abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46452242

Voor wie is 'Slank de lente in', ookwel bekend als 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok!Dieetclub, deel 132 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mini_rulez op 19-02-2007 11:42:55 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46452269
Pff, hij staat er weer hoor.
Nog even mijn laatste post uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nah . Niet zo zwak hoor. Als jij een verhaal over iemand die paaseitjes naar binnen schranst al demotiverend vindt, wil ik niet weten hoe je de dag doorkomt temidden van allerlei mensen die wel lekker eten wat ze willen.
Dat lukt ook prima, maar als je dan hier komt is het fijner om mensen te 'spreken' die hetzelfde doormaken als jij, dan mensen die zich maar gewoon laten gaan. Het is gewoon vervelend dat iemand anders iets totaal niet serieus neemt als jij er zo gedisciplineerd mee bezig bent.

* Mini_rulez is weer lekker met tags aan het klooien...
pi_46452470
Ik heb mezelf ook weer even toegevoegd, misschien gaat het toch beter tussen mede-afvallers . Hup, ik moet weer naar de 58! Ik ga weer naar Pilates deze week, even rekken en strekken, en weer vaker steppen. Ik moet weer even in de routine komen.
Tap tap tap
  maandag 19 februari 2007 @ 11:38:07 #4
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46452766
Mini_rulez, de tekst:
quote:
Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.
staat er dubbel in. Aangezien jij de OP hebt gedaan deze keer, kun jij het er nog tussenuit halen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46452900
Done!
  maandag 19 februari 2007 @ 11:57:05 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46453221
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Pff, hij staat er weer hoor.
Nog even mijn laatste post uit het vorige topic:
[..]

Dat lukt ook prima, maar als je dan hier komt is het fijner om mensen te 'spreken' die hetzelfde doormaken als jij, dan mensen die zich maar gewoon laten gaan. Het is gewoon vervelend dat iemand anders iets totaal niet serieus neemt als jij er zo gedisciplineerd mee bezig bent.

* Mini_rulez is weer lekker met tags aan het klooien...
ja je hebt gelijk . Zeker als het om mensen gaat die tig keer hetzelfde komen vragen, terwijl ze diep in hun hart het antwoord wel weten .
Niet meer actief op Fok!
pi_46453902
Vorige week woog ik opeens weer 56.7, maar nou na het carnavalsweekend is er alweer een kilo vanaf en weeg ik weer 55.6

Nog steeds 0,6 boven mn laatste update, maar dat komt omdak dus niet kon sporten, vanaf volgende week wel weer

Ik zit iig nog onder mn startgewicht, alleen geen 0,7 kg meer, maar 0,1, maar tis iig wat
  maandag 19 februari 2007 @ 14:29:10 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_46457128
ordinaire tvp. Misschien een id om de linkjes in de OP aan te passen Dieetclub zit al op 138
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46459017
TVP, kzal even de banner naar 48 trappen
pi_46460007
Ik ben ook best enthousiast over de slankclub hier, het helpt toch om met "soortgenoten" ervaringen te kunnen uitwisselen! Vooral ook omdat mijn 2 beste vriendinnen dagelijks het equivalent van 3 friet speciaal en 2 zakken drop naar binnen werken en allebei onder de 50 kilo wegen: ik zweer het je, tis oneerlijk verdeeld in deze wereld!
pi_46460272
Oef, het was een erg slecht weekend, qua afvallen dan. Taart, wijn, frituurzooi na het uitgaan...
Morgenochtend ga ik weer wegen, en ik vrees het ergste. Maar eigenlijk was het het waard want het was verder wel een geweldig weekend
Dus ach, dat vet gaat er ook wel weer af
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46460434
Bwaaah ik kom alleen maar aan en elke keer denk ik weer MORGEN ga ik beginnen. Voor de zomer moet ik 65 zijn!
pi_46460790
Mijn huis is nu helemaal ongezond-proof. Alle slechte dingen zijn op. Nu zijn er alleen nog appels, crackers en japanse mix als tussendoortjes.

Nu nog zorgen dat ik iedere dag drie goed maaltijden eet. Ontbijten en avondeten gaat prima, maar de lunch nog niet. Ik heb nooit zoveel trek dat ik vier boterhammen ineens op kan. Lunchen in twee delen (twee keer twee broodjes) kan toch ook?
Trust me, I know what I'm doing.
  maandag 19 februari 2007 @ 16:31:56 #14
12913 GreatWhiteSilence
pi_46460859
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:02 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook best enthousiast over de slankclub hier, het helpt toch om met "soortgenoten" ervaringen te kunnen uitwisselen! Vooral ook omdat mijn 2 beste vriendinnen dagelijks het equivalent van 3 friet speciaal en 2 zakken drop naar binnen werken en allebei onder de 50 kilo wegen: ik zweer het je, tis oneerlijk verdeeld in deze wereld!
Wacht maar tot ze wat ouder worden, dan is dat opeens over. Bovendien blijft het zo dat ongezond eten is en blijft, hoe dun ze ook mogen zijn...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46461795
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:29 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Mijn huis is nu helemaal ongezond-proof. Alle slechte dingen zijn op. Nu zijn er alleen nog appels, crackers en japanse mix als tussendoortjes.

Nu nog zorgen dat ik iedere dag drie goed maaltijden eet. Ontbijten en avondeten gaat prima, maar de lunch nog niet. Ik heb nooit zoveel trek dat ik vier boterhammen ineens op kan. Lunchen in twee delen (twee keer twee broodjes) kan toch ook?
Waarom moet je persee 4 boterhammen eten dan? Dat krijg ik ook nooit op, ik eet ook altijd hooguit 2 boterhammen tussen de middag. En daar moet ik ook nog goed om denken dat ik het doe, heb jarenlang en niet ontbeten en tussen de middag niks gegeten, en nou lukt het aardig om die 2 dingen wel te doen, al is het soms wel lastig, als ik druk bezig ben wil ik het nog wel es vergeten.

Hier ook geen ongezonde dingen in huis, puur door geldgebrek. Ik ben al blij dak 3 keer op een dag een normale maaltijd kan eten en verder alleen appels en ontbijtkoek in huis.Vanaf vrijdag gelukkig weer normaal eten als de stufi er is
pi_46462211
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Waarom moet je persee 4 boterhammen eten dan? Dat krijg ik ook nooit op, ik eet ook altijd hooguit 2 boterhammen tussen de middag. En daar moet ik ook nog goed om denken dat ik het doe, heb jarenlang en niet ontbeten en tussen de middag niks gegeten, en nou lukt het aardig om die 2 dingen wel te doen, al is het soms wel lastig, als ik druk bezig ben wil ik het nog wel es vergeten.

Hier ook geen ongezonde dingen in huis, puur door geldgebrek. Ik ben al blij dak 3 keer op een dag een normale maaltijd kan eten en verder alleen appels en ontbijtkoek in huis.Vanaf vrijdag gelukkig weer normaal eten als de stufi er is
Maar als ik maar twee broodjes eet, heb ik binnen een uur alweer trek. Ik merk dat ik vier boterhammen nodig heb voor de energie om het avondeten te halen. Anders ga ik veel te veel snacken tussendoor.

Mmm, ik eet deze week ook weer voor 15 euro, en ik weet dat op de 1e de huur niet meer afgeschreven kan worden
Trust me, I know what I'm doing.
pi_46462484
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Maar als ik maar twee broodjes eet, heb ik binnen een uur alweer trek. Ik merk dat ik vier boterhammen nodig heb voor de energie om het avondeten te halen. Anders ga ik veel te veel snacken tussendoor.

Mmm, ik eet deze week ook weer voor 15 euro, en ik weet dat op de 1e de huur niet meer afgeschreven kan worden
Aha, dan is het idd misschien wel ahndig om het in 2 kee te eten

ik heb 2 weken terug een grote pan nasi gemaakt waar ik 6 dagen van kon eten, een pan macaroni waar ik 6 dagen van kon eten en een pan roerbakmie waar ik 4 dagen van kon eten en dat eet ik dus sl sinds vorige week, dan deze week nog ( heb nog 9 cent ) en dan vanaf vrijdag weer gevarieerd en vers eten
pi_46462605
Sommige mensen hebben gewoon meer eten nodig tussen de middag om niet van hun stokje te gaan rond vier uur .
Tap tap tap
pi_46462628
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Sylvana het volgende:
ik heb 2 weken terug een grote pan nasi gemaakt waar ik 6 dagen van kon eten, een pan macaroni waar ik 6 dagen van kon eten en een pan roerbakmie waar ik 4 dagen van kon eten en dat eet ik dus sl sinds vorige week, dan deze week nog ( heb nog 9 cent ) en dan vanaf vrijdag weer gevarieerd en vers eten
Jaaa vrijdag weer fruit kopen!
En het wordt een lekker kort maandje, want het einde van februari is erg kort
Minder maand, en hetzelfde geld
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:36:14 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_46462853
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aha, dan is het idd misschien wel ahndig om het in 2 kee te eten

Misschien moet je het wat beter verdelen dat je dus ook een keer een maand begint met zo'n grote pan? Dan eet je wellicht iets gevarieerder door de maand heen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46463068
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Jaaa vrijdag weer fruit kopen!
En het wordt een lekker kort maandje, want het einde van februari is erg kort
Minder maand, en hetzelfde geld
idd
pi_46463098
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Misschien moet je het wat beter verdelen dat je dus ook een keer een maand begint met zo'n grote pan? Dan eet je wellicht iets gevarieerder door de maand heen.
Deze maand kan ik gewoon hele maand gevarieerd eten, korte maand en hoef nou niet weer allemaal pannen, borden en bestek te kopen zoals vorige maand toen husigenoot wegging. Dat kostte gewoon erg veel geld, maar deze maand dus verder niet van dat soort speciale uitgaven
  maandag 19 februari 2007 @ 18:13:22 #23
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46463930
tvp, en nee ik zal niks demotiverends meer zeggen. Iets positievs: Ik merk wel dat ik door dat steppen meer energie heb gekregen.
pi_46474226
tvp
Vanavond 25 minuten op de stepper gestaan en toen nog 15 minuten hard gelopen. Twas alweer veel te lang geleden.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? dinsdag 20 februari 2007 @ 00:35:59 #25
70532 loveli
N
pi_46479036
Tvp, heb schop onder m'n kont nodig.
crap in = crap out
pi_46481412
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef loveli het volgende:
Tvp, heb schop onder m'n kont nodig.
*schop*
pi_46481417
Wieeehooooee
Ik weeg lekker maar 83 kilo, dus de schade van een heel weekend vreten valt mee
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:01:33 #28
12913 GreatWhiteSilence
pi_46483914
De weegschaal doet een beetje raar hier. Eerst meldde hij dat ik 64,2 kilo was en even later dat ik 63,5 kilo was. Wat is het nou?
pi_46483973
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:01 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De weegschaal doet een beetje raar hier. Eerst meldde hij dat ik 64,2 kilo was en even later dat ik 63,5 kilo was. Wat is het nou?
3x scheepsrecht??

en:
quote:
acht maar tot ze wat ouder worden, dan is dat opeens over. Bovendien blijft het zo dat ongezond eten is en blijft, hoe dun ze ook mogen zijn...
We zijn al oud (relatief dan he). Over de dertig.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:05:39 #30
12913 GreatWhiteSilence
pi_46484013
Helaas, ik heb al gegeten, ik neem wel het gemiddelde ofzo...
pi_46484158
Weer een uurtje gestept, hij geeft 500 calorieën aan maar ik betwijfel dat altijd...
En ik ben verslaafd aan vruchtensapjes, lekker zelfgemaakt met perssinaasappels, maar daar zit zeker ook weer een halve kilo suiker in .
Tap tap tap
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:19:19 #32
12913 GreatWhiteSilence
pi_46484364
Ik heb voor mijzelf berekend dat een uur steppen mij ongeveer 225 kcal kost. Het apparaat geeft nog meer dan het dubbele van dat aan, dus dat geloof ik niet meer. Niet dat ik dat deed, maar toch...

Ik heb 3,5 kcal per kilogram genomen. Dat is volgens het boekje van het voedingscentrum het verbruik per uur. Voor jou zou dat dan ongeveer 210 kcal zijn (59 x 3,5) zijn.
pi_46485470
partypooper .
Tap tap tap
pi_46485882
ik denk dat dat ook wel nog varieert afh van het tempo enzo?
neen?
Anders is dit ook wel heel erg deprimerend
Normaal gezien heb ik op het moonwalktoestel 380kcal op 30minuten en volgens deze berekening 150... ik hoop dat de waarheid ergens tussenin ligt
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:33:10 #35
12913 GreatWhiteSilence
pi_46486311
Ik vertrouw liever de cijfers van het voedingscentrum dan de cijfers van een huis-tuin-en-keuken stepper...
pi_46486888
met een crosstrainer in de sportschool heb ik zo'n 170 calorieen in 20 minuten en denk dat je met steppen wel wat minder verbruikt
pi_46489695
Ik heb me net aangemeld op dieetclub, kom ik nu vanzelf in het lijstje terecht?
pi_46489764
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb me net aangemeld op dieetclub, kom ik nu vanzelf in het lijstje terecht?
moet je Troel even pmen dat je bij Slank de lente in wilt, iedeeren komt nl automatisch bij de Dieetclubtopic en Troel moet je dan even naar dit lijstje verplaatsen
pi_46489836
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 14:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

moet je Troel even pmen dat je bij Slank de lente in wilt, iedeeren komt nl automatisch bij de Dieetclubtopic en Troel moet je dan even naar dit lijstje verplaatsen
Tnx...doe het wel ff in haar FoBo aangezien ik geen pm heb
pi_46492023
Ik heb vanmiddag echt een enorm zware stepshape/interval training gedaan. Doorweekt was ik. Het ging zo snel dat ik sommige stapjes nauwelijks kon volgen. Iemand een idee wat mambo-chachacha wil zeggen en dan met hele draai wel te verstaan. Man, ik was al duizelig als ik er naar keek. Heb maar wat gedaan, prijs voor de meest elegante stepster zal ik wel niet krijgen...
pi_46492365
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanmiddag echt een enorm zware stepshape/interval training gedaan. Doorweekt was ik. Het ging zo snel dat ik sommige stapjes nauwelijks kon volgen. Iemand een idee wat mambo-chachacha wil zeggen en dan met hele draai wel te verstaan. Man, ik was al duizelig als ik er naar keek. Heb maar wat gedaan, prijs voor de meest elegante stepster zal ik wel niet krijgen...
Haha, ik krijg flashbacks...
Ik kon het soms ook niet volgen, dan kom je ineens in een 'ervaren' klasje binnen en hebben ze het over allerlei pasjes, dan ging ik maar gewoon een beetje die step op en af stappen, om in beweging te blijven
pi_46492527
Ik doe bodystep, dus das nog wel redelijk te volgen, maar je hebt ook andere steplessen bij ons en dat is idd erg ingewikkeld, zou ik ook helemaal de kluts kwijtraken
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:42:48 #43
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46494366
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:42 schreef conleche het volgende:
Ik doe bodystep en vind het best lastig (nog maar 1x gedaan maar alsnog )
veni vidi gebanned
pi_46494397
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:42 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

Ik doe bodystep en vind het best lastig (nog maar 1x gedaan maar alsnog )
Het voordeel van bodystep is dat het 3 maanden hetzelfde blijft, 1e keer is het allemaal best ingewikkeld, maar na een keer of 2/3 weet je het allemaal wel

Ik vrijdag eindelijk weer sporten
pi_46513884
Ik heb me ook opgegeven. Het leek me wel tijd voor een stokje achter de deur want ik wil al heel lang wat kilo's kwijt maar breng er net niet genoeg discipline voor op. Dus hopen dat het werkt om een openbare "score" bij te houden.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_46513921
Vanochtend weer drie kwartier gestept en een half uur gefietst. Merkte bij het fietsen dat m'n conditie echt belabberd is . Ik kwam echt niet vooruit, had het ontzettend heet en m'n knie begon te zeuren, ik leek wel een oud wijf.
Tap tap tap
  woensdag 21 februari 2007 @ 06:52:26 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_46516529
yeah 3 kilo kwijt inmiddels
en 1 maart heb ik een intake bij de sportschool. Is ook vanwege mijn rugklachten, maar beetje sporten erbij kan geen kwaad
stormy waters...
sailin'
  woensdag 21 februari 2007 @ 07:57:11 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46516750
Bleh, ik ben sinds zondag 1,2 kg aangekomen (et voila: weer hetzelfde gewicht als 2 wk terug) en ik snap niet hoe het kan, want ik heb niets anders gedaan dan de afgelopen weken . Ik voel me ook een beetje opgezet. M'n buik lijkt wat opgezet...

Houd ik nu veel vocht vast ofzo? Deprimerend is het iig wel.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:18:01 #49
12913 GreatWhiteSilence
pi_46516884
Moet je ongesteld worden misschien? Dat kan ook invloed hebben?
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:27:38 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46516965
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moet je ongesteld worden misschien? Dat kan ook invloed hebben?
Ben ik net geweest .
Niet meer actief op Fok!
pi_46519810
BMI is voor het eerst weer onder de 25 gedoken, dus officieel ben ik nu niet meer te zwaar toch? Voor m'n gevoel wel hoor, dus ik ga lekker door. Ben nu ruim 2 weken bezig en er is 2,7 kilo af, dus als het in dit tempo door gaat ben ik over een week of 12 op m'n streefgewicht. En dan is het precies bikini-tijd, komt dat even mooi uit!!
pi_46519930
Gaat goed conleche, gefeliciteerd!
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:08:59 #53
12913 GreatWhiteSilence
pi_46521665
Nice job! Op naar die bikini!
pi_46521698
Het is toch wel moeilijk hoor, omdat ik best wel streng gedieet had had ik me voorgenomen juist wat minder streng te gaan worden omdat ik dacht het anders niet meer vol te houden, hebben we gisteren chinees gehaald (je krijgt altijd veel te veel ) en heb ik wat chips gegeten, terwijl ik normaal 'NEE we eten gewoon gezond' zou zeggen. Ik heb me nog niet gewogen aangezien ik thuis geen weegschaal had (laatst op werk stond ie wel op 66 in de avond).

Nou ja heb dus het gevoel dat wanneer ik IETS minder streng doe het meteen veel minder goed vol te houden is, ik kan gewoon geen maat houden... :
Het mooi kotsende meisje.
pi_46522451
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is toch wel moeilijk hoor, omdat ik best wel streng gedieet had had ik me voorgenomen juist wat minder streng te gaan worden omdat ik dacht het anders niet meer vol te houden, hebben we gisteren chinees gehaald (je krijgt altijd veel te veel ) en heb ik wat chips gegeten, terwijl ik normaal 'NEE we eten gewoon gezond' zou zeggen. Ik heb me nog niet gewogen aangezien ik thuis geen weegschaal had (laatst op werk stond ie wel op 66 in de avond).

Nou ja heb dus het gevoel dat wanneer ik IETS minder streng doe het meteen veel minder goed vol te houden is, ik kan gewoon geen maat houden... :
Je verhaal is heel herkenbaar! Wat voor mij helpt is dat ik geen schalen meer op tafel zet, maar een bord in de keuken vol schep, dan berg ik alles weer op, voor ik naar de kamer loop . Dan kan je dus veel moeilijker een tweede keer opscheppen enzo. Volgens mij is het dan niet erg als je af en toe Chinees eet. (je kan dan wel beter tjap tjoi nemen dan babi pangang natuurlijk ) Wat betreft chips: die haal ik niet meer in huis, dan hoef ik er ook niet aan te denken. Serieus, als ik iets lekkers in huis heb, denk ik daar de héle tijd aan, niet normaal!
pi_46523312
Misschien is het een optie om van die heel kleine zakjes chips te nemen?
Op dit manier eet je wel af en toe nog eens chips maar niet meer in dezelfde hoeveelheden
pi_46525076
ik zit weer onder de 55, 54,9 om precies te zijn
pi_46525468
Dat van die kleine zakjes gaat niet zo goed werken bij mij vrees ik, gezien mijn 'vreetperiode' van een tijdje geleden. Ik kon zo een pak koekjes wegwerken, dus ik kocht van die chocoprinsachtige dingen, apart verpakt. Eentje mee voor tussen college door okee, maar in de avond kon ik er best een aantal achter elkaar open maken. Ik weet wel dat ik nu stukken minder erg ben, maar het zou altijd beter zijn dat soort dingen gewoon niet te kopen...
Gewoon weer een cracker of een bakje yoghurt met muesli en fruit in de avond.
En soms geniet ik met volle teugen van een boterham met hagelslag
Het mooi kotsende meisje.
  Vis een optie? woensdag 21 februari 2007 @ 14:49:56 #59
70532 loveli
N
pi_46526565
Van bepaald voedsel krijg je gewoon extra trek en zo is dat ook met chips. Er zitten koolhydraten in (hoge glycemische index) en veel vet. Dat soort dingen moet je eigenlijk gewoon laten liggen.
Macaroni, bami en andere pasta's zijn ook slecht voor welk dieet dan ook. Alleen sporters hebben baat bij zoveel koolhydraten.
crap in = crap out
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:55:33 #60
157031 roosjeroosje1988
pi_46526754
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 07:57 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben sinds zondag 1,2 kg aangekomen (et voila: weer hetzelfde gewicht als 2 wk terug) en ik snap niet hoe het kan, want ik heb niets anders gedaan dan de afgelopen weken . Ik voel me ook een beetje opgezet. M'n buik lijkt wat opgezet...

Houd ik nu veel vocht vast ofzo? Deprimerend is het iig wel.
Dat heb ik ook altijd. Behalve 's ochtends dan.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:01:48 #61
157031 roosjeroosje1988
pi_46526943
Weet je wat erg is, dat ik 5 kilo geléden al wou afvallen, en dat betekent dus dat ik nu minstens 10 kilo kwijt moet. Niet dat ik dik ben maar ik wil zo graag m'n bouw van vroeger weer terug (dus geen uitstekende dijen meer). Maar goed, voor iemand die altijd trek heeft zal dat niet lukken denk ik.
pi_46527073
Vroeger betekent in jouw geval per definitie dat je nog kind was! Dus heb je nu je "vrouwenfiguur" gekregen. Het is jammer dat het schoonheidsideaal van nu een lichaam van een 12-jarige is (liefst wel met boobies). Beetje onhaalbaar voor de meesten onder ons!
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:09:13 #63
157031 roosjeroosje1988
pi_46527137
Ja, ik droom serieus van een 12-jarig figuur. Maar ja hoe dat voor elkaar te krijgen?

Die boobies heb ik overigens niet.
pi_46527327
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja, ik droom serieus van een 12-jarig figuur. Maar ja hoe dat voor elkaar te krijgen?

Die boobies heb ik overigens niet.

Je gaat je heupen nog wel waarderen hoor. Een 'recht' figuur mag dan hip zijn, een echte vrouw heeft nou eenmaal ronde vormen. Voor rechte lijnen hebben we namelijk mannen.
Gelukkig maar, ik vind een vrouwenfiguur heel mooi
(met mannen is overigens ook niets mis hoor )

Edit: ik klink wel heel oud ineens

[ Bericht 7% gewijzigd door Alcarin op 21-02-2007 15:23:41 ]
pi_46527610
oh dan loop ik achter op de mode denk ik ik walg van rechte heupen namelijk zo zandloper-achtig mogelijk aub!!!! jam jam!
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:43:48 #66
12913 GreatWhiteSilence
pi_46528095
Ik ben dol op mijn zandlopertje. Maar ik wil wel naar die BMI van 20...
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:49:27 #67
157031 roosjeroosje1988
pi_46528245
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema. Nu voel ik me ineens weer veel dikker. Ik heb nu alweer spijt van al die pistache noten van net.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:58:28 #68
12913 GreatWhiteSilence
pi_46528534
Noten zijn best gezond. Ik neem vaak een handje nootjes voor de lekker en de mineralen.
pi_46528541
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben dol op mijn zandlopertje. Maar ik wil wel naar die BMI van 20...
mensen zonder foto's in hun fotoboek zouden verboden moeten worden !!!
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:59:45 #70
157031 roosjeroosje1988
pi_46528586
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Noten zijn best gezond. Ik neem vaak een handje nootjes voor de lekker en de mineralen.
Ah gelukkig.
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:01:44 #71
12913 GreatWhiteSilence
pi_46528644
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef Thrilled het volgende:

[..]

mensen zonder foto's in hun fotoboek zouden verboden !!!
Kan ik er wat aan doen? Ik heb alleen maar mijn favoriete subforum veranderd omdat er een forum stond waar ik nog niet dood gevonden zou willen worden...
pi_46528741
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema.
Dat is dan lekker hun probleem
pi_46528818
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef Thrilled het volgende:

[..]

mensen zonder foto's in hun fotoboek zouden verboden moeten worden !!!
hi hi, ik had ook al gekeken
pi_46528935
quote:
Sommigen willen echt zo mager worden valt me op in dat schema. Nu voel ik me ineens weer veel dikker. Ik heb nu alweer spijt van al die pistache noten van net.
Ik vind het nogal meevallen, de meesten geven een heel redelijk gewicht als streefgewicht op. Die "lage 50-gers" komen van kleine mensen, dus dat is in verhouding wel goed! Roosjeroos, jij stond er toch eerst ook bij, heb je je uitgeschreven?
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:12:19 #75
12913 GreatWhiteSilence
pi_46528991
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef conleche het volgende:

[..]

hi hi, ik had ook al gekeken
Nou, voor de liefhebbers dan...

Gezicht en torso.
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:12:35 #76
157031 roosjeroosje1988
pi_46529001
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het nogal meevallen, de meesten geven een heel redelijk gewicht als streefgewicht op. Die "lage 50-gers" komen van kleine mensen, dus dat is in verhouding wel goed! Roosjeroos, jij stond er toch eerst ook bij, heb je je uitgeschreven?
Ik heb me nooit ingeschreven hoor? En ik hoor ook bij de kleine mensen.
  Vis een optie? woensdag 21 februari 2007 @ 16:12:54 #77
70532 loveli
N
pi_46529010
quote:
BMI zegt niet alles. Het gaat ook om bouw en vetpercentage. Ik ben tenger gebouwd en heb op het moment een te hoog vetpercentage. Volgens mijn BMI zit ik heel veilig, maar de spiegel vertelt wat anders. Ik wil ook niet wachten tot ik nog meer vetreserves heb, dat wil ik vermijden. Mijn gewicht zal me een zorg zijn, als m'n lichaam maar gezond en fit is.

Ik ken iemand die toen ze 30 was, 62 kilo woog bij een lengte van 1.90m (en nee, ze had geen anorexia, maar een hele snelle spijsvertering)! Haar broekmaat was 42, terwijl ik bij een gelijk gewicht en meer dan 10 cm korter, maat 36 had. Bouw is heel bepalend voor je vorm, aanleg voor hoe en waar je lichaamsvet opslaat ook. Je kunt beter kijken wat voor jouw bouw en aanleg goed is dan je blind staren op getallen.

Noten bevatten eiwitten, brainfood. Ook krijg je er geen extra honger van, in tegenstelling tot bv. chips. Gebruik je tijd beter dan dat je die verdoet met je dik te voelen. Trappen lopen in plaats van de lift nemen of een bushalte eerder uitstappen zijn kleine dingen, maar het helpt wel.
crap in = crap out
pi_46529195
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Gezicht en torso.

woensdag 21 februari 2007 @ 16:19:31 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46529260
quote:

[..]

Gezicht en torso.
*heel slanke dame ziet .
Niet meer actief op Fok!
pi_46529264
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb me nooit ingeschreven hoor? En ik hoor ook bij de kleine mensen.
o dat dacht ik, omdat toen ik me inschreef er een rooooooosje bij stond, met veel o's dus en ik dacht dat jij dat was..
pi_46529397
quote:

[..]

Gezicht en torso.
Nou dat lijkt me prima in orde!
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:24:42 #82
12913 GreatWhiteSilence
pi_46529459
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*heel slanke dame ziet .
Ik heb er echt geluk mee dat het er zo uitziet. Toen ik tegen de 70 aanzat en ik de dokter zei dat ik toch echt wat kilootjes kwijt wilde en volgens de BMI bijna op overgewicht zat , was hij ook verbaasd over het aantal kilo's dat ik meedroeg. Je ziet ze gewoon niet zitten, lucky me.
pi_46530206
ik zit vast

ben sinds oktober 8 kilo afgevallen (van 93 naar 85), maar nu wil er niks meer af. ben wel flink aan het sporten dus misschien kan ik beter mn vetpercentage meten, want ik zal ook wel spiermassa opbouwen.
pi_46531750
hmm ik ben uit de lijst verdwenen foei!
ik zit nu al 3 maanden op zo'n 74 kilo (afgezien van de kilo die er na de feestdagen bij zat) en ik wil er nog een paar kilo'tjes af. Maar ik ben al blij dat ik nu na 9 maanden 7 kilo ben afgevallen en dat ik op het moment niet echt hoef op te letten wat ik eet, het komt er niet echt aan. Ik sport soms wat meer als ik wat meer eet..
maar nu die laatste kilo's nog! gelukkig komt de lente eraan (en de lange avonden) Het is veel prettiger om savonds wat te doen als het buiten nog licht is.
pi_46532782
-edit- Spuit 11

Hier gaat het intussen goed. Ik heb me de hele week netjes aan mijn dieet gehouden. Dit weekend ga ik met mijn vriendje naar Antwerpen, dus ik denk dat ik dan maar even wat minder streng ben. Maar goed, wat er nu af gaat hoef ik na dat weekend in elk geval niet extra weg te werken.

[ Bericht 86% gewijzigd door Mini_rulez op 21-02-2007 18:13:31 ]
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:05:25 #86
romantically challenged
pi_46534548
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:27 schreef Thrilled het volgende:
oh dan loop ik achter op de mode denk ik ik walg van rechte heupen namelijk zo zandloper-achtig mogelijk aub!!!! jam jam!
Ik vind rechte heupen mooier dan heupenheupen !!
veni vidi gebanned
pi_46534631
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je gaat je heupen nog wel waarderen hoor. Een 'recht' figuur mag dan hip zijn, een echte vrouw heeft nou eenmaal ronde vormen. Voor rechte lijnen hebben we namelijk mannen.
Gelukkig maar, ik vind een vrouwenfiguur heel mooi
(met mannen is overigens ook niets mis hoor )

Edit: ik klink wel heel oud ineens
Had ik maar vormen, dan viel die pens van me minder op .
Tap tap tap
pi_46534770
Ik heb trouwens mijn dag qua eten eens ingevuld in zo'n caloriecheckding, zonder smokkelen, en ik heb vandaag 1490 calorieen gegeten. Lijkt me best netjes, zonder mijn best te doen!
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:50:37 #89
romantically challenged
pi_46536223
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Had ik maar vormen, dan viel die pens van me minder op .
Ik heb rechte/normale heupen.. buikje zwembandje en gewoon een "recht" figuur
ik denk als ik heupen/taille/zandloper figuur had dat ik ook niet echt een buikje had:P
want je vet gaat dan gewoon ergens anders zitten is niet zo dat t minder opvalt
en als je &dik bent &zandloperfiguur ziet het er juist dikker uit
veni vidi gebanned
pi_46536526
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
en als je &dik bent &zandloperfiguur ziet het er juist dikker uit
Ehm, nou nee, als je 2 vrouwen ziet die hetzelfde wegen en even lang zijn, ziet die met het zandloperfiguur er toch echt een stuk slanker uit.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:01:07 #91
romantically challenged
pi_46536671
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ehm, nou nee, als je 2 vrouwen ziet die hetzelfde wegen en even lang zijn, ziet die met het zandloperfiguur er toch echt een stuk slanker uit.
Ik bedoel als je EN een dikke buik hebt EN een zandloperfiguur (wat je met een zandloper figuur niet snel hebt dus dan moet je wel ECHT dik zijn !

Trouwens.. iemand met dezelfde lengte (zandloperfiguur), maar 10kg lichter ziet er niet eens zo veel dunner uit dan ik (normaal/recht figuur) en hebben ook zelfde kledingmaat..
veni vidi gebanned
pi_46536897
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

yep vind ik ook. Ik heb ook een zandloperfiguur en wordt over het algemeen minstens 5 kilo lichter en 1 maat kleiner geschat door mijn omgeving. En toen ik (licht) overgewicht had en wou afvallen werd ik voor gek verklaard.
Toch zou ik wel iets liever wat smallere heupen en dijen hebben, dan passen broeken me wat netter nu moet ik altijd heel lang zoeken voor iets wat goed past
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:11:22 #93
12913 GreatWhiteSilence
pi_46537078
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef wkraaij het volgende:

[..]

yep vind ik ook. Ik heb ook een zandloperfiguur en wordt over het algemeen minstens 5 kilo lichter en 1 maat kleiner geschat door mijn omgeving. En toen ik (licht) overgewicht had en wou afvallen werd ik voor gek verklaard.
Dat heb ik dus ook de hele tijd als ik zeg dat ik een paar kilo kwijt wil: 'Ach, dat hoef jij toch helemaal niet!'

Nee, hoeven niet, maar willen wel...
pi_46537186
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik heb er echt geluk mee dat het er zo uitziet. Toen ik tegen de 70 aanzat en ik de dokter zei dat ik toch echt wat kilootjes kwijt wilde en volgens de BMI bijna op overgewicht zat , was hij ook verbaasd over het aantal kilo's dat ik meedroeg. Je ziet ze gewoon niet zitten, lucky me.
Ik had hetzelfde bij de dokter! Mijn dokter was niet echt overtuigd, totdat ze m'n vetpercentage opmeette En op de sportschool werd mijn vetpercentage 10 procent lager ingeschat dan het daadwerkelijk is. Ik heb dezelfde bouw als jij trouwens, zandloperfiguur, 1m66 bij 64 kg. Grappig
pi_46537515
blegh, ik heb totaal geen zandloperfiguurtje en ben op zich best smal gebouwd . Je ziet echt alles zitten bij me .
Tap tap tap
pi_46537976
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:12 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb trouwens mijn dag qua eten eens ingevuld in zo'n caloriecheckding, zonder smokkelen, en ik heb vandaag 1490 calorieen gegeten. Lijkt me best netjes, zonder mijn best te doen!
Heel netjes! Máar; de dag is nog niet voorbij!
pi_46538093
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef conleche het volgende:
Heel netjes! Máar; de dag is nog niet voorbij!
Qua eten wel hoor
Alleen thee gaat er nu nog in
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:02:38 #98
157031 roosjeroosje1988
pi_46538951
Ik stond net op de weegschaal, het wordt steeds erger. 5 en een halve week steppen helpt blijkbaar niks. (Ik hoop dan maar dat ik ijzeren botten heb ofzo. ) Ik heb vanavond chocolademousse gegeten en wat daarna nog 2 schalen vla, ik heb net maar snel m'n tanden gepoetst. Ik moet nu echt maatregelen gaan nemen hoor. Ik heb nog maar 2 broeken die ik pas. Ik ga nu echt proberen om mezelf in te houden.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:07:26 #99
157031 roosjeroosje1988
pi_46539133
Zal ik vanaf morgen hier elke dag neerzetten wat ik allemaal precies heb gegeten? Misschien kunnen jullie me dan adviezen geven ofzo?
pi_46539393
Nu op sbs6: "de afvallers met BN'ers" altijd leuk om te zien dat het nog erger kan, mèn wat gooien die een bagger naar binnen, de frikandellen speciaal en de jumbozakken chips vliegen je om de oren.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:16:52 #101
romantically challenged
pi_46539493
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef conleche het volgende:
Nu op sbs6: "de afvallers met BN'ers" altijd leuk om te zien dat het nog erger kan, mèn wat gooien die een bagger naar binnen, de frikandellen speciaal en de jumbozakken chips vliegen je om de oren.
Ik zag alles op tafel staan en ik dacht
hey dat is mijn favoriete eten
veni vidi gebanned
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')