Bah!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb nog wel 2 flessen Cool Water staan.
Sowieso geen luchtjes uit de top-10 kopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
moet je die van armani eens proberen, geloof dat ze een nieuwe hebben
Best.quote:
Laatste keer was het op de luchthaven en heb ik een uur rondgelopen om de tijd te doden..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe kies je normaal je luchtjes uit?
Dan moet je 't niet doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Best.
Ik heb ook geen geurtjes omdat ik 't benauwend vindt.
Over lantaarnpalen gesproken... ik zag vanavond in het RTL Nieuws een reportage over een Nieuw campagne van Veilig verkeer Nederland .. eerste wat je zag, shot van een lantaarnpaal met een gay.nl sticker er opquote:Op maandag 19 februari 2007 21:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sowieso geen luchtjes uit de top-10 kopen.
Iedere lantaarnpaal ruikt al naar Aqua di Gio ofzo.
Te lui om verder te zoeken, dus.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Bij het eerste woord van de 2e regel was ik meteen verkocht.
O ja.. lui, dat klinkt goedquote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Bij het eerste woord van de 2e regel was ik meteen verkocht.
ieh...bah...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Over lantaarnpalen gesproken... ik zag vanavond in het RTL Nieuws een reportage over een Nieuw campagne van Veilig verkeer Nederland .. eerste wat je zag, shot van een lantaarnpaal met een gay.nl sticker er op
tweede hands beeldmateriaal,?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was weer merkwaardig.. zal wel Tilburg of Amsterdam geweest zijn..
O god, iemand tegen de massaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Best.
Ik heb ook geen geurtjes omdat ik 't benauwend vindt.
En bovendien, al die massaproductie geurtjes
Ja, ik schubbekutterveen wonen namelijk geen homo's.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was weer merkwaardig.. zal wel Tilburg of Amsterdam geweest zijn..
Je moet dan ook niet iets uit de top-10 kopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:08 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
En bovendien, al die massaproductie geurtjes
Ik heb gewoon euhm.. weet-ik hoe-die-heet, dat blauwe torso flesje staan. Iedereen heeft 'm, maar toch een geil luchtjequote:
Daar durft niemand een gay.nl sticker op een paal te plakken..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, ik schubbekutterveen wonen namelijk geen homo's.
Le Male, van JP Gaultier.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gewoon euhm.. weet-ik hoe-die-heet, dat blauwe torso flesje staan. Iedereen heeft 'm, maar toch een geil luchtje
Jaja, zogenaamd stoer doen alsof je niet weet hoe 't heet...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb gewoon euhm.. weet-ik hoe-die-heet, dat blauwe torso flesje staan. Iedereen heeft 'm, maar toch een geil luchtje
Ik weet het ook echt nietquote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jaja, zogenaamd stoer doen alsof je niet weet hoe 't heet....
Ik kan die kerel niet uitstaan en daarom heb ik het niet.quote:
Check.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Le Male, van JP Gaultier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |