Van mij hoeft het niet hoor. Ik heb niks met dat geld en financieel gaat het al goed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zou er maar niet te hard op rekenen SCH.
9,5 miljoen voor Huntelaar leek ook onhaalbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef Nywuob het volgende:
Ik denk dat niemand 20 miljoen of meer voor een spits van Heerenveen gaat betalen. 15 miljoen is het maximale denk ik.
bedoel je Kezman ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef mister_popcorn het volgende:
die lelijke nageboorte
Natuurlijk, wat moet je met Shevchenko, Kalou en Drogba als je Afonso Alves kunt krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef Speed1971 het volgende:
Ik denk ook wel dat Alves, als een Chelsea zich meldt, voor meer dan 20M weg kan.
20 en 9,5 is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
9,5 miljoen voor Huntelaar leek ook onhaalbaar.
Nou ja...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moet je met Shevchenko, Kalou en Drogba als je Afonso Alves kunt krijgen.
Volgens mij bracht Zlatan 19 miljoen op... Robben weet ik niet. En de tijden zijn inmiddels alweer veranderd. In Engeland betalen ze erg veel geld voor zelfs middelmatige spelers.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Nywuob het volgende:
En spelers als Ibrahimovic en Robben brachten ook geen 20 miljoen op.
Komt hij Engeland wel in dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij bracht Zlatan 19 miljoen op... Robben weet ik niet. En de tijden zijn inmiddels alweer veranderd. In Engeland betalen ze erg veel geld voor zelfs middelmatige spelers.
* Proud2beDiepfries helemaal mee eenSCH iSCHquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik snap niet waarom er altijd meteen gesproken moet worden over verkopen voor X bedrag. Als je 'm kan houden is ie meer waard dan 20 miljoen. Draait het in voetbal nou om resultaten of om aantal verkopen?
Ik denk dat je met Alves meer vooruitgang maakt als club dan dat je kan doen wanneer je met 20 miljoen 2 of 3 nieuwe spelers koopt waarvan dan nog maar de vraag is of ze wel uit de verf zullen komen.
Dus als hij een contract heeft, gewoon uit laten dienen
Zlatan bracht 16 miljoen op en Robben 18 miljoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij bracht Zlatan 19 miljoen op... Robben weet ik niet. En de tijden zijn inmiddels alweer veranderd. In Engeland betalen ze erg veel geld voor zelfs middelmatige spelers.
Dat is echter al enkele jaren terug.. reken de inflatie erbij, etc., etc.. bovendien scoorden zij minder en hadden ze een minder lang doorlopend contract (iets met appels en peren...)quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zlatan bracht 16 miljoen op en Robben 18 miljoen.
Tevens waren ze jonger, getalenteerder en gewilder dan Alves.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is echter al enkele jaren terug.. reken de inflatie erbij, etc., etc.. bovendien scoorden zij minder en hadden ze een minder lang doorlopend contract (iets met appels en peren...)
Maar minder rijp, ervaren en grilliger...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tevens waren ze jonger, getalenteerder en gewilder dan Alves.
Ik hoop ook dat hij blijft, maar volgens mij gaat zijn zaakwaarnemer er al vanuit dat hij vertrekt in de zomer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maar minder rijp, ervaren en grilliger...
Wat mij betreft blijft Alves lekker nog 1 of 2 seizoenen in 't Friese Haagje spelen.. en of 'ie dan daarna voor 5, 10 of 50 miljoen weg gaat kan me niets schelen.. De club moet de sportieve belangen maar eens laten prevaleren!!
Ik deel je mening, maar al eens over ''positieverbetering'' gedacht qua salaris, club en competitie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik snap niet waarom er altijd meteen gesproken moet worden over verkopen voor X bedrag. Als je 'm kan houden is ie meer waard dan 20 miljoen. Draait het in voetbal nou om resultaten of om aantal verkopen?
Ik denk dat je met Alves meer vooruitgang maakt als club dan dat je kan doen wanneer je met 20 miljoen 2 of 3 nieuwe spelers koopt waarvan dan nog maar de vraag is of ze wel uit de verf zullen komen.
Dus als hij een contract heeft, gewoon uit laten dienen
quote:Alves gaat minstens 20 goals maken
Door Olga (Nuongirl) op woensdag 19 juli 2006 17:40
Bron: Elf e.a
Als het aan Afonso Alves ligt, kunnen de supporters van SC Heerenveen aankomend seizoen zeker twintig keer gaan juichen om een doelpunt van hem.
"Ik ben niet gehaald voor de balletjes breed. De club wil dat ik veel ga scoren. Twintig treffers mogen de mensen wel van me verwachten", aldus de Braziliaan. De manager van Alves, César, durft zelfs te zeggen dat zijn pupil 25 tot 30 doelpunten gaat maken. "Het is geen goede spits, maar een topspits. Mocht het niet lukken, dan mag iedereen mij daarop afrekenen. Ik ben ervan overtuigd dat hij komend seizoen eerste of tweede topscorer van de Eredivisie wordt. Met zeker 25 tot 30 treffers."
Voor voetballers ja, andere mensen doen gewoon hun werk.quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef methodmich het volgende:
Bijzonder knap gedaan van hem! Hij maakt alles helemaal waar, dat vind ik nog knapper. Want roepen dat je veel gaat scoren (zie Aurelio Vidmar ooit, om er één te noemen) is nog altijd wat anders dan het ook echt doen!
Liever had je denk ik gehad dat hij er van het weekend al 32 had gemaakt, of nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:44 schreef okee6 het volgende:
Zijn manager had gezegd dat ie tót 30 doelpunten zou gaan
Was 33 ook goed geweest??quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Liever had je denk ik gehad dat hij er van het weekend al 32 had gemaakt, of niet.
Bij 32 had AZ 3-3 gespeeld, en kon PSV dus makkelijk nog kampioen worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |