Ibrahimovic heeft toch nauwelijks meer opgebracht dan dat ie kostte?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:29 schreef methodmich het volgende:
Precies. Volgens mij zijn Chivu en Ibrahimovic de laatste echt goede scoutingsaanwinsten geweest.
[FEEDBACK #44] Met blauwe diekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef SCH het volgende:
Mooie OP tong maar jij hebt natuurlijk helemaal niet het recht om iets te openen over deze held
Garcia-Garciaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Wie gaat de doelpunten maken dan, meneer Nilsson?
Of Garcia, of Vandenbusschequote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Wie gaat de doelpunten maken dan, meneer Nilsson?
Nee hoor, want die maakt er met zijn allen 25.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:50 schreef cultheld het volgende:
Alves ontkracht trouwens wel de mythe van de magische super-Scandinaviërs die Heerenveen altijd uit het scoutingsblik weet te trekken: Alves heeft volgens mij al meer doelpunten gemaakt dan al die Schandinaviërs bij Heerenveen in de laatste twee jaar samen.
Hansson, Nilsson, Tarva enz. weggegooid geld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:16 schreef cultheld het volgende:
Ok, nog even wachten dan en dan is Alves ze voorbij gestreeft.
Het klopt inderdaad dat er niet veel Scandinaviërs daadwerkelijk veel speelden voor Heerenveen, maar er stonden er wel veel onder contract de afgelopen jaren (waarschijnlijk niet duur, maar toch weggegooid geld). Heerenveen is goed
Toch het dubbele dacht ik? Maar meer in de zin van dat dit sportief goed uitpakte.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ibrahimovic heeft toch nauwelijks meer opgebracht dan dat ie kostte?
Schöne ( met kleine sch) is toch wel een heel leuke speler, creatief..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:54 schreef cultheld het volgende:
Voor eerste divisie begrippen wel in ieder geval.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Schöne ( met kleine sch) is toch wel een heel leuke speler, creatief..
Volgens mij is die gewoon eigendom van De Graafschapquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Schöne ( met kleine sch) is toch wel een heel leuke speler, creatief..
Hij heeft de laatste 2 á 3 niet gespeeld meen ik, dus niet uit 29 ej ....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:30 schreef Arcee het volgende:
Hij staat nu op 24 uit 29, met de tweede helft nog voor de boeg.
Volgend seizoen dan maarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Pas 2 in één helft? Wat matig zeg.Alves
. Zonder die blessure had hij echt een kans gemaakt op het record in de Eredivisie.
te duurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Gaat naar Feyenoord aan het eind van het seizoen![]()
Serie Aquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
In je dromen.
Klasse doelpunten weer zeg vanavond. Volgend jaar de Serie A voor hem denk ik. Of misschien PSV.
Ja dat is waar, dat Engeland en Spanje begint ook te vervelen met die Everton en Villarreal clubjesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie competitie hoor, wel iets voor hem ook.
Liever niet. Voor de prijs die ze voor Alves vragen kun je betere aanvallers kopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
In je dromen.
Klasse doelpunten weer zeg vanavond. Volgend jaar de Serie A voor hem denk ik. Of misschien PSV.
Daar moeten ze nu ook weer belasting betalen. Hopen dat PSV met de CL-miljoenen slagvaardig kan zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
In je dromen.
Veel te duur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Held, volgend jaar naar Feyenoord
Als Farfán gaat, is een scorende aanvaller met vrije trap leuk meegenomen anders.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Liever niet. Voor de prijs die ze voor Alves vragen kun je betere aanvallers kopen.
Fiorentina, AS Roma, of misschien Juve. Al zal die laatste ploeg alles op Klose zetten, omdat die veel meer ervaring heeft op het hoogste plan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maar wat voor clubs heb jij dan in gedachte?![]()
Geen fiorentina, ik prefereer toch Champions League voor Alvesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fiorentina, AS Roma, of misschien Juve. Al zal die laatste ploeg alles op Klose zetten, omdat die veel meer ervaring heeft op het hoogste plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |