abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 februari 2007 @ 20:02:35 #251
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_46436211
Ik heb een fricandel gegeten van de week, voor het eerst na een half jaar Zuid Amerika. Kan IEMAND me vertellen waarom zo'n ranzig ding gevroten wordt?

GADVERDAMME!!!!!! BLEERGH!

Ik vind het niet te eten zeg, wel prettig zo
Hang nog steeds rond de 74 en de 75,5. Zal wel wat meer worden nu met de vastelaovend hier met al dat bier...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 18 februari 2007 @ 20:07:38 #252
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46436383
Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan paaseitjes en zit er echt cóntinu van te schranzen. En een jaar geleden besloot ik te gaan afvallen maar er zijn alleen maar heel wat kilo's erbij. Weten jullie misschien hoe je je dijen smaller krijgt? Ik zou zo graag willen dat het gelijk loopt met m'n heupen maar helaas steken m'n dijen een end uit. Ik step al 5 weken elke dag maar het helpt niks. Zou het dan toch echt aan m'n eetpatroon liggen?
  zondag 18 februari 2007 @ 20:07:42 #253
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46436385
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb een fricandel gegeten van de week, voor het eerst na een half jaar Zuid Amerika. Kan IEMAND me vertellen waarom zo'n ranzig ding gevroten wordt?

GADVERDAMME!!!!!! BLEERGH!

Ik vind het niet te eten zeg, wel prettig zo
Hang nog steeds rond de 74 en de 75,5. Zal wel wat meer worden nu met de vastelaovend hier met al dat bier...
vastelaovend carnaval of zo?
veni vidi gebanned
  zondag 18 februari 2007 @ 20:08:18 #254
romantically challenged
pi_46436405
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan paaseitjes en zit er echt cóntinu van te schranzen. En een jaar geleden besloot ik te gaan afvallen maar er zijn alleen maar heel wat kilo's erbij. Weten jullie misschien hoe je je dijen smaller krijgt? Ik zou zo graag willen dat het gelijk loopt met m'n heupen maar helaas steken m'n dijen een end uit. Ik step al 5 weken elke dag maar het helpt niks. Zou het dan toch echt aan m'n eetpatroon liggen?
om dunner te worden moet je minder eten zo makkelijk is het
veni vidi gebanned
  zondag 18 februari 2007 @ 20:10:37 #255
157031 roosjeroosje1988
pi_46436491
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:08 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

om dunner te worden moet je minder eten zo makkelijk is het
Als deze paaseitjes dan op zijn moet ik er voorlopig maar geen meer eten denk ik dan. Maar misschien dan toch nog wel met pasen.
pi_46436507
quote:
Dat hebben we al zo vaak gezegd hier dat het aan je eetpatroon ligt, dat je teveel koekjes en chocola eet enzo,maar blijkbaar wil je dat niet geloven ofzo dat je het steeds weer opnieuw vraagt

Dat steppen heeft gewoon echt geen zin als je zo'n ongezond eetpatroon hebt. Als je gezonder gaat eten dan helpt dat steppen ook en dan pas zul je gewicht verliezen, niet als je zo doorgaat met ongezond eten
  zondag 18 februari 2007 @ 20:13:00 #257
157031 roosjeroosje1988
pi_46436573
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

da hebben we al zo vaak gezegd hier dat het aan je eetpatroon ligt, dat je teveel koekjes en chocola eet enzo,maar blijkbaar wil je dat niet geloven ofzo dat je het steeds weer opnieuw vraagt
Ja maar ik step nu toch elke dag? En dat deed ik voorheen niet en dat eten wel. Dus dan zou er toch wel iets van verschil in moeten zitten?
pi_46436599
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ja maar ik step nu toch elke dag? En dat deed ik voorheen niet en dat eten wel. Dus dan zou er toch wel iets van verschil in moeten zitten?
nee, want je neemt waarschijnlijk nog steeds meer calorieen in dan dat je met steppen en andere beweging verbruikt
  zondag 18 februari 2007 @ 20:15:03 #259
157031 roosjeroosje1988
pi_46436645
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat steppen heeft gewoon echt geen zin als je zo'n ongezond eetpatroon hebt. Als je gezonder gaat eten dan helpt dat steppen ook en dan pas zul je gewicht verliezen, niet als je zo doorgaat met ongezond eten
Oke dan zit er dus echt niks anders op dan wat gezonder te gaan eten. Maar zou m'n bouw (dijen) ooit kunnen veranderen? Of maakt dat niks uit?
  zondag 18 februari 2007 @ 20:17:51 #260
romantically challenged
pi_46436745
Gewoon stoppen met snoep eten
alleen nog maar 1 paasei als je gestept hebt
veni vidi gebanned
  zondag 18 februari 2007 @ 20:18:57 #261
romantically challenged
pi_46436789
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Oke dan zit er dus echt niks anders op dan wat gezonder te gaan eten. Maar zou m'n bouw (dijen) ooit kunnen veranderen? Of maakt dat niks uit?
ja sure, want als er geen vet op je benen zit, kunnen er ook geen uitsteeksels meer zijn
alleen bijvoorbeeld brede heupen krijg je niet weg,
want dat is gewoon je bot structuur.
Al het vet kan theoretisch gezien weg
veni vidi gebanned
  zondag 18 februari 2007 @ 20:19:17 #262
157031 roosjeroosje1988
pi_46436810
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:17 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Gewoon stoppen met snoep eten
alleen nog maar 1 paasei als je gestept hebt
1 paasei? Goh dat is wel wat anders dan 1 kilo paaseitjes in een paar dagen.
pi_46436967
Als je afvalt verandert je bouw niet, dus je dijen worden wel dunner, maar je heupen ook. Volgens mij valt het wel minder op als je slank bent en het steppen zal ook wel iets helpen, maar ik denk serieus dat jij een suiker/koolhydraten verslaving hebt. Je zou je bloedsuikerspiegel eens moeten laten checken bij je huisarts. (ben er zelf ook heel gevoelig voor; zodra ik begin met zoetigheid móet ik dooreten. De enige manier is om er gewoon niet aan te beginnen. Dus ook geen paasei als je hebt gestept. Neem dan maar een kop thee of zo)
  zondag 18 februari 2007 @ 20:23:51 #264
romantically challenged
pi_46436970
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

1 paasei? Goh dat is wel wat anders dan 1 kilo paaseitjes in een paar dagen.
O ik eet ook best veel snoep maar ik ben ook niet dik-dik
en ik zeg ook niet ik ben dik ik moet afvallen en ik sport heel veel
dus dan mag het

maar nu de zomer er aankomt probeer ik toch minder te snoepen
& ben weer begonnen met sporten
zal vast helpen vandaag steps gedaan
morgen weer bodyattack
veni vidi gebanned
  zondag 18 februari 2007 @ 20:25:14 #265
romantically challenged
pi_46437037
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:23 schreef conleche het volgende:
Als je afvalt verandert je bouw niet, dus je dijen worden wel dunner, maar je heupen ook. Volgens mij valt het wel minder op als je slank bent en het steppen zal ook wel iets helpen, maar ik denk serieus dat jij een suiker/koolhydraten verslaving hebt. Je zou je bloedsuikerspiegel eens moeten laten checken bij je huisarts. (ben er zelf ook heel gevoelig voor; zodra ik begin met zoetigheid móet ik dooreten. De enige manier is om er gewoon niet aan te beginnen. Dus ook geen paasei als je hebt gestept. Neem dan maar een kop thee of zo)
ik denk dat ik die verslaving ook heb
en waar ik laatst achterkwam:
je kan ook suikerziekte krijgen als je NIET mega dik bent
maar WEL heel veel suiker eet
dat was even schrikken
veni vidi gebanned
pi_46437194
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

ik denk dat ik die verslaving ook heb
en waar ik laatst achterkwam:
je kan ook suikerziekte krijgen als je NIET mega dik bent
maar WEL heel veel suiker eet
dat was even schrikken
Ja dat en als je veel mensen in je familie hebt met suikerziekte heb je zelf ook veel meer kans. Mijn oma heeft het, mijn vader kreeg het een paar jaar geleden en een maand geleden hoorde ik dat mijn moeder ook een lichte vorm van suiker heeft. Nou lekker dan...
  zondag 18 februari 2007 @ 21:43:57 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46440370
quote:
, ik word echt zo moe van pubers zoals jij.

"jank jank, m'n dijen zijn te dik, m'n buik is te dik" etc. GEWOON OP JE VOEDING LETTEN! Je kunt wel lekker veel gaan sporten, maar als je je voedingspatroon niet aanpast, helpt het nog geen sodemieter.

En ik kan het weten. Ik at net zo slecht als altijd, maar ik ging er wel bij steppen. Ben ik afgevallen? Geen gram. Nu doe ik niks aan sport (behalve een paar keer in de week naar de stad fietsen) en de kilo's vliegen eraf. Dus: drie maaltijden per dag, genoeg groente en fruit en kies voor gezonde tussendoortjes.
Ernaast sporten is altijd goed, maar alleen sporten en intussen toch je slechte eetpatroon handhaven zal niets helpen.

Een andere mogelijkheid is er niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_46441311
quote:
Wat doe jij hier eigenlijk nog? Iedereen zegt keer op keer tegen je dat het heel simpel is. Afvallen = minder calorieën naar binnen werken dan je verbruikt.
Als je dan nog niet wilt luisteren moet je het zelf maar weten, maar kom hier dan niet steeds vertellen over je schranspartijen. Dat is alleen maar demotiverend voor de mensen die wel de discipline op weten te brengen om het snoep te laten staan. Wij zien ook die paaseitjes in de winkel/kast, en het is al moeilijk genoeg om ze niet te eten. Te weten dat iemand anders het ook volhoudt, helpt nog enigszins, maar die verhalen van jouw gebrek aan discipline hebben alleen maar het omgekeerde effect.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46441501
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat doe jij hier eigenlijk nog? Iedereen zegt keer op keer tegen je dat het heel simpel is. Afvallen = minder calorieën naar binnen werken dan je verbruikt.
Als je dan nog niet wilt luisteren moet je het zelf maar weten, maar kom hier dan niet steeds vertellen over je schranspartijen. Dat is alleen maar demotiverend voor de mensen die wel de discipline op weten te brengen om het snoep te laten staan. Wij zien ook die paaseitjes in de winkel/kast, en het is al moeilijk genoeg om ze niet te eten. Te weten dat iemand anders het ook volhoudt, helpt nog enigszins, maar die verhalen van jouw gebrek aan discipline hebben alleen maar het omgekeerde effect.
Dank je wel dat jij dit wel durfde te zeggen

Hier vandaag paar glazen alcohol gehad ivm carnaval, maar verder wel gewoon mn eetpatroon aangehouden en veel door de stad gelopen vandaag, dus denk niet dat ik veel aangekomen zal zijn ervan en morgen weer een normale dag
  zondag 18 februari 2007 @ 22:21:56 #270
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46441883
Ik ben deze week 4x op stap geweest en heb dus aardig wat bier gehad maar goed ik ben een student en wil ook genieten van het leven het verscihl zit er bij mij vooral in dat ik geen tussendoortjes meer eet en stop als ik genoeg heb. Als ik al een tussendoortje eet is dat een appel of stukje ontbijtkoek.
Maar goed, een koel pilsje is wel erg lekker dunkt mij
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 18 februari 2007 @ 22:29:01 #271
157031 roosjeroosje1988
pi_46442145
quote:

[..]

Oke sorry ik zal hier niks demotiverends meer neerzetten. Het ligt dus echt aan de calorien die je binnenkrijgt, dan zal ik er maar eens proberen voor te zorgen die minder binnen te krijgen.
pi_46442349
Als je zelf niet zo veel kijk hebt op hoeveel calorieën ergens in zitten, kun je ook een programmaatje van Weight Watchers gebruiken dat alles omrekent in punten. Je voert in wat je eet, en het programma berekent hoeveel punten je per dag mag hebben. Ik gebruik het zelf ook, ik vind het best handig.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46444535
pffft vanavond even flink gezondigd uit eten met wat vrienden omdat er een zn rijbewijs had gehaald... onbeperkt spareribs... hebben ze geweten daar! chocolade ijsje achteraf... nja ik fitness nu 6x in de week, drink veel water overdag.. morgen balansdagje denk ik.. benieuwd hoeveel ik ben aangekomen
pi_46444602
Wat ook een fijne site is: http://caloriechecker.nl daar kan je ook van alles de calorieen zien en per eenheid of gram laten uitrekenen en hij telt 't ook nog voor je op. Handig.
pi_46444632
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:38 schreef Thrilled het volgende:
pffft vanavond even flink gezondigd uit eten met wat vrienden omdat er een zn rijbewijs had gehaald... onbeperkt spareribs... hebben ze geweten daar! chocolade ijsje achteraf... nja ik fitness nu 6x in de week, drink veel water overdag.. morgen balansdagje denk ik.. benieuwd hoeveel ik ben aangekomen
Misschien beter dagje wachten met de weegschaal??
pi_46445034
blegh, ik ben weer een kilo aangekomen.
klotechocola .
Tap tap tap
pi_46445119
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik stepte eerst ook elke dag, ik werd er wel fitter van en de putjes in m'n dijen werden minder en ik had kuiten als een stier, maar ik dronk er een liter water bij of zo en vrat minder, en toen was ik vier kilo kwijt.
Met kerst en zo heb ik amper gesnoept, maar de afgelopen vijf weken of zo gaat het weer helemaal mis, dus daar moet ik weer in veranderen.
Tap tap tap
  maandag 19 februari 2007 @ 00:02:47 #278
157031 roosjeroosje1988
pi_46445254
Misschien moet ik er ook eens wat water bij drinken, ik lust dan wel geen water maar met limonade drink ik het wel. Maar drink je dan ervoor of erna?
  maandag 19 februari 2007 @ 00:06:06 #279
romantically challenged
pi_46445335
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik stepte eerst ook elke dag, ik werd er wel fitter van en de putjes in m'n dijen werden minder en ik had kuiten als een stier, maar ik dronk er een liter water bij of zo en vrat minder, en toen was ik vier kilo kwijt.
Met kerst en zo heb ik amper gesnoept, maar de afgelopen vijf weken of zo gaat het weer helemaal mis, dus daar moet ik weer in veranderen.
ik wil geen dikke kuiten krijg iedereen dat van steps (van lessmill doe ik) of alleen jij? anders ga ik toch maar bodypumpen
veni vidi gebanned
pi_46445347
Tijdens. Na de 1000 stappen ofzo hou ik even tien minuutjes pauze, lurk ik wat water, ga ik even beentjes strekken, en weer verder .
Heb vandaag ook weer 5000 stappen gedaan . De sport is om dat dan elke dag te doen en niet sporadisch . Morgenavond ga ik weer tijdens CSI.
Tap tap tap
  maandag 19 februari 2007 @ 00:07:00 #281
romantically challenged
pi_46445368
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Misschien moet ik er ook eens wat water bij drinken, ik lust dan wel geen water maar met limonade drink ik het wel. Maar drink je dan ervoor of erna?
limonade met water telt niet echt als water..
limonade = calorieën

je kan beter toch maar wel water nemen
veni vidi gebanned
pi_46445392
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

ik wil geen dikke kuiten krijg iedereen dat van steps (van lessmill doe ik) of alleen jij? anders ga ik toch maar bodypumpen
Nouja, dikke kuiten, gespierde kuiten. Ik heb hele smalle beentjes en enkels en was dus wel blij dat ik geen kipfilets meer had daar. Ik heb geen olifantenpootjes hoor, maar er zit meer vorm in en het drilt niet meer .
Tap tap tap
pi_46445418
Water vond ik eerst ook smerig, maar als het lekker koud uit de koelkast komt of als het even in de vriezer heeft gelegen is het een stuk lekkerder als je het helemaal warm krijgt .
Tap tap tap
pi_46445439
Je hebt limonade met minder dan 1 calorie per glas (Burg, limo-light).
  maandag 19 februari 2007 @ 00:09:05 #285
157031 roosjeroosje1988
pi_46445442
Wow dan hou je het wel heel erg lang vol? Ik moet soms na een paar minuten al stoppen. Maar dat is dan omdat ik ergens last krijg.
  maandag 19 februari 2007 @ 00:11:39 #286
romantically challenged
pi_46445505
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nouja, dikke kuiten, gespierde kuiten. Ik heb hele smalle beentjes en enkels en was dus wel blij dat ik geen kipfilets meer had daar. Ik heb geen olifantenpootjes hoor, maar er zit meer vorm in en het drilt niet meer .
hmm.. ik vind mn benen wel goed nu zoals ze zijn
nja t zal wel niet zo een vaart lopen
veni vidi gebanned
  maandag 19 februari 2007 @ 00:43:25 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46446395
quote:

[..]

Nah . Niet zo zwak hoor. Als jij een verhaal over iemand die paaseitjes naar binnen schranst al demotiverend vindt, wil ik niet weten hoe je de dag doorkomt temidden van allerlei mensen die wel lekker eten wat ze willen.

Je laat je eigen eetgedrag toch niet afhangen van wat een ander doet? Verder heb je gelijk, hoor. Roosjeroosje moet dat bord voor haar kop weghalen en eens de feiten onder ogen leren zien.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 februari 2007 @ 00:44:43 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46446433
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
wat je niet lust, kun je leren drinken. Kom op... mensen die geen water lusten .
Volgens mij wíllen sommige mensen niet afvallen. Ze verzinnen iig genoeg excuses om het niet te hoeven doen...
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 februari 2007 @ 00:51:25 #289
romantically challenged
pi_46446622
ik heb vandaag lekker 6 mini snickers
een halve zak apekoppen
heksendrop
ministroopwafels
een half taartje
een grote koek
en nog meer gegeten
en morgen ben ik vast niet zwaarder

demotiverend
veni vidi gebanned
  maandag 19 februari 2007 @ 00:51:28 #290
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46446624
Ik vond water ook niet te drinken, totdat we naar Aruba gingen..als je daar geen water dronk (en veel ook), kon het nog flink misgaan!
Dan leer je het wel snel .
  maandag 19 februari 2007 @ 00:52:10 #291
romantically challenged
pi_46446645
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat je niet lust, kun je leren drinken. Kom op... mensen die geen water lusten .
Volgens mij wíllen sommige mensen niet afvallen. Ze verzinnen iig genoeg excuses om het niet te hoeven doen...
dat is gewoon genetisch bepaald
veni vidi gebanned
pi_46449065
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik lust ook geen water hoor

En probeer het al 20 jaar te drinken, maar moet er echt letterlijk van kotsen
  maandag 19 februari 2007 @ 08:22:05 #293
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46449623
Ik vond het eerst ook niet lekker, maar Ik heb het uiteindelijk wel leren drinken. Nu drink ik ongeveer twee keer per dag iets 'bijzonders' en voor de rest gewoon water.

Gisteren heel braaf geweest, zelfs mijn beloning heb ik overgeslagen.

EN ik heb kwark gegeten zonder suiker en dergelijke en het was niet eens zo heel erg vies, terwijl ik dat vroeger dus echt niet te eten vond.
Ik begin het te leren.
Alleen bleef het voor mijn gevoel in mijn keel plakken, dat was een wat minder gevoel...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 19 februari 2007 @ 08:24:22 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46449633
En ik was weer op hetzelfde gewicht als vorige week zaterdag . Eet dan ook een appel 's avonds als je trek krijgt en geen crackers met kaas .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 februari 2007 @ 08:25:21 #295
12913 GreatWhiteSilence
pi_46449641
Of alleen crackers. Zonder de kaas dus...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 19 februari 2007 @ 08:26:13 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46449642
quote:
Op maandag 19 februari 2007 08:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Of alleen crackers. Zonder de kaas dus...
beetje droog .
Maar das er eind deze week wel weer af dus hoop ik . Ik roep afgelopen week hierbij uit tot een flutweekje .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 februari 2007 @ 08:36:21 #297
12913 GreatWhiteSilence
pi_46449715
Ik ga eens zelf prei-soep maken, die heb ik vorige week ook zelf gemaakt op school. Nu eens kijken of het thuis ook lukt
pi_46450554
Maak je dan heldere of gebonden soep? Maak ook weleens een soepmaaltijd, dat is denk ik wel goed als je wil afvallen (heldere tenminste).
Gisteren zo'n klein bakje tiramisu op als toetje, maar het is toch minder lekker dan zo'n echte als van bij de italiaan ofzo !!
Dat gedoe van cola light dat het de zoetbehoefte zou opwekken heb ik trouwens niet bepaald last van.... Terwijl ik soms in de avond best wat cola light kan drinken....
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:11:31 #299
12913 GreatWhiteSilence
pi_46450934
Deze was gebonden, met een roux.

Maar soms maak ik ook wel eens tomatensoep. Dan donder ik gewoon een blikje tomatenpuree in een schaaltje, gooi er heet water bij en een schep bouillion. Goed roeren en klaar!
pi_46451784
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Deze was gebonden, met een roux.

Maar soms maak ik ook wel eens tomatensoep. Dan donder ik gewoon een blikje tomatenpuree in een schaaltje, gooi er heet water bij en een schep bouillion. Goed roeren en klaar!
Om heel eerlijk te zijn lijkt me dat nu niet echt heel lekker...

@ Viking: Je zou rice toastjes (van der Meulen) eens moeten proberen en dan de lente-ui variant. Dat is wel zo'n 400 cal. per 100 gr. maar ze zijn zo licht dat als je een bakje opeet (er zitten 2 pakjes in een verpakking) dan heb je maar 130 cal. op. Maar door die lente-ui is het net of je zoutjes eet. Best lekker! Ik eet bijna iedere avond een 1/2 bakje en dat is dan weer even veel aan cal. als een flinke appel waar ik 's avonds überhaupt geen zin in heb.

Ik kon dit weekend wegens werk niet sporten en dan sta ik direct stil met afvallen! Dus het komt er op neer dat mijn lichaam met een 1500 cal. dieet niet afvalt als ik niet extra beweeg. Minder eten kan ik ook echt niet, ik heb nu al best vaak trek en dat kan niet de bedoeling zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')