quote:Op zondag 18 februari 2007 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had al een heul nieuw topiqueje klaarstaan maar ik was net te laat.
Dat was voor het geval ik de lapo had.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo weinig vertrouwen in mij
maar je mag die ook wel doen hoor
Wie ben je ook alweer?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:22 schreef Timmah het volgende:
Oef. Ik zie nu dat ik al meer dan zo'n 200 delen niet meer ben langsgeweest.. Moet ik dan nu het lijstje opnieuw invullen?
Jullie kunnen het ook gewoon gezellig samen invullen woensdag. Als jullie daar tenminste kans voor krijgen tussen het aantekeningen maken door.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wie ben je ook alweer?
Doe maar ff invullen, inclusief schoenmaat, werelddeel en geloofsovertuiging..
Ga jij niet mee?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jullie kunnen het ook gewoon gezellig samen invullen woensdag. Als jullie daar tenminste kans voor krijgen tussen het aantekeningen maken door.
Ik weet niet of ik meemagquote:
Ik durf anders niet.quote:
Moet ik dit keer weer de Dungeon in?quote:
Alleen de nieuwe show zo heel even tussendoor?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik dit keer weer de Dungeon in?.
Huuuquote:Op zondag 18 februari 2007 21:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe show zo heel even tussendoor?.
Dat gejank van je heeft nu mooi dat topic stukgemaakt Bever.quote:
Omdat ik zo'n 200 topics gemist heb. Just in case.quote:
Die loopt vast ergens in een polonaisequote:
*stilletjes ende alleenig in hoekje kruip*quote:Op zondag 18 februari 2007 21:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat gejank van je heeft nu mooi dat topic stukgemaakt Bever..
Verkleed als iemand die niet aan carnaval doet.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die loopt vast ergens in een polonaise
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n 200 topics gemist heb. Just in case..
*trekt shirt aan met 1 mouw* Thanksquote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
* beaverhausen slaps Mike around a bit with a large trout
Vergeet je vleugeltjes niet!quote:
Die zijn in de rui en nu dus kaalquote:
Bor de Wolf?quote:
Omdat ie keitof is?quote:
Ja, je moet mee, want blijkbaar heeft Timmah nog iets van je tegoed.quote:
Is een trout een zalm? Ik dacht dat het een vis is, tenminste. Ga wel ff googlen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
* beaverhausen slaps Mike around a bit with a large trout
Is het daar niet wat te fris voor?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt shirt aan met 1 mouw* Thanks
Rip aan de nabestaandenquote:
quote:
Heul niet!quote:Ja, je moet mee, want blijkbaar heeft Timmah nog iets van je tegoed.
Is zalm geen vis dan? Zalm is salmon voor zo ver ik weet. Maar ja, daar kom je ook niet echt ver mee geloof ikquote:Is een trout een zalm? Ik dacht dat het een vis is, tenminste. Ga wel ff googlen.
ZeT EeN X VoOr Je NaAm AlS jE hEt OoK SoW SiEluG ViN vAn dIe VeErIeS.quote:
X AnG3l's Vl3Ug3LSSSSquote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
ZeT EeN X VoOr Je NaAm AlS jE hEt OoK SoW SiEluG ViN vAn dIe VeErIeS..
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
. It's alive!
[..]
Heul niet!.
[..]
Is zalm geen vis dan? Zalm is salmon voor zo ver ik weet. Maar ja, daar kom je ook niet echt ver mee geloof ik.
Buiten wel. Eenmaal in de kroeg is het stikheetquote:
Go figure. Ik doe geen vis.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:21 schreef Nuvole het volgende:
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Trout
De gewone naam van een aantal soorten die tot de zalmfamilie behoren.
Zoals Gerrit Zalm en z'n broers dus.
Vroegah was alles wel veul beter ja!!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:22 schreef Vlarp het volgende:
Wat zit iedereen nou weer dom in irc taal te doen hier?
IRC is zooooooo 1800
Omdat ik vind dat je niet alles op alles moet zetten om de kans dat je aangerand wordt vannacht zo groot mogelijk te maken!quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
ZeT EeN X VoOr Je NaAm AlS jE hEt OoK SoW SiEluG ViN vAn dIe VeErIeS..
9@@n w3 w33® 33nß 1n D1nXp3®d1n93s d1aLe©t \/3®d3®?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |