quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Pune het volgende:
Serveerster tegen mijn broertje: "En wil je je biefstuk dan medium?"
Broertje: "Extra large, graag."
Tijdens mijn vakantie in Zuid Amerika liep ik door een "rosse buurt", de dames van plezier riepen ons na:quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Pune het volgende:
Zelfde collega, tegen beller voor mij: "Nee, ze is er morgen weer."
Beller: "Ah, mañana!"
Collega: "Mañana? Nee, die werkt hier niet. Ze heet Pune."
Das echt dom van die vriend, want het moet zijn: 'Ik heet geen Rico..'!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie in Zuid Amerika liep ik door een "rosse buurt", de dames van plezier riepen ons na:
"Rico, rico, rico...." (oftewel: lekker, lekker, lekker)
Zegt een vriend van me
"Ik heet niet Rico..."
Een andere vriend durfde zelfs in Oostenrijk "ein Schpa" te bestellen.
Pune? Dat ligt toch in India....
kweenie, in mijn versie is het Frans...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Weer wat geleerd: http://en.wikipedia.org/wiki/Punequote:Op maandag 19 februari 2007 10:23 schreef Pune het volgende:
[..]
kweenie, in mijn versie is het Frans...
Dan kan toch ook nu hij gewoon 'Golden Retriever' (Gouden Terugvinder) heet?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
Meisje pas geleden aant praten over een hond.
Jah wat voor merk hond is dat eigenlijk?![]()
Nu ik het over honden heb... kheb een paar jaar lang Golden Retrieval gezegd omdat ik er van overtuigd was dat het te maken had met het feit dat die honden altijd als een dolle achter een stok aangingen dus vandaar 'retrieval'...![]()
![]()
Niet logisch gezien het engelsquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kan toch ook nu hij gewoon 'Golden Retriever' (Gouden Terugvinder) heet?
Gek he.. maar zolang het intern is, kan dit best..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:47 schreef Pune het volgende:
Ik, aan de telefoon tegen helpdesk-medewerker:"Hoi, ons netwerk ligt er hier uit, geen internet etc."
Helpdesk-medewerker: "Ons beleid is dat je eerst moet mailen naar ons, dat weet je, hè?"
Ik: "".
Waarom kijk jij bij je zus daarnaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:55 schreef Veletta het volgende:
Mijn zus van 17 kwam in haar onderbroek (!) de kamer binnen lopen..
Ik: 'Jij mag je bikinilijn ook wel eens scheren zeg'
Zij: *kijkt naar haar oksels* 'Hoezo?'![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:55 schreef Veletta het volgende:
![]()
![]()
Veeg me opquote:Op maandag 19 februari 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
Meisje pas geleden aant praten over een hond.
Nu ik het over honden heb... kheb een paar jaar lang Golden Retrieval gezegd omdat ik er van overtuigd was dat het te maken had met het feit dat die honden altijd als een dolle achter een stok aangingen dus vandaar 'retrieval'...![]()
![]()
quote:Ilse zegt:
lol we hadden het vandaag over een item over fixatiegel testen
Ilse zegt:
zegt een gozer zo: nou je kan nog ozveel gel erin doen, dit haar krijg je niet omhoog
Ilse zegt:
zeg ik zo: Wij krijgen bij jou alles omhoog!
Hitler is niet dood man. Hij woont bij Elvis!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Pune het volgende:
Mijn reeds eerder genoemde collega, altijd goed voor een lach of wat: "Wat vind jij daar nou van, dat Saddam wordt opgehangen?"
Ik: "Nou, van mij hadden ze hem ook de rest van zijn leven op een onbewoond eiland mogen laten creperen."
Collega: "Oh ja, zoals bij Hitler!"
Ik: ". Dat was niet Hitler, dat was Napoleon."
Collega: "Pff, das wel echt Hitler hoor. Jij had zeker een slecht punt voor geschiedenis?"
Tja, en dan op zo'n toon van "da's algemene ontwikkeling, hoor".quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hitler is niet dood man. Hij woont bij Elvis!
Ja daar geloof ik natuurlijk niks vanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:48 schreef DuranK het volgende:
Ik hoorde deze van een vriend van mij
Hij kende een meisje die er om bekend staat dat ze erg dom is. Die kwam hij tegen en zij had haar haren geverfd.
C: Heeey! Wat van vind je van mijn haren?!
S: Leuk, zo zie je er intelligent uit!
's avonds zijn ze beiden op een feest
C tegen andere mensen: Ja ik krijg allemaal complimentjes over mijn haren, S vond dat ik er, itel, inel, ehm. S! Wat voor woord was dat ook alweer!?
S: INTELLIGENT!
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:42 schreef Federer-fan het volgende:
Of een vrouwelijke collega van 18 ofzo waar ik mee werkte in de horeca. Ik zei op een gegeven moment over een bepaalde manager: "Hij lijkt een beetje op Jerom uit Suske en Wiske."
Zegt ze "Ja! Inderdaad! Hij kwam me ook al zo bekend voor."
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
Haha dat ga ik ook de volgende keer zeggen als ik ergens een biefstukje ga etenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Pune het volgende:
Iemand die geen zin had om een engels stuk te vertalen gebruikt zo'n vertaal machine.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik ken iemand en die wist niet wie G.W. Bush was. Vraagt ze doodserieus: wie is deze man
Stom wijf ook hehehehheheh
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef DuranK het volgende:
Nog een hele erge die een vriendin van mij is overkomen
J: Heey K, op welke school zit jij nou? HBO of MBO?
K: Ehm, dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij zit ik op het HBO. Ik heb wel mavo gedaan
J: Ehm, weet je dat zeker? Dat kan toch niet?
K:Jawel ik weet het zeker
Later thuis aan der moeder gevraagd waar ze nou op zat![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:56 schreef mexfex het volgende:
Nee een vrouwelijke colega bij mij op het werk.
Ze had een nieuwe auto gekocht.. nu vroeg ik dus bij de lunch:
"Ooh echt, wat voor een?"
zegt ze:
"Een blauwe"![]()
OMG.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:07 schreef Federer-fan het volgende:
Een vroegere vriending van me ging op een verre vakantie met haar vriend, in een poging om hun relatie te redden. Op de eerste dag dat ze daar waren (Thailand ofzo, weet het niet meer) voelde hij zich niet zo lekker. Zegt hij op een gegeven moment tegen haar "Ik heb in m'n broek gepoept."
![]()
haha das altijd wel leuk...zulke mensen zitten nou ook nog bij mij in de klas op het HBOquote:Op maandag 19 februari 2007 23:41 schreef DuranK het volgende:
[..]
Iemand die geen zin had om een engels stuk te vertalen gebruikt zo'n vertaal machine.
"President Struik bla bla ...."
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:56 schreef mexfex het volgende:
zegt ze:
"Een blauwe"![]()
zegt ze:
"Een blauwe"![]()
rofl wtf...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Pune het volgende:
Mijn reeds eerder genoemde collega, altijd goed voor een lach of wat: "Wat vind jij daar nou van, dat Saddam wordt opgehangen?"
Ik: "Nou, van mij hadden ze hem ook de rest van zijn leven op een onbewoond eiland mogen laten creperen."
Collega: "Oh ja, zoals bij Hitler!"
Ik: ". Dat was niet Hitler, dat was Napoleon."
Collega: "Pff, das wel echt Hitler hoor. Jij had zeker een slecht punt voor geschiedenis?"
omgquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:46 schreef Gitanki het volgende:
"TVP"
Een vriend van me, wanneer ik een nummer van The prodigy op heb staan (Out of space).
"Is dat van Tiesto?
Ik: Nee![]()
Hij: ohnee, Johan Gielen ? "
![]()
Nee gek, dat is een speciale route voor uitvaartenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef Kijkeensaan het volgende:
We reden door Duitsland, op weg naar onze vakantiebestemming. Ik zag al paar keer het bord 'Ausfahrt' staan.
Toen we het zoveelste bord voorbij waren, merkte ik heel snugger op: 'He, alweer een dorpje dat Ausfahrt heet!'
![]()
quote:
Bestaan zulke mensen echt?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:46 schreef vencodark het volgende:
Had een meisje in mijn klas op de kappersschool (jaja). Ze had nogal een grote mond, vriendjes gehad, seks gehad etc. Maar ze verklaarde me voor gek toen ze hoorde dat mannen tepels hebben.
Ze dacht dat mannen die niet hadden.![]()
![]()
Stoerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:11 schreef BunnyRabbit het volgende:
Tijdens een voetbalfeestje sneakten we laat op de avond naar de concurrerende club naast ons terrein om daar het hoofdveld een btje te "saboteren". Leuk voor de club als er morgen gevoetbald moet worden;)
Dat er nog niemand om foto's heeft gevraagdquote:Op maandag 19 februari 2007 15:55 schreef Veletta het volgende:
![]()
![]()
Is ze nog vrijgezel? Ik wil.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:46 schreef Veletta het volgende:
Zelfde blonde doos als met mn ''gucci zonnebril'' (er zullen nog vééél meer domme opmerkingen volgen!)
Zij: ''Ben je christelijk?''
Ik: ''Nee, atheïst.''
Zij: ''Wat is dat??''
Ik: ''Iemand die nergens in gelooft''
Zij: ''Ooh... maar geloof je dan wel in Jezus?''
![]()
Valt wel mee, maar wraak kan erg zoet zijn als ze een paar maanden terug de netten van al onze doelen hebben afgeknipt;)quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:56 schreef mexfex het volgende:
zegt ze:
"Een blauwe"![]()
Jullie moeten gewoon met elkaar gaan praten en kiezen voor een vreedzame oplossing.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef BunnyRabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar wraak kan erg zoet zijn als ze een paar maanden terug de netten van al onze doelen hebben afgeknipt;)
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:41 schreef DuranK het volgende:
[..]
Iemand die geen zin had om een engels stuk te vertalen gebruikt zo'n vertaal machine.
"President Struik bla bla ...."
![]()
![]()
omg.. sommige mensen zijn echt dom..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:19 schreef Klapdeur het volgende:
Een vriend: Hé, je moet de auto wel goed warm rijden voordat je er zo mee omgaat als dat jij doet!
Een vriendin: Ik ben toch HOT?
Ze bedoelde het serieus
Die's inderdaad wel een gevalletje Ownedquote:
zegt ze:
"Een blauwe"![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:02 schreef sobriquet het volgende:
Zo'n gozer op de middelbare school op werkweek in London.
We waren bij de MAC en dat vrouwtje achter de kassa vroeg " What size would you like your Coke, small medium or large?"
Zegt die. Eehm Doa moar gewoon.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil deze uit het eerste deel van dit topic graag herhalen:
Ik werkte een tijdje in de horeca. Een van mijn collega's werkte daarnaast op een sociale werkplaats. Op een gegeven moment vroeg ik hem "Wat is zwaarder, een kilo lood of een kilo veren?" Dus hij kijkt me verontwaardigd aan met zo'n blik van 'Denk je dat ik achterlijk ben ofzo' en hij zegt "Ja, een kilo lood natuurlijk!"
![]()
![]()
Mijn ouders zijn beide slechthorend en kunnen dus niet telefoneren, dat moet ik altijd voor hun doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:47 schreef Pune het volgende:
Dove man maakt mij duidelijk dat hij geen bedrag uitgekeerd heeft gekregen.
Ik: "Dan moet je met de bank bellen."
Hij: "".
wehehquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Vroeg de vrouw achter de balie hoe ik het mee wilde nemen ( 2x50, 4x25, 1x100) dus ik zeg heel stoer "In m'n portemonnee![]()
1.'Ik zal mijn vader even geven"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
het telefoontje heeft iets van 10 minuten geduurt voordat die doos erachter was gelukkig was het een gratis nummer
Ik vind dit wel het toppunt van domheid hoor. Ik bedoel, wtfquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Ik: Ik bel op voor mijn vader die doof is (sommigen weten niet wat slechthorend is) en een brief heeft ontvangen van uw bedrijf waar hij een aantal vragen over heeft.
Blonde doos: Dan zou u vader zelf moeten bellen.
Ik: Dat zal moeilijk gaan aangezien hij doof is en dus niet kan telefoneren.
Blonde doos: Ohdan moet ik het even navragen, even geduld.
Blonde doos: Ik heb het nagevraagd, uw vader moet toch zelf bellen.
ja idd. of ze is zelf ook doofquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dit wel het toppunt van domheid hoor. Ik bedoel, wtf.
.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef crossover het volgende:
[..]
1.'Ik zal mijn vader even geven"
2.Verzwaarde stem: 'Met mijn vader'![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef Camplo het volgende:
Niet logisch gezien het engels
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef crossover het volgende:
[..]
1.'Ik zal mijn vader even geven"
2.Verzwaarde stem: 'Met mijn vader'![]()
Kneus, je hebt zogenaamd rechten gestudeerd maar je hebt helemaal geen algemene kennisquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had op een gegeven moment via internet veel contact met een vrouw van 38 uit Canada. Ze had gewoon een kantoorbaan en vrienden en tv enzo. Op een gegeven moment vroeg ik haar (in het Engels) "Wie is nu eigenlijk de leider van Canada. Hebben jullie een koning of een premier ofzo?" (Ik wist het zelf dus niet.) Zij zo (in het Engels): "Oh, geen idee."![]()
![]()
![]()
(in Duitsland)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef Kijkeensaan het volgende:
We reden door Duitsland, op weg naar onze vakantiebestemming. Ik zag al paar keer het bord 'Ausfahrt' staan.
Toen we het zoveelste bord voorbij waren, merkte ik heel snugger op: 'He, alweer een dorpje dat Ausfahrt heet!'
![]()
Ow.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:49 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Kneus, je hebt zogenaamd rechten gestudeerd maar je hebt helemaal geen algemene kennis
Die heb ik allemaal vernietigd.quote:Post eens een foto van die graftak trouwens![]()
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
Een jaar of zeven geleden keek ik een keer met een ex-vriendin naar 'Walking with Dinosaurs'. Zegt ze "Gaaf dit allemaal zeg, maar ik wist niet dat ze nog leefden. Ik heb weleens gehoord dat ze allemaal waren uitgestorven."![]()
Kan ik me voorstellen maar het is echt waar. Ik heb het laatst ook van iemand anders gehoord, ook een vrouw.quote:
'schat, ik heb eens nagedacht over onze relatie..'quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
Een jaar of zeven geleden keek ik een keer met een ex-vriendin naar 'Walking with Dinosaurs'. Zegt ze "Gaaf dit allemaal zeg, maar ik wist niet dat ze nog leefden. Ik heb weleens gehoord dat ze allemaal waren uitgestorven."![]()
ik ook ik ook!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:01 schreef Roi het volgende:
[..]
Haha dat ga ik ook de volgende keer zeggen als ik ergens een biefstukje ga eten!
veeg me opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:56 schreef mexfex het volgende:
zegt ze:
"Een blauwe"![]()
mijn godquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beide slechthorend en kunnen dus niet telefoneren, dat moet ik altijd voor hun doen.
Mijn vader heeft een of ander brief gekregen en of ik even wil bellen waarom die brief is:
Blonde doos: met ... zegt u het maar.
Ik: Ik bel op voor mijn vader die doof is (sommigen weten niet wat slechthorend is) en een brief heeft ontvangen van uw bedrijf waar hij een aantal vragen over heeft.
Ik: Ik zal hem even geven.
Vader: Hallo, hallo, ik hoor u niet.
Blonde doos: Hallo hoort u mij?
Vader: Hallo, ik hoor u niet, hier komt mijn zoon.
Ik: Hallo.
Blonde doos: Ja hallo, uw vader hoorde mij niet.
Ik: Dat heb ik al diverse malen gezegd, hij is doof.
Blonde doos: Ohik zal u wel even helpen.
(het telefoontje heeft iets van 10 minuten geduurt voordat die doos erachter was, gelukkig was het een gratis nummer)
Hihi, herkenbaar! Mijn zusje: 'Jeetje, Ausfahrt is wel een erg grote stad hé!'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef Kijkeensaan het volgende:
![]()
Geniaal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:01 schreef Camplo het volgende:
M'n zusje net met een opmerking.
Zit ze met me ma op de Duitser 'The Lost World' te kijken.
Zegt ze zo: Die Dino's zijn al 65 miljoen jaar dood.
10 jaar geleden zeiden ze dat ook al... zou het onderhand niet eens 66 miljoen jaar moeten zijn?Ik lag ff blauw
in bijv. scandinavische landen en duitsland ook enzo heb je wel een aantal extra letters in het alfabet. niet zo'n hele rare vraag dus.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef Serendips het volgende:
Een verkoopster in de VS tegen mij toen ze erachter kwam waar ik vandaan kom; "Do you have the same alphabet in the Netherlands ..?"
Eigenlijk had ik haar moeten wijsmaken dat we sinds tien jaar zijn overgestapt op Chinese karakters ...
Het is wel een domme vraag als je net je naam hebt gespeld en de betreffende verkoopster deze heeft opgeschreven. Het getuigt gewoon van heel weinig algemene kennis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:14 schreef imported_sphinx het volgende:
in bijv. scandinavische landen en duitsland ook enzo heb je wel een aantal extra letters in het alfabet. niet zo'n hele rare vraag dus.
oud maar geniaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:27 schreef R-Mon het volgende:
Kan zelf niet zo gauw wat herinneren, maar moest wel opeens aan deze denken:
<Eticam> I was in biology class once, and the teacher said there was sugar in sperm
<Eticam> And a girl asked why doesn't it taste sweet then
<Eticam> When she realised what she said her face became red like a spanked monkey ass
<Eticam> Then the teacher said, because you taste sweetness with the front of your tongue, not the part of your tongue back in your throat
<Eticam> The girl started crying and left class ^^
http://bash.org/?50891
nee. mij lijkt het eerder interesse in de taal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:38 schreef Serendips het volgende:
[..]
Het is wel een domme vraag als je net je naam hebt gespeld en de betreffende verkoopster deze heeft opgeschreven. Het getuigt gewoon van heel weinig algemene kennis.
Klassiekertje inderdaadquote:
of misschien is ze inderdaad heel dom en verbaasde ze zich over het feit dat ze in nederland de zelfde letters gebruiken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee. mij lijkt het eerder interesse in de taal.
er kan best een ä, å, æ, ø of ö in een taal zitten zonder dat ie in jouw naam staat.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me wel eens heb lopen afvragen of draken nou wel of niet bestondenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
Dat laatste dus, het verbaasde haar dat we in Nederland ook letters als bijvoorbeeld de 'L' en 'T' gebruiken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:48 schreef imported_sphinx het volgende:
of misschien is ze inderdaad heel dom en verbaasde ze zich over het feit dat ze in nederland de zelfde letters gebruiken.
das wel een "" waard.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat laatste dus, het verbaasde haar dat we in Nederland ook letters als bijvoorbeeld de 'L' en 'T' gebruiken.
imho ze weet iig dat Nederland ook bij Engeland in de buurt ligt en noordelijker ligt, waar ze dus voornamelijk die extra tekens in alfabetten hebben (ook wij hebben/hadden de ij trouwens...). Bovendien iig interesse, kzou het normale vraag vinden, zeker als Amerikaan waar ze zoiezo naar me idee weinig te horen krijgen over andere landen behalve dan wat media goed acht... Kijk op random youtube filmpje bij comments als het filmpje niet engels is, 'zomg go away this site is english or talk english' bv... magoed dat wilt nog niet zeggen over alles.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
of misschien is ze inderdaad heel dom en verbaasde ze zich over het feit dat ze in nederland de zelfde letters gebruiken.
das wel een "" waard.
lol das dan we wel weer dom van erquote:
o-m-f-g.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:58 schreef imported_sphinx het volgende:
deze blijft ook mooi:
#244321 +(18069)- [X]
<Cthon98> hey, if you type in your pw, it will show as stars
<Cthon98> ********* see!
<AzureDiamond> hunter2
<AzureDiamond> doesnt look like stars to me
<Cthon98> <AzureDiamond> *******
<Cthon98> thats what I see
<AzureDiamond> oh, really?
<Cthon98> Absolutely
<AzureDiamond> you can go hunter2 my hunter2-ing hunter2
<AzureDiamond> haha, does that look funny to you?
<Cthon98> lol, yes. See, when YOU type hunter2, it shows to us as *******
<AzureDiamond> thats neat, I didnt know IRC did that
<Cthon98> yep, no matter how many times you type hunter2, it will show to us as *******
<AzureDiamond> awesome!
<AzureDiamond> wait, how do you know my pw?
<Cthon98> er, I just copy pasted YOUR ******'s and it appears to YOU as hunter2 cause its your pw
<AzureDiamond> oh, ok.
als je die al erg vondquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:21 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik liet laatst een wegenkaart voor een toekomstige vakantie bij m'n vriendin laten liggen. Vraagt ze:
"Heb je die expres laten liggen, of met een doel?"
Het is gewoon en hintquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:21 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik liet laatst een wegenkaart voor een toekomstige vakantie bij m'n vriendin laten liggen. Vraagt ze:
"Heb je die expres laten liggen, of met een doel?"
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:27 schreef R-Mon het volgende:
Kan zelf niet zo gauw wat herinneren, maar moest wel opeens aan deze denken:
<Eticam> I was in biology class once, and the teacher said there was sugar in sperm
<Eticam> And a girl asked why doesn't it taste sweet then
<Eticam> When she realised what she said her face became red like a spanked monkey ass
<Eticam> Then the teacher said, because you taste sweetness with the front of your tongue, not the part of your tongue back in your throat
<Eticam> The girl started crying and left class ^^
http://bash.org/?50891
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:52 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ze is redelijk blond. Wel slim verder![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Lastig, aangezien de no-claimconstructie pas een jaar bestaat en deze terugbetaling de eerste is![]()
[..]
No shit Sherlockquote:One of the most basic laws in the universe is the Second Law of Thermodynamics. This states that as time goes by, entropy in an environment will increase. Evolution argues differently against a law that is accepted EVERYWHERE BY EVERYONE. Evolution says that we started out simple, and over time became more complex. That just isn't possible: UNLESS there is a giant outside source of energy supplying the Earth with huge amounts of energy. If there were such a source, scientists would certainly know about it.
Geniaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:43 schreef Cinch het volgende:
Wij hebben zo'n verstrooide natuurkunde leraar, kan totaal geen lesgeven..
Bij ons hangen in elk lokaal telefoons en de concierge belt elke ochtend wie er afwezig zijn tijdens de les.
Er wordt dus gebeld en omdat de leraar niet uit zijn hoofd weet wie er afwezig zijn vraagt hij het altijd aan de klas.
Telefoon:
Concierge: "Zijn er afwezigen"
Leraar vraagt aan de klas wie er afwezig zijn en die leraar geeft dat door aan de concierge dus het ging zo
Leraar: "De afwezigen zijn: Joost Kramers, Milou Bicker, Kris Veldrijk en Ton van den Hout"
Hij kwam er pas na 15 seconden achter dat hij zelf Ton van den Hout heet
quote:Ook bij hem: we mochten op donderdag altijd 5 minuten voor de bel weg omdat het het laatste lesuur was en niemand zin had. Dus voor elke les zetten wij die klok een kwartier vooruit en hij heeft het nooit doorgehad
Ik vind 't moelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:08 schreef Secretus het volgende:
[..]
No shit Sherlock
Deze verdient hier een plaats. En dit is geen verzonnen quote, dit is écht gezegd
giant outside energy source? de zon misschien?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 't moelijk.Wat betekent het?
Ow.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
giant outside energy source? de zon misschien?
![]()
Een meisje tegenkomen bij het uitgaan en 2 hamsters geven is al een grap op zichzelfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:47 schreef MarkyB het volgende:
Oh en gisteren op stap, kwam er zon meisje naar me toe die ik laatst 2 hamsters had gegeven..
Zei ze zo, ja je hamsters gaan dood...
zei ik: ja vertel MIJ wat, we gaan allemaal dood!
Leuk, maar de no-claim in zijn huidige vorm bestaat idd nog maar een jaar. Dus had ik toch grotendeels gelijk.quote:
Wat is hier grappig aan? Nooit diarree gehad op plekken met geen wc in de buurt?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:07 schreef Federer-fan het volgende:
Een vroegere vriending van me ging op een verre vakantie met haar vriend, in een poging om hun relatie te redden. Op de eerste dag dat ze daar waren (Thailand ofzo, weet het niet meer) voelde hij zich niet zo lekker. Zegt hij op een gegeven moment tegen haar "Ik heb in m'n broek gepoept."
![]()
Het leek me niet echt een opmerking waarmee hij de romantiek weer zou terugbrengen in hun relatie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:06 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Wat is hier grappig aan? Nooit diarree gehad op plekken met geen wc in de buurt?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je die al erg vond:
<i8b4uUnderground> d-_-b
<BonyNoMore> how u make that inverted b?
<BonyNoMore> wait
<BonyNoMore> never mind
( ja, ik lees die troep ff door )
Als je binnen een relatie niet durft te vertellen dat je in je broek hebt gescheten, dan heb je geen relatie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het leek me niet echt een opmerking waarmee hij de romantiek weer zou terugbrengen in hun relatie.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:41 schreef Kijkeensaan het volgende:
![]()
Da's waar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:23 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Als je binnen een relatie niet durft te vertellen dat je in je broek hebt gescheten, dan heb je geen relatie.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef Camplo het volgende:
Vriend meegemaakt paar jaar geleden:
Shoppen naar Keulen met hem en z'n ouders. Die vader flink gas geven hele tijd, en toen was er zo'n stuk waar de maximum snelheid 120 was. Hij gewoon +/- 145 doorjakkeren. Opeens werden we stilgezet. Polizei etc. Zij eerst van alles vragen. Zegt die agent zo: Sie dürfen hier nur 120 fahren. Zegt die vader heel snugger: Ich habe es nicht gewüsst omdat ie flink de pee in had. Die opmerking kostte hem 350 euro.![]()
Dat betekent gewoon "Ik wist het niet" maar het heeft een dubieuze bijbetekenis omdat sommige SS'ers na de oorlog "Ich habe es nicht gewüst" zeiden over de jodenvernietiging.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:48 schreef koffiegast het volgende:
Zegt die vader heel snugger: Ich habe es nicht gewüsst
vertaal aubmijn duits is nogal slecht (2jaar niet gehad wanneer moest ><)
weet ik vervolgens wat ik niet moet zeggen in duitslandquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon "Ik wist het niet" maar het heeft een dubieuze bijbetekenis omdat sommige SS'ers na de oorlog "Ich habe es nicht gewüst" zeiden over de jodenvernietiging.
Deze opmerking getuigt wel van heel weinig algemene kennis.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:48 schreef koffiegast het volgende:
Zegt die vader heel snugger: Ich habe es nicht gewüsst
vertaal aubmijn duits is nogal slecht (2jaar niet gehad wanneer moest ><)
De SS'ers zeiden dat niet, maar de Duitse bevolking zelf. Met name de bewoners van dorpjes op een steenworp afstand van de vernietigingskampen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon "Ik wist het niet" maar het heeft een dubieuze bijbetekenis omdat sommige SS'ers na de oorlog "Ich habe es nicht gewüst" zeiden over de jodenvernietiging.
Leukere variant is Wir haben es nicht gewusst.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:57 schreef koffiegast het volgende:
[..]
weet ik vervolgens wat ik niet moet zeggen in duitsland
iets wat jij interpreteert en hetgene wat jij beslist als weinig algemene kennis, ik weet over andere dingen een stuk meer. Ik vind deze opmerking van jou dus een superdomme opmerking. (Ik vroeg vertaling voor de zin omdat ik de speling wou weten achter de zin desondanks dat ik wist dat het 'ik wist het niet' betekende.)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:07 schreef Serendips het volgende:
[..]
Deze opmerking getuigt wel van heel weinig algemene kennis.
Ow. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:08 schreef Sh0g het volgende:
[..]
De SS'ers zeiden dat niet, maar de Duitse bevolking zelf. Met name de bewoners van dorpjes op een steenworp afstand van de vernietigingskampen.
OMFGquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:41 schreef BdR het volgende:
Ooit gehoord van iemand en ik had em al eens eerder gepost dacht ik, maar hij blijft goed..
Groepje vrienden zat in de zomer in de tuin, het was begin van de avond en ze keken naar de heldere sterrenhemel. Iemand die er wel verstand van heeft wijst wat sterren aan en noemt de namen, Poolster Grote Beer etc. "En wat is dat dan?", vraagt iemand en wijst naar helder iets. Antwoord degene "dat is denk ik een sateliet, ja ziet er uit als een sateliet ofzo"
Blonde doos verbaasd: Geloof jij dan in satellieten?
Maar dat kan dus ook prima uit een show van Urbanus van jaren geleden komen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:44 schreef MarkyB het volgende:
Vakantie op Texel (camping):
Wij waren best wel hard aan het praten nog, savonds en opeens zeiden die engelsen naast ons : Keep Quiet!
Zei er een van ons terug: WAT!?! Ben je je KIEP KWAIT?! (bosch accent voor kip kwijt)
Echt waar?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:57 schreef jd1982 het volgende:
Jongen: Ik ben heftruckchauffeur
Meisje: Ohhh, internationaal?
Ja, geweldig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef jd1982 het volgende:
Haha echt waar, zie je't al voor je, op de autobahn... huhnnnnn met 5km/uur
OMFGquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:43 schreef Rasing het volgende:
TV: 'Pim Fortuyn doodgeschoten op mediapark.'
Gezelschap: 'OMG, Pim Fortuyn dood, kogel kwam van links, Nederland is zijn onschuld kwijt, ik hoop dat het geen moslim was, Pim zei waar het op stond etc etc etc.'
Meisje (jaar of 17): 'Wie is Pim Fortuyn?'
Hoe kun je nou weten of die kogel van links komt? Misschien stond hij wel recht voor Pimquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:43 schreef Rasing het volgende:
TV: 'Pim Fortuyn doodgeschoten op mediapark.'
Gezelschap: 'OMG, Pim Fortuyn dood, kogel kwam van links, Nederland is zijn onschuld kwijt, ik hoop dat het geen moslim was, Pim zei waar het op stond etc etc etc.'
Meisje (jaar of 17): 'Wie is Pim Fortuyn?'
quote:
HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:41 schreef BdR het volgende:
Ooit gehoord van iemand en ik had em al eens eerder gepost dacht ik, maar hij blijft goed..
Groepje vrienden zat in de zomer in de tuin, het was begin van de avond en ze keken naar de heldere sterrenhemel. Iemand die er wel verstand van heeft wijst wat sterren aan en noemt de namen, Poolster Grote Beer etc. "En wat is dat dan?", vraagt iemand en wijst naar helder iets. Antwoord degene "dat is denk ik een sateliet, ja ziet er uit als een sateliet ofzo"
Blonde doos verbaasd: Geloof jij dan in satellieten?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef Puzzelaar het volgende:
Moeder: "Ik zal de computer even aandoen, misschien heb ik wel email."
Vader: "Waarom? Je hoort toch vanzelf een geluidje?'
Heeft je moeder de basisschool wel afgemaakt?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef DuranK het volgende:
Vandaag in de auto een hilarische weer.
Vader: Ik moet zondag avond werken godverdomme. Maar ik verdien wel 200%
Moeders: Dus als je normaal 100 euro verdient, dan verdien je nou 300 euro?
ik:![]()
![]()
Vader: Nee, dan verdien je 200 euro
Moeders: Oow...... Maar wat is dan 100% eigenlijk?
Ik kwam niet meer bij![]()
100% domme opmerkingquote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef DuranK het volgende:
Vandaag in de auto een hilarische weer.
Vader: Ik moet zondag avond werken godverdomme. Maar ik verdien wel 200%
Moeders: Dus als je normaal 100 euro verdient, dan verdien je nou 300 euro?
![]()
Vader: Nee, dan verdien je 200 euro
Moeders: Oow...... Maar wat is dan 100% eigenlijk?
Ik kwam niet meer bij![]()
En zo een drankje van 99% brouwenquote:Op zondag 25 februari 2007 09:31 schreef Gitanki het volgende:
[..]
100% domme opmerking![]()
Of mensen die over alcohol beginnen:
"Als ik dat drankje met 7% mix met het drankje van 12%, dan heb je 19% [afbeelding]!!!111Swedishduck11!!!"
'Ik irriteer me daar aan!'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef e-wok het volgende:
'Hoe duur kost dat?'
Ik betrap mezelf er ook wel eens op![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:05 schreef Weggeslet het volgende:
zegt:
Gewoon ik doe altijd zo dom.
Manouk zegt:
niet
Manouk zegt:
ik ben dom
Manouk zegt:
moeder tegen jorn: ga de dom beklimmen
ik: ja, mam die staat toch in amsterdam?
mam: ja manouk
ik: JES JES JES oeeh ik wist het
moeder: in utrecht
![]()
jorn: DOM WICHT
*
Ik ben overigens geen Manouk![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef SuperRogier het volgende:
Verre vriend van me, wil een sigaret aansteken, komt erachter dat ie geen aansteker heeft en loopt naar een Duitser toe: "Hast du einen Füher fur mich?"
Ik was er zelf overigens niet bij![]()
en dan die Duitser AUFMACHEN!!111!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef SuperRogier het volgende:
Verre vriend van me, wil een sigaret aansteken, komt erachter dat ie geen aansteker heeft en loopt naar een Duitser toe: "Hast du einen Füher fur mich?"
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:33 schreef Prego het volgende:
referendum over de europese grondwet:
ik: wat heb je gestemd?
kapster: ik heb niet gestemd, er zijn zoveel partijen waardoor ik niet meer weet welke bij me past
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:00 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en dan die Duitser AUFMACHEN!!111!!!!![]()
onbetaalbaar!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef SuperRogier het volgende:
vieze moederquote:Op zondag 25 februari 2007 16:12 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren op het voetbalveld, over een pupillenteam. Een moeder zegt tegen mij:
"ik vind die nieuwe trainer niet goed. Ze zijn fysiek achteruitgegaan dit jaar!"
quote:
Het bewijs:quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:50 schreef Miss_Baksel het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me wel eens heb lopen afvragen of draken nou wel of niet bestonden![]()
God-Alle-Jezus.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Het bewijs:
http://www.octanecreative(...)um_covers/index.html
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef blonchi het volgende:
[..]
Het bewijs:
http://www.octanecreative(...)um_covers/index.html
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wil deze uit het eerste deel van dit topic graag herhalen:
Ik werkte een tijdje in de horeca. Een van mijn collega's werkte daarnaast op een sociale werkplaats. Op een gegeven moment vroeg ik hem "Wat is zwaarder, een kilo lood of een kilo veren?" Dus hij kijkt me verontwaardigd aan met zo'n blik van 'Denk je dat ik achterlijk ben ofzo' en hij zegt "Ja, een kilo lood natuurlijk!"
![]()
![]()
Je moet eens vragen wat zwaarder is, een pond veren of een pond goudquote:Op zondag 25 februari 2007 20:26 schreef ramses het volgende:
[..]
Die heb ik dus 3 keer moeten lezen...minimaal
Ik weet dat ik niet dom ben, maar moest hier wel even over nadenken
Maar een kilo is natuurlijk een kilo
![]()
Oh en dat verhaal van dat zwembad (en dat vierkant en die schuine lijn) heb ik ook eerst ff moeten checken hoor. De manier waarop het geschreven is, dan ga je toch twijfelen he![]()
Maarehm.. ja![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:26 schreef ramses het volgende:
[..]
Die heb ik dus 3 keer moeten lezen...minimaal
Ik weet dat ik niet dom ben, maar moest hier wel even over nadenken
Maar een kilo is natuurlijk een kilo
![]()
Maarehm.. ja![]()
Ik zal het nooit meer doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wel een beetje triest om dat te vragen aan iemand van de sociale werkplaats![]()
"Hu is the new president of China"quote:Op zondag 25 februari 2007 20:38 schreef ramses het volgende:
Maar meestal hou ik wijselijk mn mond...ben bang dat ik er anders ook nogal domme dingen uit kan gooienHoe lang is een Chinees...duurde ook lang voor ik die door had
HAHA Manouk! Deze past wel mooi in het 'domme opmerkingen' topic shetze!quote:
uh? het exvriendinnetje herself heeft zich ook maar even gerigstreerd om haar eer te redden?quote:
volgens mij is dat de zoveelste kutkloon ...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef lienelien het volgende:
uh? het exvriendinnetje herself heeft zich ook maar even gerigstreerd om haar eer te redden?![]()
![]()
quote:Ik: Ga je nog wel eens uit?
Zij: Nee, ik hoef geen vriendje..
Ik:
quote:Ik: Eline, je luisterd pokke herrie
Zij: Nou en, ik ga toch niet uit..
Ik:
quote:Ober: Hier is uw Jus D'Orange mevrouw.
Zij: Ik had sinaasappelsap besteld..
Ober:![]()
Ik dacht eerst dat het 'herten' betekende, omdat het vaak onder zo'n bordje met een hert erop zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:52 schreef 2cv het volgende:
Ik dacht dat het franse woord 'Rappel' zoiets betekende als 'Pas op'. Blijkt het 'Herhaling' te zijn.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:29 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ober: Hier is uw Jus D'Orange mevrouw.
Zij: Ik had sinaasappelsap besteld..
Ober:
Wat een wijf!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:29 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zusje van een maat van me:
[..]
[..]
[..]
pwnedquote:Op zondag 25 februari 2007 23:29 schreef WalkingDisaster het volgende:
Zusje van een maat van me:
Ik: Ga je nog wel eens uit?
Zij: Nee, ik hoef geen vriendje..
quote:<boxed> "duh, do they have their own dollars in europe? I was to canada once, and they had their own dollars! can you believe that?"
<boxed> note that that's an actual quote from some people my dad met in the US once
Deze is ook erg leuk:quote:<Voyd> What about Battlefield1943? and 44?
<zen> 42 just came out, give them time to sequalize
<Toen> 1943 and 1944 were peaceful years, you see.
<Voyd> Oh.
<Toen> except for the war.
<Voyd> Darned lying histroy books.
<aen{afk> Ahaha
<aen{afk> "Life was peaceful and all, yep... 'cept for the war part."
<Toen> well christ, if you're going to count a little massive invasion of europe here and a little rampant genocide there...
quote:<benja> A worldwide survey was conducted by the UN. The only question
asked was:"Would you please give your honest opinion about solutions to the
food shortage in the rest of the world?"
<benja> The survey was a huge failure...
<benja> In Africa they didn't know what "food" meant.
<benja> In Eastern Europe they didn't know what "honest" meant.
<benja> In Western Europe they didn't know what "shortage" meant.
<benja> In China they didn't know what "opinion" meant.
<benja> In the Middle East they didn't know what "solution" meant.
<benja> In South America they didn't know what "please" meant.
<benja> And in the USA they didn't know what "the rest of the world" meant
hoe kom je bij die wannabe turk shit?quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:44 schreef Pascal86 het volgende:
Ik vroeg aan de rij examinateur of ze haar rijbewijs had
Ik had slecht geslapen en geen flauw idee wat ik vroeg
wel in 1 keer geslaagd
Hoe wist je nou dat ze blond was als je haar via de telefoon sprakquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beide slechthorend en kunnen dus niet telefoneren, dat moet ik altijd voor hun doen.
Mijn vader heeft een of ander brief gekregen en of ik even wil bellen waarom die brief is:
Blonde doos: met ... zegt u het maar.
Ik: Ik zal hem even geven.
Vader: Hallo, hallo, ik hoor u niet.
Blonde doos: Hallo hoort u mij?
Vader: Hallo, ik hoor u niet, hier komt mijn zoon.
Ik: Hallo.
Blonde doos: Ja hallo, uw vader hoorde mij niet.
Ik: Dat heb ik al diverse malen gezegd, hij is doof.
Blonde doos: Ohik zal u wel even helpen.
(het telefoontje heeft iets van 10 minuten geduurt voordat die doos erachter was, gelukkig was het een gratis nummer)
Mèèèènnnquote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef Hanstin het volgende:
afgelopen vrijdag op werk moest ik samen werken met een enorm aardige jonge dame echt een top meid. altijd vrolijk leuk om mee rond te hangen enzo.
zij geeft dus bijna een zoen op mijn wang
ik zeg van: mocht je willen![]()
![]()
TERWIJL ik haar leuk vindt enzo
(aangezien dit superdomme opmerkingen topic is...)
http://www.youtube.com/watch?v=oilm-QbRZf8quote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef Rosu het volgende:
Voor Amerikanen bestaat ook alleen maar Amerika he..:
[..]
[..]
Deze is ook erg leuk:
[..]
niet leuk, schandalig.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef DuranK het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=oilm-QbRZf8
Deze is ook leuk![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HCkYfYa8ePIquote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef DuranK het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=oilm-QbRZf8
Deze is ook leuk![]()
Bedankt.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger verwijderd.
OMGquote:Op maandag 26 februari 2007 23:09 schreef Crazykill het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HCkYfYa8ePI
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:43 schreef Bowe het volgende:
Een collega van mij was indoor wezen skiën. Ze had nogal hoofdpijn na een paar uur en wist wel waardoor dat zou kunnen komen: Zouden mn hersens misschien iets bevroren zijn??![]()
En ze was heel serieus ook nog...
Toepasselijk!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:49 schreef DuranK het volgende:
[..]
OMG![]()
'Where Were we even IN the Vietnam war?'![]()
Ja, on topic inderdaad.quote:
Ik dacht dat rico rijk was...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie in Zuid Amerika liep ik door een "rosse buurt", de dames van plezier riepen ons na:
"Rico, rico, rico...." (oftewel: lekker, lekker, lekker)
Zegt een vriend van me
"Ik heet geen Rico..."
familieleden hebben er wel aan meegewerkt.. klein foutje dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Domme irritant kanker kut collega wijf:
*United 93 is een hele mooie film die hebben ze opgenomen toen het echt gebeurde met de de echte mensen die het mee hebben gemaakt*
Maar ze doelde dus op die mensen die in het vliegtuig zatenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
familieleden hebben er wel aan meegewerkt.. klein foutje dus.
Blond zeker?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Domme irritant kanker kut collega wijf:
*United 93 is een hele mooie film die hebben ze opgenomen toen het echt gebeurde met de de echte mensen die het mee hebben gemaakt*
jah.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar ze doelde dus op die mensen die in het vliegtuig zaten
Je kent de uitdrukking dom blondje niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:36 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hoe wist je nou dat ze blond was als je haar via de telefoon sprak![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:04 schreef Gitanki het volgende:
De reacties opzich van die "Fukturktopic" waren wel goed genoeg voor dit topic![]()
Of deze::
"De holocaust, was dat een lege kast ofzo waar joden zich in verstopten? "
Inderdaad, helaas zou ik niet weten wie het gezegd heeft.quote:
lol das zo andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:47 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, helaas zou ik niet weten wie het gezegd heeft.
Of mensen die "mits" gebruiken wanneer het "tenzij" moet zijn.
simpel... ze hebben geneukt zonder condoom en pil.... maar ze is (gelukkig) niet zwanger geworden!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:08 schreef Bowe het volgende:
Collega:
" Maar hij heeft haar wel bijna zwanger gemaakt!"
Hoe maak je iemand bijna zwanger?? Heeft ze abortus gepleegd of had ie m teruggetrokken
![]()
Dat is ook een beetje zoiets als:quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
simpel... ze hebben geneukt zonder condoom en pil.... maar ze is (gelukkig) niet zwanger geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |