het is net als de modequote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar hij sloeg zo leuk op het onderwerp
Gewoon de volgende keer subtiel het onderwerp weer die kant op duwen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Dan denk ik dat ik weet welke. Ik had dezelfdequote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je blijft janken ga je op de naughty chair.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vindt 't grote nonsens.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien willen we het op 't eind van dit topic wel weer over luchtjes/geurtjes/eau de toilettes hebben?
wat was het TT dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
We are going to use the naughty chair technique.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je blijft janken ga je op de naughty chair.
[afbeelding]
Kinky.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je blijft janken ga je op de naughty chair.
[afbeelding]
Dan doe je er lekker lang mee.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb een luchtje en die vergeet ik altijd op te doen
Leeftijd in jaren was het toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
We are going to use the naughty chair technique.
Zo lang dat ze bederven jaquote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan doe je er lekker lang mee.
Geen flauw idee...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leeftijd in jaren was het toch?
Ik heb nog wel 2 flessen Cool Water staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook weer een nieuw luchtje.. maar welke!?
moet je die van armani eens proberen, geloof dat ze een nieuwe hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook weer een nieuw luchtje.. maar welke!?
O jij bent er zoeen die in een kroeg langs iemand afloopt en dat diegene dan denkt: Wat ruik ik toch? Bah.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vindt 't grote nonsens.
En toch ben ik homosueel
Fijn, dankjequote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 flessen Cool Water staan.
Ik ruik helemaal niet. Ik douche me elke dag.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij bent er zoeen die in een kroeg langs iemand afloopt en dat diegene dan denkt: Wat ruik ik toch? Bah.
Uit Zwitserland?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hebt ook neutrale deodorant
Ik vind het gewoon lekker.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Ik vindt 't grote nonsens.
En toch ben ik homosueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |