Ik zag alles op tafel staan en ik dachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef conleche het volgende:
Nu op sbs6: "de afvallers met BN'ers" altijd leuk om te zien dat het nog erger kan, mèn wat gooien die een bagger naar binnen, de frikandellen speciaal en de jumbozakken chips vliegen je om de oren.
*zit het ook te kijken*quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef conleche het volgende:
Nu op sbs6: "de afvallers met BN'ers" altijd leuk om te zien dat het nog erger kan, mèn wat gooien die een bagger naar binnen, de frikandellen speciaal en de jumbozakken chips vliegen je om de oren.
Zeggen je ouders daar niks van? Misschien kun je tegen hen zeggen dat je graag wilt afvallen, zodat ze elke keer dat jij snoep wilt pakken even kunnen zeggen "zou je dat nou wel doen?" ofzo. Een soort van tweede geweten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik stond net op de weegschaal, het wordt steeds erger. 5 en een halve week steppen helpt blijkbaar niks.(Ik hoop dan maar dat ik ijzeren botten heb ofzo.
) Ik heb vanavond chocolademousse gegeten en wat daarna nog 2 schalen vla, ik heb net maar snel m'n tanden gepoetst. Ik moet nu echt maatregelen gaan nemen hoor. Ik heb nog maar 2 broeken die ik pas. Ik ga nu echt proberen om mezelf in te houden.
Hagelslag is pure suiker, maar ketchup en brood zijn idd niet zo ongezond. Naja, bruin stokbrood is beter dan wit en helemaal geen saus is beter dan ketchup, maar je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:21 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
wat is er mis met
hagelslag
ketchup
stokbrood
ja nou ja 1 boterham kan geen kwaad tochquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hagelslag is pure suiker, maar ketchup en brood zijn idd niet zo ongezond. Naja, bruin stokbrood is beter dan wit en helemaal geen saus is beter dan ketchup, maar je kunt ook overdrijven.
Ik woon met m'n moeder en van haar moet ik het allemaal maar zelf bepalen maar ik ga er voortaan gewoon zelf goed op letten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zeggen je ouders daar niks van? Misschien kun je tegen hen zeggen dat je graag wilt afvallen, zodat ze elke keer dat jij snoep wilt pakken even kunnen zeggen "zou je dat nou wel doen?" ofzo. Een soort van tweede geweten.
Gewoon lekker toch iets wat je lekker vindtquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef Sannelie het volgende:
maar wat zou je nou wel op je brood kunnen doen dat mager is maar toch lekker? En ik hou niet zo veel van vleeswaren en van alleen maar smeerkaas word ik ook gek..
Jij moet niet zeuren , jij hebt een prima figuurquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef Sannelie het volgende:
maar wat zou je nou wel op je brood kunnen doen dat mager is maar toch lekker? En ik hou niet zo veel van vleeswaren en van alleen maar smeerkaas word ik ook gek..
drink alleen nog water ipv fris en alles, eet fruit wanneer je anders zou snoepen, en de kilo's vliegen eraf. bij mij in ieder geval wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had dat programma op sbs6 gemist maar ik zie nu wel voor het eerst eens 'Je echte leeftijd', ik weet nu wel zeker dat ik gezonder ga eten.
-filet americain is vrij magerquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef Sannelie het volgende:
Het probleem is dat ik water heel vies vind.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
drink alleen nog water ipv fris en alles, eet fruit wanneer je anders zou snoepen, en de kilo's vliegen eraf. bij mij in ieder geval wel.
Serieus, nu wil ik ook even wat zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik stond net op de weegschaal, het wordt steeds erger. 5 en een halve week steppen helpt blijkbaar niks.(Ik hoop dan maar dat ik ijzeren botten heb ofzo.
) Ik heb vanavond chocolademousse gegeten en wat daarna nog 2 schalen vla, ik heb net maar snel m'n tanden gepoetst. Ik moet nu echt maatregelen gaan nemen hoor. Ik heb nog maar 2 broeken die ik pas. Ik ga nu echt proberen om mezelf in te houden.
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan paaseitjes en zit er echt cóntinu van te schranzen.En een jaar geleden besloot ik te gaan afvallen maar er zijn alleen maar heel wat kilo's erbij.
Weten jullie misschien hoe je je dijen smaller krijgt? Ik zou zo graag willen dat het gelijk loopt met m'n heupen maar helaas steken m'n dijen een end uit. Ik step al 5 weken elke dag maar het helpt niks. Zou het dan toch echt aan m'n eetpatroon liggen?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb me vanavond zoals gewoonlijk ook weer laten gaan.Maar, ik heb vanmiddag geen chips gegeten.
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
M'n moeder maakt altijd koekjes open, ik doe het zelf niet.En de trommel staat altijd op tafel.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel koekjes of iets open en de verleiding is te groot.Maar goed ik zal het eens proberen.
![]()
Denk je nou echt dat je zware botten hebt?? word wakker!!!!!!! chocolade mousse en dan nog 2 schalen vla?? hallo? je eet gewoon teveel tussendoortjes.. stop daarmee! ik zie dat je moeder ook wel eens een de schuldige kan zijn, maar ze dwingt je vast niet om van die stoel op te staan, naar de koekjestrommel te lopen en dan wat te eten te pakken of wel?? je moet het weerstaan, discipline in je kop krijgen om er vanaf te blijven..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb net als gisteravond weer 2 keer vla, 3 chocolade koekjes en 1 stroopwafel gegeten.Hebben jullie dat ook dat je 's avonds altijd zo'n zin om te snoepen hebt?
Flossen schijnt heel effectief te zijn. Mijn echte leeftijd is 6 jaar onder mijn chronologische leeftijd volgens de site.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft nog iemand tips om je echte leeftijd te verlagen?
wéér een belofte, ik hoop echt van harte dat je je eraan kan houden.. ik zie dat je 1988 achter je naam hebt staan. Ik kom ook uit dat jaar (goed jaar he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ik weet het, maar vanaf nu ben ik er zeker van dat ik minder ongezond ga eten.Ik zal de komende tijd aan het eind van de dag (als ik m'n tanden heb gepoetst) hier neerzetten wat ik die dag precies allemaal gegeten heb. Niet dat jullie dat iets kan boeien maar misschien dat jullie dan nog op of aanmerkingen voor mij hebben ofzo?
dat is echt het enige probleem hier.. dat schranzen, de tussendoortjes.. die zwakte.. even snel een koekje pakken, een bakje vla, een boterham hier, een stukje worst daar.. ik eet ook geen toetjes meer na mn avondeten, gele vla enzo, hoef ik niet.. ik pak wel een glas water...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Je moet de gewoonte om te schranzen doorbreken.
Maar ik moet niets zeggen, want ik ben even erg. Nouja, minder erg, ik vreet alleen chocola bij het leven, maar ik skip de toetjes, skip slagroom (heel soms alleen bij warme chocomel in een restaurant), ben sinds begin november niet meer naar een fast food keten geweest (subway
), drink geen cola meer (soms cola light of ice tea als ik uit eten ga), ik drink alleen veel sapjes en eet chocola en ik heb een zittend bestaan
.
in het 'begin' vond ik water ook niet echt te versmaden, maar mijn "truuk" was gewoon dat ik niks anders kon nemen, en dat ik ging trainen (intensief, rpm, hardlopen enzo..) en dat ik ná het trainen dood en dood op was, en snakte naar wat drinken.. als ik alleen water kon drinken nam ik dat (ik moest wat vocht hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef conleche het volgende:
Roosjeroos:
als je nu eens s'ochtends 2 volkoren boterhammen eet met mager beleg, tussen de middag 3 boterhammen met mager beleg.
s' avonds warm eten en je weet dan zelf wel dat je geen 3 lepels jus moet nemen of 2x moet opscheppen. gewoon normale porties en als je nog trek hebt neem je nog een schep groente, als je daar geen zin in hebt heb je ook niet echt trek.
tussendoor neem je dan 2x wat fruit en een schaaltje yoghurt of optimel vla
als je perse koekjes wil eten neem dan op een dag niet meer dan 2 volkoren biscuitjes. Volgens mij is dit een goed programma. Natuurlijk kan je de boterhammen vervangen voor crackers o.i.d., Daarbij moet je veel drinken als je geen water lust (hoe kan iemand nu geen water lusten??) neem je thee of idd siroop zonder suiker.
De AH ligt er vol mee! Goeie tip als je biologisch vlees te duur vindt: ga 's ochtends naar de AH, maar niet te vroeg, want ze moeten de 35%-korting stickers hebben geplakt. Dan koop je alles waar zo'n sticker op zit en je gooit het in de vriezer: heb je biologisch vlees voor de prijs van normaal vlees.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
hey even wat andersik wil graag biologisch(er) gaan eten
iemand nog tips qua producten?
Oja ik koop wel alles van max havelaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef conleche het volgende:
[..]
De AH ligt er vol mee! Goeie tip als je biologisch vlees te duur vindt: ga 's ochtends naar de AH, maar niet te vroeg, want ze moeten de 35%-korting stickers hebben geplakt. Dan koop je alles waar zo'n sticker op zit en je gooit het in de vriezer: heb je biologisch vlees voor de prijs van normaal vlees.
Wat ik ook bijna iedere dag koop zijn de ananas-stukjes van Max Havelaar. Ben ik zo'n beetje verslaafd aan. Biologische cherrytomaten zijn ook echt lekker. Ik denk dat tegenwoordig de helft van m'n boodschappen al biologisch is!
Gaat het al een beetje beter met je vader?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef Sylvana het volgende:
jeetje wat is er veel gepost vandaag zeg
Hier slechte dag, echt heeeel weinig gegeten. Sliep vanochtend om half 8, toen tot half 3 vanmiddag geslapen, maar had me beetje verslapen, dus alleen snel kop thee gedronken, naar riagg, 5 uur thuis, macaroni gegeten met glas limonade, toen naar mn vader toe in verpleeghuis, daar 3 biscuitjes gegeten en glas .limonade en dat was het
Morgen nog 1 dagje honger lijden en dan vanaf vrijdag weer normaal eten en sporten
nee helaas nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Gaat het al een beetje beter met je vader?
Wat akelig van je pa! Logisch dat je je dan zelf ook niet zo fijn voelt. Het is wel waar dat sporten helpt, het lijkt dan wel of je overal beter tegen kan en helderder tegen dingen aankijkt! Wel goed eten hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee helaas niet
zit zelf ook niet lekker in mn vel nou, hopen dat dat ook wat beter gaat als ik weer gewoon kan eten en sporten enzo, vooral van dat sporten knap ik meestal wel op, ff nergens aan denken en gaan
hoelaat ging je naar de mac?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik was gisteren ook stout, maar heb het toch nog weten te beperken. Ik ben naar de McDonalds geweest, maar in plaats van een menu heb ik alleen een groentenburger genomen.![]()
Hier heeft de Mac die niet meer!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik was gisteren ook stout, maar heb het toch nog weten te beperken. Ik ben naar de McDonalds geweest, maar in plaats van een menu heb ik alleen een groentenburger genomen.![]()
dan is het niet zo 'stout', 415 calorieen, die je nog in ongeveer 5 uur kon verbranden ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tussen 5 en 6 uur, dacht ik. En nee, dat was niet in de ochtend...
Vriendje had zin in wat slechts...
geen idee, viel mij pas ook op, zeker iemand die anoniem wil blijven maar toch wil meedoen ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wie is trouwens de eerste in het lijstje in de OP? Er staat helemaal geen naam bij ofzo?
vers uit het vetquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik had er nog een sundae-ijsje met aardbeiensaus ervoor.Ik ben ook vegetariër en moet altijd wachten op mijn groentenburger, vandaar. Maar hij is wel altijd vers uit het vet, wat je van de hamburgers e.d. niet altijd kunt zeggen...
![]()
Wie is trouwens de eerste in het lijstje in de OP? Er staat helemaal geen naam bij ofzo?
ik laat hem zo goed mogelijk uitlekken in de frietpan.. niet dat alles er dan af/uit is, maar hij is niet meer zo vet aan de buitenkant..quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Áls ik een zelfgebakken frikandel eet (en dat is jaren geleden), veeg ik altijd met een servetje het vet eraf, doen jullie dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |