hij is nog erger een flirt dan jouquote:Op maandag 19 februari 2007 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ie bier aanbood vanuit z'n mond.
Who cares dat dat bier dan al lauw is?! ZUIPEN!
die heb mn vriendje aan mn ma gegeven...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Geinig, bij Blokker..
meerdere kaarsen voor je raam vannachtquote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Geinig, bij Blokker..
Mja, dat soort 'technische' geintjes die tevens decoratief bedoeld zijn, vind ik een stuk leuker dan vaasjes enzo. Won't have 'm in the house!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Cybart het volgende:
die heb mn vriendje aan mn ma gegeven...
best geinig inderdaad
I know.... ik denk dat ik mijn meerdere heb gevonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij is nog erger een flirt dan jou
vazen zijn flauw....quote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat soort 'technische' geintjes die tevens decoratief bedoeld zijn, vind ik een stuk leuker dan vaasjes enzo. Won't have 'm in the house!
Hoeveel echte kaarsjes staan er nou?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat soort 'technische' geintjes die tevens decoratief bedoeld zijn, vind ik een stuk leuker dan vaasjes enzo. Won't have 'm in the house!
'k Heb zoveel kale vensterbank over.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef Cybart het volgende:
vazen zijn flauw....
ik vind het ding trouwens wel geinig, maar zou het zelf niet hoeven te hebben...
maar hier in huis past ie dan wel weer op de schouw enzo....
Vijf waxinelichtjes tussen twee spiegelende glasplaatjes.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel echte kaarsjes staan er nou?
Ben je aangeschoten?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
*Hotel babylon seizoen 2 afl 1 kijk*
Vazijn zijn bah. Nou ja, ik heb er 1 en die vind ik wel mooi. Hele lange strakke van groen glas (duh).
EN ik vind van die heeeeeeeeeeele gerote vazen mooi, die lompe strakke. Maar geen bloemen in vazen![]()
Okee. Ik kon het niet zo goed bepalen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vijf waxinelichtjes tussen twee spiegelende glasplaatjes..
eerst eens een vensterbank hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb zoveel kale vensterbank over.. En op zich is 't wel strak, die spiegels, geen frutsels.
Wat zet jij neer dan?
[..]
Vijf waxinelichtjes tussen twee spiegelende glasplaatjes..
Nee hoor, straks pasquote:
Vooruit denken! Plannen!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Cybart het volgende:
eerst eens een vensterbank hebbendan kijken we wel weer verder
*naar adem snak*quote:Op maandag 19 februari 2007 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En iedereen gister maar over dennis z'n arm wrijven "Is die echt?" JAAHAAA die is ECHT!
Wat ben je toch een SNOL!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding]
deze jongen begon met me te zoenen gisteren
is het dan erg dom dat ik dat vrij snel beeindigde
vooral omdat ik bang was dat alles onder de lippenstift zou komen
en ook omdat ie toch wel erg jong is![]()
maar wel cute toch
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
vooral omdat ik bang was dat alles onder de paparazi zou komen
en ook omdat ie toch wel erg oud is![]()
maar wel cute toch
Hey, de accountant!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
vooral omdat ik bang was dat alles onder de paparazi zou komen
en ook omdat ie toch wel erg oud is![]()
maar wel cute toch
Homo's zijn gewoon mannen hoor. Uiteraard heb je er relnichten tussen, maar ze hebben wel iets wat ik niet hebquote:Op maandag 19 februari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je onder mannen verstaat natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |