een beetje het Ted De Braak idee.... leeft ie nog?
maar goed, het is allemaal grappig bedoeld he... want het is Carnaval...
hiep hoi hiep hoi, en gooi confetti in het rond...
ik ga roken
Je hebt zo'n linkje hier rechts enzoquote:
Vandaag?quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, de accountant!
Of nee, toch niet...![]()
Oh.. frontpage redactrice..quote:Op maandag 19 februari 2007 20:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt zo'n linkje hier rechts enzomaar niet dat dit je interesseert enzo
Daar staat wel wat info, maar dat is niet iets waar je wat aan hebt enzo
Geen idee, maar de snor zal altijd voortlevenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja...
ik vraag me ook af waar kug is
een beetje het Ted De Braak idee.... leeft ie nog?
quote:maar goed, het is allemaal grappig bedoeld he... want het is Carnaval...
hiep hoi hiep hoi, en gooi confetti in het rond...
Gewoon. Eindhoven.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ben ik ook een keer weg, komt er iets moois!
"KMPG komt. YTD Jan 2007 moet in BCS. COMAR moet gevuld worden. Er is een lekkere accountant die je moet verleiden."
Jullie doen ook alles om maar te zorgen dat ik kom werken he!
De D van Dromen dan maar....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon. Eindhoven.
Maar deze D is niet van mij hoor
Ik zou wel willen, maar ja....
Nee maar, eindelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon. Eindhoven.
Maar deze D is niet van mij hoor
Ik zou wel willen, maar ja....
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jij dacht dat het revoken van je login per ongeluk was? Blijf vooral wat langer thuis. Je naam kwam hem wel bekend voor trouwensDaar gaaaaaan we weer....
Wat nou eindelijk?!quote:
En troost je. Ze blijven 4 weken...quote:
WAT?!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En troost je. Ze blijven 4 weken...
![]()
WAT?!?!!quote:
quote:
Hoeveel S-en heeft-ie dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef Ang3l het volgende:
I know.... ik denk dat ik mijn meerdere heb gevonden.
En vraag je dan ook naar de naam?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh, heb je dat wel eens.. dat je ergens bent en dat er een leuke jongen in de buurt zit ddie een onwijs gei..euhm, lekker luchtje op heeft?Zo irritant als je net wakker bent en in de bus zit
Hij heeft een F en een E.quote:
Je weet dat ik alles wil.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij mag de andere 3 hebben van me
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh, heb je dat wel eens.. dat je ergens bent en dat er een leuke jongen in de buurt zit ddie een onwijs gei..euhm, lekker luchtje op heeft?Zo irritant als je net wakker bent en in de bus zit
Van de jongen, of het luchtje?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
En vraag je dan ook naar de naam?
quote:
M'n huidige meest gebruikte luchtje is Azzarro - Visit.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Andyvie het volgende:En dan baal ik omdat ik niet durf te vragen wat voor luchtje dat is
Sommigen haal je er zo uit. Fahrenheit en A-men bijvoorbeeld. Die ruik je alle 2 overal bovenuit.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
En dan baal ik omdat ik niet durf te vragen wat voor luchtje dat is
Met het 2e weet je spoedig ook het eerste.quote:
Dat ben ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
Er is er maar eentje de moeite waard
en die is trouwens toch te oud voor je. Ik schat hem al bijna 30
Gezien ik deze niet ken. wat maakt dat mij?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen haal je er zo uit. Fahrenheit en A-men bijvoorbeeld. Die ruik je alle 2 overal bovenuit.
A-menquote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen haal je er zo uit. Fahrenheit en A-men bijvoorbeeld. Die ruik je alle 2 overal bovenuit.
Hetero.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gezien ik deze niet ken. wat maakt dat mij?
Het maakt je nog niks. Als je nu zegt dat je Axe draagt dan welquote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gezien ik deze niet ken. wat maakt dat mij?
Vertel, come clean, hoe ruik je?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kijk, met die opmerking kan ik wat.![]()
Sommigen vinden van wel. Ik vind het eerder kruidig dan zoet.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
Angel for Men, mierzoet toch?
Glad to be of service.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kijk, met die opmerking kan ik wat.![]()
aqua di gio ookquote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer M7 van YSL maar eens... die's apart.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Sommigen vinden van wel. Ik vind het eerder kruidig dan zoet.
Is er echt 1 waar je van moet houden, beetje apart. Sommigen vinden het heerlijk, anderen vinden het stinken.
Met z'n neus?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vertel, come clean, hoe ruik je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |