vastelaovendquote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb een fricandel gegeten van de week, voor het eerst na een half jaar Zuid Amerika. Kan IEMAND me vertellen waarom zo'n ranzig ding gevroten wordt?
GADVERDAMME!!!!!! BLEERGH!
Ik vind het niet te eten zeg, wel prettig zo
Hang nog steeds rond de 74 en de 75,5. Zal wel wat meer worden nu met de vastelaovend hier met al dat bier...
om dunner te worden moet je minder eten zo makkelijk is hetquote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan paaseitjes en zit er echt cóntinu van te schranzen.En een jaar geleden besloot ik te gaan afvallen maar er zijn alleen maar heel wat kilo's erbij.
Weten jullie misschien hoe je je dijen smaller krijgt? Ik zou zo graag willen dat het gelijk loopt met m'n heupen maar helaas steken m'n dijen een end uit. Ik step al 5 weken elke dag maar het helpt niks. Zou het dan toch echt aan m'n eetpatroon liggen?
Als deze paaseitjes dan op zijn moet ik er voorlopig maar geen meer eten denk ik dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:08 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
om dunner te worden moet je minder eten zo makkelijk is het![]()
Dat hebben we al zo vaak gezegd hier dat het aan je eetpatroon ligt, dat je teveel koekjes en chocola eet enzo,maar blijkbaar wil je dat niet geloven ofzo dat je het steeds weer opnieuw vraagtquote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan paaseitjes en zit er echt cóntinu van te schranzen.En een jaar geleden besloot ik te gaan afvallen maar er zijn alleen maar heel wat kilo's erbij.
Weten jullie misschien hoe je je dijen smaller krijgt? Ik zou zo graag willen dat het gelijk loopt met m'n heupen maar helaas steken m'n dijen een end uit. Ik step al 5 weken elke dag maar het helpt niks. Zou het dan toch echt aan m'n eetpatroon liggen?
Ja maar ik step nu toch elke dag? En dat deed ik voorheen niet en dat eten wel. Dus dan zou er toch wel iets van verschil in moeten zitten?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
da hebben we al zo vaak gezegd hier dat het aan je eetpatroon ligt, dat je teveel koekjes en chocola eet enzo,maar blijkbaar wil je dat niet geloven ofzo dat je het steeds weer opnieuw vraagt
nee, want je neemt waarschijnlijk nog steeds meer calorieen in dan dat je met steppen en andere beweging verbruiktquote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik step nu toch elke dag? En dat deed ik voorheen niet en dat eten wel. Dus dan zou er toch wel iets van verschil in moeten zitten?
Oke dan zit er dus echt niks anders op dan wat gezonder te gaan eten.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat steppen heeft gewoon echt geen zin als je zo'n ongezond eetpatroon hebt. Als je gezonder gaat eten dan helpt dat steppen ook en dan pas zul je gewicht verliezen, niet als je zo doorgaat met ongezond eten
ja sure, want als er geen vet op je benen zit, kunnen er ook geen uitsteeksels meer zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oke dan zit er dus echt niks anders op dan wat gezonder te gaan eten.Maar zou m'n bouw (dijen) ooit kunnen veranderen? Of maakt dat niks uit?
1 paasei? Goh dat is wel wat anders dan 1 kilo paaseitjes in een paar dagen.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:17 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Gewoon stoppen met snoep eten
alleen nog maar 1 paasei als je gestept hebt
O ik eet ook best veel snoep maar ik ben ook niet dik-dikquote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
1 paasei? Goh dat is wel wat anders dan 1 kilo paaseitjes in een paar dagen.![]()
ik denk dat ik die verslaving ook hebquote:Op zondag 18 februari 2007 20:23 schreef conleche het volgende:
Als je afvalt verandert je bouw niet, dus je dijen worden wel dunner, maar je heupen ook. Volgens mij valt het wel minder op als je slank bent en het steppen zal ook wel iets helpen, maar ik denk serieus dat jij een suiker/koolhydraten verslaving hebt. Je zou je bloedsuikerspiegel eens moeten laten checken bij je huisarts. (ben er zelf ook heel gevoelig voor; zodra ik begin met zoetigheid móet ik dooreten. De enige manier is om er gewoon niet aan te beginnen. Dus ook geen paasei als je hebt gestept. Neem dan maar een kop thee of zo)
Ja dat en als je veel mensen in je familie hebt met suikerziekte heb je zelf ook veel meer kans. Mijn oma heeft het, mijn vader kreeg het een paar jaar geleden en een maand geleden hoorde ik dat mijn moeder ook een lichte vorm van suiker heeft. Nou lekker dan...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ik denk dat ik die verslaving ook heb![]()
en waar ik laatst achterkwam:
je kan ook suikerziekte krijgen als je NIET mega dik bent
maar WEL heel veel suiker eet
dat was even schrikken![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat doe jij hier eigenlijk nog? Iedereen zegt keer op keer tegen je dat het heel simpel is. Afvallen = minder calorieën naar binnen werken dan je verbruikt.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dank je wel dat jij dit wel durfde te zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk nog? Iedereen zegt keer op keer tegen je dat het heel simpel is. Afvallen = minder calorieën naar binnen werken dan je verbruikt.
Als je dan nog niet wilt luisteren moet je het zelf maar weten, maar kom hier dan niet steeds vertellen over je schranspartijen. Dat is alleen maar demotiverend voor de mensen die wel de discipline op weten te brengen om het snoep te laten staan. Wij zien ook die paaseitjes in de winkel/kast, en het is al moeilijk genoeg om ze niet te eten. Te weten dat iemand anders het ook volhoudt, helpt nog enigszins, maar die verhalen van jouw gebrek aan discipline hebben alleen maar het omgekeerde effect.
Oke sorry ik zal hier niks demotiverends meer neerzetten. Het ligt dus echt aan de calorien die je binnenkrijgt, dan zal ik er maar eens proberen voor te zorgen die minder binnen te krijgen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk nog? Iedereen zegt keer op keer tegen je dat het heel simpel is. Afvallen = minder calorieën naar binnen werken dan je verbruikt.
Als je dan nog niet wilt luisteren moet je het zelf maar weten, maar kom hier dan niet steeds vertellen over je schranspartijen. Dat is alleen maar demotiverend voor de mensen die wel de discipline op weten te brengen om het snoep te laten staan. Wij zien ook die paaseitjes in de winkel/kast, en het is al moeilijk genoeg om ze niet te eten. Te weten dat iemand anders het ook volhoudt, helpt nog enigszins, maar die verhalen van jouw gebrek aan discipline hebben alleen maar het omgekeerde effect.
Misschien beter dagje wachten met de weegschaal??quote:Op zondag 18 februari 2007 23:38 schreef Thrilled het volgende:
pffft vanavond even flink gezondigduit eten met wat vrienden omdat er een zn rijbewijs had gehaald... onbeperkt spareribs... hebben ze geweten daar! chocolade ijsje achteraf... nja ik fitness nu 6x in de week, drink veel water overdag.. morgen balansdagje denk ik.. benieuwd hoeveel ik ben aangekomen
Ik stepte eerst ook elke dag, ik werd er wel fitter van en de putjes in m'n dijen werden minder en ik had kuiten als een stier, maar ik dronk er een liter water bij of zo en vrat minder, en toen was ik vier kilo kwijt.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik step nu toch elke dag? En dat deed ik voorheen niet en dat eten wel. Dus dan zou er toch wel iets van verschil in moeten zitten?
ik wil geen dikke kuitenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stepte eerst ook elke dag, ik werd er wel fitter van en de putjes in m'n dijen werden minder en ik had kuiten als een stier, maar ik dronk er een liter water bij of zo en vrat minder, en toen was ik vier kilo kwijt.
Met kerst en zo heb ik amper gesnoept, maar de afgelopen vijf weken of zo gaat het weer helemaal mis, dus daar moet ik weer in veranderen.
limonade met water telt niet echt als water..quote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Misschien moet ik er ook eens wat water bij drinken, ik lust dan wel geen water maar met limonade drink ik het wel.Maar drink je dan ervoor of erna?
Nouja, dikke kuiten, gespierde kuiten. Ik heb hele smalle beentjes en enkels en was dus wel blij dat ik geen kipfilets meer had daar. Ik heb geen olifantenpootjes hoor, maar er zit meer vorm in en het drilt niet meerquote:Op maandag 19 februari 2007 00:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ik wil geen dikke kuitenkrijg iedereen dat van steps (van lessmill doe ik) of alleen jij? anders ga ik toch maar bodypumpen
![]()
hmm.. ik vind mn benen wel goed nu zoals ze zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nouja, dikke kuiten, gespierde kuiten. Ik heb hele smalle beentjes en enkels en was dus wel blij dat ik geen kipfilets meer had daar. Ik heb geen olifantenpootjes hoor, maar er zit meer vorm in en het drilt niet meer.
Nahquote:Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
wat je niet lust, kun je leren drinken. Kom op... mensen die geen water lustenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Misschien moet ik er ook eens wat water bij drinken, ik lust dan wel geen water maar met limonade drink ik het wel.Maar drink je dan ervoor of erna?
dat is gewoon genetisch bepaaldquote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat je niet lust, kun je leren drinken. Kom op... mensen die geen water lusten.
Volgens mij wíllen sommige mensen niet afvallen. Ze verzinnen iig genoeg excuses om het niet te hoeven doen...
Ik lust ook geen water hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 00:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat je niet lust, kun je leren drinken. Kom op... mensen die geen water lusten.
Volgens mij wíllen sommige mensen niet afvallen. Ze verzinnen iig genoeg excuses om het niet te hoeven doen...
beetje droogquote:Op maandag 19 februari 2007 08:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Of alleen crackers. Zonder de kaas dus...
Om heel eerlijk te zijn lijkt me dat nu niet echt heel lekker...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Deze was gebonden, met een roux.
Maar soms maak ik ook wel eens tomatensoep. Dan donder ik gewoon een blikje tomatenpuree in een schaaltje, gooi er heet water bij en een schep bouillion. Goed roeren en klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |