Nou... het aandachtskind is aan het carnavallen... wat gaan we doen? Saampjes? Jij en ik! Wij! Had ik al gezegd dat ik je nu al leuker vind dan Ang3l?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh gelukkig.. Ik schrok al..
Ik las dooie bever.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef Parleur het volgende:
And skip the last one... typisch Ang3l... altijd maakt ie me blij met een dooie kever.
Goeie 's avonds, T_E!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede avond.
Like big fat duh. Ik BEN natuurlijk ook veel leuker.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... het aandachtskind is aan het carnavallen... wat gaan we doen? Saampjes? Jij en ik! Wij! Had ik al gezegd dat ik je nu al leuker vind dan Ang3l?
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wordt lastiggevallen door een klein zwart katachtig gedrocht.
Zie ik hier een verband? Of is dat spurieus?quote:
Moet ik weer met een stuk vis gaan meppen?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wordt lastiggevallen door een klein zwart katachtig gedrocht.
Iemand moet hem in de gaten houden. Ander escaleert hij totaal uit de hand!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je een privé-Ang3l-gouden-kooi ofzo?
Als je er naar zoekt vind je overal verbanden tussen, Nuvolequote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef Nuvole het volgende:
Zie ik hier een verband? Of is dat spurieus?
Een iemand maar?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Iemand moet hem in de gaten houden. Ander escaleert hij totaal uit de hand!
Dooie Bevers vallen je niet zo snel meer lastig toch? Het krioelt door mn hele kamer heen in ieder geval. Momenteel rolt het over mn beeldscherm heen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Zie ik hier een verband? Of is dat spurieus?
En dat doe je allemaal belangeloos naast je normale werkzaamheden?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Iemand moet hem in de gaten houden. Ander escaleert hij totaal uit de hand!
Je gelooft ook in de complottheorie?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je er naar zoekt vind je overal verbanden tussen, Nuvole.
Prove it!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Like big fat duh. Ik BEN natuurlijk ook veel leuker.
En mijn truien hebben twee mouwen!.
En als je ook een keer met die kaas gaat meppen? Zou dat helpen?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dooie Bevers vallen je niet zo snel meer lastig toch? Het krioelt door mn hele kamer heen in ieder geval. Momenteel rolt het over mn beeldscherm heen.
Ik durf nie.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En als je ook een keer met die kaas gaat meppen? Zou dat helpen?
Je wantrouwt me nu al he!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Prove it!
Niet dat je leuker bent dan Ang3l natuurlijk... dat is te makkelijk!![]()
Maar dat je complete truien hebt!
Vast wel.quote:
Anders doe jij er nog effe een schepje boven op!!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wantrouwen is goed. je kan tegenwoordig nergens en van niemand meer op aan!
Sinds ik Ang3l ken, HEB ik geen normale werkzaamheden meer. En natuurlijk niet belangeloos... zo hoef ik bijvoorbeeld niet bij hem in de auto als hij rijdt, nooit een door hem zelf bereide maaltijd op te eten en hoef ik nooit een demo-les op zijn dansschooltje te volgen!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dat doe je allemaal belangeloos naast je normale werkzaamheden?
Visquote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders doe jij er nog effe een schepje boven op!!.
Ik pak zo die vis weer hoor!.
zeg laat die eens liggenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders doe jij er nog effe een schepje boven op!!.
Ik pak zo die vis weer hoor!.
Ben jij als kind veel teleurgesteld? Natuurlijk wantrouw ik je niet! Ik vertrouw je mun msn zelfs toe!quote:
Nepheaumeauquote:
Tegenwoordig? Vroeger ook al:quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wantrouwen is goed. je kan tegenwoordig nergens en van niemand meer op aan!
Wat is 't voor iets precies dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |