Blijkbaar ben ik niet de enige die sceptisch is over Alvesquote:
Kezman vergeten zeker?quote:Op maandag 16 april 2007 09:41 schreef RayMania het volgende:
Ja, Van Nistelrooij, Romario, Van Basten en Ronaldo, spitsen met meer dan 30 doelpunten, hebben zich toch ook bewezen in andere competities. Wat een flauwekul argument.
Ik heb Kezman altijd een intikspits gevonden. Ook een kwaliteit hoor, maar bij alle andere clubs na PSV heeft hij nooit zulke goede voorzetten en assists gekregen als bij PSV met Rommedahl, Robben en Van Bommelquote:
Creatiever wel ja. Maar ik vraag me af hoe Alves het zou doen bij absolute topclubs. Bij PSV/Ajax zou ie vast wel slagen, maar bij een Manchester United, Chelsea, Valencia of Lyon zie ik 'm gigantisch door het ijs zakken.quote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb Kezman altijd een intikspits gevonden. Ook een kwaliteit hoor, maar bij alle andere clubs na PSV heeft hij nooit zulke goede voorzetten en assists gekregen als bij PSV met Rommedahl, Robben en Van Bommel.
De spitsen die ik noem vind ik creatiever dan Kezman.
Die is dan ook begonnen als controleur en maakt niet veel klaar bij Arsenal. In Spanje scoorde hij wel veel; Waarschijnlijk doordat dat systeem hem wél lag.quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef MaxPower het volgende:
Hij is beter dan pak em beet Baptista.
Zet Baptista bij Heerenveen neer en hij knalt er ook 30 in.quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef MaxPower het volgende:
Hij is beter dan pak em beet Baptista.
Machlasquote:Op maandag 16 april 2007 09:41 schreef RayMania het volgende:
Ja, Van Nistelrooij, Romario, Van Basten en Ronaldo, spitsen met meer dan 30 doelpunten, hebben zich toch ook bewezen in andere competities. Wat een flauwekul argument.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef okee6 het volgende:
Dat Chelsea hem komend jaar dan even uittest bij PSV, kan toch niemand wat tegen hebben. Zij geen risico, PSV tijdelijk een spits erbij
Top-constructie.quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef okee6 het volgende:
Dat Chelsea hem komend jaar dan even uittest bij PSV, kan toch niemand wat tegen hebben. Zij geen risico, PSV tijdelijk een spits erbij
Rafael bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2007 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook een beetje geluk hebben. Zoveel als hij nu scoort, hadden ze bij ons ook niet verwacht.
En onze scouting heeft er ook vaak zat akelig naast gezeten, ook al eerder met zo'n Scandi-Braziliaan, daar was ik als enige fan van geloof ik.Weet niet eens meer hoe ie heet, hij deed het vooral leuk bij de A's.
Baptista is niet zo'n goalgetter, hooguit maakt ie er een stuk of 18.quote:Op maandag 16 april 2007 12:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zet Baptista bij Heerenveen neer en hij knalt er ook 30 in.
Denk het niet, hij is aardig doelgericht, is dit seizoen al gebleken in de LC en de NL competitie is toch stukken minder dan de PL vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Baptista is niet zo'n goalgetter, hooguit maakt ie er een stuk of 18.
Dat gat kan GGG gemakkelijk opvullenquote:Op dinsdag 17 april 2007 04:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk als Nilsson vertrekt dat het dan een stukje minder is
Bij elkaar houden dus
Die zie ik ook liever dan Nilsson.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat gat kan GGG gemakkelijk opvullen
Wiequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat gat kan GGG gemakkelijk opvullen
Vergis je niet in hem.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, die kan overtuigendere cijfers uit de Primera División overleggen dan Afonso Alves uit de Zweedse competitie. Niet dat het veel zegt, maar als je er in Spanje 20 in een seizoen kunt maken, zou dat hier ook moeten kunnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of niet, en dan heb je meer aan hem spelend dan dat je een vervanger moet zoeken die niet zo goed presteerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef Radegast het volgende:
Snel verkopen voor de hoofdprijs, straks blijkt ie een soort van Erik Nevland te zijn...
Niets mis met Erik Nevlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef Radegast het volgende:
Snel verkopen voor de hoofdprijs, straks blijkt ie een soort van Erik Nevland te zijn...
Daar gaat Baptista zich dan op verkijken. Leert de Nederlandse arbitrage kennen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, die kan overtuigendere cijfers uit de Primera División overleggen dan Afonso Alves uit de Zweedse competitie. Niet dat het veel zegt, maar als je er in Spanje 20 in een seizoen kunt maken, zou dat hier ook moeten kunnen.
Mijn woordenquote:
voetbalonlinequote:Chelsea gaat serieus werk maken van Alves
www.voetbalonline.nl, 19 april 2007 11:10 - Chelsea lijkt bereid te zijn de vraagprijs van 20 miljoen euro op tafel te leggen voor Heerenveen-spits Alfonso Alves. Jose Mourinho heeft zijn scouts de Braziliaan afgelopen weekend nogmaals laten beoordelen tijdens het duel tegen Willem II. De 26-jarige aanvaller kwam eerder onder andere uit voor Orgyte en Malmö in Zweden, waar hij twee seizoenen op rij topscorer werd. Het ziet er dus naar uit dat Nederland maar heel kort heeft kunnen genieten van de Braziliaan
Drogba doet het al in z'n broekquote:
Zeg ik SCHquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:57 schreef tong80 het volgende:
We moeten natuurlijk zijn tweede seizoen afwachten.Misschien is het een Eric Willaartsje.
Ik snap dat niet hoor, volgens mij is Alves nu àl 21 miljoen waard. Oplichters!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:49 schreef SCH het volgende:
Het zegt veel over het hedendaagse voetbal als zo'n speler die het 1 seizoen goed doet, 20 miljoen gaat kosten. Als hij er volgend seizoen weer 30 inknalt, dan heb je het ergens over.
Als SCH hem deze zomer niet verkoopt en zijn tweede seizoen minder is dan dit seizoen, dan gaat hij er nog spijt van krijgen. Als je 20 miljoen euro kunt vangen voor een 26-jarige spits uit de Eredivisie (al zou hij een nieuwe Romario zijn) dan moet je dat meteen doen. Het lijkt me echter sterk dat er 20 miljoen betaald gaat worden voor Alves: Voor de helft laten ze hem ook wel gaan denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef MaxPower het volgende:
Verslaggever Tien: "De vraagprijs is 20 miljoen?"
Formsma: "Dat was afgelopen oktober."
Verslaggever Tien: "Wat is de vraagprijs nu dan?"
Formsma: "We hebben geen vraagprijs."![]()
Dat is aardig wat ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Nee, dan is de netto opbrengst te weinig. Er gaat 25% naar Malmo![]()
Anders wilde Malmo niet verkopen. Heerenveen is niet de enige die keihard kan onderhandelen. Het heeft een half jaar geduurd voordat we Alves binnen hadden.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zulke clausules moet je ook niet doen bij een club als Heerenveen..
Zeker weten van niet. Voor 10 miljoen gaat ie niet weg, voor 20 ook niet. Maar er zijn wel gekken die 25 miljoen gaan bieden.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als SCH hem deze zomer niet verkoopt en zijn tweede seizoen minder is dan dit seizoen, dan gaat hij er nog spijt van krijgen. Als je 20 miljoen euro kunt vangen voor een 26-jarige spits uit de Eredivisie (al zou hij een nieuwe Romario zijn) dan moet je dat meteen doen. Het lijkt me echter sterk dat er 20 miljoen betaald gaat worden voor Alves: Voor de helft laten ze hem ook wel gaan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |