Ibrahimovic heeft toch nauwelijks meer opgebracht dan dat ie kostte?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:29 schreef methodmich het volgende:
Precies. Volgens mij zijn Chivu en Ibrahimovic de laatste echt goede scoutingsaanwinsten geweest.
[FEEDBACK #44] Met blauwe diekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef SCH het volgende:
Mooie OP tong maar jij hebt natuurlijk helemaal niet het recht om iets te openen over deze held
Garcia-Garciaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Wie gaat de doelpunten maken dan, meneer Nilsson?
Of Garcia, of Vandenbusschequote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Wie gaat de doelpunten maken dan, meneer Nilsson?
Nee hoor, want die maakt er met zijn allen 25.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
Alves ontkracht trouwens wel de mythe van de magische super-Scandinaviërs die Heerenveen altijd uit het scoutingsblik weet te trekken: Alves heeft volgens mij al meer doelpunten gemaakt dan al die Schandinaviërs bij Heerenveen in de laatste twee jaar samen.
Hansson, Nilsson, Tarva enz. weggegooid geld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:16 schreef cultheld het volgende:
Ok, nog even wachten dan en dan is Alves ze voorbij gestreeft.
Het klopt inderdaad dat er niet veel Scandinaviërs daadwerkelijk veel speelden voor Heerenveen, maar er stonden er wel veel onder contract de afgelopen jaren (waarschijnlijk niet duur, maar toch weggegooid geld). Heerenveen is goed
Toch het dubbele dacht ik? Maar meer in de zin van dat dit sportief goed uitpakte.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ibrahimovic heeft toch nauwelijks meer opgebracht dan dat ie kostte?
Schöne ( met kleine sch) is toch wel een heel leuke speler, creatief..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:54 schreef cultheld het volgende:
Voor eerste divisie begrippen wel in ieder geval.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Schöne ( met kleine sch) is toch wel een heel leuke speler, creatief..
Volgens mij is die gewoon eigendom van De Graafschapquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Schöne ( met kleine sch) is toch wel een heel leuke speler, creatief..
Hij heeft de laatste 2 á 3 niet gespeeld meen ik, dus niet uit 29 ej ....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:30 schreef Arcee het volgende:
Hij staat nu op 24 uit 29, met de tweede helft nog voor de boeg.
Volgend seizoen dan maarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Pas 2 in één helft? Wat matig zeg.Alves
. Zonder die blessure had hij echt een kans gemaakt op het record in de Eredivisie.
te duurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Gaat naar Feyenoord aan het eind van het seizoen![]()
Serie Aquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
In je dromen.
Klasse doelpunten weer zeg vanavond. Volgend jaar de Serie A voor hem denk ik. Of misschien PSV.
Ja dat is waar, dat Engeland en Spanje begint ook te vervelen met die Everton en Villarreal clubjesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie competitie hoor, wel iets voor hem ook.
Liever niet. Voor de prijs die ze voor Alves vragen kun je betere aanvallers kopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
In je dromen.
Klasse doelpunten weer zeg vanavond. Volgend jaar de Serie A voor hem denk ik. Of misschien PSV.
Daar moeten ze nu ook weer belasting betalen. Hopen dat PSV met de CL-miljoenen slagvaardig kan zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
In je dromen.
Veel te duur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Held, volgend jaar naar Feyenoord
Als Farfán gaat, is een scorende aanvaller met vrije trap leuk meegenomen anders.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Liever niet. Voor de prijs die ze voor Alves vragen kun je betere aanvallers kopen.
Fiorentina, AS Roma, of misschien Juve. Al zal die laatste ploeg alles op Klose zetten, omdat die veel meer ervaring heeft op het hoogste plan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maar wat voor clubs heb jij dan in gedachte?![]()
Geen fiorentina, ik prefereer toch Champions League voor Alvesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fiorentina, AS Roma, of misschien Juve. Al zal die laatste ploeg alles op Klose zetten, omdat die veel meer ervaring heeft op het hoogste plan.
25 uit 26, tjaquote:'Alves moet nog leren in zijn positie te spelen, maar je ziet aan alles dat hij een verrijking is. Hij behoort tot de zekere basisspelers.'
Dat is nouw arrogantie van een fan die 3 jaar achter elkaar kampioen is gewordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als Farfán gaat, is een scorende aanvaller met vrije trap leuk meegenomen anders.
Uit 29.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:24 schreef okee6 het volgende:
GertJan verbeek meldt op VI:
[..]
25 uit 26, tja
Hij heeft niet 29 wedstrijden gespeeld in de eredivisie dit seizoen.quote:
26... hij heeft immers 3 wedstrijden (Twente-thuis, Roda-uit, Ajax-uit) niet gespeeldquote:
Behoooooorlijke schandequote:Op zondag 18 maart 2007 12:37 schreef Zapper het volgende:
Beetje matig dat de meerderheid van de commentatoren hem nog altijd ALfonso Alves noemt, waaronder die doos van RTL7. Behoorlijke schande, wel.
haha, en de keeper dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:04 schreef venomsnake het volgende:
De enige Fries die wel bij Grunn mag komen ballen..![]()
![]()
Fantastische speler.
quote:
Sparta-uit, ADO-thuis, Willem II-uit, AZ-uit, Feyenoord-thuis.. Geen erg gemakkelijk programma, echter biedt zeker perspectiefquote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Een mooie rentree voor hem! Gaat hij de 30 nog halen? Het zit er zeker nog in denk ik. Spelen ze nog "makkies"?
Echt schandaligquote:Op zondag 18 maart 2007 12:37 schreef Zapper het volgende:
Beetje matig dat de meerderheid van de commentatoren hem nog altijd ALfonso Alves noemt, waaronder die doos van RTL7. Behoorlijke schande, wel.
Ja toch. Net die Genee ook alweer. Maar die man weet dan ook niet hoe 'ie een internetsite aan moet kondigen.quote:
quote:Alves in illuster Braziliaans rijtje
Met zijn drie doelpunten tegen NAC Breda (4-2 winst) verstevigde Afonso Alves niet alleen zijn koppositie in de Nederlandse topscorerslijst van dit seizoen. Ook mengde de Braziliaanse revelatie zich in een rijtje illustere landgenoten.
Zo bleef de teller bij Romario, destijds actief voor PSV, in het seizoen 1990/'91 steken op 25 treffers. Alves heeft dat aantal inmiddels geëvenaard. Ronaldo kwam in 1994/'95, eveneens bij PSV, tot 30 treffers. Met nog vijf wedstrijden te gaan, zou Alves vanaf nu één op één moeten lopen om de productiefste Braziliaan te achterhalen.
De ogen van Alves lichten op wanneer zijn twee vaderlandse voorgangers in de eredivisie tussen neus en lippen door genoemd worden. Bij het voorzichtige vergelijken met Il Fenomeno breekt er zelfs een brede maar bescheiden glimlach op zijn gezicht door. "Natuurlijk wil ik ook hem nog proberen te achterhalen. Hoeveel ik er nog ga maken, weet ik echter nog niet. No sé."
Collega-aanvaller Lasse Nilsson kijkt enigszins verwonderd toe hoe het vaderlandse journaille om Alves heen gedromd is. Eerder kon de Braziliaan, met alleen Portugees en Zweeds in zijn vocabulair, vrijwel altijd doorlopen zonder aangesproken te worden. Met een tolk erbij wordt er toch geprobeerd de revelatie enkele pikante quotes te ontfutselen. "You are my Alves", schalt Nilsson loepzuiver op het door Friese supporters bedachte lied door de spelerstunnel. Een bescheiden lachje is wederom het gevolg.
Glenn Salmon ziet het allemaal rustig achteroverleunend aan. De spits scoorde weliswaar twee keer in Heerenveen, maar wordt toch redelijk ontzien door de pers. Zijn Braziliaanse opponent eist alle aandacht op. "Maar Alves is ook een fantastische speler", lijkt hij zich bijna te verontschuldigen. "Ik vind het mooi om te zien hoe hij met de bal loopt. Het is heel lastig spelen tegen hem."
Daar kan verdediger Rob Penders over meepraten. Welk kruit er gewassen is tegen Alves? Penders: "Dat van ons in ieder geval niet. Alves was weergaloos. Toch lag het mede aan onszelf, want we zaten eigenlijk geen moment in de wedstrijd. We gaven veel te veel ruimte weg en met drie beweeglijke aanvallers bij Heerenveen, kun je er dan op rekenen dat het misgaat."
Lasse Nilsson, één van die twee andere aanvallers, is blij met de aanwezigheid van zijn maatje voorin. Alves maakte vorige week tegen RKC Waalwijk al zijn rentree na een knieblessure, maar leek toen nog op stoom te moeten komen. "Ik denk dat hij nu misschien nog 10 procent mist. Maar hij scoort wel drie keer, dan moet je toch tevreden zijn", concludeert Nilsson terecht.
De blonde Zweed is blij met Alves' trefzekerheid. "Soms geef je de bal aan hem en schiet hij vanaf 25 meter raak. Dat is mooi om te zien. Hij is natuurlijk een goede speler en vriend van mij. Het is fantastisch om naast hem te spelen, ik ben blij dat hij terug is."
Vooral hun wisselwerking bleek doorslaggevend tegen NAC. Het tweetal leek elkaar bij tijd en wijlen moeiteloos te vinden, wat zich liet uitdrukken in vier doelpunten. Alves scoorde drie keer, waarvan één op aangeven van Nilsson. De Zweed wist het doel op zijn beurt één keer te vinden na een asisst van, jawel, Afonso Alves.
Scouts van tal van Europese clubs hebben de weg naar het Abe Lenstra Stadion inmiddels ook gevonden. Indien de Braziliaan deze lijn nog een paar wedstrijden weet door te trekken, lijkt een vertrek in de zomer dan ook onvermijdelijk. Teamgenoot Petter Hansson vreest een transfer echter niet. "Natuurlijk is hij belangrijk voor dit team. Maar hij moet wel de goede ballen krijgen van zijn ploeggenoten. Dat is van net zo'n groot belang. Dit was vorig jaar ook het geval met Klaas Jan Huntelaar (die naar Ajax vertrok, red.). Er is altijd een vervanger te vinden. Zélfs voor Alves."
Weer een amateur achter de tiepmasjienquote:1. (1) Frédéric Kanouté Sevilla (Spa) 19 2 38 +1
2. (6) Alfonso Alves SC Heerenveen 25 1,5 37,5 +3
3. (1) Didier Drogba Chelsea (Eng) 18 2 36
(4) Diego Milito Real Zaragoza (Spa) 18 2 36 +1
(1) Francesco Totti AS Roma (Ita) 18 2 36
6. (4) Ronaldinho Barcelona (Spa) 17 2 34
7. (7) Cristiano Ronaldo Manchester United (Eng) 16 2 32
De Heerenveen-directie kan zich weer in de handen wrijven. Alves verkopen voor 15 miljoen of zo en vervolgens weer andere spelers halen. Zo goed vind ik Alves niet (fysiek wel erg sterk, pijlsnel en een aardig schot, maar hij heeft een slechte aanname, is slecht in de combinatie, bovendien is hij een erg egoïstische speler). Hij wordt hier als een openbaring gezien, maar hij is echt stukken minder goed dan Farfán, Huntelaar en Babel. Kezman maakte er ook veel meer dan Ibrahimovic: Toch is die laatste stukken beter dan Kezman. Ik denk niet dat Alves het zou redden bij een club als AC Milan, Sevilla of Tottenham Hotspur. Wel leuk voor Santander, Wigan en Mainz. In Schandinavië scoorde hij helemaal niet zo gek veel en dit seizoen lijkt alles te lukken omdat hij de voor hem perfecte spelers om zich heen heeft staan. Volgend seizoen zal het moeilijk worden om opnieuw zo'n goed jaar te hebben, dus Heerenveen zou er goed aan doen om hem in de zomerstop voor veel te veel geld aan een ambitieuze Zuid-Europese club met scorebordscouts te verkopenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:43 schreef Pritt het volgende:
Ik vrees dat hij na dit seizoen niet meer te bewonderen is op de Nederlandse velden.
Dat snap ik heel goed aangezien jij SCH-supporter bent. Maar voor de clubkas lijkt het mij verstandiger om hem deze zomer voor de hoofdprijs weg te doen. Als je nog 3 seizoenen wacht is hij 29, ongetwijfeld 3 seizoenen belangrijk geweest voor Heerenveen, maar tevens is hij dan inmiddels als forse kapitaalvernietiging te omschrijven. Heerenveen heeft flink in hem geïnvesteerd (bijna 5 miljoen euro toch?) en wil ongetwijfeld goed aan Alves verdienen. Ik weet vrij zeker dat er een Engelse of Spaanse club met een bod van +/- 15 miljoen euro op Alves komt deze zomer en dan zou je gek zijn om dat niet te accepteren. Hij is dit seizoen aan het pieken en de kans is vrij groot dat hij volgend seizoen niet weer zo'n topjaar door zal maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef SCH het volgende:
Ik ben het voor een groot deel met je eens cultheld, hij wordt ook wel erg overschat - al vind ik hem zeker niet egoistisch, dat is nou juist zijn kracht en maakt hem veel beter dan Kezman.
Maar ik vind je oordeel te snel. Wil hem graag over een seizoen of 3 beoordelen.
Daar zet je dan net weer te laag in.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:04 schreef cultheld het volgende:
Ik denk niet dat Alves het zou redden bij een club als AC Milan, Sevilla of Tottenham Hotspur. Wel leuk voor Santander, Wigan en Mainz.
Mwah, denk je? Die clubs hebben gewoon leuke aanvallers hoor. Mainz heeft bijvoorbeeld Zidan, Santander heeft Zigic (wel een hele andere speler, maar om het niveau aan te geven) en bij Wigan spelen volgens mij ook wel een paar redelijke aanvallers. Die clubs hebben nou eenmaal (veel) meer te besteden dan onze middenmoters. Zou Alves bij Tottenham (Berbatov, Keane, Mido, Defoe), Villarreal (Forlán, Nihat, Tomasson) of Udinese (Iaquinta, Gyan) slagen? Ik denk het niet eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 maart 2007 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar zet je dan net weer te laag in.![]()
De club die Alves koopt moet precies weten hoe ze hem willen gebruiken, dan zal hij ook daar succesvol worden, denk ik.
Ja? Als ik me aan iemand in het veld erger is hij het wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:08 schreef decynischebever het volgende:
Wilfred Genee is geniaal. Afonso Alves ook maar toch vind ik Lasse Nilsson onze grootste ster...
Zonder zijn assists kan Alves wel inpakkenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:09 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ja? Als ik me aan iemand in het veld erger is hij het wel.
10 assists en 8 goals, lijkt mij zijn waarde wel te bewijzen daarmeequote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zonder zijn assists kan Alves wel inpakken
Zonder Nilsson kan Heerenveen wel inpakken.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zonder zijn assists kan Alves wel inpakken
Dan kan ik dat beeld alvast ongedaan maken, want het is uitgesloten dat Liverpool en Barcelona volgend seizoen bij elkaar in de groep komenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:09 schreef SCH het volgende:
Denken jullie ook al stiekem aan de Champions League. Ik ben de naieve romanticus en heb daar meteen weer allerlei beelden bij: simpel winnen van Ajax en dan Twente in twee prachtige partijen verslaan en dan een superloting met Barcelona en Liverpool
Ik ben het niet echt met je eens, stel je koopt 1 speler voor 15 miljoen(net alsof heerenveen dat doetquote:Op maandag 19 maart 2007 23:47 schreef Jaggunsu het volgende:
Snel mooie strik rond Alves als ze met een zak poen op komen dagen. Is natuurlijk geweldige speler voor Heerenveen icm Nilsson, maar je zag wel dat Heerenveen erg zwak was zonder Alves. Beter die 15mln aan een nieuwe goede aanvaller en een paar goede middenvelders/verdedigers spenderen.
Alves haalt wel degelijk de top mits hij in het goede systeem speelt, wat ook net zo goed voor een van Nistelrooy of Huntelaar geldt. Hij heeft simpelweg alle kwaliteiten die een moderne spits nodig heeft, en zou bv goed in de Premier League uit de voeten kunnen...Liverpool bijvoorbeeld naast Kuyt.
Ik bedoel meer te zeggen dat hij van de Top 4 het best bij PSV past. Misschien ook door zijn nationaliteit, maar ook omdat het een spits is die weinig taken heeft, doelgericht is, gemakkelijk scoort (zoals een Romario, Kezman, Van Nistelrooij).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef One_conundrum het volgende:
tjah, wat is een PSV spits. Romario, Ruud en Nilis zijn 3 totaaaaaal verschilllende voetballers...
Ik niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind het echt een PSV-spits eigenlijk. Jullie?
Als je het zo stelt misschien wel. Geen spits voor 433 is wel gebleken in ieder geval...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen dat hij van de Top 4 het best bij PSV past. Misschien ook door zijn nationaliteit, maar ook omdat het een spits is die weinig taken heeft, doelgericht is, gemakkelijk scoort (zoals een Romario, Kezman, Van Nistelrooij).
Nee, ik vind het meer een Feyenoord spits eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:44 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, weten allemaal wel dat SCH al lang de opvolger heeft gescout
het is gewoon een topteamquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:28 schreef decynischebever het volgende:
Alves is natuurlijk geen Diego Maradona en moet nog veel leren, maar aan de hand van Nilsson lukt hem dat aardig. Toch kan hij niet zonder onze Zweedse held en wie niet kan zien dat Lasse veel beter is, is gewoon blind.![]()
Heeft Machlas niet een beter gemiddelde dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het is gewoon een topteam, ik gun het hem van harte dat hij het gemiddelde van ronaldo aan flarden schiet
![]()
hij moet ernog 6 uit 5 toch ?
Nilsson is best voorspelbaar hoor.. hij loopt 85 minuten buitenspel en die andere 5 probeert hij een actie te maken, voornamelijk een kwestie van goed opletten dus (als verdediger zijnde). Alves kan uit alle hoeken en standen schieten, heeft ook een goede passeerbeweging (alhoewel ws. iets minder actie dan Nilsson idd) en de bal aan een touwtje aan z'n voet/moeilijk van de bal te krijgen. Voor de toeschouwer ziet het er af en toe wat sloom en onbeholpen uit, maar hij weet precies wat 'ie doet. Juist dat maakt hem zo gevaarlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef Messenga het volgende:
Nilsson vind ik ook beter dan Alves. Alves heeft minder actie en verrassing in zijn spel.
Zoals al eerder gezegd erger ik me de laatste paar thuisduels best veel aan Nilsson. Als hij uberhaupt al de bal goed aannam, vond er vaak geen goede voorzetting plaatsquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef Messenga het volgende:
Nilsson vind ik ook beter dan Alves. Alves heeft minder actie en verrassing in zijn spel.
Machlas is geen Braziliaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Heeft Machlas niet een beter gemiddelde dan?
Niet??quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Nee dat zijn meer van die werkpaarden die ook veel moeten/gaan verdedigen als spitsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik vind het meer een Feyenoord spits eigenlijk.
Alsof Heerenveen 15 miljoen gaat vragenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef MaxPower het volgende:daar krijg je een shirt met handtekening voor.
Áls Verbeek dat al gezegd heeft, dan is de vraagprijs inmiddels wel opgeschroefd hoor. Hij heeft 4,5 miljoen gekost en heeft na dit seizoen nog een contract voor 4 jaar. Dan gaan ze hem echt niet na één seizoen voor 9 miljoen verkopen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alsof Heerenveen 15 miljoen gaat vragen
Ik weet nog dat de trainer zei dat hij voor 9 mag gaan als ze komen.
dat klopt,ik oogde uiteraard op het gemiddelde van Alves en Ronaldo als brazilianen, Ronaldo had in zijn beste seizoen een gemiddelde van 0.95 per wedstrijd, als Alves nog 6 keer scoord, zit hij erover heenquote:
Wat een onzin zeg...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nilsson heeft ook veel kwaliteit, maar hij is nog te wisselvallig. In ieder geval vind ik hem dit seizoen, ondanks z'n 10 assists en 8 doelpunten, 1 van de minder presterende SCH-spelers..
Daar is hij veel te goed voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik vind het meer een Feyenoord spits eigenlijk.
Je doet me denken aan defranseslag.. ook zo'n 'die-hard'quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:00 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg...![]()
En Alves is idd een typische PSV-speler, Kuyt een echte Feyenoordspeler, Zomer een echte Twentespeler, Knol een Vitessespeler, Nevland een Groningenspeler, Nilsson een Barcelona-speler, Mols een typische ADO-speler en Arne Slot is echt een typische NAC-speler!!!!!!!!![]()
Zoals Cruz en Kiprich bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dat zijn meer van die werkpaarden die ook veel moeten/gaan verdedigen als spits
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nilsson heeft ook veel kwaliteit, maar hij is nog te wisselvallig. In ieder geval vind ik hem dit seizoen, ondanks z'n 10 assists en 8 doelpunten, 1 van de minder presterende SCH-spelers..
Hij loopt (te)veel buitenspel, z'n acties leiden tevaak tot (onnodig) balverlies, etc., etc.. Neemt niet weg dat 10 assists en 8 goals een mooie statistieken zijn, maar het kan en moet veel beter. Zelfde geldt overigens voor Alvesquote:
Ik bedoel Alves voor 15mln verkopen en daarvoor bv 3 jonge talenten van 2 of 3 mln per stuk voor terugkopen, geen 15mln voor 1 spelerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik ben het niet echt met je eens, stel je koopt 1 speler voor 15 miljoen(net alsof heerenveen dat doetdan zitten ze al in de categorie 'bankzitter van een arrogante club met hoog salaris' en als je een paar aankopen doet, laten we zeggen 3 voor 5 miljoen komen de meeste spelers ook al niet vanwege het salaris.
Gewoon houden zo.
Ik vind Babel meer een kopie van Henry dan een mix tussen Adriano en Henry.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:40 schreef cultheld het volgende:
Babel is een fenomeen: Hij doet me denken aan een combinatie tussen Adriano en Henry (al moet hij nog wel 1 á 2 seizoenen bij Ajax blijven om constanter te worden) en Huntelaar is een pure killer: Buiten de 16 niet bijzonder, geen snelheid en geen passeerbeweging. Maar in de 16 is hij fenomenaal en hij is als geen ander in staat om buitenspelers of een medespits te lanceren in de counter. Dat zijn kwaliteiten waar je de absolute top mee kunt behalen.
De power van Adriano gecombineerd met de snelheid en voetbalintelligentie van Henryquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:27 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind Babel meer een kopie van Henry dan een mix tussen Adriano en Henry.
Eerlijk gezegd volg ik Ajax daar te weinig voor, maar zijn techniek en zijn manier van naar binnen draaien vanaf de linkerkant doet mij erg denken aan Henry.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
De power van Adriano gecombineerd met de snelheid en voetbalintelligentie van Henry. Soms zie je hem ook loopacties zonder bal maken, waardoor je kunt zien over hoeveel spelinzicht die jongen beschikt.
Cruz speelt wel in Italië hequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zoals Cruz en Kiprich bijvoorbeeld![]()
Adriano is een blok beton.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
De power van Adriano gecombineerd met de snelheid en voetbalintelligentie van Henry. Soms zie je hem ook loopacties zonder bal maken, waardoor je kunt zien over hoeveel spelinzicht die jongen beschikt.
Mij ook, maar aan de bal en qua schotkracht is hij net Adriano.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:33 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd volg ik Ajax daar te weinig voor, maar zijn techniek en zijn manier van naar binnen draaien vanaf de linkerkant doet mij erg denken aan Henry.
Ik denk ook dat hij uiteindelijk bij Arsenal terecht zal komen.
geheel off-topic:quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je doet me denken aan defranseslag.. ook zo'n 'die-hard'Maar afijn.., we verschillen van mening
het kon ook niet missen...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:
decynischebever, kloon van gebande, alors á l'oubliette!
Alves moet nog tegen Feyenoordquote:Op zondag 15 april 2007 16:15 schreef DeTolk het volgende:
1. Afonso Alves SC Heerenveen 29 1,5 43,5 +3
2. Frédéric Kanouté Sevilla (Spa) 19 2 38
Diego Milito Real Zaragoza (Spa) 19 2 38
Kanoute en Milito hebben nog 9 wedstrijden, Alves 2
Ik moest lachenquote:
Marco van Basten, 1986 met Ajax.quote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef SCH het volgende:
Geweldig, lijkt me echt super - wanneer won een speler van een Nederlandse club dat voor het laatst?
Nee, helaas niet.quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat de play offs niet mee tellen?
Helaas heeft Alves vier wedstrijden minder om zijn totaal te zetten. De Nederlandse competitie duurt 34 wedstrijden, die van Spanje 38.quote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef SCH het volgende:
Geweldig, lijkt me echt super - wanneer won een speler van een Nederlandse club dat voor het laatst?
Dat is erg jammer inderdaad. Volgende week tegen az 2 goals en die week erop tegen feyenoord 3 goals en het moet lukkenquote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Helaas heeft Alves vier wedstrijden minder om zijn totaal te zetten. De Nederlandse competitie duurt 34 wedstrijden, die van Spanje 38.
Nu snap ik je nick pasquote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
Geen vraagprijs
Hij wil zelf wel weg denk ik maar laat Heerenven hem maar lekker aan zijn contract houden
Toffe voorzitterquote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
Geen vraagprijs
Hij wil zelf wel weg denk ik maar laat Heerenven hem maar lekker aan zijn contract houden
En dan te bedenken dat onze geweldige scouts hem ook iedere keer zagen spelen, maar liever Rosenberg wilde hebben. Wat een droeftoeters lopen er bij Ajax ook in de scoutingquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toffe voorzitter.
Aankoopje hoor, die Alves.
Is ook een beetje geluk hebben. Zoveel als hij nu scoort, hadden ze bij ons ook niet verwacht.quote:Op zondag 15 april 2007 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat onze geweldige scouts hem ook iedere keer zagen spelen, maar liever Rosenberg wilde hebben. Wat een droeftoeters lopen er bij Ajax ook in de scouting![]()
Dat klopt. Ik ben ook geen voorstander om Alves naar Ajax te halen. Maar ik weet zeker dat Alves beter bij Ajax had gepast dan Rosenberg. En hij was nog goedkoper ook.quote:Op zondag 15 april 2007 19:32 schreef SCH het volgende:
Maar ik ben ervan overtuigd dat Alves het bij Ajax veel minder gedaan zou hebben, een speler moet ook bij je systeem passen.
quote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben ook geen voorstander om Alves naar Ajax te halen. Maar ik weet zeker dat Alves beter bij Ajax had gepast dan Rosenberg. En hij was nog goedkoper ook.
Noem ze eens op dan die ze zelf hebben opgeleid ?quote:Op maandag 16 april 2007 02:38 schreef popolon het volgende:
Nederlandse clubs: Eat your heart out.
Heerenveen heeft echt oog voor talent. Keer op keer.![]()
Wat is er mis met goede, en dan bedoel ik goede, scouting?quote:Op maandag 16 april 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens op dan die ze zelf hebben opgeleid ?
Heerenveen heeft een patent op onbekende spelers scouten.quote:Op maandag 16 april 2007 02:45 schreef tong80 het volgende:
Noem alle goed gescoute spelers eens op dan ?
Nee vertel eensquote:Op maandag 16 april 2007 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een patent op onbekende spelers scouten.
Je weet ze zelf ook wel.
Ga toch weg. Heerenveen bekeek oud nieuws toen ze Alves haalde. Die werd al jarenlang door alle internationale scouts gevolgd, maar om diverse redenen nooit gehaald door een club. En Alves kun je met z'n 26/27 jaar natuurlijk met geen mogelijkheid een talent noemen.quote:Op maandag 16 april 2007 02:38 schreef popolon het volgende:
Nederlandse clubs: Eat your heart out.
Heerenveen heeft echt oog voor talent. Keer op keer.![]()
Prijskaartje, soort voetbal wat een club speelt en het soort voetbal wat de betreffende spits het best ligt, handelingssnelheid, om kunnen gaan met de kleine ruimte, balbehandeling, efficiëntie, techniek.quote:Op maandag 16 april 2007 02:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou, noem eens een paar redenen.
Ik zie de minpunten niet zo..
Maar even de flauwekul vergeten, Heerenveen heeft gewoon een geweldige scouting.quote:
Ze hebben inderdaad aardig wat goede spitsen gehaald ja.quote:Op maandag 16 april 2007 03:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar even de flauwekul vergeten, Heerenveen heeft gewoon een geweldige scouting.
Jammer dat hij een aantal wedstrijden weg was, maar met Feyenoord voor de deur mag inderdaad de index uit de kast worden gehaaldquote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef MaxPower het volgende:
Haal de Coen Dillen-index maar weer tevoorschijn!
beker 0quote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel scoorde die in beker/europees dit seizoen
quote:De Visser keek namens Chelsea naar Alves
16/4/2007 9 :29
Piet de Visser zat zondag namens Chelsea op de tribune om Afonso Alves te bekijken. De Braziliaan van SC Heerenveen scoorde drie keer tegen Willem II, maar de scout lijkt niet onder de indruk.
De Visser betwijfelt of Alves ook in een grotere competitie zo makkelijk scoort als in de Eredivisie, waar hij al 29 doelpunten heeft gemaakt. 'In Nederland wordt slecht verdedigd. Dat zie je vandaag ook', vertelde De Visser zondag tegen het Algemeen Dagblad. 'Misschien is het eenmalig dat hij er in één seizoen dertig maakt.'
Voorzitter Koos Formsma herhaalde nog maar eens dat Heerenveen niet van plan is Alves komende zomer te laten gaan. 'We willen dat hij nog één seizoen bij ons speelt', vertelde de preses in De Wedstrijden. Maar, in het AD nuanceerde hij: 'Als er een exorbitant bedrag wordt geboden, kun je geen nee zeggen.'
Blijkbaar ben ik niet de enige die sceptisch is over Alvesquote:
Kezman vergeten zeker?quote:Op maandag 16 april 2007 09:41 schreef RayMania het volgende:
Ja, Van Nistelrooij, Romario, Van Basten en Ronaldo, spitsen met meer dan 30 doelpunten, hebben zich toch ook bewezen in andere competities. Wat een flauwekul argument.
Ik heb Kezman altijd een intikspits gevonden. Ook een kwaliteit hoor, maar bij alle andere clubs na PSV heeft hij nooit zulke goede voorzetten en assists gekregen als bij PSV met Rommedahl, Robben en Van Bommelquote:
Creatiever wel ja. Maar ik vraag me af hoe Alves het zou doen bij absolute topclubs. Bij PSV/Ajax zou ie vast wel slagen, maar bij een Manchester United, Chelsea, Valencia of Lyon zie ik 'm gigantisch door het ijs zakken.quote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb Kezman altijd een intikspits gevonden. Ook een kwaliteit hoor, maar bij alle andere clubs na PSV heeft hij nooit zulke goede voorzetten en assists gekregen als bij PSV met Rommedahl, Robben en Van Bommel.
De spitsen die ik noem vind ik creatiever dan Kezman.
Die is dan ook begonnen als controleur en maakt niet veel klaar bij Arsenal. In Spanje scoorde hij wel veel; Waarschijnlijk doordat dat systeem hem wél lag.quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef MaxPower het volgende:
Hij is beter dan pak em beet Baptista.
Zet Baptista bij Heerenveen neer en hij knalt er ook 30 in.quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef MaxPower het volgende:
Hij is beter dan pak em beet Baptista.
Machlasquote:Op maandag 16 april 2007 09:41 schreef RayMania het volgende:
Ja, Van Nistelrooij, Romario, Van Basten en Ronaldo, spitsen met meer dan 30 doelpunten, hebben zich toch ook bewezen in andere competities. Wat een flauwekul argument.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef okee6 het volgende:
Dat Chelsea hem komend jaar dan even uittest bij PSV, kan toch niemand wat tegen hebben. Zij geen risico, PSV tijdelijk een spits erbij
Top-constructie.quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef okee6 het volgende:
Dat Chelsea hem komend jaar dan even uittest bij PSV, kan toch niemand wat tegen hebben. Zij geen risico, PSV tijdelijk een spits erbij
Rafael bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2007 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook een beetje geluk hebben. Zoveel als hij nu scoort, hadden ze bij ons ook niet verwacht.
En onze scouting heeft er ook vaak zat akelig naast gezeten, ook al eerder met zo'n Scandi-Braziliaan, daar was ik als enige fan van geloof ik.Weet niet eens meer hoe ie heet, hij deed het vooral leuk bij de A's.
Baptista is niet zo'n goalgetter, hooguit maakt ie er een stuk of 18.quote:Op maandag 16 april 2007 12:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zet Baptista bij Heerenveen neer en hij knalt er ook 30 in.
Denk het niet, hij is aardig doelgericht, is dit seizoen al gebleken in de LC en de NL competitie is toch stukken minder dan de PL vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Baptista is niet zo'n goalgetter, hooguit maakt ie er een stuk of 18.
Dat gat kan GGG gemakkelijk opvullenquote:Op dinsdag 17 april 2007 04:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk als Nilsson vertrekt dat het dan een stukje minder is
Bij elkaar houden dus
Die zie ik ook liever dan Nilsson.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat gat kan GGG gemakkelijk opvullen
Wiequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat gat kan GGG gemakkelijk opvullen
Vergis je niet in hem.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, die kan overtuigendere cijfers uit de Primera División overleggen dan Afonso Alves uit de Zweedse competitie. Niet dat het veel zegt, maar als je er in Spanje 20 in een seizoen kunt maken, zou dat hier ook moeten kunnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of niet, en dan heb je meer aan hem spelend dan dat je een vervanger moet zoeken die niet zo goed presteerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef Radegast het volgende:
Snel verkopen voor de hoofdprijs, straks blijkt ie een soort van Erik Nevland te zijn...
Niets mis met Erik Nevlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef Radegast het volgende:
Snel verkopen voor de hoofdprijs, straks blijkt ie een soort van Erik Nevland te zijn...
Daar gaat Baptista zich dan op verkijken. Leert de Nederlandse arbitrage kennen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, die kan overtuigendere cijfers uit de Primera División overleggen dan Afonso Alves uit de Zweedse competitie. Niet dat het veel zegt, maar als je er in Spanje 20 in een seizoen kunt maken, zou dat hier ook moeten kunnen.
Mijn woordenquote:
voetbalonlinequote:Chelsea gaat serieus werk maken van Alves
www.voetbalonline.nl, 19 april 2007 11:10 - Chelsea lijkt bereid te zijn de vraagprijs van 20 miljoen euro op tafel te leggen voor Heerenveen-spits Alfonso Alves. Jose Mourinho heeft zijn scouts de Braziliaan afgelopen weekend nogmaals laten beoordelen tijdens het duel tegen Willem II. De 26-jarige aanvaller kwam eerder onder andere uit voor Orgyte en Malmö in Zweden, waar hij twee seizoenen op rij topscorer werd. Het ziet er dus naar uit dat Nederland maar heel kort heeft kunnen genieten van de Braziliaan
Drogba doet het al in z'n broekquote:
Zeg ik SCHquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:57 schreef tong80 het volgende:
We moeten natuurlijk zijn tweede seizoen afwachten.Misschien is het een Eric Willaartsje.
Ik snap dat niet hoor, volgens mij is Alves nu àl 21 miljoen waard. Oplichters!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:49 schreef SCH het volgende:
Het zegt veel over het hedendaagse voetbal als zo'n speler die het 1 seizoen goed doet, 20 miljoen gaat kosten. Als hij er volgend seizoen weer 30 inknalt, dan heb je het ergens over.
Als SCH hem deze zomer niet verkoopt en zijn tweede seizoen minder is dan dit seizoen, dan gaat hij er nog spijt van krijgen. Als je 20 miljoen euro kunt vangen voor een 26-jarige spits uit de Eredivisie (al zou hij een nieuwe Romario zijn) dan moet je dat meteen doen. Het lijkt me echter sterk dat er 20 miljoen betaald gaat worden voor Alves: Voor de helft laten ze hem ook wel gaan denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef MaxPower het volgende:
Verslaggever Tien: "De vraagprijs is 20 miljoen?"
Formsma: "Dat was afgelopen oktober."
Verslaggever Tien: "Wat is de vraagprijs nu dan?"
Formsma: "We hebben geen vraagprijs."![]()
Dat is aardig wat ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Nee, dan is de netto opbrengst te weinig. Er gaat 25% naar Malmo![]()
Anders wilde Malmo niet verkopen. Heerenveen is niet de enige die keihard kan onderhandelen. Het heeft een half jaar geduurd voordat we Alves binnen hadden.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zulke clausules moet je ook niet doen bij een club als Heerenveen..
Zeker weten van niet. Voor 10 miljoen gaat ie niet weg, voor 20 ook niet. Maar er zijn wel gekken die 25 miljoen gaan bieden.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als SCH hem deze zomer niet verkoopt en zijn tweede seizoen minder is dan dit seizoen, dan gaat hij er nog spijt van krijgen. Als je 20 miljoen euro kunt vangen voor een 26-jarige spits uit de Eredivisie (al zou hij een nieuwe Romario zijn) dan moet je dat meteen doen. Het lijkt me echter sterk dat er 20 miljoen betaald gaat worden voor Alves: Voor de helft laten ze hem ook wel gaan denk ik.
Van mij hoeft het niet hoor. Ik heb niks met dat geld en financieel gaat het al goed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zou er maar niet te hard op rekenen SCH.
9,5 miljoen voor Huntelaar leek ook onhaalbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef Nywuob het volgende:
Ik denk dat niemand 20 miljoen of meer voor een spits van Heerenveen gaat betalen. 15 miljoen is het maximale denk ik.
bedoel je Kezman ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef mister_popcorn het volgende:
die lelijke nageboorte
Natuurlijk, wat moet je met Shevchenko, Kalou en Drogba als je Afonso Alves kunt krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef Speed1971 het volgende:
Ik denk ook wel dat Alves, als een Chelsea zich meldt, voor meer dan 20M weg kan.
20 en 9,5 is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
9,5 miljoen voor Huntelaar leek ook onhaalbaar.
Nou ja...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moet je met Shevchenko, Kalou en Drogba als je Afonso Alves kunt krijgen.
Volgens mij bracht Zlatan 19 miljoen op... Robben weet ik niet. En de tijden zijn inmiddels alweer veranderd. In Engeland betalen ze erg veel geld voor zelfs middelmatige spelers.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Nywuob het volgende:
En spelers als Ibrahimovic en Robben brachten ook geen 20 miljoen op.
Komt hij Engeland wel in dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij bracht Zlatan 19 miljoen op... Robben weet ik niet. En de tijden zijn inmiddels alweer veranderd. In Engeland betalen ze erg veel geld voor zelfs middelmatige spelers.
* Proud2beDiepfries helemaal mee eenSCH iSCHquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik snap niet waarom er altijd meteen gesproken moet worden over verkopen voor X bedrag. Als je 'm kan houden is ie meer waard dan 20 miljoen. Draait het in voetbal nou om resultaten of om aantal verkopen?
Ik denk dat je met Alves meer vooruitgang maakt als club dan dat je kan doen wanneer je met 20 miljoen 2 of 3 nieuwe spelers koopt waarvan dan nog maar de vraag is of ze wel uit de verf zullen komen.
Dus als hij een contract heeft, gewoon uit laten dienen
Zlatan bracht 16 miljoen op en Robben 18 miljoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij bracht Zlatan 19 miljoen op... Robben weet ik niet. En de tijden zijn inmiddels alweer veranderd. In Engeland betalen ze erg veel geld voor zelfs middelmatige spelers.
Dat is echter al enkele jaren terug.. reken de inflatie erbij, etc., etc.. bovendien scoorden zij minder en hadden ze een minder lang doorlopend contract (iets met appels en peren...)quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zlatan bracht 16 miljoen op en Robben 18 miljoen.
Tevens waren ze jonger, getalenteerder en gewilder dan Alves.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is echter al enkele jaren terug.. reken de inflatie erbij, etc., etc.. bovendien scoorden zij minder en hadden ze een minder lang doorlopend contract (iets met appels en peren...)
Maar minder rijp, ervaren en grilliger...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tevens waren ze jonger, getalenteerder en gewilder dan Alves.
Ik hoop ook dat hij blijft, maar volgens mij gaat zijn zaakwaarnemer er al vanuit dat hij vertrekt in de zomer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maar minder rijp, ervaren en grilliger...
Wat mij betreft blijft Alves lekker nog 1 of 2 seizoenen in 't Friese Haagje spelen.. en of 'ie dan daarna voor 5, 10 of 50 miljoen weg gaat kan me niets schelen.. De club moet de sportieve belangen maar eens laten prevaleren!!
Ik deel je mening, maar al eens over ''positieverbetering'' gedacht qua salaris, club en competitie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik snap niet waarom er altijd meteen gesproken moet worden over verkopen voor X bedrag. Als je 'm kan houden is ie meer waard dan 20 miljoen. Draait het in voetbal nou om resultaten of om aantal verkopen?
Ik denk dat je met Alves meer vooruitgang maakt als club dan dat je kan doen wanneer je met 20 miljoen 2 of 3 nieuwe spelers koopt waarvan dan nog maar de vraag is of ze wel uit de verf zullen komen.
Dus als hij een contract heeft, gewoon uit laten dienen
quote:Alves gaat minstens 20 goals maken
Door Olga (Nuongirl) op woensdag 19 juli 2006 17:40
Bron: Elf e.a
Als het aan Afonso Alves ligt, kunnen de supporters van SC Heerenveen aankomend seizoen zeker twintig keer gaan juichen om een doelpunt van hem.
"Ik ben niet gehaald voor de balletjes breed. De club wil dat ik veel ga scoren. Twintig treffers mogen de mensen wel van me verwachten", aldus de Braziliaan. De manager van Alves, César, durft zelfs te zeggen dat zijn pupil 25 tot 30 doelpunten gaat maken. "Het is geen goede spits, maar een topspits. Mocht het niet lukken, dan mag iedereen mij daarop afrekenen. Ik ben ervan overtuigd dat hij komend seizoen eerste of tweede topscorer van de Eredivisie wordt. Met zeker 25 tot 30 treffers."
Voor voetballers ja, andere mensen doen gewoon hun werk.quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef methodmich het volgende:
Bijzonder knap gedaan van hem! Hij maakt alles helemaal waar, dat vind ik nog knapper. Want roepen dat je veel gaat scoren (zie Aurelio Vidmar ooit, om er één te noemen) is nog altijd wat anders dan het ook echt doen!
Liever had je denk ik gehad dat hij er van het weekend al 32 had gemaakt, of nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef okee6 het volgende:
Zijn manager had gezegd dat ie tót 30 doelpunten zou gaan
Was 33 ook goed geweest??quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Liever had je denk ik gehad dat hij er van het weekend al 32 had gemaakt, of niet.
Bij 32 had AZ 3-3 gespeeld, en kon PSV dus makkelijk nog kampioen worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |