Eh, sinds ik niks nieuws te melden heb?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds wanneer zit jij om woordjes verlegen ?
klinkt wel als een geldig excuusquote:Op maandag 19 februari 2007 13:16 schreef Waxxer het volgende:
Als ik te laat kom geef ik Stroekie wel de schuld
Uuuuuuuu...!!!
En de hoempa weten te omzeilen afgelopen zaterdag ?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Sunjammer het volgende:
't Is toch wat.
Alsof ik zo lastig in de hand te houden ben!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me geen gezond bestaan. Steeds maar weer ons engeltje in het gareel proberen te houden..
Ach, we zijn even het centrum doorgelopen... was wel leuk even.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de hoempa weten te omzeilen afgelopen zaterdag ?
Haaj poepquote:
Wheheh. "Nonsens de musical"quote:Op maandag 19 februari 2007 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj poepALAAF
Gister was het Nondeknetter in de PallazAllemaal Gospel-nummers, heel veel uit sisteract
En heb je dit jaar dat beeld naast het Dorint weer toegezongen ?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj poepALAAF
Gister was het Nondeknetter in de PallazAllemaal Gospel-nummers, heel veel uit sisteract
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je dit jaar dat beeld naast het Dorint weer toegezongen ?
Was wel schattig. Dennis helemaal uit z'n dak met I will follow Himquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Zaterdag zijn we gaan wandelen in het licht met Jezus
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Zeg me dat jullie het beeld gewoon hebben laten staan.......
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Mike belt me. Hij is aan het koken en de witlof mislukt. Nu belt ie voor tips
www.dominos.nlquote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Angel is een accountant toch? Dus dat wisten we alquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
Wilde eigenlijk in het L-topic posten, maar is hier meer op zijn plaats lijkt me:
Ook accountants kunnen lekker zijn!
Nee ik ben controllerquote:Op maandag 19 februari 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Angel is een accountant toch? Dus dat wisten we al
Mja... maar dan wel eentje die nergens écht controlle op heeft!quote:
GMTAquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Hoe creatief is zwartlof, dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:48 schreef Parleur het volgende:
![]()
Het was he-le-maal niet mislukt!
Het was gewoon een compleet nieuwe wijze van bereiden want IK stop tenminste eigen creativiteit in mijn witlof!
*LOL*quote:Op maandag 19 februari 2007 18:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mja... maar dan wel eentje die nergens écht controlle op heeft!
Natúúrlijk blijft Ang3l lekker thuis. Is toch logisch ook. Al die mensen die er verstand van hebben over de vloer enzo... lijkt me het allerbeste als Ang3l daar niet tussen gaat lopen!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Nee, zelfs niet meer op zijn eigen login...
Ang3l, blijf jij lekker thuis deze week?
Je bedoelt "voor de voeten lopen"quote:Op maandag 19 februari 2007 18:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Natúúrlijk blijft Ang3l lekker thuis. Is toch logisch ook. Al die mensen die er verstand van hebben over de vloer enzo... lijkt me het allerbeste als Ang3l daar niet tussen gaat lopen!
Dat is slechts spel!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:56 schreef Cybart het volgende:
zeg P... je komt "af en toe" best ang3l obsessed over....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |