Goed idee!quote:
Lef hoor. Agis.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Yup, voor 1 April.
Zit zelf bij de Agis, dus ben benieuwd.
Mensen bij de Agis die al wat gehoord hebben?
Sup met Agis?quote:
Bagger maatschappij. Samen met Achmea tot echt de slechtste die er zijn. Zeker administratief.quote:
Hmm, ik denk dat je op geen enkele maatschappij moet rekenen wanneer zij de partij zijn die betalen moeten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niets dan problemen geweest voor mij.
CGZ is administratief anders ook redelijk kut.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bagger maatschappij. Samen met Achmea tot echt de slechtste die er zijn. Zeker administratief.
Stond dit jaar keurig op 1 maart op mijn rekening (¤ 255)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef cosmick het volgende:
Ik kreeg vorig jaar op 31 maart mijn NC terug van het Groene Land.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:07 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Niet helemaal.
De no-claim van vorig jaar was alleen voor ziekenfonds-verzekerden.
Als je even goed had gekeken, had je gezien dat het een berichtje was uit februari 2007, dat ging over de no-claim die in 2006 was uitbetaald. Dat ging dus over het jaar 2005, en dat was wel degelijk alleen voor ziekenfonds verzekerden.quote:
Whehe, een topic van meer dan een jaar oud.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Als je even goed had gekeken, had je gezien dat het een berichtje was uit februari 2007, dat ging over de no-claim die in 2006 was uitbetaald. Dat ging dus over het jaar 2005, en dat was wel degelijk alleen voor ziekenfonds verzekerden.
Vanaf 2006 bestaat het ziekenfonds niet meer, en voor 2006 en 2007 geldt de no-claim voor iedereen.
Ik heb het ook nog nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Hee, een oud topic van mij
Evengoed nog niks ontvangen. Overigens heb ik gisteren wel 40 euro verdiend met een (saai) onderzoekje in een ziekenhuis. Nee geen naalden met een onbekend medicijn of zomaar het maakt de kosten wel weer een stukje draaglijker.
Ik heb gelukkig wel al een brief gehad, echter kan ik het geld ook wel gebruiken. Moet de belastingdienst een niet zo leuk bedrag terugbetalen omdat ik teveel zorgtoeslag heb ontvangenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef Karina het volgende:
Nog helemaal niets gehoord, geen brief (Agis) en geen geldZou het wel goed kunnen gebruiken nu, deze maand een zooi rekeningen in de bus gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |