Dat lukt ook prima, maar als je dan hier komt is het fijner om mensen te 'spreken' die hetzelfde doormaken als jij, dan mensen die zich maar gewoon laten gaan. Het is gewoon vervelend dat iemand anders iets totaal niet serieus neemt als jij er zo gedisciplineerd mee bezig bent.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah. Niet zo zwak hoor. Als jij een verhaal over iemand die paaseitjes naar binnen schranst al demotiverend vindt, wil ik niet weten hoe je de dag doorkomt temidden van allerlei mensen die wel lekker eten wat ze willen.
staat er dubbel in. Aangezien jij de OP hebt gedaan deze keer, kun jij het er nog tussenuit halen...quote:Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.
ja je hebt gelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Pff, hij staat er weer hoor.
Nog even mijn laatste post uit het vorige topic:
[..]
Dat lukt ook prima, maar als je dan hier komt is het fijner om mensen te 'spreken' die hetzelfde doormaken als jij, dan mensen die zich maar gewoon laten gaan. Het is gewoon vervelend dat iemand anders iets totaal niet serieus neemt als jij er zo gedisciplineerd mee bezig bent.
* Mini_rulez is weer lekker met tags aan het klooien...
Wacht maar tot ze wat ouder worden, dan is dat opeens over.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:02 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook best enthousiast over de slankclub hier, het helpt toch om met "soortgenoten" ervaringen te kunnen uitwisselen! Vooral ook omdat mijn 2 beste vriendinnen dagelijks het equivalent van 3 friet speciaal en 2 zakken drop naar binnen werken en allebei onder de 50 kilo wegen: ik zweer het je, tis oneerlijk verdeeld in deze wereld!
Waarom moet je persee 4 boterhammen eten dan? Dat krijg ik ook nooit op, ik eet ook altijd hooguit 2 boterhammen tussen de middag. En daar moet ik ook nog goed om denken dat ik het doe, heb jarenlang en niet ontbeten en tussen de middag niks gegeten, en nou lukt het aardig om die 2 dingen wel te doen, al is het soms wel lastig, als ik druk bezig ben wil ik het nog wel es vergeten.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:29 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Mijn huis is nu helemaal ongezond-proof. Alle slechte dingen zijn op. Nu zijn er alleen nog appels, crackers en japanse mix als tussendoortjes.
Nu nog zorgen dat ik iedere dag drie goed maaltijden eet. Ontbijten en avondeten gaat prima, maar de lunch nog niet. Ik heb nooit zoveel trek dat ik vier boterhammen ineens op kan. Lunchen in twee delen (twee keer twee broodjes) kan toch ook?
Maar als ik maar twee broodjes eet, heb ik binnen een uur alweer trek. Ik merk dat ik vier boterhammen nodig heb voor de energie om het avondeten te halen. Anders ga ik veel te veel snacken tussendoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waarom moet je persee 4 boterhammen eten dan? Dat krijg ik ook nooit op, ik eet ook altijd hooguit 2 boterhammen tussen de middag. En daar moet ik ook nog goed om denken dat ik het doe, heb jarenlang en niet ontbeten en tussen de middag niks gegeten, en nou lukt het aardig om die 2 dingen wel te doen, al is het soms wel lastig, als ik druk bezig ben wil ik het nog wel es vergeten.
Hier ook geen ongezonde dingen in huis, puur door geldgebrek. Ik ben al blij dak 3 keer op een dag een normale maaltijd kan eten en verder alleen appels en ontbijtkoek in huis.Vanaf vrijdag gelukkig weer normaal eten als de stufi er is
Aha, dan is het idd misschien wel ahndig om het in 2 kee te etenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Maar als ik maar twee broodjes eet, heb ik binnen een uur alweer trek. Ik merk dat ik vier boterhammen nodig heb voor de energie om het avondeten te halen. Anders ga ik veel te veel snacken tussendoor.
Mmm, ik eet deze week ook weer voor 15 euro, en ik weet dat op de 1e de huur niet meer afgeschreven kan worden![]()
Jaaa vrijdag weer fruit kopen!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Sylvana het volgende:
ik heb 2 weken terug een grote pan nasi gemaakt waar ik 6 dagen van kon eten, een pan macaroni waar ik 6 dagen van kon eten en een pan roerbakmie waar ik 4 dagen van kon eten en dat eet ik dus sl sinds vorige week, dan deze week nog ( heb nog 9 cent) en dan vanaf vrijdag weer gevarieerd en vers eten
Misschien moet je het wat beter verdelen dat je dus ook een keer een maand begint met zo'n grote pan? Dan eet je wellicht iets gevarieerder door de maand heen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aha, dan is het idd misschien wel ahndig om het in 2 kee te eten![]()
ik heb 2 weken terug een grote pan nasi gemaakt waar ik 6 dagen van kon eten, een pan macaroni waar ik 6 dagen van kon eten en een pan roerbakmie waar ik 4 dagen van kon eten en dat eet ik dus sl sinds vorige week, dan deze week nog ( heb nog 9 cent) en dan vanaf vrijdag weer gevarieerd en vers eten
iddquote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jaaa vrijdag weer fruit kopen!![]()
En het wordt een lekker kort maandje, want het einde van februari is erg kort![]()
Minder maand, en hetzelfde geld![]()
Deze maand kan ik gewoon hele maand gevarieerd eten, korte maand en hoef nou niet weer allemaal pannen, borden en bestek te kopen zoals vorige maand toen husigenoot wegging. Dat kostte gewoon erg veel geld, maar deze maand dus verder niet van dat soort speciale uitgavenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien moet je het wat beter verdelen dat je dus ook een keer een maand begint met zo'n grote pan? Dan eet je wellicht iets gevarieerder door de maand heen.
*schop*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef loveli het volgende:
Tvp, heb schop onder m'n kont nodig.
3x scheepsrecht??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De weegschaal doet een beetje raar hier. Eerst meldde hij dat ik 64,2 kilo was en even later dat ik 63,5 kilo was. Wat is het nou?
We zijn al oud (relatief dan he). Over de dertig.quote:acht maar tot ze wat ouder worden, dan is dat opeens over. Bovendien blijft het zo dat ongezond eten is en blijft, hoe dun ze ook mogen zijn...
moet je Troel even pmen dat je bij Slank de lente in wilt, iedeeren komt nl automatisch bij de Dieetclubtopic en Troel moet je dan even naar dit lijstje verplaatsenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb me net aangemeld op dieetclub, kom ik nu vanzelf in het lijstje terecht?
Tnx...doe het wel ff in haar FoBo aangezien ik geen pm hebquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moet je Troel even pmen dat je bij Slank de lente in wilt, iedeeren komt nl automatisch bij de Dieetclubtopic en Troel moet je dan even naar dit lijstje verplaatsen
Haha, ik krijg flashbacks...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanmiddag echt een enorm zware stepshape/interval training gedaan. Doorweekt was ik. Het ging zo snel dat ik sommige stapjes nauwelijks kon volgen. Iemand een idee wat mambo-chachacha wil zeggen en dan met hele draai wel te verstaan. Man, ik was al duizelig als ik er naar keek. Heb maar wat gedaan, prijs voor de meest elegante stepster zal ik wel niet krijgen...![]()
Ik doe bodystep en vind het best lastig (nog maar 1x gedaan maar alsnogquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanmiddag echt een enorm zware stepshape/interval training gedaan. Doorweekt was ik. Het ging zo snel dat ik sommige stapjes nauwelijks kon volgen. Iemand een idee wat mambo-chachacha wil zeggen en dan met hele draai wel te verstaan. Man, ik was al duizelig als ik er naar keek. Heb maar wat gedaan, prijs voor de meest elegante stepster zal ik wel niet krijgen...![]()
Het voordeel van bodystep is dat het 3 maanden hetzelfde blijft, 1e keer is het allemaal best ingewikkeld, maar na een keer of 2/3 weet je het allemaal welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:42 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik doe bodystep en vind het best lastig (nog maar 1x gedaan maar alsnog)
Ben ik net geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moet je ongesteld worden misschien? Dat kan ook invloed hebben?
Je verhaal is heel herkenbaar! Wat voor mij helpt is dat ik geen schalen meer op tafel zet, maar een bord in de keuken vol schep, dan berg ik alles weer op, voor ik naar de kamer loop . Dan kan je dus veel moeilijker een tweede keer opscheppen enzo. Volgens mij is het dan niet erg als je af en toe Chinees eet. (je kan dan wel beter tjap tjoi nemen dan babi pangang natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is toch wel moeilijk hoor, omdat ik best wel streng gedieet had had ik me voorgenomen juist wat minder streng te gaan worden omdat ik dacht het anders niet meer vol te houden, hebben we gisteren chinees gehaald (je krijgt altijd veel te veel) en heb ik wat chips gegeten, terwijl ik normaal 'NEE we eten gewoon gezond' zou zeggen. Ik heb me nog niet gewogen aangezien ik thuis geen weegschaal had (laatst op werk stond ie wel op 66 in de avond).
Nou ja heb dus het gevoel dat wanneer ik IETS minder streng doe het meteen veel minder goed vol te houden is, ik kan gewoon geen maat houden... :![]()
Dat heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 07:57 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben sinds zondag 1,2 kg aangekomen (et voila: weer hetzelfde gewicht als 2 wk terug) en ik snap niet hoe het kan, want ik heb niets anders gedaan dan de afgelopen weken. Ik voel me ook een beetje opgezet. M'n buik lijkt wat opgezet...
Houd ik nu veel vocht vast ofzo? Deprimerend is het iig wel.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja, ik droom serieus van een 12-jarig figuur.Maar ja hoe dat voor elkaar te krijgen?
![]()
Die boobies heb ik overigens niet.![]()
mensen zonder foto's in hun fotoboek zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben dol op mijn zandlopertje.Maar ik wil wel naar die BMI van 20...
![]()
Ah gelukkig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Noten zijn best gezond.Ik neem vaak een handje nootjes voor de lekker en de mineralen.
Kan ik er wat aan doen? Ik heb alleen maar mijn favoriete subforum veranderd omdat er een forum stond waar ik nog niet dood gevonden zou willen worden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
mensen zonder foto's in hun fotoboek zouden verboden!!!
Dat is dan lekker hun probleemquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema.
hi hi, ik had ook al gekekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
mensen zonder foto's in hun fotoboek zouden verboden moeten worden!!!
Ik vind het nogal meevallen, de meesten geven een heel redelijk gewicht als streefgewicht op. Die "lage 50-gers" komen van kleine mensen, dus dat is in verhouding wel goed! Roosjeroos, jij stond er toch eerst ook bij, heb je je uitgeschreven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema. Nu voel ik me ineens weer veel dikker.Ik heb nu alweer spijt van al die pistache noten van net.
Nou, voor de liefhebbers dan...quote:
Ik heb me nooit ingeschreven hoor? En ik hoor ook bij de kleine mensen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, de meesten geven een heel redelijk gewicht als streefgewicht op. Die "lage 50-gers" komen van kleine mensen, dus dat is in verhouding wel goed! Roosjeroos, jij stond er toch eerst ook bij, heb je je uitgeschreven?
BMI zegt niet alles. Het gaat ook om bouw en vetpercentage. Ik ben tenger gebouwd en heb op het moment een te hoog vetpercentage. Volgens mijn BMI zit ik heel veilig, maar de spiegel vertelt wat anders. Ik wil ook niet wachten tot ik nog meer vetreserves heb, dat wil ik vermijden. Mijn gewicht zal me een zorg zijn, als m'n lichaam maar gezond en fit is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema. Nu voel ik me ineens weer veel dikker.Ik heb nu alweer spijt van al die pistache noten van net.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nou, voor de liefhebbers dan...![]()
Gezicht en torso.![]()
*heel slanke dame zietquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Gezicht en torso.![]()
o dat dacht ik, omdat toen ik me inschreef er een rooooooosje bij stond, met veel o's dus en ik dacht dat jij dat was..quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb me nooit ingeschreven hoor? En ik hoor ook bij de kleine mensen.![]()
Nou dat lijkt me prima in orde!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Gezicht en torso.![]()
Ik heb er echt geluk mee dat het er zo uitziet.quote:
Ik vind rechte heupen mooier dan heupenheupenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:27 schreef Thrilled het volgende:
oh dan loop ik achter op de mode denk ikik walg van rechte heupen namelijk
zo zandloper-achtig mogelijk aub!!!! jam jam!
Had ik maar vormen, dan viel die pens van me minder opquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Je gaat je heupen nog wel waarderen hoor. Een 'recht' figuur mag dan hip zijn, een echte vrouw heeft nou eenmaal ronde vormen. Voor rechte lijnen hebben we namelijk mannen.
Gelukkig maar, ik vind een vrouwenfiguur heel mooi![]()
(met mannen is overigens ook niets mis hoor)
Edit: ik klink wel heel oud ineens![]()
Ik heb rechte/normale heupen.. buikje zwembandje en gewoon een "recht" figuurquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik maar vormen, dan viel die pens van me minder op.
Ehm, nou nee, als je 2 vrouwen ziet die hetzelfde wegen en even lang zijn, ziet die met het zandloperfiguur er toch echt een stuk slanker uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
en als je &dik bent &zandloperfiguur ziet het er juist dikker uit
Ik bedoel als je EN een dikke buik hebt EN een zandloperfiguur (wat je met een zandloper figuur niet snel hebt dus dan moet je wel ECHT dik zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ehm, nou nee, als je 2 vrouwen ziet die hetzelfde wegen en even lang zijn, ziet die met het zandloperfiguur er toch echt een stuk slanker uit.
yep vind ik ook. Ik heb ook een zandloperfiguur en wordt over het algemeen minstens 5 kilo lichter en 1 maat kleiner geschat door mijn omgeving. En toen ik (licht) overgewicht had en wou afvallen werd ik voor gek verklaard.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ehm, nou nee, als je 2 vrouwen ziet die hetzelfde wegen en even lang zijn, ziet die met het zandloperfiguur er toch echt een stuk slanker uit.
Dat heb ik dus ook de hele tijd als ik zeg dat ik een paar kilo kwijt wil: 'Ach, dat hoef jij toch helemaal niet!'quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef wkraaij het volgende:
[..]
yep vind ik ook. Ik heb ook een zandloperfiguur en wordt over het algemeen minstens 5 kilo lichter en 1 maat kleiner geschat door mijn omgeving. En toen ik (licht) overgewicht had en wou afvallen werd ik voor gek verklaard.
Ik had hetzelfde bij de dokter! Mijn dokter was niet echt overtuigd, totdat ze m'n vetpercentage opmeettequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik heb er echt geluk mee dat het er zo uitziet.Toen ik tegen de 70 aanzat en ik de dokter zei dat ik toch echt wat kilootjes kwijt wilde en volgens de BMI bijna op overgewicht zat , was hij ook verbaasd over het aantal kilo's dat ik meedroeg. Je ziet ze gewoon niet zitten, lucky me.
![]()
Heel netjes! Máar; de dag is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb trouwens mijn dag qua eten eens ingevuld in zo'n caloriecheckding, zonder smokkelen, en ik heb vandaag 1490 calorieen gegeten. Lijkt me best netjes, zonder mijn best te doen!![]()
Qua eten wel hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef conleche het volgende:
Heel netjes! Máar; de dag is nog niet voorbij!![]()
Ik zag alles op tafel staan en ik dachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef conleche het volgende:
Nu op sbs6: "de afvallers met BN'ers" altijd leuk om te zien dat het nog erger kan, mèn wat gooien die een bagger naar binnen, de frikandellen speciaal en de jumbozakken chips vliegen je om de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |