Lastig, aangezien de no-claimconstructie pas een jaar bestaat en deze terugbetaling de eerste isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef djenneke het volgende:
vorig jaar kreeg ik het halverwege maart.
¤255,- Een aardig bedrag, niewaar?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:44 schreef Darklight het volgende:
Hoeveel is dat?
Kan het wel gebruiken eigenlijk
Ehm, ik weet niet in welk land jij was toen maar ik heb vorig jaar al m'n no-claim teruggehad rond maart.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Lastig, aangezien de no-claimconstructie pas een jaar bestaat en deze terugbetaling de eerste is![]()
[..]
¤255,- Een aardig bedrag, niewaar?
3 maanden rente vangen levert ze een hoop op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Betalen moet meteen, maar als de zorgverzekering iets terug moet geven duurt het zo fokking lang!
Geloof mij nou maar, als ik recht heb op geld, dan weet ik het wel! En vorig jaar kreeg ik het toch echt netjes gestort. Halverwege maart dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Lastig, aangezien de no-claimconstructie pas een jaar bestaat en deze terugbetaling de eerste is![]()
[..]
¤255,- Een aardig bedrag, niewaar?
Ik heb het doorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, als ik recht heb op geld, dan weet ik het wel! En vorig jaar kreeg ik het toch echt netjes gestort. Halverwege maart dus.![]()
Niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet in welk land jij was toen maar ik heb vorig jaar al m'n no-claim teruggehad rond maart.
Dit is dus het 2e jaar.
en dan nog gaat het fout, mijn vriendin is destijds overgestapt van VGZ naar CZ en heeft ongeveer 10 brieven gehad met correcties en 4x geld gekregen en 3x moeten terugstorten... het is uiteindelijk nog niet geregeld, maar ze heeft een brief gestuurd met daarin dat ze binnen 5 werkdagen een volledige specificatie wilde ontvangen en als VGZ in gebreke zou blijven de zaak wat haar betreft afgedaan zou zijn aangezien ze al meer dan 8 maanden geen klant meer wasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef JvR het volgende:
Ze moeten het voor 1 april uitbetalen. De reden waarom ze dit doen is omdat veel zorgverleners (met name ziekenhuizen) nota's later indienen. Anders krijg je nog veel meer geklooi dat de no-claim weer terug gevorderd moet worden.
Zijn ze niet wettelijk verplicht VOOR 1 april te storten? Dit levert ze tonnen rente op, bovenop een al achterlijk hoge premie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:09 schreef HellRaiser18 het volgende:
K ben geweest bij ZILVEREN KRUIS.
Ze vertelden me dat de mensen die 255 terugkrijgen pas in april geinformeerd worden en de rest nu al. Anyway in April dus
Zilveren Kruis he? Lekkere maatschappij als je daar bij zit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zijn ze niet wettelijk verplicht VOOR 1 april te storten? Dit levert ze tonnen rente op, bovenop een al achterlijk hoge premie.
HoezO?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Zilveren Kruis he? Lekkere maatschappij als je daar bij zit.
Yup, voor 1 April.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zijn ze niet wettelijk verplicht VOOR 1 april te storten? Dit levert ze tonnen rente op, bovenop een al achterlijk hoge premie.
True.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
CZ meldt dat je uiterlijk in maart bericht krijgt en het in april wordt gestort. Chill, ik had hier helemaal geen rekening mee gehouden. 255 Eurootjes. Lekker hoor.
Goed idee!quote:
Lef hoor. Agis.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Yup, voor 1 April.
Zit zelf bij de Agis, dus ben benieuwd.
Mensen bij de Agis die al wat gehoord hebben?
Sup met Agis?quote:
Bagger maatschappij. Samen met Achmea tot echt de slechtste die er zijn. Zeker administratief.quote:
Hmm, ik denk dat je op geen enkele maatschappij moet rekenen wanneer zij de partij zijn die betalen moeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niets dan problemen geweest voor mij.
CGZ is administratief anders ook redelijk kut.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bagger maatschappij. Samen met Achmea tot echt de slechtste die er zijn. Zeker administratief.
Stond dit jaar keurig op 1 maart op mijn rekening (¤ 255)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef cosmick het volgende:
Ik kreeg vorig jaar op 31 maart mijn NC terug van het Groene Land.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:07 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Niet helemaal.
De no-claim van vorig jaar was alleen voor ziekenfonds-verzekerden.
Als je even goed had gekeken, had je gezien dat het een berichtje was uit februari 2007, dat ging over de no-claim die in 2006 was uitbetaald. Dat ging dus over het jaar 2005, en dat was wel degelijk alleen voor ziekenfonds verzekerden.quote:
Whehe, een topic van meer dan een jaar oud.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Als je even goed had gekeken, had je gezien dat het een berichtje was uit februari 2007, dat ging over de no-claim die in 2006 was uitbetaald. Dat ging dus over het jaar 2005, en dat was wel degelijk alleen voor ziekenfonds verzekerden.
Vanaf 2006 bestaat het ziekenfonds niet meer, en voor 2006 en 2007 geldt de no-claim voor iedereen.
Ik heb het ook nog nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Hee, een oud topic van mij
Evengoed nog niks ontvangen. Overigens heb ik gisteren wel 40 euro verdiend met een (saai) onderzoekje in een ziekenhuis. Nee geen naalden met een onbekend medicijn of zomaar het maakt de kosten wel weer een stukje draaglijker.
Ik heb gelukkig wel al een brief gehad, echter kan ik het geld ook wel gebruiken. Moet de belastingdienst een niet zo leuk bedrag terugbetalen omdat ik teveel zorgtoeslag heb ontvangenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef Karina het volgende:
Nog helemaal niets gehoord, geen brief (Agis) en geen geldZou het wel goed kunnen gebruiken nu, deze maand een zooi rekeningen in de bus gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |