abonnement Unibet Coolblue
pi_46452242


Voor wie is 'Slank de lente in', ookwel bekend als 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok!Dieetclub, deel 132 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.



[ Bericht 2% gewijzigd door Mini_rulez op 19-02-2007 11:42:55 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46452269
Pff, hij staat er weer hoor.
Nog even mijn laatste post uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nah . Niet zo zwak hoor. Als jij een verhaal over iemand die paaseitjes naar binnen schranst al demotiverend vindt, wil ik niet weten hoe je de dag doorkomt temidden van allerlei mensen die wel lekker eten wat ze willen.
Dat lukt ook prima, maar als je dan hier komt is het fijner om mensen te 'spreken' die hetzelfde doormaken als jij, dan mensen die zich maar gewoon laten gaan. Het is gewoon vervelend dat iemand anders iets totaal niet serieus neemt als jij er zo gedisciplineerd mee bezig bent.

* Mini_rulez is weer lekker met tags aan het klooien...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46452470
Ik heb mezelf ook weer even toegevoegd, misschien gaat het toch beter tussen mede-afvallers . Hup, ik moet weer naar de 58! Ik ga weer naar Pilates deze week, even rekken en strekken, en weer vaker steppen. Ik moet weer even in de routine komen.
Tap tap tap
  maandag 19 februari 2007 @ 11:38:07 #4
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46452766
Mini_rulez, de tekst:
quote:
Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.
staat er dubbel in. Aangezien jij de OP hebt gedaan deze keer, kun jij het er nog tussenuit halen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46452900
Done!
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 19 februari 2007 @ 11:57:05 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46453221
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Pff, hij staat er weer hoor.
Nog even mijn laatste post uit het vorige topic:
[..]

Dat lukt ook prima, maar als je dan hier komt is het fijner om mensen te 'spreken' die hetzelfde doormaken als jij, dan mensen die zich maar gewoon laten gaan. Het is gewoon vervelend dat iemand anders iets totaal niet serieus neemt als jij er zo gedisciplineerd mee bezig bent.

* Mini_rulez is weer lekker met tags aan het klooien...
ja je hebt gelijk . Zeker als het om mensen gaat die tig keer hetzelfde komen vragen, terwijl ze diep in hun hart het antwoord wel weten .
Niet meer actief op Fok!
pi_46453902
Vorige week woog ik opeens weer 56.7, maar nou na het carnavalsweekend is er alweer een kilo vanaf en weeg ik weer 55.6

Nog steeds 0,6 boven mn laatste update, maar dat komt omdak dus niet kon sporten, vanaf volgende week wel weer

Ik zit iig nog onder mn startgewicht, alleen geen 0,7 kg meer, maar 0,1, maar tis iig wat
  maandag 19 februari 2007 @ 14:29:10 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_46457128
ordinaire tvp. Misschien een id om de linkjes in de OP aan te passen Dieetclub zit al op 138
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46459017
TVP, kzal even de banner naar 48 trappen
pi_46460007
Ik ben ook best enthousiast over de slankclub hier, het helpt toch om met "soortgenoten" ervaringen te kunnen uitwisselen! Vooral ook omdat mijn 2 beste vriendinnen dagelijks het equivalent van 3 friet speciaal en 2 zakken drop naar binnen werken en allebei onder de 50 kilo wegen: ik zweer het je, tis oneerlijk verdeeld in deze wereld!
pi_46460272
Oef, het was een erg slecht weekend, qua afvallen dan. Taart, wijn, frituurzooi na het uitgaan...
Morgenochtend ga ik weer wegen, en ik vrees het ergste. Maar eigenlijk was het het waard want het was verder wel een geweldig weekend
Dus ach, dat vet gaat er ook wel weer af
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46460434
Bwaaah ik kom alleen maar aan en elke keer denk ik weer MORGEN ga ik beginnen. Voor de zomer moet ik 65 zijn!
pi_46460790
Mijn huis is nu helemaal ongezond-proof. Alle slechte dingen zijn op. Nu zijn er alleen nog appels, crackers en japanse mix als tussendoortjes.

Nu nog zorgen dat ik iedere dag drie goed maaltijden eet. Ontbijten en avondeten gaat prima, maar de lunch nog niet. Ik heb nooit zoveel trek dat ik vier boterhammen ineens op kan. Lunchen in twee delen (twee keer twee broodjes) kan toch ook?
Trust me, I know what I'm doing.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:31:56 #14
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46460859
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:02 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook best enthousiast over de slankclub hier, het helpt toch om met "soortgenoten" ervaringen te kunnen uitwisselen! Vooral ook omdat mijn 2 beste vriendinnen dagelijks het equivalent van 3 friet speciaal en 2 zakken drop naar binnen werken en allebei onder de 50 kilo wegen: ik zweer het je, tis oneerlijk verdeeld in deze wereld!
Wacht maar tot ze wat ouder worden, dan is dat opeens over. Bovendien blijft het zo dat ongezond eten is en blijft, hoe dun ze ook mogen zijn...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46461795
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:29 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Mijn huis is nu helemaal ongezond-proof. Alle slechte dingen zijn op. Nu zijn er alleen nog appels, crackers en japanse mix als tussendoortjes.

Nu nog zorgen dat ik iedere dag drie goed maaltijden eet. Ontbijten en avondeten gaat prima, maar de lunch nog niet. Ik heb nooit zoveel trek dat ik vier boterhammen ineens op kan. Lunchen in twee delen (twee keer twee broodjes) kan toch ook?
Waarom moet je persee 4 boterhammen eten dan? Dat krijg ik ook nooit op, ik eet ook altijd hooguit 2 boterhammen tussen de middag. En daar moet ik ook nog goed om denken dat ik het doe, heb jarenlang en niet ontbeten en tussen de middag niks gegeten, en nou lukt het aardig om die 2 dingen wel te doen, al is het soms wel lastig, als ik druk bezig ben wil ik het nog wel es vergeten.

Hier ook geen ongezonde dingen in huis, puur door geldgebrek. Ik ben al blij dak 3 keer op een dag een normale maaltijd kan eten en verder alleen appels en ontbijtkoek in huis.Vanaf vrijdag gelukkig weer normaal eten als de stufi er is
pi_46462211
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Waarom moet je persee 4 boterhammen eten dan? Dat krijg ik ook nooit op, ik eet ook altijd hooguit 2 boterhammen tussen de middag. En daar moet ik ook nog goed om denken dat ik het doe, heb jarenlang en niet ontbeten en tussen de middag niks gegeten, en nou lukt het aardig om die 2 dingen wel te doen, al is het soms wel lastig, als ik druk bezig ben wil ik het nog wel es vergeten.

Hier ook geen ongezonde dingen in huis, puur door geldgebrek. Ik ben al blij dak 3 keer op een dag een normale maaltijd kan eten en verder alleen appels en ontbijtkoek in huis.Vanaf vrijdag gelukkig weer normaal eten als de stufi er is
Maar als ik maar twee broodjes eet, heb ik binnen een uur alweer trek. Ik merk dat ik vier boterhammen nodig heb voor de energie om het avondeten te halen. Anders ga ik veel te veel snacken tussendoor.

Mmm, ik eet deze week ook weer voor 15 euro, en ik weet dat op de 1e de huur niet meer afgeschreven kan worden
Trust me, I know what I'm doing.
pi_46462484
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Maar als ik maar twee broodjes eet, heb ik binnen een uur alweer trek. Ik merk dat ik vier boterhammen nodig heb voor de energie om het avondeten te halen. Anders ga ik veel te veel snacken tussendoor.

Mmm, ik eet deze week ook weer voor 15 euro, en ik weet dat op de 1e de huur niet meer afgeschreven kan worden
Aha, dan is het idd misschien wel ahndig om het in 2 kee te eten

ik heb 2 weken terug een grote pan nasi gemaakt waar ik 6 dagen van kon eten, een pan macaroni waar ik 6 dagen van kon eten en een pan roerbakmie waar ik 4 dagen van kon eten en dat eet ik dus sl sinds vorige week, dan deze week nog ( heb nog 9 cent ) en dan vanaf vrijdag weer gevarieerd en vers eten
pi_46462605
Sommige mensen hebben gewoon meer eten nodig tussen de middag om niet van hun stokje te gaan rond vier uur .
Tap tap tap
pi_46462628
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Sylvana het volgende:
ik heb 2 weken terug een grote pan nasi gemaakt waar ik 6 dagen van kon eten, een pan macaroni waar ik 6 dagen van kon eten en een pan roerbakmie waar ik 4 dagen van kon eten en dat eet ik dus sl sinds vorige week, dan deze week nog ( heb nog 9 cent ) en dan vanaf vrijdag weer gevarieerd en vers eten
Jaaa vrijdag weer fruit kopen!
En het wordt een lekker kort maandje, want het einde van februari is erg kort
Minder maand, en hetzelfde geld
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:36:14 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_46462853
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aha, dan is het idd misschien wel ahndig om het in 2 kee te eten

ik heb 2 weken terug een grote pan nasi gemaakt waar ik 6 dagen van kon eten, een pan macaroni waar ik 6 dagen van kon eten en een pan roerbakmie waar ik 4 dagen van kon eten en dat eet ik dus sl sinds vorige week, dan deze week nog ( heb nog 9 cent ) en dan vanaf vrijdag weer gevarieerd en vers eten
Misschien moet je het wat beter verdelen dat je dus ook een keer een maand begint met zo'n grote pan? Dan eet je wellicht iets gevarieerder door de maand heen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46463068
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Jaaa vrijdag weer fruit kopen!
En het wordt een lekker kort maandje, want het einde van februari is erg kort
Minder maand, en hetzelfde geld
idd
pi_46463098
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Misschien moet je het wat beter verdelen dat je dus ook een keer een maand begint met zo'n grote pan? Dan eet je wellicht iets gevarieerder door de maand heen.
Deze maand kan ik gewoon hele maand gevarieerd eten, korte maand en hoef nou niet weer allemaal pannen, borden en bestek te kopen zoals vorige maand toen husigenoot wegging. Dat kostte gewoon erg veel geld, maar deze maand dus verder niet van dat soort speciale uitgaven
  maandag 19 februari 2007 @ 18:13:22 #23
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46463930
tvp, en nee ik zal niks demotiverends meer zeggen. Iets positievs: Ik merk wel dat ik door dat steppen meer energie heb gekregen.
pi_46474226
tvp
Vanavond 25 minuten op de stepper gestaan en toen nog 15 minuten hard gelopen. Twas alweer veel te lang geleden.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? dinsdag 20 februari 2007 @ 00:35:59 #25
70532 loveli
N
pi_46479036
Tvp, heb schop onder m'n kont nodig.
crap in = crap out
pi_46481412
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef loveli het volgende:
Tvp, heb schop onder m'n kont nodig.
*schop*
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46481417
Wieeehooooee
Ik weeg lekker maar 83 kilo, dus de schade van een heel weekend vreten valt mee
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:01:33 #28
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46483914
De weegschaal doet een beetje raar hier. Eerst meldde hij dat ik 64,2 kilo was en even later dat ik 63,5 kilo was. Wat is het nou?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46483973
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De weegschaal doet een beetje raar hier. Eerst meldde hij dat ik 64,2 kilo was en even later dat ik 63,5 kilo was. Wat is het nou?
3x scheepsrecht??

en:
quote:
acht maar tot ze wat ouder worden, dan is dat opeens over. Bovendien blijft het zo dat ongezond eten is en blijft, hoe dun ze ook mogen zijn...
We zijn al oud (relatief dan he). Over de dertig.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:05:39 #30
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46484013
Helaas, ik heb al gegeten, ik neem wel het gemiddelde ofzo...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46484158
Weer een uurtje gestept, hij geeft 500 calorieën aan maar ik betwijfel dat altijd...
En ik ben verslaafd aan vruchtensapjes, lekker zelfgemaakt met perssinaasappels, maar daar zit zeker ook weer een halve kilo suiker in .
Tap tap tap
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:19:19 #32
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46484364
Ik heb voor mijzelf berekend dat een uur steppen mij ongeveer 225 kcal kost. Het apparaat geeft nog meer dan het dubbele van dat aan, dus dat geloof ik niet meer. Niet dat ik dat deed, maar toch...

Ik heb 3,5 kcal per kilogram genomen. Dat is volgens het boekje van het voedingscentrum het verbruik per uur. Voor jou zou dat dan ongeveer 210 kcal zijn (59 x 3,5) zijn.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46485470
partypooper .
Tap tap tap
pi_46485882
ik denk dat dat ook wel nog varieert afh van het tempo enzo?
neen?
Anders is dit ook wel heel erg deprimerend
Normaal gezien heb ik op het moonwalktoestel 380kcal op 30minuten en volgens deze berekening 150... ik hoop dat de waarheid ergens tussenin ligt
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:33:10 #35
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46486311
Ik vertrouw liever de cijfers van het voedingscentrum dan de cijfers van een huis-tuin-en-keuken stepper...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46486888
met een crosstrainer in de sportschool heb ik zo'n 170 calorieen in 20 minuten en denk dat je met steppen wel wat minder verbruikt
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:29:13 #37
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_46489695
Ik heb me net aangemeld op dieetclub, kom ik nu vanzelf in het lijstje terecht?
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_46489764
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb me net aangemeld op dieetclub, kom ik nu vanzelf in het lijstje terecht?
moet je Troel even pmen dat je bij Slank de lente in wilt, iedeeren komt nl automatisch bij de Dieetclubtopic en Troel moet je dan even naar dit lijstje verplaatsen
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:34:16 #39
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_46489836
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

moet je Troel even pmen dat je bij Slank de lente in wilt, iedeeren komt nl automatisch bij de Dieetclubtopic en Troel moet je dan even naar dit lijstje verplaatsen
Tnx...doe het wel ff in haar FoBo aangezien ik geen pm heb
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_46492023
Ik heb vanmiddag echt een enorm zware stepshape/interval training gedaan. Doorweekt was ik. Het ging zo snel dat ik sommige stapjes nauwelijks kon volgen. Iemand een idee wat mambo-chachacha wil zeggen en dan met hele draai wel te verstaan. Man, ik was al duizelig als ik er naar keek. Heb maar wat gedaan, prijs voor de meest elegante stepster zal ik wel niet krijgen...
pi_46492365
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanmiddag echt een enorm zware stepshape/interval training gedaan. Doorweekt was ik. Het ging zo snel dat ik sommige stapjes nauwelijks kon volgen. Iemand een idee wat mambo-chachacha wil zeggen en dan met hele draai wel te verstaan. Man, ik was al duizelig als ik er naar keek. Heb maar wat gedaan, prijs voor de meest elegante stepster zal ik wel niet krijgen...
Haha, ik krijg flashbacks...
Ik kon het soms ook niet volgen, dan kom je ineens in een 'ervaren' klasje binnen en hebben ze het over allerlei pasjes, dan ging ik maar gewoon een beetje die step op en af stappen, om in beweging te blijven
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46492527
Ik doe bodystep, dus das nog wel redelijk te volgen, maar je hebt ook andere steplessen bij ons en dat is idd erg ingewikkeld, zou ik ook helemaal de kluts kwijtraken
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:42:48 #43
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46494366
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanmiddag echt een enorm zware stepshape/interval training gedaan. Doorweekt was ik. Het ging zo snel dat ik sommige stapjes nauwelijks kon volgen. Iemand een idee wat mambo-chachacha wil zeggen en dan met hele draai wel te verstaan. Man, ik was al duizelig als ik er naar keek. Heb maar wat gedaan, prijs voor de meest elegante stepster zal ik wel niet krijgen...
Ik doe bodystep en vind het best lastig (nog maar 1x gedaan maar alsnog )
veni vidi gebanned
pi_46494397
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:42 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

Ik doe bodystep en vind het best lastig (nog maar 1x gedaan maar alsnog )
Het voordeel van bodystep is dat het 3 maanden hetzelfde blijft, 1e keer is het allemaal best ingewikkeld, maar na een keer of 2/3 weet je het allemaal wel

Ik vrijdag eindelijk weer sporten
pi_46513884
Ik heb me ook opgegeven. Het leek me wel tijd voor een stokje achter de deur want ik wil al heel lang wat kilo's kwijt maar breng er net niet genoeg discipline voor op. Dus hopen dat het werkt om een openbare "score" bij te houden.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46513921
Vanochtend weer drie kwartier gestept en een half uur gefietst. Merkte bij het fietsen dat m'n conditie echt belabberd is . Ik kwam echt niet vooruit, had het ontzettend heet en m'n knie begon te zeuren, ik leek wel een oud wijf.
Tap tap tap
  woensdag 21 februari 2007 @ 06:52:26 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_46516529
yeah 3 kilo kwijt inmiddels
en 1 maart heb ik een intake bij de sportschool. Is ook vanwege mijn rugklachten, maar beetje sporten erbij kan geen kwaad
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 februari 2007 @ 07:57:11 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46516750
Bleh, ik ben sinds zondag 1,2 kg aangekomen (et voila: weer hetzelfde gewicht als 2 wk terug) en ik snap niet hoe het kan, want ik heb niets anders gedaan dan de afgelopen weken . Ik voel me ook een beetje opgezet. M'n buik lijkt wat opgezet...

Houd ik nu veel vocht vast ofzo? Deprimerend is het iig wel.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:18:01 #49
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46516884
Moet je ongesteld worden misschien? Dat kan ook invloed hebben?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:27:38 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46516965
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moet je ongesteld worden misschien? Dat kan ook invloed hebben?
Ben ik net geweest .
Niet meer actief op Fok!
pi_46519810
BMI is voor het eerst weer onder de 25 gedoken, dus officieel ben ik nu niet meer te zwaar toch? Voor m'n gevoel wel hoor, dus ik ga lekker door. Ben nu ruim 2 weken bezig en er is 2,7 kilo af, dus als het in dit tempo door gaat ben ik over een week of 12 op m'n streefgewicht. En dan is het precies bikini-tijd, komt dat even mooi uit!!
pi_46519930
Gaat goed conleche, gefeliciteerd!
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:08:59 #53
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46521665
Nice job! Op naar die bikini!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46521698
Het is toch wel moeilijk hoor, omdat ik best wel streng gedieet had had ik me voorgenomen juist wat minder streng te gaan worden omdat ik dacht het anders niet meer vol te houden, hebben we gisteren chinees gehaald (je krijgt altijd veel te veel ) en heb ik wat chips gegeten, terwijl ik normaal 'NEE we eten gewoon gezond' zou zeggen. Ik heb me nog niet gewogen aangezien ik thuis geen weegschaal had (laatst op werk stond ie wel op 66 in de avond).

Nou ja heb dus het gevoel dat wanneer ik IETS minder streng doe het meteen veel minder goed vol te houden is, ik kan gewoon geen maat houden... :
Het mooi kotsende meisje.
pi_46522451
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is toch wel moeilijk hoor, omdat ik best wel streng gedieet had had ik me voorgenomen juist wat minder streng te gaan worden omdat ik dacht het anders niet meer vol te houden, hebben we gisteren chinees gehaald (je krijgt altijd veel te veel ) en heb ik wat chips gegeten, terwijl ik normaal 'NEE we eten gewoon gezond' zou zeggen. Ik heb me nog niet gewogen aangezien ik thuis geen weegschaal had (laatst op werk stond ie wel op 66 in de avond).

Nou ja heb dus het gevoel dat wanneer ik IETS minder streng doe het meteen veel minder goed vol te houden is, ik kan gewoon geen maat houden... :
Je verhaal is heel herkenbaar! Wat voor mij helpt is dat ik geen schalen meer op tafel zet, maar een bord in de keuken vol schep, dan berg ik alles weer op, voor ik naar de kamer loop . Dan kan je dus veel moeilijker een tweede keer opscheppen enzo. Volgens mij is het dan niet erg als je af en toe Chinees eet. (je kan dan wel beter tjap tjoi nemen dan babi pangang natuurlijk ) Wat betreft chips: die haal ik niet meer in huis, dan hoef ik er ook niet aan te denken. Serieus, als ik iets lekkers in huis heb, denk ik daar de héle tijd aan, niet normaal!
pi_46523312
Misschien is het een optie om van die heel kleine zakjes chips te nemen?
Op dit manier eet je wel af en toe nog eens chips maar niet meer in dezelfde hoeveelheden
pi_46525076
ik zit weer onder de 55, 54,9 om precies te zijn
pi_46525468
Dat van die kleine zakjes gaat niet zo goed werken bij mij vrees ik, gezien mijn 'vreetperiode' van een tijdje geleden. Ik kon zo een pak koekjes wegwerken, dus ik kocht van die chocoprinsachtige dingen, apart verpakt. Eentje mee voor tussen college door okee, maar in de avond kon ik er best een aantal achter elkaar open maken. Ik weet wel dat ik nu stukken minder erg ben, maar het zou altijd beter zijn dat soort dingen gewoon niet te kopen...
Gewoon weer een cracker of een bakje yoghurt met muesli en fruit in de avond.
En soms geniet ik met volle teugen van een boterham met hagelslag
Het mooi kotsende meisje.
  Vis een optie? woensdag 21 februari 2007 @ 14:49:56 #59
70532 loveli
N
pi_46526565
Van bepaald voedsel krijg je gewoon extra trek en zo is dat ook met chips. Er zitten koolhydraten in (hoge glycemische index) en veel vet. Dat soort dingen moet je eigenlijk gewoon laten liggen.
Macaroni, bami en andere pasta's zijn ook slecht voor welk dieet dan ook. Alleen sporters hebben baat bij zoveel koolhydraten.
crap in = crap out
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:55:33 #60
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46526754
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 07:57 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben sinds zondag 1,2 kg aangekomen (et voila: weer hetzelfde gewicht als 2 wk terug) en ik snap niet hoe het kan, want ik heb niets anders gedaan dan de afgelopen weken . Ik voel me ook een beetje opgezet. M'n buik lijkt wat opgezet...

Houd ik nu veel vocht vast ofzo? Deprimerend is het iig wel.
Dat heb ik ook altijd. Behalve 's ochtends dan.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:01:48 #61
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46526943
Weet je wat erg is, dat ik 5 kilo geléden al wou afvallen, en dat betekent dus dat ik nu minstens 10 kilo kwijt moet. Niet dat ik dik ben maar ik wil zo graag m'n bouw van vroeger weer terug (dus geen uitstekende dijen meer). Maar goed, voor iemand die altijd trek heeft zal dat niet lukken denk ik.
pi_46527073
Vroeger betekent in jouw geval per definitie dat je nog kind was! Dus heb je nu je "vrouwenfiguur" gekregen. Het is jammer dat het schoonheidsideaal van nu een lichaam van een 12-jarige is (liefst wel met boobies). Beetje onhaalbaar voor de meesten onder ons!
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:09:13 #63
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46527137
Ja, ik droom serieus van een 12-jarig figuur. Maar ja hoe dat voor elkaar te krijgen?

Die boobies heb ik overigens niet.
pi_46527327
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja, ik droom serieus van een 12-jarig figuur. Maar ja hoe dat voor elkaar te krijgen?

Die boobies heb ik overigens niet.

Je gaat je heupen nog wel waarderen hoor. Een 'recht' figuur mag dan hip zijn, een echte vrouw heeft nou eenmaal ronde vormen. Voor rechte lijnen hebben we namelijk mannen.
Gelukkig maar, ik vind een vrouwenfiguur heel mooi
(met mannen is overigens ook niets mis hoor )

Edit: ik klink wel heel oud ineens

[ Bericht 7% gewijzigd door Alcarin op 21-02-2007 15:23:41 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46527610
oh dan loop ik achter op de mode denk ik ik walg van rechte heupen namelijk zo zandloper-achtig mogelijk aub!!!! jam jam!
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:43:48 #66
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46528095
Ik ben dol op mijn zandlopertje. Maar ik wil wel naar die BMI van 20...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:49:27 #67
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46528245
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema. Nu voel ik me ineens weer veel dikker. Ik heb nu alweer spijt van al die pistache noten van net.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:58:28 #68
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46528534
Noten zijn best gezond. Ik neem vaak een handje nootjes voor de lekker en de mineralen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46528541
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben dol op mijn zandlopertje. Maar ik wil wel naar die BMI van 20...
mensen zonder foto's in hun fotoboek zouden verboden moeten worden !!!
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:59:45 #70
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46528586
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Noten zijn best gezond. Ik neem vaak een handje nootjes voor de lekker en de mineralen.
Ah gelukkig.
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:01:44 #71
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46528644
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef Thrilled het volgende:

[..]

mensen zonder foto's in hun fotoboek zouden verboden !!!
Kan ik er wat aan doen? Ik heb alleen maar mijn favoriete subforum veranderd omdat er een forum stond waar ik nog niet dood gevonden zou willen worden...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46528741
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema.
Dat is dan lekker hun probleem
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46528818
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef Thrilled het volgende:

[..]

mensen zonder foto's in hun fotoboek zouden verboden moeten worden !!!
hi hi, ik had ook al gekeken
pi_46528935
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema. Nu voel ik me ineens weer veel dikker. Ik heb nu alweer spijt van al die pistache noten van net.
Ik vind het nogal meevallen, de meesten geven een heel redelijk gewicht als streefgewicht op. Die "lage 50-gers" komen van kleine mensen, dus dat is in verhouding wel goed! Roosjeroos, jij stond er toch eerst ook bij, heb je je uitgeschreven?
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:12:19 #75
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46528991
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef conleche het volgende:

[..]

hi hi, ik had ook al gekeken
Nou, voor de liefhebbers dan...

Gezicht en torso.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:12:35 #76
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46529001
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het nogal meevallen, de meesten geven een heel redelijk gewicht als streefgewicht op. Die "lage 50-gers" komen van kleine mensen, dus dat is in verhouding wel goed! Roosjeroos, jij stond er toch eerst ook bij, heb je je uitgeschreven?
Ik heb me nooit ingeschreven hoor? En ik hoor ook bij de kleine mensen.
  Vis een optie? woensdag 21 februari 2007 @ 16:12:54 #77
70532 loveli
N
pi_46529010
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema. Nu voel ik me ineens weer veel dikker. Ik heb nu alweer spijt van al die pistache noten van net.
BMI zegt niet alles. Het gaat ook om bouw en vetpercentage. Ik ben tenger gebouwd en heb op het moment een te hoog vetpercentage. Volgens mijn BMI zit ik heel veilig, maar de spiegel vertelt wat anders. Ik wil ook niet wachten tot ik nog meer vetreserves heb, dat wil ik vermijden. Mijn gewicht zal me een zorg zijn, als m'n lichaam maar gezond en fit is.

Ik ken iemand die toen ze 30 was, 62 kilo woog bij een lengte van 1.90m (en nee, ze had geen anorexia, maar een hele snelle spijsvertering)! Haar broekmaat was 42, terwijl ik bij een gelijk gewicht en meer dan 10 cm korter, maat 36 had. Bouw is heel bepalend voor je vorm, aanleg voor hoe en waar je lichaamsvet opslaat ook. Je kunt beter kijken wat voor jouw bouw en aanleg goed is dan je blind staren op getallen.

Noten bevatten eiwitten, brainfood. Ook krijg je er geen extra honger van, in tegenstelling tot bv. chips. Gebruik je tijd beter dan dat je die verdoet met je dik te voelen. Trappen lopen in plaats van de lift nemen of een bushalte eerder uitstappen zijn kleine dingen, maar het helpt wel.
crap in = crap out
pi_46529195
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Nou, voor de liefhebbers dan...

Gezicht en torso.


  woensdag 21 februari 2007 @ 16:19:31 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46529260
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Nou, voor de liefhebbers dan...

Gezicht en torso.
*heel slanke dame ziet .
Niet meer actief op Fok!
pi_46529264
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb me nooit ingeschreven hoor? En ik hoor ook bij de kleine mensen.
o dat dacht ik, omdat toen ik me inschreef er een rooooooosje bij stond, met veel o's dus en ik dacht dat jij dat was..
pi_46529397
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Nou, voor de liefhebbers dan...

Gezicht en torso.
Nou dat lijkt me prima in orde!
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:24:42 #82
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46529459
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*heel slanke dame ziet .
Ik heb er echt geluk mee dat het er zo uitziet. Toen ik tegen de 70 aanzat en ik de dokter zei dat ik toch echt wat kilootjes kwijt wilde en volgens de BMI bijna op overgewicht zat , was hij ook verbaasd over het aantal kilo's dat ik meedroeg. Je ziet ze gewoon niet zitten, lucky me.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46530206
ik zit vast

ben sinds oktober 8 kilo afgevallen (van 93 naar 85), maar nu wil er niks meer af. ben wel flink aan het sporten dus misschien kan ik beter mn vetpercentage meten, want ik zal ook wel spiermassa opbouwen.
pi_46531750
hmm ik ben uit de lijst verdwenen foei!
ik zit nu al 3 maanden op zo'n 74 kilo (afgezien van de kilo die er na de feestdagen bij zat) en ik wil er nog een paar kilo'tjes af. Maar ik ben al blij dat ik nu na 9 maanden 7 kilo ben afgevallen en dat ik op het moment niet echt hoef op te letten wat ik eet, het komt er niet echt aan. Ik sport soms wat meer als ik wat meer eet..
maar nu die laatste kilo's nog! gelukkig komt de lente eraan (en de lange avonden) Het is veel prettiger om savonds wat te doen als het buiten nog licht is.
pi_46532782
-edit- Spuit 11

Hier gaat het intussen goed. Ik heb me de hele week netjes aan mijn dieet gehouden. Dit weekend ga ik met mijn vriendje naar Antwerpen, dus ik denk dat ik dan maar even wat minder streng ben. Maar goed, wat er nu af gaat hoef ik na dat weekend in elk geval niet extra weg te werken.

[ Bericht 86% gewijzigd door Mini_rulez op 21-02-2007 18:13:31 ]
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:05:25 #86
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46534548
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:27 schreef Thrilled het volgende:
oh dan loop ik achter op de mode denk ik ik walg van rechte heupen namelijk zo zandloper-achtig mogelijk aub!!!! jam jam!
Ik vind rechte heupen mooier dan heupenheupen !!
veni vidi gebanned
pi_46534631
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef Alcarin het volgende:

[..]


Je gaat je heupen nog wel waarderen hoor. Een 'recht' figuur mag dan hip zijn, een echte vrouw heeft nou eenmaal ronde vormen. Voor rechte lijnen hebben we namelijk mannen.
Gelukkig maar, ik vind een vrouwenfiguur heel mooi
(met mannen is overigens ook niets mis hoor )

Edit: ik klink wel heel oud ineens
Had ik maar vormen, dan viel die pens van me minder op .
Tap tap tap
pi_46534770
Ik heb trouwens mijn dag qua eten eens ingevuld in zo'n caloriecheckding, zonder smokkelen, en ik heb vandaag 1490 calorieen gegeten. Lijkt me best netjes, zonder mijn best te doen!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:50:37 #89
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46536223
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Had ik maar vormen, dan viel die pens van me minder op .
Ik heb rechte/normale heupen.. buikje zwembandje en gewoon een "recht" figuur
ik denk als ik heupen/taille/zandloper figuur had dat ik ook niet echt een buikje had:P
want je vet gaat dan gewoon ergens anders zitten is niet zo dat t minder opvalt
en als je &dik bent &zandloperfiguur ziet het er juist dikker uit
veni vidi gebanned
pi_46536526
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
en als je &dik bent &zandloperfiguur ziet het er juist dikker uit
Ehm, nou nee, als je 2 vrouwen ziet die hetzelfde wegen en even lang zijn, ziet die met het zandloperfiguur er toch echt een stuk slanker uit.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:01:07 #91
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46536671
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ehm, nou nee, als je 2 vrouwen ziet die hetzelfde wegen en even lang zijn, ziet die met het zandloperfiguur er toch echt een stuk slanker uit.
Ik bedoel als je EN een dikke buik hebt EN een zandloperfiguur (wat je met een zandloper figuur niet snel hebt dus dan moet je wel ECHT dik zijn !

Trouwens.. iemand met dezelfde lengte (zandloperfiguur), maar 10kg lichter ziet er niet eens zo veel dunner uit dan ik (normaal/recht figuur) en hebben ook zelfde kledingmaat..
veni vidi gebanned
pi_46536897
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ehm, nou nee, als je 2 vrouwen ziet die hetzelfde wegen en even lang zijn, ziet die met het zandloperfiguur er toch echt een stuk slanker uit.
yep vind ik ook. Ik heb ook een zandloperfiguur en wordt over het algemeen minstens 5 kilo lichter en 1 maat kleiner geschat door mijn omgeving. En toen ik (licht) overgewicht had en wou afvallen werd ik voor gek verklaard.
Toch zou ik wel iets liever wat smallere heupen en dijen hebben, dan passen broeken me wat netter nu moet ik altijd heel lang zoeken voor iets wat goed past
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:11:22 #93
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46537078
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef wkraaij het volgende:

[..]

yep vind ik ook. Ik heb ook een zandloperfiguur en wordt over het algemeen minstens 5 kilo lichter en 1 maat kleiner geschat door mijn omgeving. En toen ik (licht) overgewicht had en wou afvallen werd ik voor gek verklaard.
Dat heb ik dus ook de hele tijd als ik zeg dat ik een paar kilo kwijt wil: 'Ach, dat hoef jij toch helemaal niet!'

Nee, hoeven niet, maar willen wel...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46537186
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik heb er echt geluk mee dat het er zo uitziet. Toen ik tegen de 70 aanzat en ik de dokter zei dat ik toch echt wat kilootjes kwijt wilde en volgens de BMI bijna op overgewicht zat , was hij ook verbaasd over het aantal kilo's dat ik meedroeg. Je ziet ze gewoon niet zitten, lucky me.
Ik had hetzelfde bij de dokter! Mijn dokter was niet echt overtuigd, totdat ze m'n vetpercentage opmeette En op de sportschool werd mijn vetpercentage 10 procent lager ingeschat dan het daadwerkelijk is. Ik heb dezelfde bouw als jij trouwens, zandloperfiguur, 1m66 bij 64 kg. Grappig
pi_46537515
blegh, ik heb totaal geen zandloperfiguurtje en ben op zich best smal gebouwd . Je ziet echt alles zitten bij me .
Tap tap tap
pi_46537976
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb trouwens mijn dag qua eten eens ingevuld in zo'n caloriecheckding, zonder smokkelen, en ik heb vandaag 1490 calorieen gegeten. Lijkt me best netjes, zonder mijn best te doen!
Heel netjes! Máar; de dag is nog niet voorbij!
pi_46538093
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef conleche het volgende:
Heel netjes! Máar; de dag is nog niet voorbij!
Qua eten wel hoor
Alleen thee gaat er nu nog in
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:02:38 #98
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46538951
Ik stond net op de weegschaal, het wordt steeds erger. 5 en een halve week steppen helpt blijkbaar niks. (Ik hoop dan maar dat ik ijzeren botten heb ofzo. ) Ik heb vanavond chocolademousse gegeten en wat daarna nog 2 schalen vla, ik heb net maar snel m'n tanden gepoetst. Ik moet nu echt maatregelen gaan nemen hoor. Ik heb nog maar 2 broeken die ik pas. Ik ga nu echt proberen om mezelf in te houden.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:07:26 #99
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46539133
Zal ik vanaf morgen hier elke dag neerzetten wat ik allemaal precies heb gegeten? Misschien kunnen jullie me dan adviezen geven ofzo?
pi_46539393
Nu op sbs6: "de afvallers met BN'ers" altijd leuk om te zien dat het nog erger kan, mèn wat gooien die een bagger naar binnen, de frikandellen speciaal en de jumbozakken chips vliegen je om de oren.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:16:52 #101
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46539493
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef conleche het volgende:
Nu op sbs6: "de afvallers met BN'ers" altijd leuk om te zien dat het nog erger kan, mèn wat gooien die een bagger naar binnen, de frikandellen speciaal en de jumbozakken chips vliegen je om de oren.
Ik zag alles op tafel staan en ik dacht
hey dat is mijn favoriete eten
veni vidi gebanned
pi_46539569
Ik vind 't stiekem ook wel lekker allemaal, maar zoveel en zo vaak! Die yakitori waar die man van Linda Wagenaar 't over had: dat is heerlijk idd. D'r zitten ook niet eens zoveel calorieen in, maar tis wel mierzoet.
pi_46539594
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef conleche het volgende:
Nu op sbs6: "de afvallers met BN'ers" altijd leuk om te zien dat het nog erger kan, mèn wat gooien die een bagger naar binnen, de frikandellen speciaal en de jumbozakken chips vliegen je om de oren.
*zit het ook te kijken*
Moet wel zeggen dat het stimuleert, zo'n programma. De vorige serie (met gewone nederlanders) heb ik ook gevolgd.
Heb vanavond net als bij de vorige serie 35 minuten gestept. Als ik dit zie dan móet ik gewoon bewegen!! (en de drop op tafel laat ik liggen )
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:21:38 #104
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46539680
wat is er mis met
hagelslag
ketchup
stokbrood
veni vidi gebanned
pi_46539944
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik stond net op de weegschaal, het wordt steeds erger. 5 en een halve week steppen helpt blijkbaar niks. (Ik hoop dan maar dat ik ijzeren botten heb ofzo. ) Ik heb vanavond chocolademousse gegeten en wat daarna nog 2 schalen vla, ik heb net maar snel m'n tanden gepoetst. Ik moet nu echt maatregelen gaan nemen hoor. Ik heb nog maar 2 broeken die ik pas. Ik ga nu echt proberen om mezelf in te houden.
Zeggen je ouders daar niks van? Misschien kun je tegen hen zeggen dat je graag wilt afvallen, zodat ze elke keer dat jij snoep wilt pakken even kunnen zeggen "zou je dat nou wel doen?" ofzo. Een soort van tweede geweten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46539983
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:21 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
wat is er mis met
hagelslag
ketchup
stokbrood
Hagelslag is pure suiker, maar ketchup en brood zijn idd niet zo ongezond. Naja, bruin stokbrood is beter dan wit en helemaal geen saus is beter dan ketchup, maar je kunt ook overdrijven.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:30:20 #107
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46540066
Ik vind die linda helemaal niet zo heel dik ?
veni vidi gebanned
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:31:08 #108
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46540114
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hagelslag is pure suiker, maar ketchup en brood zijn idd niet zo ongezond. Naja, bruin stokbrood is beter dan wit en helemaal geen saus is beter dan ketchup, maar je kunt ook overdrijven.
ja nou ja 1 boterham kan geen kwaad toch
nja lijkt mij

oeh maar als die mensen zo veel af kunnen vallen .... ?!
veni vidi gebanned
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:49:13 #109
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46540783
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zeggen je ouders daar niks van? Misschien kun je tegen hen zeggen dat je graag wilt afvallen, zodat ze elke keer dat jij snoep wilt pakken even kunnen zeggen "zou je dat nou wel doen?" ofzo. Een soort van tweede geweten.
Ik woon met m'n moeder en van haar moet ik het allemaal maar zelf bepalen maar ik ga er voortaan gewoon zelf goed op letten.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:50:56 #110
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46540835
Ik had dat programma op sbs6 gemist maar ik zie nu wel voor het eerst eens 'Je echte leeftijd', ik weet nu wel zeker dat ik gezonder ga eten.
pi_46540950
maar wat zou je nou wel op je brood kunnen doen dat mager is maar toch lekker? En ik hou niet zo veel van vleeswaren en van alleen maar smeerkaas word ik ook gek..
pi_46541167
Ik ben opeens helemaal gemotiveerd om gezond te eten
zat dat programma ook net te kijken
pi_46541635
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef Sannelie het volgende:
maar wat zou je nou wel op je brood kunnen doen dat mager is maar toch lekker? En ik hou niet zo veel van vleeswaren en van alleen maar smeerkaas word ik ook gek..
Gewoon lekker toch iets wat je lekker vindt
Ok, misschien zit er iets meer vet in, maar ZOveel broodbeleg eet je nou ook weer niet.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:17:02 #114
79550 Ymke
your ghost
pi_46541748
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef Sannelie het volgende:
maar wat zou je nou wel op je brood kunnen doen dat mager is maar toch lekker? En ik hou niet zo veel van vleeswaren en van alleen maar smeerkaas word ik ook gek..
Jij moet niet zeuren , jij hebt een prima figuur
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_46541880
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had dat programma op sbs6 gemist maar ik zie nu wel voor het eerst eens 'Je echte leeftijd', ik weet nu wel zeker dat ik gezonder ga eten.
drink alleen nog water ipv fris en alles, eet fruit wanneer je anders zou snoepen, en de kilo's vliegen eraf. bij mij in ieder geval wel.
pi_46542081
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef Sannelie het volgende:
maar wat zou je nou wel op je brood kunnen doen dat mager is maar toch lekker? En ik hou niet zo veel van vleeswaren en van alleen maar smeerkaas word ik ook gek..
-filet americain is vrij mager
-jam met minder suiker
-wat echt heel lekker is: rooster een bruine boterham, besmeer dat dun met halvanaise en sambal badjak, dan doe je er tomaat op en komkommer en sla en wat voor rauwkost dan ook en eventueel een beetje avocado dan beetje zout en versgemalen peper erop: heel gezond en
-Wat ook niet heel ongezond is: appelstroop liefst zonder toegevoegde suikers
-komkommersalade
-sandwichspread
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:33:03 #117
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46542354
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

drink alleen nog water ipv fris en alles, eet fruit wanneer je anders zou snoepen, en de kilo's vliegen eraf. bij mij in ieder geval wel.
Het probleem is dat ik water heel vies vind.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:33:37 #118
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46542376
Heeft nog iemand tips om je echte leeftijd te verlagen?
pi_46542437
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik stond net op de weegschaal, het wordt steeds erger. 5 en een halve week steppen helpt blijkbaar niks. (Ik hoop dan maar dat ik ijzeren botten heb ofzo. ) Ik heb vanavond chocolademousse gegeten en wat daarna nog 2 schalen vla, ik heb net maar snel m'n tanden gepoetst. Ik moet nu echt maatregelen gaan nemen hoor. Ik heb nog maar 2 broeken die ik pas. Ik ga nu echt proberen om mezelf in te houden.
Serieus, nu wil ik ook even wat zeggen

in het vorige topic plaatste je ook al:
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan paaseitjes en zit er echt cóntinu van te schranzen. En een jaar geleden besloot ik te gaan afvallen maar er zijn alleen maar heel wat kilo's erbij. Weten jullie misschien hoe je je dijen smaller krijgt? Ik zou zo graag willen dat het gelijk loopt met m'n heupen maar helaas steken m'n dijen een end uit. Ik step al 5 weken elke dag maar het helpt niks. Zou het dan toch echt aan m'n eetpatroon liggen?
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb me vanavond zoals gewoonlijk ook weer laten gaan. Maar, ik heb vanmiddag geen chips gegeten.
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

M'n moeder maakt altijd koekjes open, ik doe het zelf niet. En de trommel staat altijd op tafel.
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel koekjes of iets open en de verleiding is te groot. Maar goed ik zal het eens proberen.
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb net als gisteravond weer 2 keer vla, 3 chocolade koekjes en 1 stroopwafel gegeten. Hebben jullie dat ook dat je 's avonds altijd zo'n zin om te snoepen hebt?
Denk je nou echt dat je zware botten hebt?? word wakker!!!!!!! chocolade mousse en dan nog 2 schalen vla?? hallo? je eet gewoon teveel tussendoortjes.. stop daarmee! ik zie dat je moeder ook wel eens een de schuldige kan zijn, maar ze dwingt je vast niet om van die stoel op te staan, naar de koekjestrommel te lopen en dan wat te eten te pakken of wel?? je moet het weerstaan, discipline in je kop krijgen om er vanaf te blijven..

Meerdere mensen hebben hier al wat van gezegd, maar jij blijft continue zeggen dat je gaat verbeteren, dat je gaat veranderen, dat je stopt met snoepen.. en elke keer kom je even later weer terug dat je wéér hebt gezondigd, en dat je het gek vind dat je aan komt...

Tof dat je het probeert en alles, alleen heel erg frustrerend om steeds weer te lezen dat je de fout bent in gegaan of dat je weer om tips vraagt die je zelf ook wel weet... geen tussendoortjes, meer water (of siroop in jou geval..) drinken, en meer bewegen.. easy!

/edit
ik kom wel over als een of andere tiraan ik zeg niet dat je nooit meer wat lekkers mag eten.. iedereen kan wel eens de fout in gaan, alleen jouw houding moet en kan anders..als ik wat ongezonds eet dan wéét ik dat het slecht is, dan wéét ik dat het gevolgen kan gaan hebben.. en jij lijkt het vreemd te vinden dat je van chocolade mousse, extra schalen vla, paaseitjes en koekjes aankomt in plaats van afvalt...

probeer anders zo te denken: van 1 bakje vla heb ik genoeg, ik ga niet dood van de honger als ik de volgende portie laat staan. Ik val ook wel in slaap zonder die extra koekjes, of morgen begint ook zonder dat ik die paaseitjes op eet...

en geloof me, dat je honger hebt zit gewoon tussen je oren... als je je aan de 3 maaltijden per dag houd heb je genoeg.. die tussendoortjes heb je niet nodig, je overleeft prima zonder, en drink gewoon een glas drinken als je trek krijgt!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Thrilled op 21-02-2007 22:41:24 ]
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:42:18 #120
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46542742
Ja ik weet het, maar vanaf nu ben ik er zeker van dat ik minder ongezond ga eten. Ik zal de komende tijd aan het eind van de dag (als ik m'n tanden heb gepoetst) hier neerzetten wat ik die dag precies allemaal gegeten heb. Niet dat jullie dat iets kan boeien maar misschien dat jullie dan nog op of aanmerkingen voor mij hebben ofzo?
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:45:53 #121
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46542910
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft nog iemand tips om je echte leeftijd te verlagen?
Flossen schijnt heel effectief te zijn. Mijn echte leeftijd is 6 jaar onder mijn chronologische leeftijd volgens de site.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46542930
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ik weet het, maar vanaf nu ben ik er zeker van dat ik minder ongezond ga eten. Ik zal de komende tijd aan het eind van de dag (als ik m'n tanden heb gepoetst) hier neerzetten wat ik die dag precies allemaal gegeten heb. Niet dat jullie dat iets kan boeien maar misschien dat jullie dan nog op of aanmerkingen voor mij hebben ofzo?
wéér een belofte, ik hoop echt van harte dat je je eraan kan houden.. ik zie dat je 1988 achter je naam hebt staan. Ik kom ook uit dat jaar (goed jaar he? ) en het is echt niet leeftijdsgebonden ofzo ook jij kan afvallen, en ook jij kan jezelf er van weerhouden om van die extra vreterijen af te blijven.

Ik fitness nu 6x in de week, waarvan 2 á 3x RPM-lessen, de rest is hardlopen en kracht training... ik drink alleen nog maar water (of multivruchtensap als ik thuis ben..) en elke keer na het fitnessen even uitzweten in de stoomsauna... ik hou het elke dag bij de 3 maaltijden en tussendoortjes doe ik gewoon niet!.. af en toe zondig ik op de zaterdagavond maar met mijn "schema" kan dat makkelijk. Als jij genoeg beweegt, en de rest van je eetpatroon aanpast, kan je af en toe best lekker ongezond doen..!
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:46:43 #123
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46542959
hey even wat anders ik wil graag biologisch(er) gaan eten
iemand nog tips qua producten?
veni vidi gebanned
pi_46543020
Je moet de gewoonte om te schranzen doorbreken.
Maar ik moet niets zeggen, want ik ben even erg . Nouja, minder erg, ik vreet alleen chocola bij het leven, maar ik skip de toetjes, skip slagroom (heel soms alleen bij warme chocomel in een restaurant), ben sinds begin november niet meer naar een fast food keten geweest (subway ), drink geen cola meer (soms cola light of ice tea als ik uit eten ga), ik drink alleen veel sapjes en eet chocola en ik heb een zittend bestaan .
Tap tap tap
pi_46543148
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Je moet de gewoonte om te schranzen doorbreken.
Maar ik moet niets zeggen, want ik ben even erg . Nouja, minder erg, ik vreet alleen chocola bij het leven, maar ik skip de toetjes, skip slagroom (heel soms alleen bij warme chocomel in een restaurant), ben sinds begin november niet meer naar een fast food keten geweest (subway ), drink geen cola meer (soms cola light of ice tea als ik uit eten ga), ik drink alleen veel sapjes en eet chocola en ik heb een zittend bestaan .
dat is echt het enige probleem hier.. dat schranzen, de tussendoortjes.. die zwakte.. even snel een koekje pakken, een bakje vla, een boterham hier, een stukje worst daar.. ik eet ook geen toetjes meer na mn avondeten, gele vla enzo, hoef ik niet.. ik pak wel een glas water...

nu ik het hier allemaal over heerlijk eten heb gaat mijn maag wel erg rommelen trouwens ben zoo blij dat mn vader ook op fitness zit, niks ongezonds in huis ff wat drinken pakken
pi_46543176
Roosjeroos:
als je nu eens s'ochtends 2 volkoren boterhammen eet met mager beleg, tussen de middag 3 boterhammen met mager beleg.
s' avonds warm eten en je weet dan zelf wel dat je geen 3 lepels jus moet nemen of 2x moet opscheppen. gewoon normale porties en als je nog trek hebt neem je nog een schep groente, als je daar geen zin in hebt heb je ook niet echt trek.
tussendoor neem je dan 2x wat fruit en een schaaltje yoghurt of optimel vla
als je perse koekjes wil eten neem dan op een dag niet meer dan 2 volkoren biscuitjes. Volgens mij is dit een goed programma. Natuurlijk kan je de boterhammen vervangen voor crackers o.i.d., Daarbij moet je veel drinken als je geen water lust (hoe kan iemand nu geen water lusten??) neem je thee of idd siroop zonder suiker.
pi_46543243
Ik heb al tijden geen chocoladepinda's meer op .
M&Ms en Maltezers niet meegerekend . Stomme Bonus bij de AH ook altijd.
Tap tap tap
pi_46543281
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef conleche het volgende:
Roosjeroos:
als je nu eens s'ochtends 2 volkoren boterhammen eet met mager beleg, tussen de middag 3 boterhammen met mager beleg.
s' avonds warm eten en je weet dan zelf wel dat je geen 3 lepels jus moet nemen of 2x moet opscheppen. gewoon normale porties en als je nog trek hebt neem je nog een schep groente, als je daar geen zin in hebt heb je ook niet echt trek.
tussendoor neem je dan 2x wat fruit en een schaaltje yoghurt of optimel vla
als je perse koekjes wil eten neem dan op een dag niet meer dan 2 volkoren biscuitjes. Volgens mij is dit een goed programma. Natuurlijk kan je de boterhammen vervangen voor crackers o.i.d., Daarbij moet je veel drinken als je geen water lust (hoe kan iemand nu geen water lusten??) neem je thee of idd siroop zonder suiker.
in het 'begin' vond ik water ook niet echt te versmaden, maar mijn "truuk" was gewoon dat ik niks anders kon nemen, en dat ik ging trainen (intensief, rpm, hardlopen enzo..) en dat ik ná het trainen dood en dood op was, en snakte naar wat drinken.. als ik alleen water kon drinken nam ik dat (ik moest wat vocht hebben ) en ik was blij met water... hoe vaker ik water dronk na een training hoe lekkerder ik dat begon te vinden.. nu kan ik ook makkelijk "gewoon" water drinken, kvind het lekker... (niet dat ik het vies vond )
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:56:08 #129
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46543346
Het is weer redelijk goed gegaan, als ik kijk naar de calorieen dan. Als ik kijk naar mijn vitamientjes en mineraaltjes en dergelijke was het een bedroevende dag...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46543402
bij mij ook.. mannen hebben genoeg aan 2500 calorieen, minimaal 1700 om de dag goed door te komen zeg maar.. ik heb er zo'n 1500 ingenomen, en vanavond weer gefitnesst waar er zo'n 500 vanaf gaan.. ik eet niet echt weinig ofzo, maar heb niet echt honger gewoon.. vind het wel best zo
pi_46543411
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
hey even wat anders ik wil graag biologisch(er) gaan eten
iemand nog tips qua producten?
De AH ligt er vol mee! Goeie tip als je biologisch vlees te duur vindt: ga 's ochtends naar de AH, maar niet te vroeg, want ze moeten de 35%-korting stickers hebben geplakt. Dan koop je alles waar zo'n sticker op zit en je gooit het in de vriezer: heb je biologisch vlees voor de prijs van normaal vlees.
Wat ik ook bijna iedere dag koop zijn de ananas-stukjes van Max Havelaar. Ben ik zo'n beetje verslaafd aan. Biologische cherrytomaten zijn ook echt lekker. Ik denk dat tegenwoordig de helft van m'n boodschappen al biologisch is!
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:01:30 #132
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46543574
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef conleche het volgende:

[..]

De AH ligt er vol mee! Goeie tip als je biologisch vlees te duur vindt: ga 's ochtends naar de AH, maar niet te vroeg, want ze moeten de 35%-korting stickers hebben geplakt. Dan koop je alles waar zo'n sticker op zit en je gooit het in de vriezer: heb je biologisch vlees voor de prijs van normaal vlees.
Wat ik ook bijna iedere dag koop zijn de ananas-stukjes van Max Havelaar. Ben ik zo'n beetje verslaafd aan. Biologische cherrytomaten zijn ook echt lekker. Ik denk dat tegenwoordig de helft van m'n boodschappen al biologisch is!
Oja ik koop wel alles van max havelaar
ah biologisch
nog meer merken?

ik kan natuurlijk niet alles meteen biologisch nemen
maar de eieren zijn al biologisch
veni vidi gebanned
pi_46543639
morgen weer naar pilates . Voor het eerst in tijden .
Tap tap tap
pi_46543711
jeetje wat is er veel gepost vandaag zeg

Hier slechte dag, echt heeeel weinig gegeten. Sliep vanochtend om half 8, toen tot half 3 vanmiddag geslapen, maar had me beetje verslapen, dus alleen snel kop thee gedronken, naar riagg, 5 uur thuis, macaroni gegeten met glas limonade, toen naar mn vader toe in verpleeghuis, daar 3 biscuitjes gegeten en glas .limonade en dat was het

Morgen nog 1 dagje honger lijden en dan vanaf vrijdag weer normaal eten en sporten
pi_46543906
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Sylvana het volgende:
jeetje wat is er veel gepost vandaag zeg

Hier slechte dag, echt heeeel weinig gegeten. Sliep vanochtend om half 8, toen tot half 3 vanmiddag geslapen, maar had me beetje verslapen, dus alleen snel kop thee gedronken, naar riagg, 5 uur thuis, macaroni gegeten met glas limonade, toen naar mn vader toe in verpleeghuis, daar 3 biscuitjes gegeten en glas .limonade en dat was het

Morgen nog 1 dagje honger lijden en dan vanaf vrijdag weer normaal eten en sporten
Gaat het al een beetje beter met je vader?
pi_46543975
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Gaat het al een beetje beter met je vader?
nee helaas niet

zit zelf ook niet lekker in mn vel nou, hopen dat dat ook wat beter gaat als ik weer gewoon kan eten en sporten enzo, vooral van dat sporten knap ik meestal wel op, ff nergens aan denken en gaan
pi_46544523
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee helaas niet

zit zelf ook niet lekker in mn vel nou, hopen dat dat ook wat beter gaat als ik weer gewoon kan eten en sporten enzo, vooral van dat sporten knap ik meestal wel op, ff nergens aan denken en gaan
Wat akelig van je pa! Logisch dat je je dan zelf ook niet zo fijn voelt. Het is wel waar dat sporten helpt, het lijkt dan wel of je overal beter tegen kan en helderder tegen dingen aankijkt! Wel goed eten hoor!
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:54:34 #138
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46552280
Jammer dat het niet echt beter gaat met je vader. Probeer inderdaad goed te blijven eten. Als je lichaam zich goed voelt, voelt de geest zich ook minder bezwaard.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:22:31 #139
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46560049
Ik heb deze week niet echt goed m'n best gedaan dus er zal wel wat bij zijn
Maar goed, volgende week weer even goed doen en dan gaat het er wel weer vanaf Ik eet trouwens nooit meer toetjes maar op m'n brood eet ik wel hagelslag want dat is zo lekker
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:35:19 #140
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46560522
Ik was gisteren ook stout, maar heb het toch nog weten te beperken. Ik ben naar de McDonalds geweest, maar in plaats van een menu heb ik alleen een groentenburger genomen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46561231
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik was gisteren ook stout, maar heb het toch nog weten te beperken. Ik ben naar de McDonalds geweest, maar in plaats van een menu heb ik alleen een groentenburger genomen.
hoelaat ging je naar de mac?
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:57:09 #142
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46561342
Tussen 5 en 6 uur, dacht ik. En nee, dat was niet in de ochtend...

Vriendje had zin in wat slechts...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46561404
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik was gisteren ook stout, maar heb het toch nog weten te beperken. Ik ben naar de McDonalds geweest, maar in plaats van een menu heb ik alleen een groentenburger genomen.
Hier heeft de Mac die niet meer!
Wel prima eigenlijk, zo heb ik er als vegetariër weinig te zoeken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46561442
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tussen 5 en 6 uur, dacht ik. En nee, dat was niet in de ochtend...

Vriendje had zin in wat slechts...
dan is het niet zo 'stout', 415 calorieen, die je nog in ongeveer 5 uur kon verbranden ofzo ervanuitgaande dat je alleen die groenteburger had en daarna niks anders meer zit alleen wel erg veel zout in plus dat het vrij vet is..
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:03:32 #145
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46561599
Ik had er nog een sundae-ijsje met aardbeiensaus ervoor. Ik ben ook vegetariër en moet altijd wachten op mijn groentenburger, vandaar. Maar hij is wel altijd vers uit het vet, wat je van de hamburgers e.d. niet altijd kunt zeggen...

Wie is trouwens de eerste in het lijstje in de OP? Er staat helemaal geen naam bij ofzo?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46561993
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:


Wie is trouwens de eerste in het lijstje in de OP? Er staat helemaal geen naam bij ofzo?
geen idee, viel mij pas ook op, zeker iemand die anoniem wil blijven maar toch wil meedoen ofzo
pi_46562905
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik had er nog een sundae-ijsje met aardbeiensaus ervoor. Ik ben ook vegetariër en moet altijd wachten op mijn groentenburger, vandaar. Maar hij is wel altijd vers uit het vet, wat je van de hamburgers e.d. niet altijd kunt zeggen...

Wie is trouwens de eerste in het lijstje in de OP? Er staat helemaal geen naam bij ofzo?
vers uit het vet wees er blij mee, de rest van de burgers kunnen nog uitlekken terwijl jij het vet gelijk op eet hehe
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:43:19 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46562970
Áls ik een zelfgebakken frikandel eet (en dat is jaren geleden), veeg ik altijd met een servetje het vet eraf, doen jullie dat ook?
Niet meer actief op Fok!
pi_46563110
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Áls ik een zelfgebakken frikandel eet (en dat is jaren geleden), veeg ik altijd met een servetje het vet eraf, doen jullie dat ook?
ik laat hem zo goed mogelijk uitlekken in de frietpan.. niet dat alles er dan af/uit is, maar hij is niet meer zo vet aan de buitenkant..
pi_46563209
Toen ik nog frikandellen at, smeerde ik er ook nog mayonaise op, dus dat beetje frituurvet maakte dan ook niet meer uit
pi_46563242
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:49 schreef conleche het volgende:
Toen ik nog frikandellen at, smeerde ik er ook nog mayonaise op, dus dat beetje frituurvet maakte dan ook niet meer uit
er gaan zo weer 2 frikadellen de pan in met mayo erbij natuurlijk

vanavond RPM en hardlopen..
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:10:53 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46564070
Ik ga eens proberen of ik Mark zo ver krijg om vanavond patatjes te eten . Grote kans van niet, want gisteren wou hij persé patat en ik niet (en toen ging het dus ook niet door ).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:11:18 #153
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46564089
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef Thrilled het volgende:

[..]

vers uit het vet wees er blij mee, de rest van de burgers kunnen nog uitlekken terwijl jij het vet gelijk op eet hehe
Ik heb nog nooit een groentenburger kunnen betrappen op vet wat nog uit moest druipen...
Ik moet nog steeds zelf eens proberen groentenburgers te maken...

Viking, wat ben jij gemeen...
Ik doe het zelf ook wel eens trouwens...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46564318
Zelfgebakken paat en frikadellen heb ik nooit meer gegeten sinds ik op mezelf woon. Ik had wel een frituurpan gekregen voor mn verjaardag vorig jaar, maar al snel verkocht omdak hem toch nooit gebruikte. Eet zelf echt nooit patat, alleen als ik bij mn ouders ben soms, maar daar doen ze servetten in een vergiet en dan daar de patat/frikadellen enzo in, dat het servet het vet opneemt.
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:21:15 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46564423
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een groentenburger kunnen betrappen op vet wat nog uit moest druipen...
Ik moet nog steeds zelf eens proberen groentenburgers te maken...

Viking, wat ben jij gemeen...
Ik doe het zelf ook wel eens trouwens...
Ik wil alleen maar patat eten als ik er écht zin in heb. Anders is het geen traktatie. En nu heb ik er écht zin in, met een lekker kroketje erbij nu zit ik jullie ook lekker te maken zeker . Bovendien was ik gisteren een beetje boos, omdat ik ineens vanuit het niets 1,2 kg was aangekomen sinds zondag. Maar nu heb ik zoiets van: "het gaat er wel weer af". En anders aten we dit weekend toch patat. Vorige keer (3 weken geleden ofzo) heeft het trouwens totaal geen effect gehad op mijn gewicht, dus tja, het kan, als je het maar niet te vaak doet, en niet teveel .
Niet meer actief op Fok!
pi_46565668
Ik hou helemaal niet van patat of andere gefrituurde zooi dus dat scheelt wel.
Pizza daarentegen
pi_46566493
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef _Boo_ het volgende:
Ik hou helemaal niet van patat of andere gefrituurde zooi dus dat scheelt wel.
Pizza daarentegen
pizza is hier ook de grootste boosdoener, at ik soms wel 2 keer in de week, maar nu heb ik geen combimagnetron meer, dus al weken lang geen pizza gegeten, vind pizzas te duur om te kopen, van dat geld kan ik ook 2 dagen gezond eten
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:26:09 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46566567
pizza vind ik dan weer matig.

Zo, patat is op. Ik vond vooral het kroketje erg lekker. Patat vind ik niet zo geweldig meer. Volgende keer sws eens ovenfriet proberen .
Niet meer actief op Fok!
pi_46568673
Ik ga zo haché eten, is ook niet echt heel mager, maar dan neem ik er gewoon wat minder van.
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:37:16 #160
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46569038
Wij hebben hier gado gado gegeten. We hebben gewoon zelf wat gerommeld met kruiden en dergelijke.
Zo'n pak uit de supermarkt kost ¤2,50. Door zelf wat met kruiden te rotzooien kregen we iets wat net zo lekker was, maar wel een stuk goedkoper.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:13:27 #161
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46576209
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

pizza is hier ook de grootste boosdoener, at ik soms wel 2 keer in de week, maar nu heb ik geen combimagnetron meer, dus al weken lang geen pizza gegeten, vind pizzas te duur om te kopen, van dat geld kan ik ook 2 dagen gezond eten
Jouw vader had toch een hersenbloeding gehad? Zaterdag is het 2 weken geleden dat mijn oma een hersenbloeding heeft gehad. Ze is rechtzijdig verlamd en kan niet meer praten. Ze was altijd opgewekt en altijd bezig en nu ligt ze al die tijd in het ziekenhuis. Ik heb haar sinds die keer nog maar 1 keer gezien (afgelopen zaterdag) en ik was daar zo van geschrokken (van hoe ze er aan toe was enzo) dat ik eigenlijk niet meer durf. Ik heb de hele tijd daar zitten huilen, m'n tante vroeg de dag erna aan m'n oma of ze nog wist dat ik de dag ervoor geweest was maar ze bleek aan te geven dat niet meer te weten. (Misschien maar goed ook.) Ze was de enige met wie ik echt leuk kon praten zeg maar en nu kan dat misschien nooit meer. Ze zal waarschijnlijk nooit meer zomaar even langs komen voor dit of dat, we zullen haar waarschijnlijk nooit meer bij de Albert Heijn tegen komen, we kunnen nooit meer opbellen als we buiten op het terrasje bij de ijssalon zitten om te vragen of ze ook komt met opa etc. Ik heb het idee dat het nog steeds niet echt tot me doordringt maar ik merk nu toch wel dat ik haar begin te missen want dat kwam niet vaak voor dat ik haar zo'n lange tijd niet sprak (meestal zag ik haar bijna elke week wel). Wat gek is dat ik nu ik erover na denk heel veel voorgevoelens heb gehad en me daar nu pas eigenlijk echt van bewust ben. Volgens mijn moeder (die gaat elke dag naar oma) is het alsof mijn oma een andere taal spreekt, ze probeert wel wat te zeggen maar het is allemaal onverstaanbaar maar heel soms komt er wel wat verstaanbaars uit.

Maar goed, ik had belooft om voorlopig hier te zetten wat ik op een dag gegeten heb dus dat zal ik even doen. Het voelt ook goed om dat hier neer te zetten want dat werkt op een 1 of andere manier wat stimulerender ofzo.

Ontbijt: 2 boterhammen met jam
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
'S middags: een banaan en stukjes appel, wat later een stukje komkommer
Maaltijd: Spinazie met aardappelen en 2 eieren erdoor met jus erop

Als iemand tips of op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag.
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:23:05 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46576698
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ontbijt: 2 boterhammen met jam
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
'S middags: een banaan en stukjes appel, wat later een stukje komkommer
Maaltijd: Spinazie met aardappelen en 2 eieren erdoor met jus erop

Als iemand tips of op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag.
Hoi ,

de hoeveelheden lijken me goed .

Jam zou je kunnen vervangen door dieetjam (van Hero, wel wat duurder, maar daarom niet minder lekker. Bevat de helft minder calorieën dan normale jam). Ik weet niet of het echt nodig is, hoe slecht jam is, maar het zal wel niet voor niks zijn dat er een light versie van is .

Pindakaas. Moet dat nouhou? . Ook hier weet ik niet in hoeverre tweemaal daags een boterham met pindakaas kwaad kan... Als je mager beleg wilt, kun je kiezen voor kipfilet (met bieslook *njam*), of (iets minder mager, maar niet heel slecht) 30 + kaas (en dan die met zoveel procent minder vet als het even kan), sandwich spread of dieetjam dus.

Je neemt (gezonde) tussendoortjes: heel goed.

En je avondmaaltijd is prima. Jus is wel vet, maar aangezien je wel groente en aardappelen eet compenseert het één het ander wel weer . 2 eieren, erg lekker hoor, maar volgens mij wordt aangeraden om max 2 eieren per week te eten, dus je zit meteen al aan je max .

Even ter vergelijking wat ik eet (al weet ik ook niet of ik 100 % goed bezig ben, dus als iemand op- en aanmerkingen heeft bij mijn lijstje, hoor ik dat ook graag ).

's morgens: yoghurt met banaan en een paar theelepels aspartaam (ja ik weet het, maar ik vind het zonder aspartaam zo zuur). Kop thee.

als ik het niet vergeet of als ik niet te laat ontbijt, neem ik als tussendoortje nog een plak ontbijtkoek, licht besmeerd met dieethalvarine.

lunch:
drie crackers (meergranen of volkoren, niet sesam!), waarvan 2 met plak kaas ertussen en 1 met dieetjam. Soms nog een stuk fruit erachteraan en ik drink er een glas melk bij.

dit wissel ik af met brood met kipfilet bieslook en een cracker met jam. Zo verveelt het niet te snel .

rond theetijd een of twee koppen thee en een eierkoek.

's avonds:
warme maaltijd, wisselt nogal. Zoek wel altijd slankrecepten op.

en als ik nog zin heb, nog een appel.

Verder drink ik zeker 1 liter water per dag. Soms koop ik een halve liter vruchtensap van de AH. Daarnaast ongeveer vier koppen thee en een glas melk dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_46576939
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Jouw vader had toch een hersenbloeding gehad? Zaterdag is het 2 weken geleden dat mijn oma een hersenbloeding heeft gehad. Ze is rechtzijdig verlamd en kan niet meer praten. Ze was altijd opgewekt en altijd bezig en nu ligt ze al die tijd in het ziekenhuis. Ik heb haar sinds die keer nog maar 1 keer gezien (afgelopen zaterdag) en ik was daar zo van geschrokken (van hoe ze er aan toe was enzo) dat ik eigenlijk niet meer durf. Ik heb de hele tijd daar zitten huilen, m'n tante vroeg de dag erna aan m'n oma of ze nog wist dat ik de dag ervoor geweest was maar ze bleek aan te geven dat niet meer te weten. (Misschien maar goed ook.) Ze was de enige met wie ik echt leuk kon praten zeg maar en nu kan dat misschien nooit meer. Ze zal waarschijnlijk nooit meer zomaar even langs komen voor dit of dat, we zullen haar waarschijnlijk nooit meer bij de Albert Heijn tegen komen, we kunnen nooit meer opbellen als we buiten op het terrasje bij de ijssalon zitten om te vragen of ze ook komt met opa etc. Ik heb het idee dat het nog steeds niet echt tot me doordringt maar ik merk nu toch wel dat ik haar begin te missen want dat kwam niet vaak voor dat ik haar zo'n lange tijd niet sprak (meestal zag ik haar bijna elke week wel). Wat gek is dat ik nu ik erover na denk heel veel voorgevoelens heb gehad en me daar nu pas eigenlijk echt van bewust ben. Volgens mijn moeder (die gaat elke dag naar oma) is het alsof mijn oma een andere taal spreekt, ze probeert wel wat te zeggen maar het is allemaal onverstaanbaar maar heel soms komt er wel wat verstaanbaars uit.
Ja klopt, allereerst jij ook heel veel sterkte ermee

Ik vind het ook niet leuk om naar mn vader te gaan, hij is echt helemaal verlamd en kan ook niet meer praten en ik vind het ook erg pijnlijk om hem zo te zien en niet echt meer met hem te kunnen communiceren. Ik ga daarom ook maar zo'n beetje 1 keer in de week naar hem toe, terwijl mn broer en zusje meerdere keren per week gaan en dan voel ik me dus weer schuldig tegenover hen en mn vader dat ik zo weinig ga, maar ik trek het gewoon niet anders. Ook omdat mijn vader pas 53 is, veel te jong dus...En om hem dan tussen de ouderen in het verpleeghuis te zien zitten vind ik gewoon erg moeilijk.

Maar goed, wel een beetje offtopic dit, maar iig heel veel sterkte ermee dus
pi_46577032
Volgens mij zijn allebei jullie lijstjes wel goed. Bij Roosjeroos mis ik wel de zuivel. Daar zou je nog iets van moeten nemen en misschien kan je beter 1 x pindakaas nemen i.p.v, 2x: het is niet ongezond, maar er zitten best veel calorieen in. En bravo: geen paaseitjes, chocomousse en/of schalen vla!
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:38:37 #165
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46577507
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja klopt, allereerst jij ook heel veel sterkte ermee

Ik vind het ook niet leuk om naar mn vader te gaan, hij is echt helemaal verlamd en kan ook niet meer praten en ik vind het ook erg pijnlijk om hem zo te zien en niet echt meer met hem te kunnen communiceren. Ik ga daarom ook maar zo'n beetje 1 keer in de week naar hem toe, terwijl mn broer en zusje meerdere keren per week gaan en dan voel ik me dus weer schuldig tegenover hen en mn vader dat ik zo weinig ga, maar ik trek het gewoon niet anders. Ook omdat mijn vader pas 53 is, veel te jong dus...En om hem dan tussen de ouderen in het verpleeghuis te zien zitten vind ik gewoon erg moeilijk.

Maar goed, wel een beetje offtopic dit, maar iig heel veel sterkte ermee dus
Jij ook sterkte! Maar zou zoiets nog goed kunnen komen?
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:40:38 #166
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46577602
Bedankt voor de tips maar ik ben verslááfd aan pindakaas en ik doe het er heel dun op hoor. En ik heb momenteel zo'n honger dat ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen.
pi_46577833
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Jij ook sterkte! Maar zou zoiets nog goed kunnen komen?
Ligt aan verschillende factoren, onder andere hoe de gezondheid ervoor was, hoe erg alles is aangetast, hoeveel kracht er nog is om te revalideren enzo. Dus is eigenlijk gewoon afwachten en logopedie/fysiotherapie krijgen om het proberen te herstellen
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:50:02 #168
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46578100
Dat van die eieren is trouwens allang al weer achterhaald, heb ik begrepen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:52:33 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46578240
Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, ben ik in een halve week tijd weer 1,2 kg aangekomen zonder iets geks gedaan te hebben. Bovendien heb ik een vrij opgeblazen gevoel en ik heb zelf het idee dat dat komt, omdat ik vocht vasthoud. Volgens mijn zus komt dat door te zout eten, maar ik zie dat zout eten niet zo of het zou de kaas moeten zijn. Zijn er manieren om vocht af te drijven zonder meteen de kaas te moeten opgeven? (dat wil ik desnoods ook wel, maar dan wil ik wel alle andere mogelijke oorzaken eerst uitsluiten ).
Niet meer actief op Fok!
pi_46578309
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, ben ik in een halve week tijd weer 1,2 kg aangekomen zonder iets geks gedaan te hebben. Bovendien heb ik een vrij opgeblazen gevoel en ik heb zelf het idee dat dat komt, omdat ik vocht vasthoud. Volgens mijn zus komt dat door te zout eten, maar ik zie dat zout eten niet zo of het zou de kaas moeten zijn. Zijn er manieren om vocht af te drijven zonder meteen de kaas te moeten opgeven? (dat wil ik desnoods ook wel, maar dan wil ik wel alle andere mogelijke oorzaken eerst uitsluiten ).
Moet je niet ongesteld worden? Ik had het vorige week nl ook, toen was ik 1,6 kg aangekomen, maar toen ik niet meer ongesteld was, was er weer een kilo af zonder er moeite voor te doen
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:54:28 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46578358
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Moet je niet ongesteld worden? Ik had het vorige week nl ook, toen was ik 1,6 kg aangekomen, maar toen ik niet meer ongesteld was, was er weer een kilo af zonder er moeite voor te doen
nee, net geweest helaas .
Niet meer actief op Fok!
pi_46579340
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, ben ik in een halve week tijd weer 1,2 kg aangekomen zonder iets geks gedaan te hebben. Bovendien heb ik een vrij opgeblazen gevoel en ik heb zelf het idee dat dat komt, omdat ik vocht vasthoud. Volgens mijn zus komt dat door te zout eten, maar ik zie dat zout eten niet zo of het zou de kaas moeten zijn. Zijn er manieren om vocht af te drijven zonder meteen de kaas te moeten opgeven? (dat wil ik desnoods ook wel, maar dan wil ik wel alle andere mogelijke oorzaken eerst uitsluiten ).
Meer drinken, veel bewegen geloof ik. Ik hou 's zomers vocht vast of als ik lang heb gestaan, dan krijg ik hele dikke voeten.
Tap tap tap
pi_46579444
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Meer drinken, veel bewegen geloof ik. Ik hou 's zomers vocht vast of als ik lang heb gestaan, dan krijg ik hele dikke voeten.
maar als je meer drinkt, ga je dan niet gewoon alleen maar meer vocht vast houden dan
pi_46579518
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

maar als je meer drinkt, ga je dan niet gewoon alleen maar meer vocht vast houden dan
Maar als je vocht vasthoudt is het volgens mij niet al te goed voor je nieren enzo.
Tap tap tap
pi_46579772
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef Viking84 het volgende:

Zo, patat is op. Ik vond vooral het kroketje erg lekker. Patat vind ik niet zo geweldig meer. Volgende keer sws eens ovenfriet proberen .
Dit wil je niet horen (en het is ook een beetje flauw als je het bijna nooit doet, maar): Patat en kroketten zijn én heel zout én behoorlijk vet.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 08:56:55 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46585441
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

maar als je meer drinkt, ga je dan niet gewoon alleen maar meer vocht vast houden dan
Ja dat dacht ik eerst ook (reden voor mij om niet al te veel te drinken), maar ik las ergens dat je juist door veel te drinken het vocht afdrijft. Als je lichaam te weinig vocht heeft (bijv omdat je te zout gegeten hebt), dan wordt het vocht dat er al in zit goed vastgehouden.

Gewoon hetzelfde idee als met vet. Als je genoeg eet en de motor draaiende houdt, weet je lichaam dat er eten in overvloed is en dat het niet nodig is om reserves aan te maken. Ga je daarentegen minder eten en bijv maar 1 keer per dag, dan is je lichaam gealarmeerd en gaat het heel zuinig doen met de voorraden die het heeft.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:01:25 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46585509
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Dit wil je niet horen (en het is ook een beetje flauw als je het bijna nooit doet, maar): Patat en kroketten zijn én heel zout én behoorlijk vet.
toch heb ik er net als vorige keer helemaal niks van gemerkt . Daarnaast ga ik niet naar de eerste de beste patatboer, maar naar een toko die altijd helemaal up to date is met betrekking tot de minst ongezonde bakmethoden (en dat ook doordrukken in hun prijzen ). Mark is wel aangekomen. Maar goed, dat krijg je als je een patat joppie neemt met een frik mayo en twee shoarmarollen . Een kroket schijnt wel minder erg te zijn dan een frikandel.
Maar goed, doet er allemaal niet zoveel toe. Ik ben er niet van aangekomen, ben juist weer een beetje kwijt na dat rampscenario van afgelopen week .

En ik ga vandaag een begin maken met 3 liter water per dag drinken. Wég met die vochtreserves . Het voelt vervelend, ik voel me lichtjes opgeblazen en ik voel het licht aan m'n nieren.
Niet meer actief op Fok!
pi_46586279
Als je het echt voelt aan je nieren moet je misschien toch even naar de huisarts, als die 3 liter water per dag niet helpt. En op het gevaar af ouderwets te klinken, wat is een patat joppie?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:48:25 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46586336
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:45 schreef conleche het volgende:
Als je het echt voelt aan je nieren moet je misschien toch even naar de huisarts, als die 3 liter water per dag niet helpt. En op het gevaar af ouderwets te klinken, wat is een patat joppie?
Geen idee wat het precies is. Ik eet het zelf niet (juist omdat het zo nieuwig is ). Op wiki staat dat er mayo, curry, uitjes en kerrie in zitten.

Ja ik ga gewoon even kijken hoe het de komende week gaat en als meer water drinken niet helpt idd ff naar de huisarts. Bah zeg. Het afvallen op zich gaat vrij gemakkelijk, maar dan krijg je er dergelijke complicaties bij . T kan ook nooit eens van een leien dakje gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_46586353
3 liter water per dag drinken
De reden dat ik zelf maar net aan de 2 liter kom is eigenlijk omdat ik er zo vaak van naar de wc moet... En aangezien de wc 2 trappen naar beneden is, heb ik in de avond geen zin om zo vaak naar beneden te lopen...
Heel weinig drinken schijnt trouwens ook meer kans op nierstenen te geven, dat lijkt me zo pijnlijk dat het wel een reden is om meer te drinken.
Vanavond eet ik hachee met rode kool en aardappeltjes. Zeg maar 2/3e deel van de maaltijd gezond, niet zo slecht dus.
Volgende week ga ik me pas weer wegen, ik koop zelf maar geenweegschaal, heb ik toch geen plek voor.
Het mooi kotsende meisje.
  Vis een optie? vrijdag 23 februari 2007 @ 10:12:05 #181
70532 loveli
N
pi_46586773
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En aangezien de wc 2 trappen naar beneden is, heb ik in de avond geen zin om zo vaak naar beneden te lopen...
Ideaal toch? Extra lichaamsbeweging kan nooit kwaad.
quote:
Volgende week ga ik me pas weer wegen, ik koop zelf maar geenweegschaal, heb ik toch geen plek voor.
Een weegschaal is leuk als indicatie, maar je kunt beter naar de centimeters kijken. Met alleen een weegschaal als hulpmiddel kun je jezelf aardig voor de gek houden (heb ik ook jaren gedaan).
crap in = crap out
pi_46586795
ik ben net terug van vakantie en daar heb ik ook veel water gedronken, 3 liter per dag en soms nog meer
maar dat was ook het enige gezonde
de rest was vooral veel wijn en teveel eten
pi_46586905
[
Een weegschaal is leuk als indicatie, maar je kunt beter naar de centimeters kijken. Met alleen een weegschaal als hulpmiddel kun je jezelf aardig voor de gek houden (heb ik ook jaren gedaan).
[/quote]

Je bedoelt de verhouding vet/spier etc? Kleding die ik al lang niet meer aankon / niet mooi meer stond, passen weer goed
Alleen moet wel nieuwe spijkerbroeken kopen eigenlijk en ik heb geen zin erin, want dat hele strakke gedoe & wortelbroeken is niets voor mij.
Het mooi kotsende meisje.
pi_46590696
Ik ben 2 kg afgevallen van dat uithongeren van de laatste 2 weken, maar vanaf vandaag weer normaal eten en sporten, dus die 2 kg zal er wel weer snel aanzitten denk ik dan.

Iig wel blij, weer een goed gevulde koelkast met alleen maar gezonde dingen, ook al heb ik nu weer gewoon geld, kon de verleiding weer staan om dan gelijk allemaal lekkere dingen te kopen ( ook al heb ik zooooooo'n zin in toastjes met brie )
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:12:52 #185
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_46591662
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Ja ik ga gewoon even kijken hoe het de komende week gaat en als meer water drinken niet helpt idd ff naar de huisarts. Bah zeg. Het afvallen op zich gaat vrij gemakkelijk, maar dan krijg je er dergelijke complicaties bij . T kan ook nooit eens van een leien dakje gaan .
Even een tip omdat ik hier zelf ook regelmatig last van heb
Idd vooral veel water blijven drinken, en bij De Tuinen heb je tabletjes om vocht af te drijven (puur natuurlijk dus niet schadelijk )
En het helpt echt

Enne..lees hier stiekem de laatste weken ook mee aangezien ik wat kilootjes kwijt wil...niet veel, ben er eigenlijk al wel, maar wil deze eetwijze eigenlijk wel aanhouden om te voorkomen dat ik over 3 mnd weer opnieuw kan beginnen

[ Bericht 14% gewijzigd door _Flame_ op 23-02-2007 13:21:19 ]
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:24:38 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46592079
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:12 schreef _Flame_ het volgende:

[..]

Even een tip omdat ik hier zelf ook regelmatig last van heb
Idd vooral veel water blijven drinken, en bij De Tuinen heb je tabletjes om vocht af te drijven (puur natuurlijk dus niet schadelijk )
En het helpt echt
dank voor de tip. Moet zo nog ff naar de stad, dus ik zal dan ff kijken . Weet je ook hoe dat spul heet trouwens? In case dat ik het niet kan vinden .
Niet meer actief op Fok!
pi_46592377
Ik ben inmiddels een kilo lichter!
Kennelijk moet ik echt naar de 1200 kcal per dag plus beweging om af te vallen. (Ik ben ook niet zo groot)

Wanneer kom ik in het lijstje te staan?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:41:23 #188
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46592645
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:32 schreef Spacehamster het volgende:
Ik ben inmiddels een kilo lichter!
Kennelijk moet ik echt naar de 1200 kcal per dag plus beweging om af te vallen. (Ik ben ook niet zo groot)

Wanneer kom ik in het lijstje te staan?
Als je je eerste update hebt ingevoerd geloof ik
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:10:11 #189
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46595300
Weten jullie wat het beste eetpatroon is als je geen jojo-effect wil? Dus dat je alles wat je bent afgevallen ook niet meer aankomt?
pi_46595655
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weten jullie wat het beste eetpatroon is als je geen jojo-effect wil? Dus dat je alles wat je bent afgevallen ook niet meer aankomt?
wat denk je ongeveer zelf dat het beste eetpatroon zal zijn?
pi_46595813
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:32 schreef Spacehamster het volgende:
Ik ben inmiddels een kilo lichter!
Kennelijk moet ik echt naar de 1200 kcal per dag plus beweging om af te vallen. (Ik ben ook niet zo groot)

Wanneer kom ik in het lijstje te staan?
Heb je Troel ook gepmed dat ze je naar dit lijstje moet overzetten? Want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic lijstje, en dan moet Troel je dus ff hierheen overzetten
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:36:03 #192
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46596079
Oeps, vandaag echt lijnen zal wel niet gaan, want we hebben een onverwacht feestje.

Mijn vriend en ik zijn vandaag in ondertrouw gegaan en aangezien mijn ouders sowieso kwamen besloten we ook maar zijn ouders uit te nodigen om een klein feestje te bouwen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46596146
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Oeps, vandaag echt lijnen zal wel niet gaan, want we hebben een onverwacht feestje.

Mijn vriend en ik zijn vandaag in ondertrouw gegaan en aangezien mijn ouders sowieso kwamen besloten we ook maar zijn ouders uit te nodigen om een klein feestje te bouwen...
gefeliciteerd
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:38:49 #194
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_46596184
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dank voor de tip. Moet zo nog ff naar de stad, dus ik zal dan ff kijken . Weet je ook hoe dat spul heet trouwens? In case dat ik het niet kan vinden .
Ik heb op dit moment vochtafdrijver van Bional
eerder had ik altijd aquamaris, maar die kon ik afgelopen keer niet vinden
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:01:41 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46596899
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef _Flame_ het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment vochtafdrijver van Bional
eerder had ik altijd aquamaris, maar die kon ik afgelopen keer niet vinden
Hehe, ik heb ook Bional gekocht, alleen niet bij de Tuinen (daar kon ik niks vinden), maar bij Etos. "Vochtevenwicht" heet het. Neem aan dat jij dat ook hebt? Straks voor het eten maar even een capsule nemen . Die dingen zien er wel vaag uit: piskleurig en doorzichtig .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:04:50 #196
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46596982
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat denk je ongeveer zelf dat het beste eetpatroon zal zijn?
Ik heb echt geen idee? Maar dit is dus al de 2de dag dat ik continu misselijk ben van de honger, dat continu m'n maag rammelt etc. Vanavond eten we trouwens lof, aardappelen en een vegatarische burger. (M'n moeder is vegatarier daarom eten we nooit vlees.) En ik denk dat ik nu ff een kiwi pak, ze zijn heel gezond maar het wordt altijd zo'n kliederboel met die dingen.
pi_46597040
Dus ik moet een update gedaan hebben en Troel pm'en?
Dat kon ik niet weten he....stond niet in de OP. (Was ik maar een telepaat )
De update is dus vanochtend gedaan want ik ben heel happy met de verloren kilo. (Heb wel een paar daagjes gewacht om te checken of de kilo er echt af was en jawel die is er al 3 dagen af dus het is echt!)
Nou Troel nog vinden...
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:12:36 #198
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46597215
Ik heb dus net een kiwi gegeten, en ja hoor, het spetterde weer alle kanten op. Weet iemand misschien of er ook uitgeperste kiwi's bestaan? Speciaal kiwi drinksap dus?
pi_46597320
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dus net een kiwi gegeten, en ja hoor, het spetterde weer alle kanten op. Weet iemand misschien of er ook uitgeperste kiwi's bestaan? Speciaal kiwi drinksap dus?


Je kunt hem ook gewoon schillen en in stukjes snijden.
En bij de AH heb je kiwi sinaasappel sap en nog meer combinaties geloof ik.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:20:17 #200
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46597450
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:16 schreef _Boo_ het volgende:

[..]



Je kunt hem ook gewoon schillen en in stukjes snijden.
En bij de AH heb je kiwi sinaasappel sap en nog meer combinaties geloof ik.
Bedoel je het verse sap? Die hebben wij wel eens. Alleen als ze in de reclame zijn.
pi_46597731
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee? Maar dit is dus al de 2de dag dat ik continu misselijk ben van de honger, dat continu m'n maag rammelt etc. Vanavond eten we trouwens lof, aardappelen en een vegatarische burger. (M'n moeder is vegatarier daarom eten we nooit vlees.) En ik denk dat ik nu ff een kiwi pak, ze zijn heel gezond maar het wordt altijd zo'n kliederboel met die dingen.
Je had hier gister geloof ik ook op geschreven wat je had gegeten en ik vind het nogal weinig (ik denk dat het nog minder is dan 1200 kcal). Met tussendoortjes die alleen bestaan uit fruit en groenten zou ik ook van m'n stokkie gaan. Misselijk zijn van de honger lijkt me ook wel een teken dat je iets niet goed doet he? Neem als tussendoortje gewoon een eierkoek, krentenbol, liga, ontbijtkoek of volkorenbiscuitjes.

Je moeder is vegetarier en daarom eten jullie nooit vlees? Je komt uit '88 dus je bent een jaar of 18 neem ik aan? Koop een stuk vlees en gooi het in de pan, dat moet wel lukken toch

En ik bedoel inderdaad dat verse sap. Niet vers sap heb je helemaal niks aan.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:28:14 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46597737
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee? Maar dit is dus al de 2de dag dat ik continu misselijk ben van de honger, dat continu m'n maag rammelt etc. Vanavond eten we trouwens lof, aardappelen en een vegatarische burger. (M'n moeder is vegatarier daarom eten we nooit vlees.) En ik denk dat ik nu ff een kiwi pak, ze zijn heel gezond maar het wordt altijd zo'n kliederboel met die dingen.
een nieuw eetpatroon is voor het leven. . Je kunt wel even gaan lijnen, maar als je daarna weer op de slechte toer gaat, zitten de kilo's er zo weer aan.

Dat wil niet zeggen dat je de rest van je leven veel minder calorieën moet innemen, maar wel dat je, zodra je weer normaal kunt gaan eten (omdat je op gewicht bent) wel voortdurend blijft letten op wat je inneemt. In het begin had ik ook last van een hongergevoel, maar nu niet meer. En als ik niet thuis ben, vergeet ik m'n tussendoortjes gewoon, omdat ik gewoon geen honger heb tussen de normale maaltijden door.
Je moet overigens niet zozeer minder eten, maar wel minder calorieën eten. Dus echt kiezen voor calorie-arm beleg., caloriearme toetjes en in plaats van een koek of chips een appel nemen of een niet al te calorierijke koek, zoals liga, volkorenbiscuitjes (maar niet dooreten hè ) of een eierkoek, zoals ik doe.

Je doet me denken aan mezelf, ongeveer een jaar geleden. Toen was ik ook zó onzeker over m'n eetpatroon dat ik alles het liefst hier op Fok! kwam vragen.

Nu ben ik al een stuk zekerder over m'n eigen eetpatroon en voel ik me er kiplekker bij. Ik kom echt niks te kort, hoor .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:51:41 #203
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46598649
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:28 schreef _Boo_ het volgende:
Je moeder is vegetarier en daarom eten jullie nooit vlees? Je komt uit '88 dus je bent een jaar of 18 neem ik aan? Koop een stuk vlees en gooi het in de pan, dat moet wel lukken toch
Ik weet niet of dat zo handig is. Wat ik uit de vegetariërstopics heb begrepen is dat je er behoorlijk ziek van kunt worden als je opeens vlees gaat eten na een lange tijd zonder vlees. En het is nog maar de vraag of ze weet wat 'gaar' inhoud. Straks heeft ze nog eens een voedselvergiftiging ook...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:55:57 #204
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46598818
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo handig is. Wat ik uit de vegetariërstopics heb begrepen is dat je er behoorlijk ziek van kunt worden als je opeens vlees gaat eten na een lange tijd zonder vlees. En het is nog maar de vraag of ze weet wat 'gaar' inhoud. Straks heeft ze nog eens een voedselvergiftiging ook...
Natuurlijk weet ik dat. Ik hou van frikandellen en die moeten ook goed doorbakken zijn natuurlijk.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:58:44 #205
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46598908
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

een nieuw eetpatroon is voor het leven. . Je kunt wel even gaan lijnen, maar als je daarna weer op de slechte toer gaat, zitten de kilo's er zo weer aan.
Nou ik heb eens gehoord ofzo over iemand die naderhand weer kon eten wat die wou zonder aan te komen. Hoe zou die persoon dat dan gedaan hebben?
pi_46598933
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zo handig is. Wat ik uit de vegetariërstopics heb begrepen is dat je er behoorlijk ziek van kunt worden als je opeens vlees gaat eten na een lange tijd zonder vlees. En het is nog maar de vraag of ze weet wat 'gaar' inhoud. Straks heeft ze nog eens een voedselvergiftiging ook...
Ik zou ook niet ineens 7 dagen in de week vlees gaan eten, maar een paar keer in de week moet wel kunnen lijkt me. Ook gewoon een klein stukje natuurlijk, want meer heb je toch niet nodig als je wilt afvallen. Is gaar zo'n ingewikkeld begrip dan? Roze of rood is niet gaar, tenzij het biefstuk of tartaar is. Mijn neefje van acht lukt het ook.
pi_46599018
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat. Ik hou van frikandellen en die moeten ook goed doorbakken zijn natuurlijk.
er werd gezegd vlees, niet frituren... koop karbonades, speklapjes, slavinken, weet ik het wat.. echt vlees...
pi_46599041
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:02 schreef Thrilled het volgende:

[..]

er werd gezegd vlees, niet frituren... koop karbonades, speklapjes, slavinken, weet ik het wat.. echt vlees...
moet je vooral dat soort vlees kopen als je af wilt vallen

neem dan kipfilet ofzo
pi_46599138
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

moet je vooral dat soort vlees kopen als je af wilt vallen

neem dan kipfilet ofzo
Nou inderdaad in een slavink zitten nog meer calorieen en verzadigde vetten dan in een frikadel
pi_46599167
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

moet je vooral dat soort vlees kopen als je af wilt vallen

neem dan kipfilet ofzo
weet ik veel, ik noemde alleen maar stukken vlees die ik even uit mn hoofd op kon noemen niet dat ik weet wat er in zit
pi_46599364
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:05 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Nou inderdaad in een slavink zitten nog meer calorieen en verzadigde vetten dan in een frikadel
maar is ook veel lekkerder
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:34:46 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46601452
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nou ik heb eens gehoord ofzo over iemand die naderhand weer kon eten wat die wou zonder aan te komen. Hoe zou die persoon dat dan gedaan hebben?
dan heeft die persoon het voorheen wel heel erg bont gemaakt . Niemand kan echt alles eten zonder gevolgen. En maak jezelf niets wijs .
Niet meer actief op Fok!
pi_46601573
jeej, lekker chinese zoetzuur eten, dus kip en rijst met sperzieboontjes, ananas en rode en groene paprika, dus eindelijk weer es wat vitamientjes
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:35:17 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46603053
ananas . Ik heb er ook 1 gekocht. Ga ik morgen samen met Mark oppeuzelen . Vanavond chili sin carne .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 19:42:55 #215
155227 crew  Guppy
dus
pi_46603265
hoi

midweekje weggeweest, meteen t topic kwijt!
kheb echt geprobeerd me netjes aan mn eetgewoonten te houden in die midweek, netjes mn fruitjes en zo gegeten, maar ongemerkt denk ik dat er toch wel iets bijgekomen is... nu durf ik niet op de weegschaal...

help!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:44:36 #216
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46603316
* GWS wijst naar de weegschaal

Erop! NU!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:11:34 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46604212
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef Guppyfriend het volgende:
hoi

midweekje weggeweest, meteen t topic kwijt!
kheb echt geprobeerd me netjes aan mn eetgewoonten te houden in die midweek, netjes mn fruitjes en zo gegeten, maar ongemerkt denk ik dat er toch wel iets bijgekomen is... nu durf ik niet op de weegschaal...

help!
en intussen blijft 'ie je maar roepen . Zul je voor de verleiding bezwijken of niet? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:46:36 #218
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46605299
Wat ik vandaag heb gegeten:

Ontbijt: 2 boterhammen met jam
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas (niet dik opgesmeerd hoor)
'S middags: een halve banaan, een kiwi en een stukje komkommer en wat pistache noten
Maaltijd: puree (dacht eerst aardappelen zoals ik eerder al zei maar het was puree), lof en een vegatarische burger

Er zit momenteel nog 1 zo'n lang chocolakoek in de trommel en ik moet er steeds aan denken.

[ Bericht 3% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 23-02-2007 21:15:40 ]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:53:30 #219
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46605545
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dan heeft die persoon het voorheen wel heel erg bont gemaakt . Niemand kan echt alles eten zonder gevolgen. En maak jezelf niets wijs .
Maar je hebt wel van die mensen die heel mager zijn en maar niet willen aankomen, hoe doen die dat dan?
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 20:57:12 #220
155227 crew  Guppy
dus
pi_46605672
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
* GWS]wijst naar de weegschaal[/me]

Erop! NU!
[me=guppyfriend loopt schorvoetend naar de weegschaal, en gaat daarna ook meteen maar douchen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_46605884
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Maar je hebt wel van die mensen die heel mager zijn en maar niet willen aankomen, hoe doen die dat dan?
Ooit van metabolisme gehoord?
Daardoor is het ook heel onwaarschijnlijk dat iemand eerst dik is zoals je vertelt, afvalt en vervolgens alles kan eten wat hij of zij wil. Tenzij je natuurlijk als een gek gaat sporten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:13:18 #222
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46606201
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat ik vandaag heb gegeten:

Ontbijt: 2 boterhammen met jam
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas (niet dik opgesmeerd hoor)
'S middags: een halve banaan, een kiwi en een stukje komkommer
Maaltijd: puree (dacht eerst aardappelen zoals ik eerder al zei maar het was puree), lof en een vegatarische burger

Er zit momenteel nog 1 zo'n lang chocolakoek in de trommel en ik moet er steeds aan denken.
Vinden jullie dat ik dat koekje nog zou mogen of niet? Oeps shit, ik bedenk ineens dat ik de pistache noten er vergeten bij te zetten ben.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:14:13 #223
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46606232
-Edit-
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:47:00 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46609217
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Maar je hebt wel van die mensen die heel mager zijn en maar niet willen aankomen, hoe doen die dat dan?
snelle stofwisseling . Geen mens ziet er hetzelfde uit. Je hebt mensen met blond haar, bruin haar, zwart haar, rood haar, mensen met blauwe ogen, groene ogen, bruine ogen, grijze ogen. Je hebt kleine mensen, grote mensen... en je hebt dus mensen met een snelle stofwisseling, normale stofwisseling, langzame stofwisseling.

Het is niet eerlijk, dat weet ik wel, maar zo is het nu eenmaal, helaas. In plaats van je per sé te willen schikken naar een ideaalfiguur, moet je allereerst naar je lichaam luisteren. Bedenk wat je lichaam nodig heeft om goed te kunnen functioneren en beperk alles wat je lichaam niet echt nodig heeft zoveel mogelijk. Wees zuinig op je lichaam, want pas als iets niet meer naar behoren werkt, merk je wat je mist. En dan is het vaak al te laat.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:51:45 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46609405
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Vinden jullie dat ik dat koekje nog zou mogen of niet? Oeps shit, ik bedenk ineens dat ik de pistache noten er vergeten bij te zetten ben.
Je moet sowieso niet denken in termen van wel / niet mogen, want dan gaat het je leven beheersen. Iets wat je niet mag, wil je immers juist heel erg graag. Probeer je daarentegen bij alles wat je eet te bedenken: "Wil ik dit echt eten? Waarom wil ik dit eten? Heb ik het nodig? Hoe voel ik me achteraf als ik dit gegeten heb?". Zo leer je onderscheid maken tussen echte honger en emotionele honger.
Als ik goed eet bij elke maaltijd en m'n tussendoortjes neem (en zelfs dat niet altijd) heb ik nooit last van een hongergevoel en ook nooit lekkere trek. Alleen in situaties dat ik te weinig gegeten heb, komt het wel eens in me op om een zak chips te halen en die leeg te snaaien. Maar ik weet dat die lekkere trek verdwijnt als ik eerst een boterham eet, dus dan doe ik dat . Zelfbeheersing is the word .
Niet meer actief op Fok!
  FOK!fotograaf vrijdag 23 februari 2007 @ 23:20:08 #226
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_46610444
oh! tvp!
morgen maar eens allemaal fatsoenlijk doorlezen
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:43:17 #227
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46611281
Normaal kan ik mijzelf wel beheersen maar deze week niet echt... iedere avond wel een tosti of een koekje ik moet het even op een rijtje krijgen
Volgende week mooi vakantie dus wel wat fietsen en misschien het hardlopen ook maar weer even oppakken
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:51:02 #228
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46611539
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je moet sowieso niet denken in termen van wel / niet mogen, want dan gaat het je leven beheersen. Iets wat je niet mag, wil je immers juist heel erg graag. Probeer je daarentegen bij alles wat je eet te bedenken: "Wil ik dit echt eten? Waarom wil ik dit eten? Heb ik het nodig? Hoe voel ik me achteraf als ik dit gegeten heb?". Zo leer je onderscheid maken tussen echte honger en emotionele honger.
Als ik goed eet bij elke maaltijd en m'n tussendoortjes neem (en zelfs dat niet altijd) heb ik nooit last van een hongergevoel en ook nooit lekkere trek. Alleen in situaties dat ik te weinig gegeten heb, komt het wel eens in me op om een zak chips te halen en die leeg te snaaien. Maar ik weet dat die lekkere trek verdwijnt als ik eerst een boterham eet, dus dan doe ik dat . Zelfbeheersing is the word .
Ja het gaat inderdaad je leven beheersen. Ik heb bijvoorbeeld echt de hele avond aan dat koekje zitten denken en hem toch maar niet genomen, en nu heb ik al de hele tijd honger.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:53:03 #229
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46611600
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef mordradead het volgende:
Normaal kan ik mijzelf wel beheersen maar deze week niet echt... iedere avond wel een tosti of een koekje ik moet het even op een rijtje krijgen
Volgende week mooi vakantie dus wel wat fietsen en misschien het hardlopen ook maar weer even oppakken
Ach 1 koekje maakt toch niets uit? Ik heb laatst in een paar dagen een kilo paaseitjes opgegeten.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:07:55 #230
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46617740
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ach 1 koekje maakt toch niets uit? Ik heb laatst in een paar dagen een kilo paaseitjes opgegeten.
Het waren er wel een stuk of 8 ofzo vand ie biscuitjes die ik normaal nooit eet maar ik moest gewoon even wat te eten hebben. Volgende week maar weer gewoon een appel pakken of een stuk ananas want die heb ik ook nog liggen
Net wel weer even op de weegschaal gestaan en daar was m'n gewicht nog hetzelfde als in de lijst
Bernie en ik zijn tof.
pi_46620842
hier nog steeds op de 54.9
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:05:27 #232
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_46621007
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe, ik heb ook Bional gekocht, alleen niet bij de Tuinen (daar kon ik niks vinden), maar bij Etos. "Vochtevenwicht" heet het. Neem aan dat jij dat ook hebt? Straks voor het eten maar even een capsule nemen . Die dingen zien er wel vaag uit: piskleurig en doorzichtig .
Ow ja zo heten ze
hahaha ja ze zien er idd een beetje vreemd uit...en soms proef je ze ook even en dat is helemaal niks
maar acht...t werkt, dat scheelt dan weer
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 13:30:06 #233
155227 crew  Guppy
dus
pi_46621639
zo, net vol spanning gewogen, en tis nog steeds 75.5 kg niks eraf, maar ook niks erbij gelukkig, dus dat is alleen maar mooi!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 24 februari 2007 @ 13:36:28 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46621827
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:05 schreef _Flame_ het volgende:

[..]

Ow ja zo heten ze
hahaha ja ze zien er idd een beetje vreemd uit...en soms proef je ze ook even en dat is helemaal niks
maar acht...t werkt, dat scheelt dan weer
Ik nam er gisteravond voor het eten één en ik liet steeds kleine boertjes, waardoor de smaak weer naar boven kwam . En vandaag ben ik het vergeten bij ontbijt en lunch. Maar zal vanavond even flink wat water erbij innemen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:29:38 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_46623180
wat doet dat bional dan?

hier inmiddels 68.5 het gaat prima!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:55:41 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46625745
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:29 schreef Belana het volgende:
wat doet dat bional dan?

hier inmiddels 68.5 het gaat prima!
bional schijnt vochtafdrijvend te werken als je veel vocht vasthoudt (waar ik dus problemen mee heb). Als het niet helpt, ga ik naar de dokter.
Niet meer actief op Fok!
pi_46627439
k**celebrations .
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 17:00:28 #238
155227 crew  Guppy
dus
pi_46627703
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:51 schreef CherryLips het volgende:
k**celebrations .
idd... k**paaseitjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:38:55 #239
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46630574
Dit heb ik vandaag allemaal gegeten:

Ontbijt: 1 boterham met jam en 1 met pindakaas
(Niet veel later de lunch, want ik hoefde niet om 7 uur op zoals woensdag t/m vrijdag)
Lunch: 1 boterham met jam en 2 met pindakaas
'S middags: Een banaan en stukjes appel, pistache noten en de helft van dat ene lange chocoladekoekje
Maaltijd: Bloemkool met aardappelen en jus

Wat eten jullie eingelijk 's avonds na het eten nog allemaal?
pi_46630610
na het avond eten
eet ik meestal nog crackers en in het weekend stokbrood
pi_46630644
Eh gisteravond had ik om half zes een broodje van 15cm (veggie delight ) op bij de Subway, dus toen heb ik om tien uur drie spritsjes opgegeten . Verder is het de bedoeling dat ik na het avondeten niets meer eet, maar de uitvoer daarvan gaat een beetje moeilijk, tenzij ik echt teveel heb gegeten, zoals donderdag. Toen heb ik alleen thee gedronken na het eten.
Tap tap tap
pi_46630722
Ik ga na een 'wilde' periode ook weer wat meer op mn eten letten. Gelukkig heb ik nu een beter eetritme omdat ik sinds kort stageloop, dus da's iig al positief. Maar ik wilde vragen of iemand een hartig tussendoortje weet. Ik ken genoeg zoete, zoals fruit, ontbijtkoek of vitalinea-yoghurtjes, maar wat kan ik als verantwoord hartig tussendoortje nemen?
pi_46630944
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit heb ik vandaag allemaal gegeten:

Ontbijt: 1 boterham met jam en 1 met pindakaas
(Niet veel later de lunch, want ik hoefde niet om 7 uur op zoals woensdag t/m vrijdag)
Lunch: 1 boterham met jam en 2 met pindakaas
'S middags: Een banaan en stukjes appel, pistache noten en de helft van dat ene lange chocoladekoekje
Maaltijd: Bloemkool met aardappelen en jus

Wat eten jullie eingelijk 's avonds na het eten nog allemaal?
Geen vlees bij het avondeten?

's Avonds eet ik nog wel eens crackers, pinda's of japanse mix.
Trust me, I know what I'm doing.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:55:44 #244
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46630965
menu is patatjes en frikandel

inplaats daarvan neem ik 3 kleine bruine pistoletjes gezond
(kaas sla tomaat komkommer)
2 x cup a soup

en nog wat sla

evt. nog dim sum..
veni vidi gebanned
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:57:54 #245
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46631021
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Geen vlees bij het avondeten?
Nee dat eten we nooit.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:02:19 #246
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46631129
Weet iemand misschien welke invloed het op je kan hebben (in welk opzicht dan ook) als je nooit vlees gegeten hebt? (Oke ik at vroeger toen ik klein was wel eens vlees bij m'n opa en oma toen we daar vaak zondag's aten.)
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:03:41 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46631161
Ik heb meestal geen trek meer na het avondeten en anders eet ik een paar kiwi's of een appel (of druiven als ik dat in huis heb). In principe altijd fruit dus . Maar anders kom ik ook niet aan m'n 2 stuks per dag . Ik eet 's ochtends een banaan in m'n yoghurt en na m'n lunch heb ik geen zin in fruit. Ik drink 's avonds vooral veel, om te compenseren voor 's ochtends. Dan heb ik totaal geen zin om wat te drinken (of het moet thee zijn).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:05:07 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46631197
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weet iemand misschien welke invloed het op je kan hebben (ik welk opzicht dan ook) als je nooit vlees gegeten hebt? (Oke ik at vroeger toen ik klein was wel eens vlees bij m'n opa en oma toen we daar vaak zondag's aten.)
het hoeft geen invloed op je te hebben (gehad), zolang je ouders maar zorgden dat je de voedingsstoffen die je uit vlees haalt uit andere producten kon halen. Dus vleesvervangers, eieren, noten (maar dat laatste is niet zo slim als je wilt afvallen ). Vlees is niet noodzakelijk. Ik eet zelf ook zeker niet elke avond vlees.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:36:50 #249
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46632117
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
menu is patatjes en frikandel

inplaats daarvan neem ik 3 kleine bruine pistoletjes gezond
(kaas sla tomaat komkommer)
2 x cup a soup

en nog wat sla

evt. nog dim sum..
Is dit gezond?
veni vidi gebanned
pi_46632160
ligt er ook aan hoe klein kleine pistoletjes zijn
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:43:28 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46632335
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

Is dit gezond?
in ieder geval gezonder dan een bord patat met een frikandel.
Mijn zus rekende van de week voor me uit hoeveel calorieën een half (!) bakje patat met een eetlepel mayo en een kroket is: 833 calorieën. Iemand die serieus wil afvallen mag ongeveer de helft van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid hebben (dus 1000 calorieën) en dus heb je nog 167 over voor de rest van de dag. Niet te doen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:44:29 #252
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46632373
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:38 schreef Miss_S het volgende:
ligt er ook aan hoe klein kleine pistoletjes zijn
ik kan zo wel ff kijken hoeveel gram t is
heb er nu 2 van de 3 op
en toch maar 1 cup a soup gedaan
+handje patat
veni vidi gebanned
pi_46633744
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

in ieder geval gezonder dan een bord patat met een frikandel.
Mijn zus rekende van de week voor me uit hoeveel calorieën een half (!) bakje patat met een eetlepel mayo en een kroket is: 833 calorieën. Iemand die serieus wil afvallen mag ongeveer de helft van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid hebben (dus 1000 calorieën) en dus heb je nog 167 over voor de rest van de dag. Niet te doen .
1000 calorieen is echt (te) weinig. Zeker als je sport.
pi_46633859
heb net kipsalade op . Alleen jammer van het ei dat erin zat maar die heb ik eruit gewipt.
Tap tap tap
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:26:57 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46634154
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:17 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

1000 calorieen is echt (te) weinig. Zeker als je sport.
Als je wilt afvallen moet je het doen met 500 tot 1000 calorieën minder dan wat je zonder overgewicht zou moeten innemen. 1000 is wel het maximum. Ik denk dat ik tussen de 1200 en de 1500 in zit.

Sporten doe ik nog niet trouwens. Ik heb een hekel aan bijna alle sporten, behalve hardlopen en fietsen. Fietsen doe ik wel geregeld, boodschappen doen etc. Zit ik effectief toch een uur tot 1,5 uur op de fiets. En hardlopen ga ik doen als ik nog wat meer kwijt ben dan dit. Ik heb geen zin om alles te voelen schudden.
Niet meer actief op Fok!
pi_46634864
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je wilt afvallen moet je het doen met 500 tot 1000 calorieën minder dan wat je zonder overgewicht zou moeten innemen. 1000 is wel het maximum. Ik denk dat ik tussen de 1200 en de 1500 in zit.

Sporten doe ik nog niet trouwens. Ik heb een hekel aan bijna alle sporten, behalve hardlopen en fietsen. Fietsen doe ik wel geregeld, boodschappen doen etc. Zit ik effectief toch een uur tot 1,5 uur op de fiets. En hardlopen ga ik doen als ik nog wat meer kwijt ben dan dit. Ik heb geen zin om alles te voelen schudden.
Tussen de 1200 en 1500 klinkt een stuk gezonder en is bovendien veel langer vol te houden.

Ik had ook een onwijze hekel aan sport, maar sinds ongeveer een jaar ben ik helemaal om en sport ik drie keer in de week. Op dit moment zou ik zelfs heel graag willen sporten, maar heb helaas echt geen tijd de komende paar dagen
pi_46634995
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

het hoeft geen invloed op je te hebben (gehad), zolang je ouders maar zorgden dat je de voedingsstoffen die je uit vlees haalt uit andere producten kon halen. Dus vleesvervangers, eieren, noten (maar dat laatste is niet zo slim als je wilt afvallen ). Vlees is niet noodzakelijk. Ik eet zelf ook zeker niet elke avond vlees.
Inderdaad. Alleen jus (volgens mij ook een boullionproduct ) vervangt geen vlees. Je moet wel eiwitten, vetten en B-vitamines uit vleesvervangers binnenkrijgen. Anders krijg je stofwisselings- en vermoeidheidsklachten.
Trust me, I know what I'm doing.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 21:30:11 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46636702
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:43 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Tussen de 1200 en 1500 klinkt een stuk gezonder en is bovendien veel langer vol te houden.

Ik had ook een onwijze hekel aan sport, maar sinds ongeveer een jaar ben ik helemaal om en sport ik drie keer in de week. Op dit moment zou ik zelfs heel graag willen sporten, maar heb helaas echt geen tijd de komende paar dagen
Tja, ik associeer sport met fitness en dat vind ik schrecklich. Ik ben meer iemand die graag buiten bezig is. Hardlopen en als ik straks een baan heb en een fatsoenlijke vakantie kan betalen, ga ik heel gauw een actieve vakantie boeken .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 21:42:34 #259
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46637266
Ik heb net rond 10 voor half 10 een plakje ontbijtkoek genomen omdat ik niet weer heel de avond met honger wil zitten. En we hebben weer die koekjes in de trommel, zal ik er een nemen?
  Vis een optie? zaterdag 24 februari 2007 @ 22:00:44 #260
70532 loveli
N
pi_46638032
Ja, ontbijtkoek. Daar krijg je eerder meer trek van dan een vol gevoel. Gewoon niet doen.
crap in = crap out
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:02:49 #261
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46638112
O dat wist ik niet. Waar krijg je dan wel een vol gevoel van?
pi_46638341
hmm ik krijg niet meer trek van ontbijtkoek... ik eet er wel best veel van, dat dan weer wel (zo'n 2 hele verpakkingen per week)

maar het afvallen zal me de komende weken wel goed lukken mijn relatie zit op het absolute dieptepunt en van de stress daarvan alleen al val ik een halve kilo per dag af
  zaterdag 24 februari 2007 @ 22:27:59 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46638953
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:00 schreef loveli het volgende:
Ja, ontbijtkoek. Daar krijg je eerder meer trek van dan een vol gevoel. Gewoon niet doen.
daar heb ik dan weer geen last van, maar ik eet ook niet zo vaak ontbijtkoek? Over wat voor soort ontbijtkoek heb jij het? Ik eet alleen volkoren ontbijtkoek.
Niet meer actief op Fok!
pi_46639036
ik eet ook volkorenontbijt koek en daar krijg ik geen trek van hoor, vult aardig
pi_46639250
Ik neem altijd kruidkoek van Wiegel Ketellapper
  Vis een optie? zaterdag 24 februari 2007 @ 22:49:48 #266
70532 loveli
N
pi_46639735
In ontbijtkoek zit witmeel en glucose/fructosestroop. Dus suiker en suiker. Volkoren vult wat beter omdat je de vezels niet kunt verteren. Dingen die snel verteren geven weinig verzadiging.
Fructose wakkert het hongergevoel aan, in de VS zie je wat de gevolgen zijn van gluc/fruct.stroop in bijna al het eten.

Een van de theorieen om het Atkins dieet te verklaren is, dat je door het eten van eiwitten en vet snel een verzadigd gevoel krijgt. Gevolg is dat je minder zin hebt om je vol te stoppen.
Niet dat je als je wilt afvallen extra vet moet gebruiken, maar compleet vetloos is niet gezond.
crap in = crap out
pi_46647678
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef loveli het volgende:
In ontbijtkoek zit witmeel en glucose/fructosestroop. Dus suiker en suiker. Volkoren vult wat beter omdat je de vezels niet kunt verteren. Dingen die snel verteren geven weinig verzadiging.
Fructose wakkert het hongergevoel aan, in de VS zie je wat de gevolgen zijn van gluc/fruct.stroop in bijna al het eten.
Plus dat een plakje (voorgesneden) ontbijtkoek, naar verhouding veel calorieën bevat...
Quinn Dexter
pi_46648488
quote:
Op zondag 25 februari 2007 09:45 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Plus dat een plakje (voorgesneden) ontbijtkoek, naar verhouding veel calorieën bevat...
Naar welke verhouding
Zoveel calorieën bevat ontbijtkoek niet, zeker niet voor een tussendoortje. Liga, Sultana of biscuitjes zit allemaal veel meer in. Die grootte hoeveelheid fructosestroop klopt wel.
pi_46648500
edit.
pi_46649342
Afgelopen week heb ik in grote lijnen dit binnen gekregen:

Zondag:
1261 Kcal
140 gram eiwit
75 gram koolhydraten
50 gram vetten

Maandag:
1450 kcal
123 gram eiwit
80 gram koolhydraten
52 gram vetten

Dinsdag (deze dag ben ik stout geweest):
2515 kcal
90 gram eiwit
210 gram koolhydraten
130 gram vetten

Woensdag:
1425 kcal
84 gram eiwit
92 gram koolhydraten
65 gram vetten

Donderdag:
1170 kcal
93 gram eiwit
50 gram koolhydraten
47 gram vetten

Vrijdag:
1270 kcal
80 gram eiwit
64 gram koolhydraten
58 gram vetten

Zaterdag:
1263 kcal
78 gram eiwit
71 gram koolhydraten
54 gram vetten

Iedere ochtend dink ik een shake van 10-15 gr weipoeder, 5 gr tarwekiemen, 10 gr biergist en 5 gr kokosnoot.
Daarna eet ik een boterham met een dun laagje (15-20 gr) pindakaas met geraspte wortel en peper en komkommer of sla (yum!) of een mager soort vleeswaren met cottage cheese en peper.
Iedere dag eet ik een halve appel (de andere helft gaat naar de cavia's), een stuk venkel en een 25cl flesje rode wijn.
Mijn lunch is meestal koolvis met groentes en wat sambal.
's middags en 's avonds neem ik nog een schepje biergist tegen de lekkere trek en voor de eiwitten en mineralen.
's avonds is er steeds ander avondeten, dit is het lastigste deel van de dag.
1 dag in de week of 2 halve dagen per week junk ik een beetje.
(Vandaag junk ik een beetje met een lekkere macaroni-feta salade en 2 kleine stukjes chocola )

Beweging: om de een of 2 dagen doe ik krachttraining. Iedere dag doe ik cardio of ik verzin iets om naar de winkels te lopen wat zo'n 8000 stappen op de stappenteller oplevert.

Dat was het zo ongeveer..
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46649843
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:48 schreef Spacehamster het volgende:

Beweging: om de een of 2 dagen doe ik krachttraining. Iedere dag doe ik cardio of ik verzin iets om naar de winkels te lopen wat zo'n 8000 stappen op de stappenteller oplevert.

Dat was het zo ongeveer..
Heftig. Hoe lang doe je dit al? En wat is het resultaat als ik vragen mag?
pi_46650358
Gisteren voor het eerst sinds ik begonnen ben met lijnen behoorlijk veel gegeten. Ik heb een etentje gegeven en hoewel ik heb geprobeerd zo mager mogelijk te koken, kan je niet aankomen met een schaaltje rauwkost en een gestoomd visje. Ik had een mager stuk fricandeau uit de oven erbij een champignonsaus, met slankroom i.p.v. slagroom, gekookte aardappelen en sperzieboontjes. Toe had ik koffie-ijs in de lightversie. Maar ook heb ik 1 glas wodka, 1 glas champagne, 1 glas wijn en 1 amaretto gedronken. Ik weet niet wat de schade is, want ik ben weer in Belgie en we hebben daar geen weegschaal. Vandaag maar even heel rustig aandoen.
pi_46652312
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:01 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Naar welke verhouding
Zoveel calorieën bevat ontbijtkoek niet, zeker niet voor een tussendoortje. Liga, Sultana of biscuitjes zit allemaal veel meer in. Die grootte hoeveelheid fructosestroop klopt wel.
idd, ontbijtkoek is zeker wel een goed tussendoortje in vergelijking met andere dingen, dus ik zou me daar echt niet druk om maken als je dat eet En als je volkorenontbijtkoek eet dan vult het ook nog goed vind ik
pi_46656961
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:07 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Heftig. Hoe lang doe je dit al? En wat is het resultaat als ik vragen mag?
Ongeveer 2 jaar en in die tijd ben ik 7 kilo aangekomen!
Eerst raakte ik 5 kilo kwijt door te beginnen met bewegen.
Toen stopte ik met roken en kwam ik 5 kilo bij (lollies, lollies en nogges lollies)
Ik raakte weer 2 inch taille kwijt door verbeterde conditie maar bleef op gewicht. (vet verloren en spieren gewonnen)
Toen kreeg ik een eetinzinking (een gedeelde, dus wel gezellig maar zeer desastreus) en kwam 7 kilo en 4 inches bij. (In een decembermaand btw)
Toen ben ik in een jaar 2 kilo en 2 inch weer kwijtgeraakt, is vooruitgang want kennelijk is er sier bijgekomen maar te traag dus concludseerde ik dat 1700-1800 kcal voor mij niet werkt om af te vallen.
December-inzinking, weer een kilo erbij.
Nu doe ik sinds bijna een maand 1200-1300 en ben 2 kilo en een inch kwijt.

Kortom...ik moest ff oefenen. (..en geen inzinkingen krijgen naturlijk)
Spieren bouwen is veeeel makkelijker dan vet verliezen. Maar als ik zo doorga kan ik binnekort eindelijk mijn inmiddels getonede spieren zien! (klopt op hout)
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46658645
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:48 schreef Spacehamster het volgende:
>>snap snap<< heel schema van eten
Als je zo'n 1500 caloriën dieet doet, kom je toch ontzettend snel weer aan als je stopt?
Wat voor mij goed werkte was gewoon 3x op een dag eten, niet tussendoor snacken en alleen maar water, thee of bier drinken. De eerste paar dagen heb je 's avonds honger omdat je dan normaal gesproken zat te snacken, maar als je de eerste week doorbent is je maag gewend aan het schema en knallen de kilo's en centimeters eraf.

Mijn voorbeeld --> ik ging door een langdurige knieblessure van 'veel bewegen' naar 'stilzitten'. Ben toen een kilo of 10 aangekomen. Op mijn top was ik 93 kilo en 190m. lang. Door het bovenstaande dieet ben ik in een paar maanden tijd naar 82 gegaan. Een half jaar later zat ik op 72, waar ik op ben gebleven door gewoon niet te snacken. Doe ik dus nog steeds niet, behalve in het weekend, dan wel.

En vergeet de kracht van een balansdag niet.

pi_46659273
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Wat voor mij goed werkte was gewoon 3x op een dag eten, niet tussendoor snacken en alleen maar water, thee of bier drinken.
Bier Daar zitten toch heel veel calorieen in enzo

En tussendoor niet snacken, ook geen gezonde tussendoortjes dan, zoals fruit enzo?
pi_46661217
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

idd, ontbijtkoek is zeker wel een goed tussendoortje in vergelijking met andere dingen, dus ik zou me daar echt niet druk om maken als je dat eet En als je volkorenontbijtkoek eet dan vult het ook nog goed vind ik
Daartegenover staat dat een voorgesneden plakje ontbijtkoek toch al zo'n 70-80 calorieen bevat. Inderdaad minder dan de sultana's maar 3 of 4 van dergelijke plakjes nemen toch al een behoorlijk deel van je dagelijkse voorraad calorieen in beslag.
Quinn Dexter
pi_46661862
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:58 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Daartegenover staat dat een voorgesneden plakje ontbijtkoek toch al zo'n 70-80 calorieen bevat. Inderdaad minder dan de sultana's maar 3 of 4 van dergelijke plakjes nemen toch al een behoorlijk deel van je dagelijkse voorraad calorieen in beslag.
dan moet je er ook geen 3 of 4 nemen, maar gewoon 1 of 2
pi_46662139
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:58 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Daartegenover staat dat een voorgesneden plakje ontbijtkoek toch al zo'n 70-80 calorieen bevat. Inderdaad minder dan de sultana's maar 3 of 4 van dergelijke plakjes nemen toch al een behoorlijk deel van je dagelijkse voorraad calorieen in beslag.
Ik heb hier nog niemand gehoord over 3 of 4 plakken ontbijtkoek per dag.
pi_46662444
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:58 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

Daartegenover staat dat een voorgesneden plakje ontbijtkoek toch al zo'n 70-80 calorieen bevat.
dat is inderdaad wel erg veel ja
  zondag 25 februari 2007 @ 17:49:52 #281
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_46663256
Zit alweer een kilo'tje erbij, rot carnaval

Vandaag semi balansdag, hang nu continu tussen de 74,5 en de 76 in. Schommel gewicht maar prima, afhankelijk wat ik gedaan en wat gegeten heb. Kan ik wel mee leven. Maar het gaat nog heerlijk omlaag! Volgende week of de week erna moet ik even kijken hoe ik in mijn vel zit.

Denk dat ik nog zelfs onder de 70 kom te zitten, maar dat is ook echt het laagste hoor, daarna ga ik weer als een verslaafde in de sportschool hangen. Ben ook aan het informeren of ik niet met wat vrienden wat kan gaan doen qua sport. Wie weet. Maar voor lopig nog even mijn fase plan afwerken, nu nog maar 2 fases en dan ben ik er klaar mee. Dan is 't nog alleen maar onderhoud
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_46665891
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Bier Daar zitten toch heel veel calorieen in enzo

En tussendoor niet snacken, ook geen gezonde tussendoortjes dan, zoals fruit enzo?
Tsja bier.. heb het gewoon gedaan. Niets erbij eten als chips ofzo. Alleen maar hele dag door drinken (water, thee en bier dus soms 's avonds). En nee, ook geen fruit als snack tussendoor. Ik begon wel elke maaltijd met een appel en daarna je brood. Op een lege maag worden de vitamientjes beter opgenomen..

What can I say.. het werkte goed. Ook met bier.
  zondag 25 februari 2007 @ 19:03:14 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46666135
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef VonHinten het volgende:

Als je zo'n 1500 caloriën dieet doet, kom je toch ontzettend snel weer aan als je stopt?
daar zat ik vanmiddag ook over na te denken, maar volgens mij werkt het als volgt:

als je op gewicht wilt blijven, moet je ongeveer evenveel calorieën innemen als je verbrandt.
Neem je meer in, dan kom je aan.
Neem je minder in, dan val je af.

Een vrouw heeft 2000 calorieën nodig en als ze wil afvallen, moet ze daar dus onder gaan zitten. Vindt ze op een gegeven moment dat ze genoeg is afgevallen, dan eet ze weer iets meer, zodat ze ze weer op 2000 zit en zo verbrandt ze evenveel als ze inneemt. Zo blijft ze dan op gewicht.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 25 februari 2007 @ 19:43:51 #284
70532 loveli
N
pi_46667669
Of je blijft net zoveel eten en gaat meer bewegen!
crap in = crap out
  zondag 25 februari 2007 @ 19:46:07 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46667768
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

daar zat ik vanmiddag ook over na te denken, maar volgens mij werkt het als volgt:

als je op gewicht wilt blijven, moet je ongeveer evenveel calorieën innemen als je verbrandt.
Neem je meer in, dan kom je aan.
Neem je minder in, dan val je af.

Een vrouw heeft 2000 calorieën nodig en als ze wil afvallen, moet ze daar dus onder gaan zitten. Vindt ze op een gegeven moment dat ze genoeg is afgevallen, dan eet ze weer iets meer, zodat ze ze weer op 2000 zit en zo verbrandt ze evenveel als ze inneemt. Zo blijft ze dan op gewicht.
Je moet er ook rekening mee houden dat wat precies goed is voor je huidige gewicht straks te veel is. Een groter lijf verbrandt standaard meer. Dus weer terug naar 2000 (als dat nu het aantal calorieën is waarbij je niet aankomt maar ook niet verbrandt) kan dan niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_46667977
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

daar zat ik vanmiddag ook over na te denken, maar volgens mij werkt het als volgt:

als je op gewicht wilt blijven, moet je ongeveer evenveel calorieën innemen als je verbrandt.
Neem je meer in, dan kom je aan.
Neem je minder in, dan val je af.

Een vrouw heeft 2000 calorieën nodig en als ze wil afvallen, moet ze daar dus onder gaan zitten. Vindt ze op een gegeven moment dat ze genoeg is afgevallen, dan eet ze weer iets meer, zodat ze ze weer op 2000 zit en zo verbrandt ze evenveel als ze inneemt. Zo blijft ze dan op gewicht.
Als ik heel eerlijk bent vind ik speciale diëten (?) onnodig. Als mensen willen afvallen gaan ze ineens hele andere dingen eten als normaal (bijv. meer fruit en groenten, of meer vloeibare dingen). Terwijl je m.i. beter een gedachtenswitch kan maken en snacks moet afschaffen. Omdat snacks in de winkel liggen en 'snacken schijnt te horen' wil nog niet zeggen dat je het ook moet doen. Hoezo altijd een koek bij de koffie 's morgens? Hoezo tegen 16 uur cup-a-soup? Hoezo elke avond chips? Die dingen moet je weglaten (en dat is makkelijker dan dat het eerst misschien lijkt) en de kilo's vliegen eraf. En dan hoef je helemaal niet extra te bewegen.
pi_46668096
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk bent vind ik speciale diëten (?) onnodig. Als mensen willen afvallen gaan ze ineens hele andere dingen eten als normaal (bijv. meer fruit en groenten, of meer vloeibare dingen). Terwijl je m.i. beter een gedachtenswitch kan maken en snacks moet afschaffen. Omdat snacks in de winkel liggen en 'snacken schijnt te horen' wil nog niet zeggen dat je het ook moet doen. Hoezo altijd een koek bij de koffie 's morgens? Hoezo tegen 16 uur cup-a-soup? Hoezo elke avond chips? Die dingen moet je weglaten (en dat is makkelijker dan dat het eerst misschien lijkt) en de kilo's vliegen eraf. En dan hoef je helemaal niet extra te bewegen.
3 keer per dag een gezonde maaltijd en veel groenten en fruit en daarnaast bewegen helpt bij mij beter dan snakcs afschaffen hoor, want die at ik toch al amper. Alleen ik kreeg gewoon veel te weinig dingen binnen omdak altijd ontbijt oversloeg en soms ook lunch. En dan snackte ik verder ook niet ofzo, maar toch viel ik niet af. En nu ik 3 keer per dag een maaltijd eet en fruit en gezonde dingen tussendoor val ik wel af.
pi_46668327
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

3 keer per dag een gezonde maaltijd en veel groenten en fruit en daarnaast bewegen helpt bij mij beter dan snakcs afschaffen hoor, want die at ik toch al amper. Alleen ik kreeg gewoon veel te weinig dingen binnen omdak altijd ontbijt oversloeg en soms ook lunch. En dan snackte ik verder ook niet ofzo, maar toch viel ik niet af. En nu ik 3 keer per dag een maaltijd eet en fruit en gezonde dingen tussendoor val ik wel af.
Jij doet nou toch eigenlijk hetzelfde als ik gedaan heb? Alleen jij eet nog eens fruit tussendoor. Dat vind ik niet echt snacken, omdat ik dacht meer dan aan vette-productie-rommel.

Maar punt van mijn verhaal was: eet regelmatig op vaste tijden en je maag mag ook wel eens leeg zijn. Als jij constant je maag vult met 4-5 maaltijdjes per dag + snacks, dan haalt je lichaam je energie direct uit het voedsel wat jij er om de 1-2 uur inpropt. Juist als je maag leegraakt zal je lichaam haar energie uit je vetreserves halen.. et víola, we verliezen kilo's en centimeters. Juist die knorrende maag het uurtje voor je avondeten of net voor het slapen gaan moet je leeg laten, dán val je af. Niet snacken dan, gewoon 1 of 2 bekers water drinken (of een stukje appel evt).
pi_46668473
Ik ben heel vaak heel veel afgevallen met Atkins: dat werkt echt heel goed, je honger is weg. Foetsie. Maar dat is precies de reden dat ik het nu toch niet meer doe: ik vind eten veel te leuk en te lekker om er geen zin meer in te hebben. Als je Atkins doet ben je binnen een paar happen vol en je heb nooit meer ergens echt zin in. Buiten het feit dat het niet echt gezond is. Maar werken doet het dus wel. Ik voel me nu wel veel beter met dat sporten en 1500 cal. dieet. Maar het afvallen gaat wel iets te langzaam en als je even niet kan sporten staat het ook direct stil.
  zondag 25 februari 2007 @ 20:06:09 #290
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46668612
Ik step me al 6 weken kapot en eet 4 dagen minder dan gewoonlijk en ik val maar niet af. Wat doe ik verkeerd? Zou ik nog teveel eten of zouden mijn spieren zwaarder zijn geworden?

Wat ik vandaag heb gegeten:

1 boterham met jam en 2 met pindakaas
'S middag's: Een banaan, kiwi en pistache noten
Maaltijd: gebakken aardappelen, gebakken bloemkool en gebakken ui door elkaar
pi_46668902
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik step me al 6 weken kapot en eet 4 dagen minder dan gewoonlijk en ik val maar niet af. Wat doe ik verkeerd? Zou ik nog teveel eten of zouden mijn spieren zwaarder zijn geworden?
Je eet toch pas sinds een week minder?
Bij mij gingen er maanden over heen voordat ik eindelijk eens een kilo kwijt was.
  zondag 25 februari 2007 @ 20:13:26 #292
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46668931
Ik noem een kilo paaseitjes.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 25 februari 2007 @ 20:13:37 #293
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46668935
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Je eet toch pas sinds een week minder?
Bij mij gingen er maanden over heen voordat ik eindelijk eens een kilo kwijt was.
Onee dat hou ik niet vol.
  zondag 25 februari 2007 @ 20:14:01 #294
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46668952
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef mordradead het volgende:
Ik noem een kilo paaseitjes.
Ja maar die at ik over 4 dagen.
pi_46668975
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik step me al 6 weken kapot en eet 4 dagen minder dan gewoonlijk en ik val maar niet af. Wat doe ik verkeerd? Zou ik nog teveel eten of zouden mijn spieren zwaarder zijn geworden?

Wat ik vandaag heb gegeten:

1 boterham met jam en 2 met pindakaas
'S middag's: Een banaan, kiwi en pistache noten
Maaltijd: gebakken aardappelen, gebakken bloemkool en gebakken ui door elkaar
Wat je vandaag hebt gegeten is niet zo interessant. Representeert het je normale eetgedrag? Dat is interessanter. Zo ja, dan ben je goed bezig volgens mij.. Misschien val je qua kilo's niet af omdat spieren zwaarder wegen dan vet? En misschien kweek jij spieren door het steppen.. Als je ook geen centimeters kwijtraakt is het wel enigszins merkwaardig. Maar ja, de een valt sneller af dan anderen. Mannen sowieso sneller dan vrouwen (ghe ghe ).
pi_46668984
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Onee dat hou ik niet vol.
Tap tap tap
  zondag 25 februari 2007 @ 20:15:21 #297
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46669010
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja maar die at ik over 4 dagen.
Dat is maar 250 gram per dag
Maar goed, dat zijn wel veel calorieen, check maar eens hoeveel je verbrand als je hebt gestepd dat zal wel tegenvallen als je het vergelijkt met die eitjes
Bernie en ik zijn tof.
pi_46669030
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Je eet toch pas sinds een week minder?
Bij mij gingen er maanden over heen voordat ik eindelijk eens een kilo kwijt was.
Kom op mensen, dat kán toch niet?! Dan doe je toch iets verkeerd? Of doet je lichaam dan heel apart? Als ik wil kan ik in 1 week 2-3 kilo afvallen. Alleen maar door weinig en regelmatig te eten.
pi_46669040
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga na een 'wilde' periode ook weer wat meer op mn eten letten. Gelukkig heb ik nu een beter eetritme omdat ik sinds kort stageloop, dus da's iig al positief. Maar ik wilde vragen of iemand een hartig tussendoortje weet. Ik ken genoeg zoete, zoals fruit, ontbijtkoek of vitalinea-yoghurtjes, maar wat kan ik als verantwoord hartig tussendoortje nemen?
Zie boven dus.
  zondag 25 februari 2007 @ 20:17:10 #300
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46669102
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja ik heb echt een enorm ***humeur sinds ik hiermee begonnen ben (het minder eten) en heb niet echt zin om dat nog maanden te laten duren. En het is ook niet bepaald leuk om elke nacht kokhalzend in bed te liggen. Ik hoop maar dat het bij mij iets sneller zal gaan.
pi_46669103
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja maar die at ik over 4 dagen.
Hmm oke je bent dus niet serieus bezig met afvallen. Dan moet je ook niet vragen waarom het niet lukt.

Regel 1: maak een verstandig schema
Regel 2: hou je er aan, geen uitzonderingen (met de nadruk op geen)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')