abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46563242
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:49 schreef conleche het volgende:
Toen ik nog frikandellen at, smeerde ik er ook nog mayonaise op, dus dat beetje frituurvet maakte dan ook niet meer uit
er gaan zo weer 2 frikadellen de pan in met mayo erbij natuurlijk

vanavond RPM en hardlopen..
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:10:53 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46564070
Ik ga eens proberen of ik Mark zo ver krijg om vanavond patatjes te eten . Grote kans van niet, want gisteren wou hij persé patat en ik niet (en toen ging het dus ook niet door ).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:11:18 #153
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46564089
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef Thrilled het volgende:

[..]

vers uit het vet wees er blij mee, de rest van de burgers kunnen nog uitlekken terwijl jij het vet gelijk op eet hehe
Ik heb nog nooit een groentenburger kunnen betrappen op vet wat nog uit moest druipen...
Ik moet nog steeds zelf eens proberen groentenburgers te maken...

Viking, wat ben jij gemeen...
Ik doe het zelf ook wel eens trouwens...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46564318
Zelfgebakken paat en frikadellen heb ik nooit meer gegeten sinds ik op mezelf woon. Ik had wel een frituurpan gekregen voor mn verjaardag vorig jaar, maar al snel verkocht omdak hem toch nooit gebruikte. Eet zelf echt nooit patat, alleen als ik bij mn ouders ben soms, maar daar doen ze servetten in een vergiet en dan daar de patat/frikadellen enzo in, dat het servet het vet opneemt.
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:21:15 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46564423
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een groentenburger kunnen betrappen op vet wat nog uit moest druipen...
Ik moet nog steeds zelf eens proberen groentenburgers te maken...

Viking, wat ben jij gemeen...
Ik doe het zelf ook wel eens trouwens...
Ik wil alleen maar patat eten als ik er écht zin in heb. Anders is het geen traktatie. En nu heb ik er écht zin in, met een lekker kroketje erbij nu zit ik jullie ook lekker te maken zeker . Bovendien was ik gisteren een beetje boos, omdat ik ineens vanuit het niets 1,2 kg was aangekomen sinds zondag. Maar nu heb ik zoiets van: "het gaat er wel weer af". En anders aten we dit weekend toch patat. Vorige keer (3 weken geleden ofzo) heeft het trouwens totaal geen effect gehad op mijn gewicht, dus tja, het kan, als je het maar niet te vaak doet, en niet teveel .
Niet meer actief op Fok!
pi_46565668
Ik hou helemaal niet van patat of andere gefrituurde zooi dus dat scheelt wel.
Pizza daarentegen
pi_46566493
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef _Boo_ het volgende:
Ik hou helemaal niet van patat of andere gefrituurde zooi dus dat scheelt wel.
Pizza daarentegen
pizza is hier ook de grootste boosdoener, at ik soms wel 2 keer in de week, maar nu heb ik geen combimagnetron meer, dus al weken lang geen pizza gegeten, vind pizzas te duur om te kopen, van dat geld kan ik ook 2 dagen gezond eten
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:26:09 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46566567
pizza vind ik dan weer matig.

Zo, patat is op. Ik vond vooral het kroketje erg lekker. Patat vind ik niet zo geweldig meer. Volgende keer sws eens ovenfriet proberen .
Niet meer actief op Fok!
pi_46568673
Ik ga zo haché eten, is ook niet echt heel mager, maar dan neem ik er gewoon wat minder van.
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:37:16 #160
12913 GreatWhiteSilence
pi_46569038
Wij hebben hier gado gado gegeten. We hebben gewoon zelf wat gerommeld met kruiden en dergelijke.
Zo'n pak uit de supermarkt kost ¤2,50. Door zelf wat met kruiden te rotzooien kregen we iets wat net zo lekker was, maar wel een stuk goedkoper.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:13:27 #161
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46576209
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

pizza is hier ook de grootste boosdoener, at ik soms wel 2 keer in de week, maar nu heb ik geen combimagnetron meer, dus al weken lang geen pizza gegeten, vind pizzas te duur om te kopen, van dat geld kan ik ook 2 dagen gezond eten
Jouw vader had toch een hersenbloeding gehad? Zaterdag is het 2 weken geleden dat mijn oma een hersenbloeding heeft gehad. Ze is rechtzijdig verlamd en kan niet meer praten. Ze was altijd opgewekt en altijd bezig en nu ligt ze al die tijd in het ziekenhuis. Ik heb haar sinds die keer nog maar 1 keer gezien (afgelopen zaterdag) en ik was daar zo van geschrokken (van hoe ze er aan toe was enzo) dat ik eigenlijk niet meer durf. Ik heb de hele tijd daar zitten huilen, m'n tante vroeg de dag erna aan m'n oma of ze nog wist dat ik de dag ervoor geweest was maar ze bleek aan te geven dat niet meer te weten. (Misschien maar goed ook.) Ze was de enige met wie ik echt leuk kon praten zeg maar en nu kan dat misschien nooit meer. Ze zal waarschijnlijk nooit meer zomaar even langs komen voor dit of dat, we zullen haar waarschijnlijk nooit meer bij de Albert Heijn tegen komen, we kunnen nooit meer opbellen als we buiten op het terrasje bij de ijssalon zitten om te vragen of ze ook komt met opa etc. Ik heb het idee dat het nog steeds niet echt tot me doordringt maar ik merk nu toch wel dat ik haar begin te missen want dat kwam niet vaak voor dat ik haar zo'n lange tijd niet sprak (meestal zag ik haar bijna elke week wel). Wat gek is dat ik nu ik erover na denk heel veel voorgevoelens heb gehad en me daar nu pas eigenlijk echt van bewust ben. Volgens mijn moeder (die gaat elke dag naar oma) is het alsof mijn oma een andere taal spreekt, ze probeert wel wat te zeggen maar het is allemaal onverstaanbaar maar heel soms komt er wel wat verstaanbaars uit.

Maar goed, ik had belooft om voorlopig hier te zetten wat ik op een dag gegeten heb dus dat zal ik even doen. Het voelt ook goed om dat hier neer te zetten want dat werkt op een 1 of andere manier wat stimulerender ofzo.

Ontbijt: 2 boterhammen met jam
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
'S middags: een banaan en stukjes appel, wat later een stukje komkommer
Maaltijd: Spinazie met aardappelen en 2 eieren erdoor met jus erop

Als iemand tips of op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag.
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:23:05 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46576698
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ontbijt: 2 boterhammen met jam
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
'S middags: een banaan en stukjes appel, wat later een stukje komkommer
Maaltijd: Spinazie met aardappelen en 2 eieren erdoor met jus erop

Als iemand tips of op of aanmerkingen heeft hoor ik het graag.
Hoi ,

de hoeveelheden lijken me goed .

Jam zou je kunnen vervangen door dieetjam (van Hero, wel wat duurder, maar daarom niet minder lekker. Bevat de helft minder calorieën dan normale jam). Ik weet niet of het echt nodig is, hoe slecht jam is, maar het zal wel niet voor niks zijn dat er een light versie van is .

Pindakaas. Moet dat nouhou? . Ook hier weet ik niet in hoeverre tweemaal daags een boterham met pindakaas kwaad kan... Als je mager beleg wilt, kun je kiezen voor kipfilet (met bieslook *njam*), of (iets minder mager, maar niet heel slecht) 30 + kaas (en dan die met zoveel procent minder vet als het even kan), sandwich spread of dieetjam dus.

Je neemt (gezonde) tussendoortjes: heel goed.

En je avondmaaltijd is prima. Jus is wel vet, maar aangezien je wel groente en aardappelen eet compenseert het één het ander wel weer . 2 eieren, erg lekker hoor, maar volgens mij wordt aangeraden om max 2 eieren per week te eten, dus je zit meteen al aan je max .

Even ter vergelijking wat ik eet (al weet ik ook niet of ik 100 % goed bezig ben, dus als iemand op- en aanmerkingen heeft bij mijn lijstje, hoor ik dat ook graag ).

's morgens: yoghurt met banaan en een paar theelepels aspartaam (ja ik weet het, maar ik vind het zonder aspartaam zo zuur). Kop thee.

als ik het niet vergeet of als ik niet te laat ontbijt, neem ik als tussendoortje nog een plak ontbijtkoek, licht besmeerd met dieethalvarine.

lunch:
drie crackers (meergranen of volkoren, niet sesam!), waarvan 2 met plak kaas ertussen en 1 met dieetjam. Soms nog een stuk fruit erachteraan en ik drink er een glas melk bij.

dit wissel ik af met brood met kipfilet bieslook en een cracker met jam. Zo verveelt het niet te snel .

rond theetijd een of twee koppen thee en een eierkoek.

's avonds:
warme maaltijd, wisselt nogal. Zoek wel altijd slankrecepten op.

en als ik nog zin heb, nog een appel.

Verder drink ik zeker 1 liter water per dag. Soms koop ik een halve liter vruchtensap van de AH. Daarnaast ongeveer vier koppen thee en een glas melk dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_46576939
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Jouw vader had toch een hersenbloeding gehad? Zaterdag is het 2 weken geleden dat mijn oma een hersenbloeding heeft gehad. Ze is rechtzijdig verlamd en kan niet meer praten. Ze was altijd opgewekt en altijd bezig en nu ligt ze al die tijd in het ziekenhuis. Ik heb haar sinds die keer nog maar 1 keer gezien (afgelopen zaterdag) en ik was daar zo van geschrokken (van hoe ze er aan toe was enzo) dat ik eigenlijk niet meer durf. Ik heb de hele tijd daar zitten huilen, m'n tante vroeg de dag erna aan m'n oma of ze nog wist dat ik de dag ervoor geweest was maar ze bleek aan te geven dat niet meer te weten. (Misschien maar goed ook.) Ze was de enige met wie ik echt leuk kon praten zeg maar en nu kan dat misschien nooit meer. Ze zal waarschijnlijk nooit meer zomaar even langs komen voor dit of dat, we zullen haar waarschijnlijk nooit meer bij de Albert Heijn tegen komen, we kunnen nooit meer opbellen als we buiten op het terrasje bij de ijssalon zitten om te vragen of ze ook komt met opa etc. Ik heb het idee dat het nog steeds niet echt tot me doordringt maar ik merk nu toch wel dat ik haar begin te missen want dat kwam niet vaak voor dat ik haar zo'n lange tijd niet sprak (meestal zag ik haar bijna elke week wel). Wat gek is dat ik nu ik erover na denk heel veel voorgevoelens heb gehad en me daar nu pas eigenlijk echt van bewust ben. Volgens mijn moeder (die gaat elke dag naar oma) is het alsof mijn oma een andere taal spreekt, ze probeert wel wat te zeggen maar het is allemaal onverstaanbaar maar heel soms komt er wel wat verstaanbaars uit.
Ja klopt, allereerst jij ook heel veel sterkte ermee

Ik vind het ook niet leuk om naar mn vader te gaan, hij is echt helemaal verlamd en kan ook niet meer praten en ik vind het ook erg pijnlijk om hem zo te zien en niet echt meer met hem te kunnen communiceren. Ik ga daarom ook maar zo'n beetje 1 keer in de week naar hem toe, terwijl mn broer en zusje meerdere keren per week gaan en dan voel ik me dus weer schuldig tegenover hen en mn vader dat ik zo weinig ga, maar ik trek het gewoon niet anders. Ook omdat mijn vader pas 53 is, veel te jong dus...En om hem dan tussen de ouderen in het verpleeghuis te zien zitten vind ik gewoon erg moeilijk.

Maar goed, wel een beetje offtopic dit, maar iig heel veel sterkte ermee dus
pi_46577032
Volgens mij zijn allebei jullie lijstjes wel goed. Bij Roosjeroos mis ik wel de zuivel. Daar zou je nog iets van moeten nemen en misschien kan je beter 1 x pindakaas nemen i.p.v, 2x: het is niet ongezond, maar er zitten best veel calorieen in. En bravo: geen paaseitjes, chocomousse en/of schalen vla!
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:38:37 #165
157031 roosjeroosje1988
pi_46577507
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja klopt, allereerst jij ook heel veel sterkte ermee

Ik vind het ook niet leuk om naar mn vader te gaan, hij is echt helemaal verlamd en kan ook niet meer praten en ik vind het ook erg pijnlijk om hem zo te zien en niet echt meer met hem te kunnen communiceren. Ik ga daarom ook maar zo'n beetje 1 keer in de week naar hem toe, terwijl mn broer en zusje meerdere keren per week gaan en dan voel ik me dus weer schuldig tegenover hen en mn vader dat ik zo weinig ga, maar ik trek het gewoon niet anders. Ook omdat mijn vader pas 53 is, veel te jong dus...En om hem dan tussen de ouderen in het verpleeghuis te zien zitten vind ik gewoon erg moeilijk.

Maar goed, wel een beetje offtopic dit, maar iig heel veel sterkte ermee dus
Jij ook sterkte! Maar zou zoiets nog goed kunnen komen?
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:40:38 #166
157031 roosjeroosje1988
pi_46577602
Bedankt voor de tips maar ik ben verslááfd aan pindakaas en ik doe het er heel dun op hoor. En ik heb momenteel zo'n honger dat ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen.
pi_46577833
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Jij ook sterkte! Maar zou zoiets nog goed kunnen komen?
Ligt aan verschillende factoren, onder andere hoe de gezondheid ervoor was, hoe erg alles is aangetast, hoeveel kracht er nog is om te revalideren enzo. Dus is eigenlijk gewoon afwachten en logopedie/fysiotherapie krijgen om het proberen te herstellen
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:50:02 #168
12913 GreatWhiteSilence
pi_46578100
Dat van die eieren is trouwens allang al weer achterhaald, heb ik begrepen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:52:33 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46578240
Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, ben ik in een halve week tijd weer 1,2 kg aangekomen zonder iets geks gedaan te hebben. Bovendien heb ik een vrij opgeblazen gevoel en ik heb zelf het idee dat dat komt, omdat ik vocht vasthoud. Volgens mijn zus komt dat door te zout eten, maar ik zie dat zout eten niet zo of het zou de kaas moeten zijn. Zijn er manieren om vocht af te drijven zonder meteen de kaas te moeten opgeven? (dat wil ik desnoods ook wel, maar dan wil ik wel alle andere mogelijke oorzaken eerst uitsluiten ).
Niet meer actief op Fok!
pi_46578309
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen, ben ik in een halve week tijd weer 1,2 kg aangekomen zonder iets geks gedaan te hebben. Bovendien heb ik een vrij opgeblazen gevoel en ik heb zelf het idee dat dat komt, omdat ik vocht vasthoud. Volgens mijn zus komt dat door te zout eten, maar ik zie dat zout eten niet zo of het zou de kaas moeten zijn. Zijn er manieren om vocht af te drijven zonder meteen de kaas te moeten opgeven? (dat wil ik desnoods ook wel, maar dan wil ik wel alle andere mogelijke oorzaken eerst uitsluiten ).
Moet je niet ongesteld worden? Ik had het vorige week nl ook, toen was ik 1,6 kg aangekomen, maar toen ik niet meer ongesteld was, was er weer een kilo af zonder er moeite voor te doen
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:54:28 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46578358
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Moet je niet ongesteld worden? Ik had het vorige week nl ook, toen was ik 1,6 kg aangekomen, maar toen ik niet meer ongesteld was, was er weer een kilo af zonder er moeite voor te doen
nee, net geweest helaas .
Niet meer actief op Fok!
pi_46579340
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef Viking84 het volgende:
Meer drinken, veel bewegen geloof ik. Ik hou 's zomers vocht vast of als ik lang heb gestaan, dan krijg ik hele dikke voeten.
Tap tap tap
pi_46579444
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Meer drinken, veel bewegen geloof ik. Ik hou 's zomers vocht vast of als ik lang heb gestaan, dan krijg ik hele dikke voeten.
maar als je meer drinkt, ga je dan niet gewoon alleen maar meer vocht vast houden dan
pi_46579518
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

maar als je meer drinkt, ga je dan niet gewoon alleen maar meer vocht vast houden dan
Maar als je vocht vasthoudt is het volgens mij niet al te goed voor je nieren enzo.
Tap tap tap
pi_46579772
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef Viking84 het volgende:

Zo, patat is op. Ik vond vooral het kroketje erg lekker. Patat vind ik niet zo geweldig meer. Volgende keer sws eens ovenfriet proberen .
Dit wil je niet horen (en het is ook een beetje flauw als je het bijna nooit doet, maar): Patat en kroketten zijn én heel zout én behoorlijk vet.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 08:56:55 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46585441
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik eerst ook (reden voor mij om niet al te veel te drinken), maar ik las ergens dat je juist door veel te drinken het vocht afdrijft. Als je lichaam te weinig vocht heeft (bijv omdat je te zout gegeten hebt), dan wordt het vocht dat er al in zit goed vastgehouden.

Gewoon hetzelfde idee als met vet. Als je genoeg eet en de motor draaiende houdt, weet je lichaam dat er eten in overvloed is en dat het niet nodig is om reserves aan te maken. Ga je daarentegen minder eten en bijv maar 1 keer per dag, dan is je lichaam gealarmeerd en gaat het heel zuinig doen met de voorraden die het heeft.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:01:25 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46585509
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Dit wil je niet horen (en het is ook een beetje flauw als je het bijna nooit doet, maar): Patat en kroketten zijn én heel zout én behoorlijk vet.
toch heb ik er net als vorige keer helemaal niks van gemerkt . Daarnaast ga ik niet naar de eerste de beste patatboer, maar naar een toko die altijd helemaal up to date is met betrekking tot de minst ongezonde bakmethoden (en dat ook doordrukken in hun prijzen ). Mark is wel aangekomen. Maar goed, dat krijg je als je een patat joppie neemt met een frik mayo en twee shoarmarollen . Een kroket schijnt wel minder erg te zijn dan een frikandel.
Maar goed, doet er allemaal niet zoveel toe. Ik ben er niet van aangekomen, ben juist weer een beetje kwijt na dat rampscenario van afgelopen week .

En ik ga vandaag een begin maken met 3 liter water per dag drinken. Wég met die vochtreserves . Het voelt vervelend, ik voel me lichtjes opgeblazen en ik voel het licht aan m'n nieren.
Niet meer actief op Fok!
pi_46586279
Als je het echt voelt aan je nieren moet je misschien toch even naar de huisarts, als die 3 liter water per dag niet helpt. En op het gevaar af ouderwets te klinken, wat is een patat joppie?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:48:25 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46586336
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:45 schreef conleche het volgende:
Als je het echt voelt aan je nieren moet je misschien toch even naar de huisarts, als die 3 liter water per dag niet helpt. En op het gevaar af ouderwets te klinken, wat is een patat joppie?
Geen idee wat het precies is. Ik eet het zelf niet (juist omdat het zo nieuwig is ). Op wiki staat dat er mayo, curry, uitjes en kerrie in zitten.

Ja ik ga gewoon even kijken hoe het de komende week gaat en als meer water drinken niet helpt idd ff naar de huisarts. Bah zeg. Het afvallen op zich gaat vrij gemakkelijk, maar dan krijg je er dergelijke complicaties bij . T kan ook nooit eens van een leien dakje gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_46586353
3 liter water per dag drinken
De reden dat ik zelf maar net aan de 2 liter kom is eigenlijk omdat ik er zo vaak van naar de wc moet... En aangezien de wc 2 trappen naar beneden is, heb ik in de avond geen zin om zo vaak naar beneden te lopen...
Heel weinig drinken schijnt trouwens ook meer kans op nierstenen te geven, dat lijkt me zo pijnlijk dat het wel een reden is om meer te drinken.
Vanavond eet ik hachee met rode kool en aardappeltjes. Zeg maar 2/3e deel van de maaltijd gezond, niet zo slecht dus.
Volgende week ga ik me pas weer wegen, ik koop zelf maar geenweegschaal, heb ik toch geen plek voor.
Het mooi kotsende meisje.
  Vis een optie? vrijdag 23 februari 2007 @ 10:12:05 #181
70532 loveli
N
pi_46586773
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En aangezien de wc 2 trappen naar beneden is, heb ik in de avond geen zin om zo vaak naar beneden te lopen...
Ideaal toch? Extra lichaamsbeweging kan nooit kwaad.
quote:
Volgende week ga ik me pas weer wegen, ik koop zelf maar geenweegschaal, heb ik toch geen plek voor.
Een weegschaal is leuk als indicatie, maar je kunt beter naar de centimeters kijken. Met alleen een weegschaal als hulpmiddel kun je jezelf aardig voor de gek houden (heb ik ook jaren gedaan).
crap in = crap out
pi_46586795
ik ben net terug van vakantie en daar heb ik ook veel water gedronken, 3 liter per dag en soms nog meer
maar dat was ook het enige gezonde
de rest was vooral veel wijn en teveel eten
pi_46586905
[
Een weegschaal is leuk als indicatie, maar je kunt beter naar de centimeters kijken. Met alleen een weegschaal als hulpmiddel kun je jezelf aardig voor de gek houden (heb ik ook jaren gedaan).
[/quote]

Je bedoelt de verhouding vet/spier etc? Kleding die ik al lang niet meer aankon / niet mooi meer stond, passen weer goed
Alleen moet wel nieuwe spijkerbroeken kopen eigenlijk en ik heb geen zin erin, want dat hele strakke gedoe & wortelbroeken is niets voor mij.
Het mooi kotsende meisje.
pi_46590696
Ik ben 2 kg afgevallen van dat uithongeren van de laatste 2 weken, maar vanaf vandaag weer normaal eten en sporten, dus die 2 kg zal er wel weer snel aanzitten denk ik dan.

Iig wel blij, weer een goed gevulde koelkast met alleen maar gezonde dingen, ook al heb ik nu weer gewoon geld, kon de verleiding weer staan om dan gelijk allemaal lekkere dingen te kopen ( ook al heb ik zooooooo'n zin in toastjes met brie )
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:12:52 #185
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_46591662
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Ja ik ga gewoon even kijken hoe het de komende week gaat en als meer water drinken niet helpt idd ff naar de huisarts. Bah zeg. Het afvallen op zich gaat vrij gemakkelijk, maar dan krijg je er dergelijke complicaties bij . T kan ook nooit eens van een leien dakje gaan .
Even een tip omdat ik hier zelf ook regelmatig last van heb
Idd vooral veel water blijven drinken, en bij De Tuinen heb je tabletjes om vocht af te drijven (puur natuurlijk dus niet schadelijk )
En het helpt echt

Enne..lees hier stiekem de laatste weken ook mee aangezien ik wat kilootjes kwijt wil...niet veel, ben er eigenlijk al wel, maar wil deze eetwijze eigenlijk wel aanhouden om te voorkomen dat ik over 3 mnd weer opnieuw kan beginnen

[ Bericht 14% gewijzigd door _Flame_ op 23-02-2007 13:21:19 ]
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:24:38 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46592079
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:12 schreef _Flame_ het volgende:

[..]

Even een tip omdat ik hier zelf ook regelmatig last van heb
Idd vooral veel water blijven drinken, en bij De Tuinen heb je tabletjes om vocht af te drijven (puur natuurlijk dus niet schadelijk )
En het helpt echt
dank voor de tip. Moet zo nog ff naar de stad, dus ik zal dan ff kijken . Weet je ook hoe dat spul heet trouwens? In case dat ik het niet kan vinden .
Niet meer actief op Fok!
pi_46592377
Ik ben inmiddels een kilo lichter!
Kennelijk moet ik echt naar de 1200 kcal per dag plus beweging om af te vallen. (Ik ben ook niet zo groot)

Wanneer kom ik in het lijstje te staan?
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:41:23 #188
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46592645
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:32 schreef Spacehamster het volgende:
Kennelijk moet ik echt naar de 1200 kcal per dag plus beweging om af te vallen. (Ik ben ook niet zo groot)

Als je je eerste update hebt ingevoerd geloof ik
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:10:11 #189
157031 roosjeroosje1988
pi_46595300
Weten jullie wat het beste eetpatroon is als je geen jojo-effect wil? Dus dat je alles wat je bent afgevallen ook niet meer aankomt?
pi_46595655
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weten jullie wat het beste eetpatroon is als je geen jojo-effect wil? Dus dat je alles wat je bent afgevallen ook niet meer aankomt?
wat denk je ongeveer zelf dat het beste eetpatroon zal zijn?
pi_46595813
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:32 schreef Spacehamster het volgende:

Heb je Troel ook gepmed dat ze je naar dit lijstje moet overzetten? Want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic lijstje, en dan moet Troel je dus ff hierheen overzetten
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:36:03 #192
12913 GreatWhiteSilence
pi_46596079
Oeps, vandaag echt lijnen zal wel niet gaan, want we hebben een onverwacht feestje.

Mijn vriend en ik zijn vandaag in ondertrouw gegaan en aangezien mijn ouders sowieso kwamen besloten we ook maar zijn ouders uit te nodigen om een klein feestje te bouwen...
pi_46596146
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Oeps, vandaag echt lijnen zal wel niet gaan, want we hebben een onverwacht feestje.

Mijn vriend en ik zijn vandaag in ondertrouw gegaan en aangezien mijn ouders sowieso kwamen besloten we ook maar zijn ouders uit te nodigen om een klein feestje te bouwen...
gefeliciteerd
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:38:49 #194
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_46596184
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dank voor de tip. Moet zo nog ff naar de stad, dus ik zal dan ff kijken . Weet je ook hoe dat spul heet trouwens? In case dat ik het niet kan vinden .
Ik heb op dit moment vochtafdrijver van Bional
eerder had ik altijd aquamaris, maar die kon ik afgelopen keer niet vinden
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:01:41 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46596899
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef _Flame_ het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment vochtafdrijver van Bional
eerder had ik altijd aquamaris, maar die kon ik afgelopen keer niet vinden
Hehe, ik heb ook Bional gekocht, alleen niet bij de Tuinen (daar kon ik niks vinden), maar bij Etos. "Vochtevenwicht" heet het. Neem aan dat jij dat ook hebt? Straks voor het eten maar even een capsule nemen . Die dingen zien er wel vaag uit: piskleurig en doorzichtig .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:04:50 #196
157031 roosjeroosje1988
pi_46596982
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat denk je ongeveer zelf dat het beste eetpatroon zal zijn?
Ik heb echt geen idee? Maar dit is dus al de 2de dag dat ik continu misselijk ben van de honger, dat continu m'n maag rammelt etc. Vanavond eten we trouwens lof, aardappelen en een vegatarische burger. (M'n moeder is vegatarier daarom eten we nooit vlees.) En ik denk dat ik nu ff een kiwi pak, ze zijn heel gezond maar het wordt altijd zo'n kliederboel met die dingen.
pi_46597040
Dus ik moet een update gedaan hebben en Troel pm'en?
Dat kon ik niet weten he....stond niet in de OP. (Was ik maar een telepaat )
De update is dus vanochtend gedaan want ik ben heel happy met de verloren kilo. (Heb wel een paar daagjes gewacht om te checken of de kilo er echt af was en jawel die is er al 3 dagen af dus het is echt!)
Nou Troel nog vinden...
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:12:36 #198
157031 roosjeroosje1988
pi_46597215
Ik heb dus net een kiwi gegeten, en ja hoor, het spetterde weer alle kanten op. Weet iemand misschien of er ook uitgeperste kiwi's bestaan? Speciaal kiwi drinksap dus?
pi_46597320
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dus net een kiwi gegeten, en ja hoor, het spetterde weer alle kanten op. Weet iemand misschien of er ook uitgeperste kiwi's bestaan? Speciaal kiwi drinksap dus?

Je kunt hem ook gewoon schillen en in stukjes snijden.
En bij de AH heb je kiwi sinaasappel sap en nog meer combinaties geloof ik.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:20:17 #200
157031 roosjeroosje1988
pi_46597450
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:16 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Je kunt hem ook gewoon schillen en in stukjes snijden.
En bij de AH heb je kiwi sinaasappel sap en nog meer combinaties geloof ik.
Bedoel je het verse sap? Die hebben wij wel eens. Alleen als ze in de reclame zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')