Eh, sinds ik niks nieuws te melden heb?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds wanneer zit jij om woordjes verlegen ?
klinkt wel als een geldig excuusquote:Op maandag 19 februari 2007 13:16 schreef Waxxer het volgende:
Als ik te laat kom geef ik Stroekie wel de schuld
Uuuuuuuu...!!!
En de hoempa weten te omzeilen afgelopen zaterdag ?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef Sunjammer het volgende:
't Is toch wat.
Alsof ik zo lastig in de hand te houden ben!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me geen gezond bestaan. Steeds maar weer ons engeltje in het gareel proberen te houden..
Ach, we zijn even het centrum doorgelopen... was wel leuk even.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En de hoempa weten te omzeilen afgelopen zaterdag ?
Haaj poepquote:
Wheheh. "Nonsens de musical"quote:Op maandag 19 februari 2007 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj poepALAAF
Gister was het Nondeknetter in de PallazAllemaal Gospel-nummers, heel veel uit sisteract
En heb je dit jaar dat beeld naast het Dorint weer toegezongen ?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj poepALAAF
Gister was het Nondeknetter in de PallazAllemaal Gospel-nummers, heel veel uit sisteract
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je dit jaar dat beeld naast het Dorint weer toegezongen ?
Was wel schattig. Dennis helemaal uit z'n dak met I will follow Himquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |