Ken jij mij ofzo?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef Parleur het volgende:
Ben jij als kind veel teleurgesteld? Natuurlijk wantrouw ik je niet! Ik vertrouw je mun msn zelfs toe!
quote:
Ik doe niet aan carnaval.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg laat die eens liggen
die was bedoelt voor woensdag bij het haring happen![]()
Ben je dus geobsedeerd door Angdriel?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Sinds ik Ang3l ken, HEB ik geen normale werkzaamheden meer. En natuurlijk niet belangeloos... zo hoef ik bijvoorbeeld niet bij hem in de auto als hij rijdt, nooit een door hem zelf bereide maaltijd op te eten en hoef ik nooit een demo-les op zijn dansschooltje te volgen!
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Welke hetero smult er nou van pangafilet?
Zie FoBo.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Vroeger ook al:
http://www.youtube.com/watch?v=mARPxMFSuOE
[..]
Wat is 't voor iets precies dan?
Ik heb een groot inlevingsvermogen een een onuitputtelijk rijke fantasie.quote:
Sowieso lijkt het me geen gezond bestaan. Steeds maar weer ons engeltje in het gareel proberen te houden.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je dus geobsedeerd door Angdriel?
Ook niet gezond, lijkt me.
dat geeft je nog niet het recht om er happy slapping mee te spelenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe niet aan carnaval.
Ik ben een neplimbo..
Nepheaumeauquote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is.
en nooit preventief ingrijpen, altijd pas met een reaktie komen als het kwaad alweer geschied is, met dat wijzende vingertje,quote:Op zondag 18 februari 2007 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me geen gezond bestaan. Steeds maar weer ons engeltje in het gareel proberen te houden..
Beefje is 'em gesmeerd.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:03 schreef Parleur het volgende:
Heren, heren... Ang3l is weg.. foetsie... laten we daarvan genieten en het in godsnaam over iets anders hebben! Hij is het type dat dit allemaal gaat nalezen en als ik denk aan de walgelijke smile op zijn gezicht als hij merkt dat we het over hem hebben als hij er niet is, kan ik dat niet verkroppen!
Dus... Beefje... wat vind jou nou van de Harpic Ready Brush?
alleen maar wat slapping around with a bit of a large troutquote:Op zondag 18 februari 2007 23:05 schreef FamFarmerFan het volgende:
Goeienavond allemaal![]()
Heb ik nog wat gemist?
Mwah. Hij ging een DVD-tje kijken.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stiekum toch het café ingevlucht, ergens achteraan in de pononaise ???
Da's volgens mij gewoon om ons op een dwaalspoor te zettenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mwah. Hij ging een DVD-tje kijken..
Sweet Dreams Parleur, dus niet over aangebrande crėme Fraish uit de Konmarquote:Op zondag 18 februari 2007 23:10 schreef Parleur het volgende:
Als Beefje weg is... ga ik ook!
Slaap lekker![]()
Sweet Dreams Timmahquote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Timmah het volgende:
En ik hou het ook weer voor gezien. Ik hoop dat ik binnen 200 delen mn gezicht weer een keer laat zien..
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen maar wat slapping around with a bit of a large trout![]()
Nieuwe slogan van de overheidquote:Op zondag 18 februari 2007 23:22 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Geen bijzonderheden dus....
Wauw dus je kunt gewoon een dag wegblijven van je pc...
![]()
Doei Timmah en de anderen! Tot weer eens hier!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Timmah het volgende:
En ik hou het ook weer voor gezien. Ik hoop dat ik binnen 200 delen mn gezicht weer een keer laat zien..
Nah dan krijgen ze weer meer files, want het enige wat je dan kunt doen is toch een stukje rijden...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nieuwe slogan van de overheid
Die PC kan best een dagje zonder u ?
"rustig, rustig, ik ben het het, de baas"quote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah dan krijgen ze weer meer files, want het enige wat je dan kunt doen is toch een stukje rijden...![]()
Je zou ook een boek kunnen lezenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nah dan krijgen ze weer meer files, want het enige wat je dan kunt doen is toch een stukje rijden...![]()
Nou daar was die Theo niet het type voorquote:Op zondag 18 februari 2007 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou ook een boek kunnen lezen.
en ik om 6.45 uur carpoolenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:40 schreef FamFarmerFan het volgende:Nah ik ga morgen wel lekker fietsen...
ik moet vaak 2 keer lezen, omdat ik meestal denk dat er FeBo staatquote:Op zondag 18 februari 2007 23:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Doe eens niet de afkorting? Die doet aan werk denken
goed ideequote:Op zondag 18 februari 2007 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou ook een boek kunnen lezen.
Doe eens wild.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Timmah het volgende:
Waar het hart vol van is...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
ik moet vaak 2 keer lezen, omdat ik meestal denk dat er FeBo staat![]()
Trainse.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:07 schreef Weemz het volgende:
Even snel dan...
Hoi! Tot over een paar dagen... Het is weer tijd voor een trainingsweek...
Hoe kan dat nu toch weer, een 5e plekquote:Op maandag 19 februari 2007 03:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
het resultaat na weer een avond intensief Carnavallen
( de teleurstelling van een 5de plaats moet van mijn gezicht af te lezen zijn, maar ik heb in de afgelopen dagen met meer mannen gezoend als in de afgelopen 7 jaar)
[afbeelding]
[afbeelding]
geen idee want we waren wel een publieks favorietquote:Op maandag 19 februari 2007 07:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu toch weer, een 5e plek
was de concurentie zoveel zwaarder dit jaar, of zijn er andere krachten in het spel ?
bij ons in t dorp is het zo dat de jeugd hogere punten krijgt omdat ze bang zijn dat de optocht anders uitsterft...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen idee want we waren wel een publieks favoriet
poddomme, en nu heb je dus zo'n lelijke lege plek in je prijzenkast ?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen idee want we waren wel een publieks favoriet
TMM is nog kei jeugdigquote:Op maandag 19 februari 2007 10:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bij ons in t dorp is het zo dat de jeugd hogere punten krijgt omdat ze bang zijn dat de optocht anders uitsterft...
misschien is dat bij jullie ook zo? (ik wil je niet beledigen hoor door te impliceren dat je geen jeugd bent sorry)
maar hier bedoelen ze met jeugd mensen van 20 of zo... zodat die hopenlijk nog 20 jaar mee lopen en de optocht kan blijven bestaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |