quote:Op zondag 18 februari 2007 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had al een heul nieuw topiqueje klaarstaan maar ik was net te laat.
Dat was voor het geval ik de lapo had.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo weinig vertrouwen in mij
maar je mag die ook wel doen hoor
Wie ben je ook alweer?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:22 schreef Timmah het volgende:
Oef. Ik zie nu dat ik al meer dan zo'n 200 delen niet meer ben langsgeweest.. Moet ik dan nu het lijstje opnieuw invullen?
Jullie kunnen het ook gewoon gezellig samen invullen woensdag. Als jullie daar tenminste kans voor krijgen tussen het aantekeningen maken door.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wie ben je ook alweer?
Doe maar ff invullen, inclusief schoenmaat, werelddeel en geloofsovertuiging..
Ga jij niet mee?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jullie kunnen het ook gewoon gezellig samen invullen woensdag. Als jullie daar tenminste kans voor krijgen tussen het aantekeningen maken door.
Ik weet niet of ik meemagquote:
Ik durf anders niet.quote:
Moet ik dit keer weer de Dungeon in?quote:
Alleen de nieuwe show zo heel even tussendoor?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik dit keer weer de Dungeon in?.
Huuuquote:Op zondag 18 februari 2007 21:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe show zo heel even tussendoor?.
Dat gejank van je heeft nu mooi dat topic stukgemaakt Bever.quote:
Omdat ik zo'n 200 topics gemist heb. Just in case.quote:
Die loopt vast ergens in een polonaisequote:
*stilletjes ende alleenig in hoekje kruip*quote:Op zondag 18 februari 2007 21:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat gejank van je heeft nu mooi dat topic stukgemaakt Bever..
Verkleed als iemand die niet aan carnaval doet.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die loopt vast ergens in een polonaise
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n 200 topics gemist heb. Just in case..
*trekt shirt aan met 1 mouw* Thanksquote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
* beaverhausen slaps Mike around a bit with a large trout
Vergeet je vleugeltjes niet!quote:
Die zijn in de rui en nu dus kaalquote:
Bor de Wolf?quote:
Omdat ie keitof is?quote:
Ja, je moet mee, want blijkbaar heeft Timmah nog iets van je tegoed.quote:
Is een trout een zalm? Ik dacht dat het een vis is, tenminste. Ga wel ff googlen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
Is het daar niet wat te fris voor?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt shirt aan met 1 mouw* Thanks
Rip aan de nabestaandenquote:
quote:
Heul niet!quote:Ja, je moet mee, want blijkbaar heeft Timmah nog iets van je tegoed.
Is zalm geen vis dan? Zalm is salmon voor zo ver ik weet. Maar ja, daar kom je ook niet echt ver mee geloof ikquote:Is een trout een zalm? Ik dacht dat het een vis is, tenminste. Ga wel ff googlen.
ZeT EeN X VoOr Je NaAm AlS jE hEt OoK SoW SiEluG ViN vAn dIe VeErIeS.quote:
X AnG3l's Vl3Ug3LSSSSquote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
ZeT EeN X VoOr Je NaAm AlS jE hEt OoK SoW SiEluG ViN vAn dIe VeErIeS..
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
. It's alive!
[..]
Heul niet!.
[..]
Is zalm geen vis dan? Zalm is salmon voor zo ver ik weet. Maar ja, daar kom je ook niet echt ver mee geloof ik.
Buiten wel. Eenmaal in de kroeg is het stikheetquote:
Go figure. Ik doe geen vis.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:21 schreef Nuvole het volgende:
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Trout
De gewone naam van een aantal soorten die tot de zalmfamilie behoren.
Zoals Gerrit Zalm en z'n broers dus.
Vroegah was alles wel veul beter ja!!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:22 schreef Vlarp het volgende:
Wat zit iedereen nou weer dom in irc taal te doen hier?
IRC is zooooooo 1800
Omdat ik vind dat je niet alles op alles moet zetten om de kans dat je aangerand wordt vannacht zo groot mogelijk te maken!quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
ZeT EeN X VoOr Je NaAm AlS jE hEt OoK SoW SiEluG ViN vAn dIe VeErIeS..
9@@n w3 w33® 33nß 1n D1nXp3®d1n93s d1aLe©t \/3®d3®?quote:
En DAT moet nou eens afgelopen zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
Met een blote arm zal die kans wel meevallen lijkt me.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je niet alles op alles moet zetten om de kans dat je aangerand wordt vannacht zo groot mogelijk te maken!
Stiekem he, stiekem vind je het maar wat lekker. Admit it.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
En DAT moet nou eens afgelopen zijn!
Ik ben hier zooo niet nerd genoeg voor...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
9@@n w3 w33® 33nß 1n D1nXp3®d1n93s d1aLe©t \/3®d3®?
Ik hou niet van vis!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stiekem he, stiekem vind je het maar wat lekker. Admit it..
Is dat zo'n kroeg waarin iedereen als haringen in een ton (om even in de visterminologie te blijven) tegen elkaar aanstaat en er vrijwillige over en weer vice versa aangerand wordt?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buiten wel. Eenmaal in de kroeg is het stikheet
quote:
Dat is niet nerds, maar D1nXpe®d1n9es!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben hier zooo niet nerd genoeg voor....
* beaverhausen slaps Parleur with a bit of cheesequote:
Dat zeg ik. Denk ikquote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat is niet nerds, maar D1nXpe®d1n9es!![]()
Je doet wel erg je best om contact met me te makenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* beaverhausen slaps Parleur with a bit of cheese
Met een plakje jonge kaas of een complete oude kaas van 12 kilo?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
* beaverhausen slaps Parleur with a bit of cheese
Ik ga als Brujah!!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je niet alles op alles moet zetten om de kans dat je aangerand wordt vannacht zo groot mogelijk te maken!
Valt het op?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best om contact met me te maken![]()
Misschien komt de de bedenker van dit dialect nog wel even onverwachts binnenvallen.quote:
Doe maar even lief terug tegen beav.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best om contact met me te maken![]()
Een plakje jonge kaas is genoeg hoor. Anders krijg ik pijn in m'n armquote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Met een plakje jonge kaas of een complete oude kaas van 12 kilo?
Najah!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Nuvole het volgende:
Misschien komt de de bedenker van dit dialect nog wel even onverwachts binnenvallen.
quote:Doe maar even lief terug tegen beav.![]()
Nee joh... maak je geen zorgen... ik doe gewoon net alsof ik nergens iets van merkquote:
Oh gelukkig.. Ik schrok al.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee joh... maak je geen zorgen... ik doe gewoon net alsof ik nergens iets van merk![]()
Snij het in blokjes en doe er wat toastjes bij, dan hebben we er allemaal wat aan. Gezellig knabbelen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een plakje jonge kaas is genoeg hoor. Anders krijg ik pijn in m'n arm.
Heb je een privé-Ang3l-gouden-kooi ofzo?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef Parleur het volgende:
*lief doe tegen Beefje*
En het is nu echt hele spannende televisie bij Ang3l... hij liep net naar de badkamer en er is nu al ruim 50 minuten geen teken van leven meer waargenomen! Nog 10 minuten en ik bel een ambulance!
Nou... het aandachtskind is aan het carnavallen... wat gaan we doen? Saampjes? Jij en ik! Wij! Had ik al gezegd dat ik je nu al leuker vind dan Ang3l?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh gelukkig.. Ik schrok al..
Ik las dooie bever.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef Parleur het volgende:
And skip the last one... typisch Ang3l... altijd maakt ie me blij met een dooie kever.
Goeie 's avonds, T_E!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede avond.
Like big fat duh. Ik BEN natuurlijk ook veel leuker.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... het aandachtskind is aan het carnavallen... wat gaan we doen? Saampjes? Jij en ik! Wij! Had ik al gezegd dat ik je nu al leuker vind dan Ang3l?
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wordt lastiggevallen door een klein zwart katachtig gedrocht.
Zie ik hier een verband? Of is dat spurieus?quote:
Moet ik weer met een stuk vis gaan meppen?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wordt lastiggevallen door een klein zwart katachtig gedrocht.
Iemand moet hem in de gaten houden. Ander escaleert hij totaal uit de hand!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je een privé-Ang3l-gouden-kooi ofzo?
Als je er naar zoekt vind je overal verbanden tussen, Nuvolequote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef Nuvole het volgende:
Zie ik hier een verband? Of is dat spurieus?
Een iemand maar?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Iemand moet hem in de gaten houden. Ander escaleert hij totaal uit de hand!
Dooie Bevers vallen je niet zo snel meer lastig toch? Het krioelt door mn hele kamer heen in ieder geval. Momenteel rolt het over mn beeldscherm heen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Zie ik hier een verband? Of is dat spurieus?
En dat doe je allemaal belangeloos naast je normale werkzaamheden?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Iemand moet hem in de gaten houden. Ander escaleert hij totaal uit de hand!
Je gelooft ook in de complottheorie?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je er naar zoekt vind je overal verbanden tussen, Nuvole.
Prove it!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Like big fat duh. Ik BEN natuurlijk ook veel leuker.
En mijn truien hebben twee mouwen!.
En als je ook een keer met die kaas gaat meppen? Zou dat helpen?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dooie Bevers vallen je niet zo snel meer lastig toch? Het krioelt door mn hele kamer heen in ieder geval. Momenteel rolt het over mn beeldscherm heen.
Ik durf nie.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En als je ook een keer met die kaas gaat meppen? Zou dat helpen?
Je wantrouwt me nu al he!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Prove it!
Niet dat je leuker bent dan Ang3l natuurlijk... dat is te makkelijk!![]()
Maar dat je complete truien hebt!
Vast wel.quote:
Anders doe jij er nog effe een schepje boven op!!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wantrouwen is goed. je kan tegenwoordig nergens en van niemand meer op aan!
Sinds ik Ang3l ken, HEB ik geen normale werkzaamheden meer. En natuurlijk niet belangeloos... zo hoef ik bijvoorbeeld niet bij hem in de auto als hij rijdt, nooit een door hem zelf bereide maaltijd op te eten en hoef ik nooit een demo-les op zijn dansschooltje te volgen!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dat doe je allemaal belangeloos naast je normale werkzaamheden?
Visquote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders doe jij er nog effe een schepje boven op!!.
Ik pak zo die vis weer hoor!.
zeg laat die eens liggenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders doe jij er nog effe een schepje boven op!!.
Ik pak zo die vis weer hoor!.
Ben jij als kind veel teleurgesteld? Natuurlijk wantrouw ik je niet! Ik vertrouw je mun msn zelfs toe!quote:
Nepheaumeauquote:
Tegenwoordig? Vroeger ook al:quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wantrouwen is goed. je kan tegenwoordig nergens en van niemand meer op aan!
Wat is 't voor iets precies dan?quote:
Ken jij mij ofzo?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef Parleur het volgende:
Ben jij als kind veel teleurgesteld? Natuurlijk wantrouw ik je niet! Ik vertrouw je mun msn zelfs toe!
quote:
Ik doe niet aan carnaval.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg laat die eens liggen
die was bedoelt voor woensdag bij het haring happen![]()
Ben je dus geobsedeerd door Angdriel?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Sinds ik Ang3l ken, HEB ik geen normale werkzaamheden meer. En natuurlijk niet belangeloos... zo hoef ik bijvoorbeeld niet bij hem in de auto als hij rijdt, nooit een door hem zelf bereide maaltijd op te eten en hoef ik nooit een demo-les op zijn dansschooltje te volgen!
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Welke hetero smult er nou van pangafilet?
Zie FoBo.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Vroeger ook al:
http://www.youtube.com/watch?v=mARPxMFSuOE
[..]
Wat is 't voor iets precies dan?
Ik heb een groot inlevingsvermogen een een onuitputtelijk rijke fantasie.quote:
Sowieso lijkt het me geen gezond bestaan. Steeds maar weer ons engeltje in het gareel proberen te houden.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je dus geobsedeerd door Angdriel?
Ook niet gezond, lijkt me.
dat geeft je nog niet het recht om er happy slapping mee te spelenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe niet aan carnaval.
Ik ben een neplimbo..
Nepheaumeauquote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is.
en nooit preventief ingrijpen, altijd pas met een reaktie komen als het kwaad alweer geschied is, met dat wijzende vingertje,quote:Op zondag 18 februari 2007 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me geen gezond bestaan. Steeds maar weer ons engeltje in het gareel proberen te houden..
Beefje is 'em gesmeerd.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:03 schreef Parleur het volgende:
Heren, heren... Ang3l is weg.. foetsie... laten we daarvan genieten en het in godsnaam over iets anders hebben! Hij is het type dat dit allemaal gaat nalezen en als ik denk aan de walgelijke smile op zijn gezicht als hij merkt dat we het over hem hebben als hij er niet is, kan ik dat niet verkroppen!
Dus... Beefje... wat vind jou nou van de Harpic Ready Brush?
alleen maar wat slapping around with a bit of a large troutquote:Op zondag 18 februari 2007 23:05 schreef FamFarmerFan het volgende:
Goeienavond allemaal![]()
Heb ik nog wat gemist?
Mwah. Hij ging een DVD-tje kijken.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stiekum toch het café ingevlucht, ergens achteraan in de pononaise ???
Da's volgens mij gewoon om ons op een dwaalspoor te zettenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mwah. Hij ging een DVD-tje kijken..
Sweet Dreams Parleur, dus niet over aangebrande crëme Fraish uit de Konmarquote:Op zondag 18 februari 2007 23:10 schreef Parleur het volgende:
Als Beefje weg is... ga ik ook!
Slaap lekker![]()
Sweet Dreams Timmahquote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Timmah het volgende:
En ik hou het ook weer voor gezien. Ik hoop dat ik binnen 200 delen mn gezicht weer een keer laat zien..
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen maar wat slapping around with a bit of a large trout![]()
Nieuwe slogan van de overheidquote:Op zondag 18 februari 2007 23:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Geen bijzonderheden dus....
Wauw dus je kunt gewoon een dag wegblijven van je pc...
![]()
Doei Timmah en de anderen! Tot weer eens hier!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Timmah het volgende:
En ik hou het ook weer voor gezien. Ik hoop dat ik binnen 200 delen mn gezicht weer een keer laat zien..
Nah dan krijgen ze weer meer files, want het enige wat je dan kunt doen is toch een stukje rijden...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nieuwe slogan van de overheid
Die PC kan best een dagje zonder u ?
"rustig, rustig, ik ben het het, de baas"quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah dan krijgen ze weer meer files, want het enige wat je dan kunt doen is toch een stukje rijden...![]()
Je zou ook een boek kunnen lezenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah dan krijgen ze weer meer files, want het enige wat je dan kunt doen is toch een stukje rijden...![]()
Nou daar was die Theo niet het type voorquote:Op zondag 18 februari 2007 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou ook een boek kunnen lezen.
en ik om 6.45 uur carpoolenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:40 schreef FamFarmerFan het volgende:Nah ik ga morgen wel lekker fietsen...
ik moet vaak 2 keer lezen, omdat ik meestal denk dat er FeBo staatquote:Op zondag 18 februari 2007 23:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Doe eens niet de afkorting? Die doet aan werk denken
goed ideequote:Op zondag 18 februari 2007 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou ook een boek kunnen lezen.
Doe eens wild.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Timmah het volgende:
Waar het hart vol van is...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
ik moet vaak 2 keer lezen, omdat ik meestal denk dat er FeBo staat![]()
Trainse.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:07 schreef Weemz het volgende:
Even snel dan...
Hoi! Tot over een paar dagen... Het is weer tijd voor een trainingsweek...
Hoe kan dat nu toch weer, een 5e plekquote:Op maandag 19 februari 2007 03:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
het resultaat na weer een avond intensief Carnavallen
( de teleurstelling van een 5de plaats moet van mijn gezicht af te lezen zijn, maar ik heb in de afgelopen dagen met meer mannen gezoend als in de afgelopen 7 jaar)
[afbeelding]
[afbeelding]
geen idee want we waren wel een publieks favorietquote:Op maandag 19 februari 2007 07:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu toch weer, een 5e plek
was de concurentie zoveel zwaarder dit jaar, of zijn er andere krachten in het spel ?
bij ons in t dorp is het zo dat de jeugd hogere punten krijgt omdat ze bang zijn dat de optocht anders uitsterft...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen idee want we waren wel een publieks favoriet
poddomme, en nu heb je dus zo'n lelijke lege plek in je prijzenkast ?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen idee want we waren wel een publieks favoriet
TMM is nog kei jeugdigquote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bij ons in t dorp is het zo dat de jeugd hogere punten krijgt omdat ze bang zijn dat de optocht anders uitsterft...
misschien is dat bij jullie ook zo? (ik wil je niet beledigen hoor door te impliceren dat je geen jeugd bent sorry)
maar hier bedoelen ze met jeugd mensen van 20 of zo... zodat die hopenlijk nog 20 jaar mee lopen en de optocht kan blijven bestaanquote:
Eh, sinds ik niks nieuws te melden heb?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds wanneer zit jij om woordjes verlegen ?
klinkt wel als een geldig excuusquote:Op maandag 19 februari 2007 13:16 schreef Waxxer het volgende:
Als ik te laat kom geef ik Stroekie wel de schuld
Uuuuuuuu...!!!
En de hoempa weten te omzeilen afgelopen zaterdag ?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Sunjammer het volgende:
't Is toch wat.
Alsof ik zo lastig in de hand te houden ben!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me geen gezond bestaan. Steeds maar weer ons engeltje in het gareel proberen te houden..
Ach, we zijn even het centrum doorgelopen... was wel leuk even.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de hoempa weten te omzeilen afgelopen zaterdag ?
Haaj poepquote:
Wheheh. "Nonsens de musical"quote:Op maandag 19 februari 2007 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj poepALAAF
Gister was het Nondeknetter in de PallazAllemaal Gospel-nummers, heel veel uit sisteract
En heb je dit jaar dat beeld naast het Dorint weer toegezongen ?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj poepALAAF
Gister was het Nondeknetter in de PallazAllemaal Gospel-nummers, heel veel uit sisteract
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je dit jaar dat beeld naast het Dorint weer toegezongen ?
Was wel schattig. Dennis helemaal uit z'n dak met I will follow Himquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Zaterdag zijn we gaan wandelen in het licht met Jezus
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Zeg me dat jullie het beeld gewoon hebben laten staan.......
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Mike belt me. Hij is aan het koken en de witlof mislukt. Nu belt ie voor tips
www.dominos.nlquote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Angel is een accountant toch? Dus dat wisten we alquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wilde eigenlijk in het L-topic posten, maar is hier meer op zijn plaats lijkt me:
Ook accountants kunnen lekker zijn!
Nee ik ben controllerquote:Op maandag 19 februari 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Angel is een accountant toch? Dus dat wisten we al
Mja... maar dan wel eentje die nergens écht controlle op heeft!quote:
GMTAquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Hoe creatief is zwartlof, dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Parleur het volgende:
![]()
Het was he-le-maal niet mislukt!
Het was gewoon een compleet nieuwe wijze van bereiden want IK stop tenminste eigen creativiteit in mijn witlof!
*LOL*quote:Op maandag 19 februari 2007 18:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mja... maar dan wel eentje die nergens écht controlle op heeft!
Natúúrlijk blijft Ang3l lekker thuis. Is toch logisch ook. Al die mensen die er verstand van hebben over de vloer enzo... lijkt me het allerbeste als Ang3l daar niet tussen gaat lopen!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Nee, zelfs niet meer op zijn eigen login...
Ang3l, blijf jij lekker thuis deze week?
Je bedoelt "voor de voeten lopen"quote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Natúúrlijk blijft Ang3l lekker thuis. Is toch logisch ook. Al die mensen die er verstand van hebben over de vloer enzo... lijkt me het allerbeste als Ang3l daar niet tussen gaat lopen!
Dat is slechts spel!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:56 schreef Cybart het volgende:
zeg P... je komt "af en toe" best ang3l obsessed over....
Ja hoor, is goedquote:Op maandag 19 februari 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Nee, zelfs niet meer op zijn eigen login...
Ang3l, blijf jij lekker thuis deze week?
Ligt er een beetje aan wat je onder mannen verstaat natuurlijkquote:
Vreemde vraag, gezien je het zelf al niet bent. Dus al was het zo, dan was het posten van je vraag al een ontkennend antwoord op je eigen vraag geweest....quote:
Ik ben KEI mannelijk!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je onder mannen verstaat natuurlijk
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Commodore C64 TV Joystick met 30 voorgeinstaleerde games, direct aan te sluiten op de televisie en spelen maar!
Spelletjes o.a Impossible mission 1 en 2, jumpman junior, cyberdyne warrior, cybernoid 1 en 2, paradroid, pitstop 1 en 2, wintergames, speedball, zynaps, world karate a en b, sumo wrestling, championship wrestling, bull riding, sword of fargoal, surfing, super cycle, ranarama, etc. etc. etc.!
Ja leuk, maar ik pruts toch liever met het echte spul (bijv. een connectie tussen pc en c64 tot stand brengen, om zo toegang te hebben tot duizenden spellen, ipv slechts 30 spellen)quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een hekel aan dronken mensen met Carnaval
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Waarom?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En iedereen gister maar over dennis z'n arm wrijven "Is die echt?" JAAHAAA die is ECHT!
Waarom? Waarom een echte tattoo?quote:
Ik vind hem ook wel mooi, maar hij is wel groot en opvallend...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Waarom een echte tattoo?Geen idee, moet je hem vragen. Maar ik vind deze echt héél erg mooi. (Mooier dan die op z'n heup/lendenen, maar die is dan weer sexier)
Jaquote:Op maandag 19 februari 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel mooi, maar hij is wel groot en opvallend...
Heb je nog andere foto's toevallig?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaArm, schouder en stukje borst en rug
denk jij dat ik over zijn arm wreef om te kijken of die tatoo echt wasquote:Op maandag 19 februari 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En iedereen gister maar over dennis z'n arm wrijven "Is die echt?" JAAHAAA die is ECHT!
Dat dacht ik ook toen ie bier aanbood vanuit z'n mond.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
denk jij dat ik over zijn arm wreef om te kijken of die tatoo echt was
ik denk ik pak wat ik pakken kan
dat is mijn motto deze Carnaval
en het bevalt erg goed
Van de tattoo niet, van hem welquote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je nog andere foto's toevallig?
hij is nog erger een flirt dan jouquote:Op maandag 19 februari 2007 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ie bier aanbood vanuit z'n mond.
Who cares dat dat bier dan al lauw is?! ZUIPEN!
die heb mn vriendje aan mn ma gegeven...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Geinig, bij Blokker..
meerdere kaarsen voor je raam vannachtquote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Geinig, bij Blokker..
Mja, dat soort 'technische' geintjes die tevens decoratief bedoeld zijn, vind ik een stuk leuker dan vaasjes enzo. Won't have 'm in the house!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Cybart het volgende:
die heb mn vriendje aan mn ma gegeven...
best geinig inderdaad
I know.... ik denk dat ik mijn meerdere heb gevonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij is nog erger een flirt dan jou
vazen zijn flauw....quote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat soort 'technische' geintjes die tevens decoratief bedoeld zijn, vind ik een stuk leuker dan vaasjes enzo. Won't have 'm in the house!
Hoeveel echte kaarsjes staan er nou?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat soort 'technische' geintjes die tevens decoratief bedoeld zijn, vind ik een stuk leuker dan vaasjes enzo. Won't have 'm in the house!
'k Heb zoveel kale vensterbank over.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef Cybart het volgende:
vazen zijn flauw....
ik vind het ding trouwens wel geinig, maar zou het zelf niet hoeven te hebben...
maar hier in huis past ie dan wel weer op de schouw enzo....
Vijf waxinelichtjes tussen twee spiegelende glasplaatjes.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel echte kaarsjes staan er nou?
Ben je aangeschoten?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
*Hotel babylon seizoen 2 afl 1 kijk*
Vazijn zijn bah. Nou ja, ik heb er 1 en die vind ik wel mooi. Hele lange strakke van groen glas (duh).
EN ik vind van die heeeeeeeeeeele gerote vazen mooi, die lompe strakke. Maar geen bloemen in vazen![]()
Okee. Ik kon het niet zo goed bepalen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vijf waxinelichtjes tussen twee spiegelende glasplaatjes..
eerst eens een vensterbank hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb zoveel kale vensterbank over.. En op zich is 't wel strak, die spiegels, geen frutsels.
Wat zet jij neer dan?
[..]
Vijf waxinelichtjes tussen twee spiegelende glasplaatjes..
Nee hoor, straks pasquote:
Vooruit denken! Plannen!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Cybart het volgende:
eerst eens een vensterbank hebbendan kijken we wel weer verder
*naar adem snak*quote:Op maandag 19 februari 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Wat ben je toch een SNOL!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding]
deze jongen begon met me te zoenen gisteren
is het dan erg dom dat ik dat vrij snel beeindigde
vooral omdat ik bang was dat alles onder de lippenstift zou komen
en ook omdat ie toch wel erg jong is![]()
maar wel cute toch
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
vooral omdat ik bang was dat alles onder de paparazi zou komen
en ook omdat ie toch wel erg oud is![]()
maar wel cute toch
Hey, de accountant!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
vooral omdat ik bang was dat alles onder de paparazi zou komen
en ook omdat ie toch wel erg oud is![]()
maar wel cute toch
Homo's zijn gewoon mannen hoor. Uiteraard heb je er relnichten tussen, maar ze hebben wel iets wat ik niet hebquote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja...quote:
En jij bent?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Homo's zijn gewoon mannen hoor. Uiteraard heb je er relnichten tussen, maar ze hebben wel iets wat ik niet heb![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja...
ik vraag me ook af waar kug is
een beetje het Ted De Braak idee.... leeft ie nog?
maar goed, het is allemaal grappig bedoeld he... want het is Carnaval...
hiep hoi hiep hoi, en gooi confetti in het rond...
ik ga roken
Je hebt zo'n linkje hier rechts enzoquote:
Vandaag?quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, de accountant!
Of nee, toch niet...![]()
Oh.. frontpage redactrice..quote:Op maandag 19 februari 2007 20:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt zo'n linkje hier rechts enzomaar niet dat dit je interesseert enzo
Daar staat wel wat info, maar dat is niet iets waar je wat aan hebt enzo
Geen idee, maar de snor zal altijd voortlevenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja...
ik vraag me ook af waar kug is
een beetje het Ted De Braak idee.... leeft ie nog?
quote:maar goed, het is allemaal grappig bedoeld he... want het is Carnaval...
hiep hoi hiep hoi, en gooi confetti in het rond...
Gewoon. Eindhoven.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ben ik ook een keer weg, komt er iets moois!
"KMPG komt. YTD Jan 2007 moet in BCS. COMAR moet gevuld worden. Er is een lekkere accountant die je moet verleiden."
Jullie doen ook alles om maar te zorgen dat ik kom werken he!
De D van Dromen dan maar....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon. Eindhoven.
Maar deze D is niet van mij hoor
Ik zou wel willen, maar ja....
Nee maar, eindelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon. Eindhoven.
Maar deze D is niet van mij hoor
Ik zou wel willen, maar ja....
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor.
Jij dacht dat het revoken van je login per ongeluk was? Blijf vooral wat langer thuis. Je naam kwam hem wel bekend voor trouwensDaar gaaaaaan we weer....
Wat nou eindelijk?!quote:
En troost je. Ze blijven 4 weken...quote:
WAT?!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En troost je. Ze blijven 4 weken...
![]()
WAT?!?!!quote:
quote:
Hoeveel S-en heeft-ie dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef Ang3l het volgende:
I know.... ik denk dat ik mijn meerdere heb gevonden.
En vraag je dan ook naar de naam?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh, heb je dat wel eens.. dat je ergens bent en dat er een leuke jongen in de buurt zit ddie een onwijs gei..euhm, lekker luchtje op heeft?Zo irritant als je net wakker bent en in de bus zit
Hij heeft een F en een E.quote:
Je weet dat ik alles wil.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij mag de andere 3 hebben van me
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Vlarp het volgende:
Oh, heb je dat wel eens.. dat je ergens bent en dat er een leuke jongen in de buurt zit ddie een onwijs gei..euhm, lekker luchtje op heeft?Zo irritant als je net wakker bent en in de bus zit
Van de jongen, of het luchtje?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
En vraag je dan ook naar de naam?
quote:
M'n huidige meest gebruikte luchtje is Azzarro - Visit.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Andyvie het volgende:En dan baal ik omdat ik niet durf te vragen wat voor luchtje dat is
Sommigen haal je er zo uit. Fahrenheit en A-men bijvoorbeeld. Die ruik je alle 2 overal bovenuit.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
En dan baal ik omdat ik niet durf te vragen wat voor luchtje dat is
Met het 2e weet je spoedig ook het eerste.quote:
Dat ben ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
Er is er maar eentje de moeite waard
en die is trouwens toch te oud voor je. Ik schat hem al bijna 30
Gezien ik deze niet ken. wat maakt dat mij?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen haal je er zo uit. Fahrenheit en A-men bijvoorbeeld. Die ruik je alle 2 overal bovenuit.
A-menquote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen haal je er zo uit. Fahrenheit en A-men bijvoorbeeld. Die ruik je alle 2 overal bovenuit.
Hetero.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gezien ik deze niet ken. wat maakt dat mij?
Het maakt je nog niks. Als je nu zegt dat je Axe draagt dan welquote:Op maandag 19 februari 2007 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gezien ik deze niet ken. wat maakt dat mij?
Vertel, come clean, hoe ruik je?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kijk, met die opmerking kan ik wat.![]()
Sommigen vinden van wel. Ik vind het eerder kruidig dan zoet.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
Angel for Men, mierzoet toch?
Glad to be of service.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kijk, met die opmerking kan ik wat.![]()
aqua di gio ookquote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer M7 van YSL maar eens... die's apart.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Sommigen vinden van wel. Ik vind het eerder kruidig dan zoet.
Is er echt 1 waar je van moet houden, beetje apart. Sommigen vinden het heerlijk, anderen vinden het stinken.
Met z'n neus?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vertel, come clean, hoe ruik je?
Ik heb ooit eens een ontstoken zweetklier opgelopen van axe...nee dus.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt je nog niks. Als je nu zegt dat je Axe draagt dan wel
Neequote:Angel for men ken je niet?
Zeg ik ben geen 16quote:Fahrenheit is natuurlijk van voor jouw tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |