Marco van Basten, 1986 met Ajax.quote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef SCH het volgende:
Geweldig, lijkt me echt super - wanneer won een speler van een Nederlandse club dat voor het laatst?
Nee, helaas niet.quote:Op zondag 15 april 2007 17:29 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat de play offs niet mee tellen?
Helaas heeft Alves vier wedstrijden minder om zijn totaal te zetten. De Nederlandse competitie duurt 34 wedstrijden, die van Spanje 38.quote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef SCH het volgende:
Geweldig, lijkt me echt super - wanneer won een speler van een Nederlandse club dat voor het laatst?
Dat is erg jammer inderdaad. Volgende week tegen az 2 goals en die week erop tegen feyenoord 3 goals en het moet lukkenquote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Helaas heeft Alves vier wedstrijden minder om zijn totaal te zetten. De Nederlandse competitie duurt 34 wedstrijden, die van Spanje 38.
Nu snap ik je nick pasquote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
Geen vraagprijs
Hij wil zelf wel weg denk ik maar laat Heerenven hem maar lekker aan zijn contract houden
Toffe voorzitterquote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
Geen vraagprijs
Hij wil zelf wel weg denk ik maar laat Heerenven hem maar lekker aan zijn contract houden
En dan te bedenken dat onze geweldige scouts hem ook iedere keer zagen spelen, maar liever Rosenberg wilde hebben. Wat een droeftoeters lopen er bij Ajax ook in de scoutingquote:Op zondag 15 april 2007 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toffe voorzitter.
Aankoopje hoor, die Alves.
Is ook een beetje geluk hebben. Zoveel als hij nu scoort, hadden ze bij ons ook niet verwacht.quote:Op zondag 15 april 2007 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat onze geweldige scouts hem ook iedere keer zagen spelen, maar liever Rosenberg wilde hebben. Wat een droeftoeters lopen er bij Ajax ook in de scouting![]()
Dat klopt. Ik ben ook geen voorstander om Alves naar Ajax te halen. Maar ik weet zeker dat Alves beter bij Ajax had gepast dan Rosenberg. En hij was nog goedkoper ook.quote:Op zondag 15 april 2007 19:32 schreef SCH het volgende:
Maar ik ben ervan overtuigd dat Alves het bij Ajax veel minder gedaan zou hebben, een speler moet ook bij je systeem passen.
quote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben ook geen voorstander om Alves naar Ajax te halen. Maar ik weet zeker dat Alves beter bij Ajax had gepast dan Rosenberg. En hij was nog goedkoper ook.
Noem ze eens op dan die ze zelf hebben opgeleid ?quote:Op maandag 16 april 2007 02:38 schreef popolon het volgende:
Nederlandse clubs: Eat your heart out.
Heerenveen heeft echt oog voor talent. Keer op keer.![]()
Wat is er mis met goede, en dan bedoel ik goede, scouting?quote:Op maandag 16 april 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens op dan die ze zelf hebben opgeleid ?
Heerenveen heeft een patent op onbekende spelers scouten.quote:Op maandag 16 april 2007 02:45 schreef tong80 het volgende:
Noem alle goed gescoute spelers eens op dan ?
Nee vertel eensquote:Op maandag 16 april 2007 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een patent op onbekende spelers scouten.
Je weet ze zelf ook wel.
Ga toch weg. Heerenveen bekeek oud nieuws toen ze Alves haalde. Die werd al jarenlang door alle internationale scouts gevolgd, maar om diverse redenen nooit gehaald door een club. En Alves kun je met z'n 26/27 jaar natuurlijk met geen mogelijkheid een talent noemen.quote:Op maandag 16 april 2007 02:38 schreef popolon het volgende:
Nederlandse clubs: Eat your heart out.
Heerenveen heeft echt oog voor talent. Keer op keer.![]()
Prijskaartje, soort voetbal wat een club speelt en het soort voetbal wat de betreffende spits het best ligt, handelingssnelheid, om kunnen gaan met de kleine ruimte, balbehandeling, efficiëntie, techniek.quote:Op maandag 16 april 2007 02:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou, noem eens een paar redenen.
Ik zie de minpunten niet zo..
Maar even de flauwekul vergeten, Heerenveen heeft gewoon een geweldige scouting.quote:
Ze hebben inderdaad aardig wat goede spitsen gehaald ja.quote:Op maandag 16 april 2007 03:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar even de flauwekul vergeten, Heerenveen heeft gewoon een geweldige scouting.
Jammer dat hij een aantal wedstrijden weg was, maar met Feyenoord voor de deur mag inderdaad de index uit de kast worden gehaaldquote:Op maandag 16 april 2007 09:29 schreef MaxPower het volgende:
Haal de Coen Dillen-index maar weer tevoorschijn!
beker 0quote:Op maandag 16 april 2007 09:31 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel scoorde die in beker/europees dit seizoen
quote:De Visser keek namens Chelsea naar Alves
16/4/2007 9 :29
Piet de Visser zat zondag namens Chelsea op de tribune om Afonso Alves te bekijken. De Braziliaan van SC Heerenveen scoorde drie keer tegen Willem II, maar de scout lijkt niet onder de indruk.
De Visser betwijfelt of Alves ook in een grotere competitie zo makkelijk scoort als in de Eredivisie, waar hij al 29 doelpunten heeft gemaakt. 'In Nederland wordt slecht verdedigd. Dat zie je vandaag ook', vertelde De Visser zondag tegen het Algemeen Dagblad. 'Misschien is het eenmalig dat hij er in één seizoen dertig maakt.'
Voorzitter Koos Formsma herhaalde nog maar eens dat Heerenveen niet van plan is Alves komende zomer te laten gaan. 'We willen dat hij nog één seizoen bij ons speelt', vertelde de preses in De Wedstrijden. Maar, in het AD nuanceerde hij: 'Als er een exorbitant bedrag wordt geboden, kun je geen nee zeggen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |